Kom kom, zo triest is dat helemaal niet.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 07:48 schreef sigme het volgende:
Goeiemorgen.
Ryan, wat een trieste opmerking. Ik vergeet 'm.
Jouw leven met Senseo is een bijzonder goed voorbeeld...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:45 schreef Ryan3 het volgende:
Kom kom, zo triest is dat helemaal niet.
Of moet ik je uitleggen wat triest is?
Laat me raden, hij gaat weer vertellen over zichzelf, want hij is het middelpunt van de wereld. Wat zei ik? Het heelal!!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:48 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Jouw leven met Senseo is een bijzonder goed voorbeeld...
Vrouwen doen rare dingen om hun kroost te beschermen. Vergeef het ze, ze reageren niet rationeel.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:32 schreef Monidique het volgende:
"And many parts of Iraq are stable now. But, of course, what we see on television is the one bombing a day this discourages everybody."
Tsja, als zelfs de vrouw van de president al zo denkt. Normale mensen zouden al zowat in een inrichting ervoor worden gestopt.
Vader, vergeef het hun; want zij weten niet, wat zij doen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:35 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Vrouwen doen rare dingen om hun kroost te beschermen. Vergeef het ze, ze reageren niet rationeel.
waarom is dat niet rationeel, je kroost beschermen?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:35 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Vrouwen doen rare dingen om hun kroost te beschermen. Vergeef het ze, ze reageren niet rationeel.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Vader, vergeef het hun; want zij weten niet, wat zij doen.
Nou daarom. Omdat het vrouwen zijn! Dusz.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:46 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
waarom is dat niet rationeel, je kroost beschermen?
Koudbloedige reptiel he, wat kan je er verder aan doenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:25 schreef Monidique het volgende:
Cheney heeft niet eens een bloedneus opgelopen.
Ik leer die bijbel nog van buiten hierquote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:54 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Gelukkig reageer je snel.
je kroost beschermen is eigenlijk van recent, vroeger keken mensen in het algemeen nauwelijks naar hun kinderen om, vooral emotioneel gezien, omdat de sterftekans bij kinderen heel erg groot was toen en mensen niet constant wilden rouwen, een soort van zelfbescherming eigenlijkquote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:55 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Nou daarom. Omdat het vrouwen zijn! Dusz.
quote:‘Bij een biertje hoort gewoon een sigaret’
Voor restaurants is het rookverbod een zegen, cafébazen zijn juist bang klanten te verliezen
Uitbaters van cafés en disco’s verzetten zich tegen een rookverbod in de horeca in 2008. „Mensen die nu niet uitgaan vanwege de rook zijn volgens mij mensen die je toch liever niet tegenkomt in de kroeg.”
kinderen zijn hinderen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:02 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
je kroost beschermen is eigenlijk van recent, vroeger keken mensen in het algemeen nauwelijks naar hun kinderen om, vooral emotioneel gezien, omdat de sterftekans bij kinderen heel erg groot was toen en mensen niet constant wilden rouwen, een soort van zelfbescherming eigenlijk
Ze hebben wel een punt want dan zoekt men wel weer wat nieuws om over te zeiken.quote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ze hebben wel een punt want dan zoekt men wel weer wat nieuws om over te zeiken.
Ben er ook niet echt tegen maar het zal inderdaad wel ten koste gaan van de omzet. Misschien is er ook iets te bedenken met rokers en rookvrije delen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:09 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel voor een rookvrije horeca.
Ik ben er eigenlijk niet zo bang voor. In andere landen waar een verbod geldt is de omzet niet achteruit gegaan.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ben er ook niet echt tegen maar het zal inderdaad wel ten koste gaan van de omzet. Misschien is er ook iets te bedenken met rokers en rookvrije delen.
dan ken je de Hollander nog nietquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik ben er eigenlijk niet zo bang voor. In andere landen waar een verbod geldt is de omzet niet achteruit gegaan.
Ik als roker ben er ook niet op tegen maar dat dient dan wel de eigen keuze van de ondernemer te zijn. Rookverbod leidt overigens tot creatieve ondernemers die de mazen van de wet gaan opzoeken of ondernemers zoals in Antwerpen die deze regel aan hun laars lappen. Om die regels te controleren is er natuurlijk ook weer een compleet ambtenarenapparaat nodigquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ben er ook niet echt tegen maar het zal inderdaad wel ten koste gaan van de omzet. Misschien is er ook iets te bedenken met rokers en rookvrije delen.
Inderdaad. Zie indrinken en zo....op een gegeven moment gaan ze gewoon thuis mensen uitnodigen (ook niet-rokersquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:16 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
dan ken je de Hollander nog niet
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:19 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Inderdaad. Zie indrinken en zo....op een gegeven moment gaan ze gewoon thuis mensen uitnodigen (ook niet-rokers) om daar te zuipen en te roken. Winst: 0.
Gewoon thuis bedoel je... In de schuur tussen de beesten lekker beesten.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:20 schreef sigme het volgende:
Mijn vaste uitgaansgelegenheid is een besloten club. Daardoor mochten we ook sterke drank schenken zonder vergunning, haha. Is ook al jaren de reden waarom er geen rookvrije ruimte hoeft te zijn.
Ik voorspel een gouden toekomst voor besloten clubs.
Dat is toch altijd al bij rokersquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:21 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dan stinkt het alleen in hun eigen huis.
Of zoals in Ierland waar ze grote verwarmde overdekte biertuinen hebben bij de pubs. En dat is buiten dus mag je er rokenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:18 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ik als roker ben er ook niet op tegen maar dat dient dan wel de eigen keuze van de ondernemer te zijn. Rookverbod leidt overigens tot creatieve ondernemers die de mazen van de wet gaan opzoeken of ondernemers zoals in Antwerpen die deze regel aan hun laars lappen. Om die regels te controleren is er natuurlijk ook weer een compleet ambtenarenapparaat nodig![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:23 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Dat is toch altijd al bij rokers
Nee hoor, gewoon in het centrum, compleet met kaartjesverkoop en portier.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:21 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Gewoon thuis bedoel je... In de schuur tussen de beesten lekker beesten.
Vera, heeft maandkaarten als ik het mij goed herinner.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon in het centrum, compleet met kaartjesverkoop en portier.
kom jij nooit ergens waar je een maandkaart of zo moet kopen? Dat is een manier om je club besloten te laten zijn: je kan "maandleden" hebben.
Tsja, ik had net mijn ondertitel weer weggehaald. Vera is een besloten jongerenvereniging.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:27 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Vera, heeft maandkaarten als ik het mij goed herinner.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Tsja, ik had net mijn ondertitel weer weggehaald. Vera is een besloten jongerenvereniging.
quote:
Ik ga nog even een bakkie pleur halen. Moet jij ook wat drinken?quote:
De leukste vind ik eigenlijk de sportbars in Canadaquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Of zoals in Ierland waar ze grote verwarmde overdekte biertuinen hebben bij de pubs. En dat is buiten dus mag je er roken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |