Kyoto loopt dan op zijn eind zo'n beetje, toeval?quote:Op maandag 26 februari 2007 21:39 schreef pingu_ het volgende:
China neemt in 2009 al de VS over in meeste uitstoot van CO2, gaat lekker snel.
Dat is ook het idee. Al het werk dat ik nu verzet, hoef ik later niet meer te doen.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:46 schreef Aoristus het volgende:
Hoef je het volgend jaar niet meer te verzinnen
schijnt bij de baan te horen.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:45 schreef Autodidact het volgende:
Hehe, een volwassen vent met huiswerk.
A hell of a job.....quote:Op maandag 26 februari 2007 21:43 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ben voor VWO 4 een praktisch opdracht aan het maken. Wat een kut werk.
Ik heb al twee onderwerpen en opdrachten. Nu moet ik ze zo aanpassen dat de werklast van beide opdrachten ongeveer gelijk is alsmede het te volgen tijdpad en de op te leveren papieren.
och.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:56 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
A hell of a job.....
Maaruh economie is zo'n mooi vak.........
Tja, school.....de mooiste tijd....Het bewijs maar weer.quote:
de twee opdrachten zijn gemaakt door 2 verschillende personen en kwa opbouw niet echt gelijk. Het gelijktrekken is nogal een vervelende bezigheid.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tja, school.....de mooiste tijd....Het bewijs maar weer.![]()
Maar ik begrijp wel dat het voorbereiden superveel tijd kost.....en dan ook nog nakijken.....![]()
Het is 4v he...quote:
Dat is eerder maatschappijleer of zo.quote:
Het zit allebei in hetzelfde rijtje maatschappijvakken.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat is eerder maatschappijleer of zo.![]()
Heb jij nu officiele bevoegdheid of ben jij zo'n zij-instromer?quote:Op maandag 26 februari 2007 22:27 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het zit allebei in hetzelfde rijtje maatschappijvakken.
Officieel.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Heb jij nu officiele bevoegdheid of ben jij zo'n zij-instromer?
Het hoger onderwijs is veel leuker. Hoe abstracter des te liever. Uni dus.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:26 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Mooie tijd was dat, de middelbare school.
Dat gelijktrekken is praktisch amper te doen......Blijft een gok dus...anders pilot.....Toch?quote:Op maandag 26 februari 2007 22:21 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
de twee opdrachten zijn gemaakt door 2 verschillende personen en kwa opbouw niet echt gelijk. Het gelijktrekken is nogal een vervelende bezigheid.
Totaal geen economie?quote:Op maandag 26 februari 2007 22:30 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Officieel.En zij-instromer eigenlijk, heb technische bedrijfswetenschappen gestudeerd...
Nee zo werkt dat niet helemaal...quote:Op maandag 26 februari 2007 22:33 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat gelijktrekken is praktisch amper te doen......Blijft een gok dus...anders pilot.....Toch?
Ik kan op de faculteit mijn energie eindeloos beter kwijt, maar het kan niet op tegen het gezellige fuzzy-buzzy-warm-fuzzy (quote:Op maandag 26 februari 2007 22:32 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het hoger onderwijs is veel leuker. Hoe abstracter des te liever. Uni dus.![]()
Ach wat stelt dat intellectueel nu helemaal voor...?quote:
Ik begin er niet eens meer aan.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:21 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het gelijktrekken is nogal een vervelende bezigheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |