Toen de VVD en CDA er achter kwamen dat de meerderheid van de Burgers de mening van Wilders deelde, begonnen zij het Optreden van verbeet ineens te hekelen... Dus was niet iets expliciets van stand.nlquote:Op maandag 26 februari 2007 12:38 schreef wdn het volgende:
Zeer gevaarlijk om adhv stand.nl een uitspraak te vertalen naar de volledige bevolking.
Ik schat de gemiddelde radio 1 luisteraar hoger in dan de gemiddelde Nederlander in het algemeen.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:38 schreef wdn het volgende:
Zeer gevaarlijk om adhv stand.nl een uitspraak te vertalen naar de volledige bevolking.
Wat ik wel durf te stellen is dat, als een meerderheid het hiermee eens is, het geen reden is geweest om niet op een partij te stemmen die wel 2 paspoorten voor 1 persoon accepteert.
Ja, ook ik vind het krom dat iemand met 2 nationaliteiten in de kamer kan edoch snap ik ook dat die personen (voorzover marokkaan) niet onder deze 2 nationaliteiten uit kunnen komen.
De betekenis van elke enquête kan op deze manier wel gemarginaliseerd worden of spits jouw kritiek zich enkel toe op Stand.nl?quote:Op maandag 26 februari 2007 12:38 schreef wdn het volgende:
Je zegt hiermee natuurlijk helemaal niets. Alsof andere onderwerpen niet van belang zijn geweest bij het stemgedrag. Ik noem een paar voorbeelden; nieuw stelsel voor de AOW, herziening no-claimregeling, hypotheekrente-aftrek, etc.quote:Wat ik wel durf te stellen is dat, als een meerderheid het hiermee eens is, het geen reden is geweest om niet op een partij te stemmen die wel 2 paspoorten voor 1 persoon accepteert.
quote:Op maandag 26 februari 2007 13:00 schreef Ludger het volgende:
Stand.nl ga dood, het hitst mensen tegen elkaar op![]()
Nee.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:49 schreef freako het volgende:
Gaan we nu elke Wilders-scheet een eigen topic geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |