hdtv-filmpjes.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:20 schreef Aoristus het volgende:
1.18 gb voor een demo... waar is dat nou weer voor nodig
Required System:quote:Op maandag 26 februari 2007 21:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Hij's net 3 minuten uit. Nog niemand denk ik.
http://www.gamer.nl/doc/37572
Waar is de download te vinden.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:22 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Required System:
Microsoft Windows XP
PC with 1.6 Ghz equivalent or higher processor
256 MB of system RAM
512 MB of system RAM for online play with 3 or more players
6 GB available hard disk space
8x speed or faster CD-ROM drive or DVD-ROM drive (for the Collector's Edition)
64 MB GeForce3-class video card. The game only officially supports cards with ATI (Radeon 8500 or greater) and Nvidia chipsets, and the Intel GMA 900 and GMA 950 products. The GeForce 4 MX is not supported
Sound card with speakers or headphones
Microsoft Mouse or compatible pointing device
56.6 Kbps or better modem for 1v1 online play
Broadband connection for online play with 3 or more players
DirectX 9.0c or above.
Minimum Required Specs:
Windows XP or Windows 2000
1.3 GHz Intel Pentium IV or AMD Athlon processor
256 MB RAM
Nvidia GeForce2 or equivalent video card with 32 MB RAM
DirectX 9.0b compatible sound card
4 GB available hard disk space
Please note that while you will be able to play The Battle for Middle-earth(tm) with the specifications above, play experience can benefit from additional RAM, above the required 256 MB
Nvidia GeForce2 MX is not supported.
ik doe mee
%#%#$% op fileplanet kost het geld.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:24 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Waar is de download te vinden.Op de command and conquer site kan ik alleen podcasts vinden...
Beeldvullingquote:
http://www.gamershell.com/download_17978.shtml die torrent is geen zipbestand, deze welquote:Op maandag 26 februari 2007 21:29 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
%#%#$% op fileplanet kost het geld.
Het ziet er wat overbelast uit allemaal...quote:Op maandag 26 februari 2007 21:31 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
http://www.gamershell.com/download_17978.shtml die torrent is geen zipbestand, deze wel
ik download hem inmiddels, met een nette 180 KB/s, had net geluk dusquote:Op maandag 26 februari 2007 21:34 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het ziet er wat overbelast uit allemaal...
Description: File not Available Yet
Da's goed voor de oorlogsindustrie denk ik.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:39 schreef pingu_ het volgende:
China neemt in 2009 al de VS over in meeste uitstoot van CO2, gaat lekker snel.
Kyoto loopt dan op zijn eind zo'n beetje, toeval?quote:Op maandag 26 februari 2007 21:39 schreef pingu_ het volgende:
China neemt in 2009 al de VS over in meeste uitstoot van CO2, gaat lekker snel.
Dat is ook het idee. Al het werk dat ik nu verzet, hoef ik later niet meer te doen.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:46 schreef Aoristus het volgende:
Hoef je het volgend jaar niet meer te verzinnen
schijnt bij de baan te horen.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:45 schreef Autodidact het volgende:
Hehe, een volwassen vent met huiswerk.
A hell of a job.....quote:Op maandag 26 februari 2007 21:43 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ben voor VWO 4 een praktisch opdracht aan het maken. Wat een kut werk.
Ik heb al twee onderwerpen en opdrachten. Nu moet ik ze zo aanpassen dat de werklast van beide opdrachten ongeveer gelijk is alsmede het te volgen tijdpad en de op te leveren papieren.
och.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:56 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
A hell of a job.....
Maaruh economie is zo'n mooi vak.........
Tja, school.....de mooiste tijd....Het bewijs maar weer.quote:
de twee opdrachten zijn gemaakt door 2 verschillende personen en kwa opbouw niet echt gelijk. Het gelijktrekken is nogal een vervelende bezigheid.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tja, school.....de mooiste tijd....Het bewijs maar weer.![]()
Maar ik begrijp wel dat het voorbereiden superveel tijd kost.....en dan ook nog nakijken.....![]()
Het is 4v he...quote:
Dat is eerder maatschappijleer of zo.quote:
Het zit allebei in hetzelfde rijtje maatschappijvakken.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat is eerder maatschappijleer of zo.![]()
Heb jij nu officiele bevoegdheid of ben jij zo'n zij-instromer?quote:Op maandag 26 februari 2007 22:27 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het zit allebei in hetzelfde rijtje maatschappijvakken.
Officieel.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Heb jij nu officiele bevoegdheid of ben jij zo'n zij-instromer?
Het hoger onderwijs is veel leuker. Hoe abstracter des te liever. Uni dus.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:26 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Mooie tijd was dat, de middelbare school.
Dat gelijktrekken is praktisch amper te doen......Blijft een gok dus...anders pilot.....Toch?quote:Op maandag 26 februari 2007 22:21 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
de twee opdrachten zijn gemaakt door 2 verschillende personen en kwa opbouw niet echt gelijk. Het gelijktrekken is nogal een vervelende bezigheid.
Totaal geen economie?quote:Op maandag 26 februari 2007 22:30 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Officieel.En zij-instromer eigenlijk, heb technische bedrijfswetenschappen gestudeerd...
Nee zo werkt dat niet helemaal...quote:Op maandag 26 februari 2007 22:33 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat gelijktrekken is praktisch amper te doen......Blijft een gok dus...anders pilot.....Toch?
Ik kan op de faculteit mijn energie eindeloos beter kwijt, maar het kan niet op tegen het gezellige fuzzy-buzzy-warm-fuzzy (quote:Op maandag 26 februari 2007 22:32 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het hoger onderwijs is veel leuker. Hoe abstracter des te liever. Uni dus.![]()
Ach wat stelt dat intellectueel nu helemaal voor...?quote:
Ik begin er niet eens meer aan.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:21 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het gelijktrekken is nogal een vervelende bezigheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |