Ik realistisch.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:11 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik ben optimistisch ingesteld.
Wat impliceert dat de rest onrealistisch is.quote:
quote:
Het zijn ervaringscijfers, de waarheid is hard.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wat impliceert dat de rest onrealistisch is.![]()
Koop een elektrische gitaar!quote:
quote:Op maandag 26 februari 2007 23:06 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
onder de plak bij een mannetje?![]()
ik ben ook nog 10 jaar jonger.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Het zijn ervaringscijfers, de waarheid is hard.
Ken iets teveel mensen die er wel in zittenquote:Op maandag 26 februari 2007 23:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Houden zo!![]()
Je wilt echt niet weten hoeveel idioten er op die branch afkomen en werkelijk geen ene hol kunnen. Het siert je dat je daar gewoon voor past.
Zou best kunnen idd, aangezien China geen cap heeft bij de huidige Kyoto.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:48 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Kyoto loopt dan op zijn eind zo'n beetje, toeval?
Tja, dan moet je juist veel proberen.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:17 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
ik ben ook nog 10 jaar jonger.
En weetje, ik heb totnutoe weinig gezien wat ik echt een uitdaging vind.
Ik heb weer vakantie.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Tja, dan moet je juist veel proberen.
Maar hem, ikke maffuh, ben gaar.![]()
![]()
Ben je dik?quote:Op maandag 26 februari 2007 23:31 schreef Godslasteraar het volgende:
na die opmerking van Sigme ben ik maar gaan fitnessen![]()
dat wordt weer spierpijn. jippie.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nooit lid van geweest, daarbij wens ik geen lid te zijn van verenigingen die mij als lid zouden accepterenquote:Op maandag 26 februari 2007 23:57 schreef pingu_ het volgende:
Zeg dan gewoon dat het van het meters zuipen op de societeit komt. o.O
Groucho.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:02 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
nooit lid van geweest, daarbij wens ik geen lid te zijn van verenigingen die mij als lid zouden accepteren(van wie was die quote ook alweer)
Groucho Marx inderdaadquote:
Een wijs man!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:10 schreef Godslasteraar het volgende:
Groucho Marx inderdaad![]()
Those are my principles. If you don't like them I have others.
http://www.groucho-marx.com/
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:21 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Een wijs man!
"Politics is the art of looking for trouble, finding it, misdiagnosing it and then misapplying the wrong remedies."
kan zo in de Van Dalequote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:21 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Een wijs man!
"Politics is the art of looking for trouble, finding it, misdiagnosing it and then misapplying the wrong remedies."
In 2013 komt men er achter dat het een zionistisch complot isquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:44 schreef Monidique het volgende:
Ah, hij is er al dertig jaar mee bezig om in 2009 president te worden. Samenzweringstheorie noem ik het.
Is dat niet teveel eer voor hem?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:52 schreef MrX1982 het volgende:
Al Gore is een zeer geslepen politicus. Voelt precies aan wat men wil horen en hij verkondigt dat.
Bijna een agitator.
Het is opzich wel knap. Hij kan iets wat de Nederlandse onheilsprofeten nooit echt is gelukt. Dan kom je toch al snel bij de wereldvreemde geitenwollensokken types uit. Die dan nu ook massaal met hem weglopen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:56 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Is dat niet teveel eer voor hem?
Waar is hij een onheilsprofeet dan? En waar zijn b.v. de wetenschappers die zijn verhaal compleet ontkrachten? Mijn hoogleraar Milieukunde was in elk geval wel redelijk onder de indrukquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:58 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het is opzich wel knap. Hij kan iets wat de Nederlandse onheilsprofeten nooit echt is gelukt. Dan kom je toch al snel bij de wereldvreemde geitenwollensokken types uit. Die dan nu ook massaal met hem weglopen.
Het gaat ook meer om de vorm. De inhoud is natuurlijk niet echt nieuw ondanks dat hij het wat heeft aangedikt met Amerikaanse theatraliteit. Als dat laatste een woord is en zo niet bij dezequote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:59 schreef du_ke het volgende:
Waar is hij een onheilsprofeet dan? En waar zijn b.v. de wetenschappers die zijn verhaal compleet ontkrachten? Mijn hoogleraar Milieukunde was in elk geval wel redelijk onder de indruk.
Natuurlijk hij brengt het lekker vet. Maar aan de andere kant vergeet hij b.v. methaan grotendeels in z'n verhaal. Echter hij bereikt er wel z'n doel mee, veel en veel meer aandacht voor het klimaat dan in de afgelopen jaren en er lijken ook meer mensen bereid er echt iets aan te doen en dat kan ik alleen maar toejuichen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:03 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het gaat ook meer om de vorm. De inhoud is natuurlijk niet echt nieuw ondanks dat hij het wat heeft aangedikt met Amerikaanse theatraliteit. Als dat laatste een woord is en zo niet bij deze.
Het is maar afwachten welk resultaat hij daadwerkelijk bereikt. Er zijn meer landen dan Amerika en Europa. Daarnaast is het de vraag of men nu niet veel te snel zijn hoofd dreigt te verliezen en grijpt naar symboolpolitiek zoals het (mogelijk) verbieden van gloeilampen. Je ziet de overheid direct haar kans grijpen om te strooien met verboden en belastingen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:07 schreef du_ke het volgende:
Natuurlijk hij brengt het lekker vet. Maar aan de andere kant vergeet hij b.v. methaan grotendeels in z'n verhaal. Echter hij bereikt er wel z'n doel mee, veel en veel meer aandacht voor het klimaat dan in de afgelopen jaren en er lijken ook meer mensen bereid er echt iets aan te doen en dat kan ik alleen maar toejuichen.
Natuurlijk moet er meer gebeuren dan enkel symboolpolitiek maar dat is erg lastig zoals je wel zal weten. Gedragsverandering voor elkaar krijgen is een proces dat veel geduld vergt of een gigantische schok teweeg moet brengen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:14 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het is maar afwachten welk resultaat hij daadwerkelijk bereikt. Er zijn meer landen dan Amerika en Europa. Daarnaast is het de vraag of men nu niet veel te snel zijn hoofd dreigt te verliezen en grijpt naar symboolpolitiek zoals het (mogelijk) verbieden van gloeilampen. Je ziet de overheid direct haar kans grijpen om te strooien met verboden en belastingen.
ons overlevingsinstinct treedt dan naar voren, zoals je kan zien bv. bij wie als eerste het Kyotoverdrag hadden ondertekend, dat waren die eilanden in de Stille Oceaan die van de zeespiegelstijging te lijden hebbenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
Natuurlijk moet er meer gebeuren dan enkel symboolpolitiek maar dat is erg lastig zoals je wel zal weten. Gedragsverandering voor elkaar krijgen is een proces dat veel geduld vergt of een gigantische schok teweeg moet brengen.
het is nu echter wel steeds meer mensen duidelijk dat je het niet kan negeren. We hebben als wereld gewoon een probleem als we zo door willen gaan als we nu doen.
Ik vraag me toch af of dit niet de 'moslimhaat van links' is, hoor. Kan me ook zo ergeren aan die weermannen die dan weer een opmerking maken over het veranderende klimaat. Alsof we volgend jaar in Nederland een Middellandse Zeeklimaat hebben.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
Natuurlijk moet er meer gebeuren dan enkel symboolpolitiek maar dat is erg lastig zoals je wel zal weten. Gedragsverandering voor elkaar krijgen is een proces dat veel geduld vergt of een gigantische schok teweeg moet brengen.
het is nu echter wel steeds meer mensen duidelijk dat je het niet kan negeren. We hebben als wereld gewoon een probleem als we zo door willen gaan als we nu doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |