Wat is daar dan mee?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:27 schreef Chewie het volgende:
[..]
De leukste vind ik eigenlijk de sportbars in Canada![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:41 schreef Chewie het volgende:
[..]
Als je kroeg een sportbar wordt mag je er weer roken![]()
Dat hebben we in mijn dorp ook gehad, alleen was het probleem dat die kantine/dorpshuis een horecavergunning heeft en er dus nog gerookt mag worden, ook is de luchtzuivering al in orde voor toekomstige anti rook maatregelen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:43 schreef du_ke het volgende:
[..]!
Er was in Zuidwolde ofzo ook een heel gedonder vanwege de pachtster van een sporthal die er een rookgedeelte inbouwde vanwege een dalende omzet. Kon de betreffende gemeente niet echt waarderen.
Het feit op zich is natuurlijk al opmerkelijk, daarnaast viel mij dit detail op: "Talloze bedden, stoelen en wc-potten zijn onder zijn gewicht gesneuveld." Dit kind weegt 89 kilo (ja, dat is heel veel) maar daarvan zak je toch niet door een stoel of wc-pot?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:52 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
'Overgewicht is kindermishandeling'
Interesting.
Ik ben zelf 85 kilo en nog nooit door een stoel of bed gezakt.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:50 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Het feit op zich is natuurlijk al opmerkelijk, daarnaast viel mij dit detail op: "Talloze bedden, stoelen en wc-potten zijn onder zijn gewicht gesneuveld." Dit kind weegt 89 kilo (ja, dat is heel veel) maar daarvan zak je toch niet door een stoel of wc-pot?
http://www.nos.nl/nos/art(...)1C759DF5A969F50.htmlquote:De wethouder van Verkeer en Vervoer van Den Haag is opgestapt. De VVD'er Van Woensel vertrekt vanwege de problemen met de Randstadrail. Het budget voor de nieuwe spoorverbinding wordt naar schatting met e. 12 mln overschreden.
63% is binnen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:53 schreef MrX1982 het volgende:
Our base is under attack.
C&C 3 demo kicked ass.
Met een vrouwelijke E.V.A.?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:53 schreef MrX1982 het volgende:
Our base is under attack.
C&C 3 demo kicked ass.
Het is een vrouwelijke stem.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:29 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Met een vrouwelijke E.V.A.?
Moet word dan met d of dt?quote:In de afspraakbevestiging die ik vanmiddag heb ontvangen staat dat ik donderdag om 15.00 op het station in Zwolle verwacht wordt.
Met d.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:46 schreef du_ke het volgende:even een vraagje in
[..]
Moet word dan met d of dt?
In de afspraakbevestiging die ik vanmiddag heb ontvangen staat dat ik donderdag om 15.00 op het station in Zwolle loop.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:46 schreef du_ke het volgende:even een vraagje in
[..]
Moet word dan met d of dt?
Jij had shockerend laatst fout gespeld! Shocking!quote:
Ja die gebruik ik ook wel vaak maar was het nu even vergetenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:48 schreef sigme het volgende:
[..]
In de afspraakbevestiging die ik vanmiddag heb ontvangen staat dat ik donderdag om 15.00 op het station in Zwolle loop.
Werkt altijd, echt.
Wat zou Freud over spellingsfixatie hebben te zeggen?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Jij had shockerend laatst fout gespeld! Shocking!
Penisnijd.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:51 schreef Reya het volgende:
[..]
Wat zou Freud over spellingsfixatie hebben te zeggen?![]()
ik weeg ook 89 kilo, nooit problemen, behalve als ik bij mama op schoot ga zittenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:50 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Het feit op zich is natuurlijk al opmerkelijk, daarnaast viel mij dit detail op: "Talloze bedden, stoelen en wc-potten zijn onder zijn gewicht gesneuveld." Dit kind weegt 89 kilo (ja, dat is heel veel) maar daarvan zak je toch niet door een stoel of wc-pot?
oude tijden herlevenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:53 schreef Puzzelaar het volgende:
Nieuw spotje van de CU: http://www.youtube.com/watch?v=4vvzCr0_NWs
Merk op hoe het kerkje plaats maakt voor een groot geel gebouw.
http://archimon.bravepages.com/zeeland/middelburgoostkerk.htmlquote:The whole population of Middelburg was forced to pay for the church, as everybody was supposed to be protestant anyway. In 1651 the people rebelled against the taxes on wine and beer, and the governors decided for voluntary contributions instead, which however didn't help much. From 1652 until 1655 work has to be stopped. Soon the taxes returned and construction continued. When Van 's Gravezande dies in 1662 work again stops for several years. In 1666-1667 the church is finally completed. Today it is considered one of the most important examples of early protestant church architecture in the Netherlands.
waar het om gaat:
wapwap?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:29 schreef Monidique het volgende:
Tijd om energie te besparen:! Punt, wapwap.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:31 schreef zakjapannertje het volgende:
'Kamer muilkorft Wilders'
Onno Hoes steunt Wilders in nationaliteitskwestie
Rouvoet bekritiseert motie Wilders
Geert Wilders in het Intl. nieuws
Stand.NL kleine meerderheid steunt Wilders.
Wilders op virtuele winst.
Geert Wilders over de laatste week in interview
Geert Wilders
Wilders gaat maar door...
help nederland en negeer wilders
waren niet goed genoeg bevonden?
Jij bepaalt hier even wat 'onredelijk' is? Ik vind het helemaal niet onredelijk. Ik vind het volkomen logisch.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:31 schreef sigme het volgende:
Nog los van hoe je inhoudelijk denkt over dubbele nationaliteit: de eis dat iemand er geen twee mag hebben is een onredelijke (in alle opzichten). Een onredelijke voorwaarde verbinden aan politieke rechten is niet onmogelijk en niet onhaalbaar, maar wel iets totaal anders dan wat Wilders voorspiegelt.
Hij geeft zijn eigen waarheid weer en 90% van de bevolking is niet instaat om zelf een mening hierover te vormen. De selectiviteit en het oppertunisme maakt discussies over politieke overtuigingen onmogelijk. Het is incidentpolitiek zonder visie.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:31 schreef sigme het volgende:
Nog los van hoe je inhoudelijk denkt over dubbele nationaliteit: de eis dat iemand er geen twee mag hebben is een onredelijke (in alle opzichten). Een onredelijke voorwaarde verbinden aan politieke rechten is niet onmogelijk en niet onhaalbaar, maar wel iets totaal anders dan wat Wilders voorspiegelt.
De selectieve verontwaardiging is te sneu voor woorden.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:34 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Jij bepaalt hier even wat 'onredelijk' is? Ik vind het helemaal niet onredelijk. Ik vind het volkomen logisch.
Dat geeft niks, maar het is niet waarquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:34 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Jij bepaalt hier even wat 'onredelijk' is? Ik vind het helemaal niet onredelijk. Ik vind het volkomen logisch.
geen idee, misschien er zelf 1 openen? (meest recente zou ik pakken)quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:33 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik was aan het afwassen en toen kwam dit bij me boven borrelen. Waar zou ik het volgens jou moeten plaatsen?
Tsja, wederom een mening. Jij vindt het blijkbaar 'te sneu voor woorden'. Ik ben het niet met die mening eens.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
De selectieve verontwaardiging is te sneu voor woorden.
Hij geeft een goed beeld van de samenleving waar bevolkingsgroepen in de mindere buurten mee te maken hebben maar in de praktijk worden die niet politiek vertegenwoordigt, behalve door de SP om hun uitkeringen veilig te stellen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:23 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Mijn probleem met Wilders is dat hij een totaal verkeerd beeld van de samenleving heeft en geeft.
Dan zou je ook kunnen eisen dat een landbouwminister geen boerenachtergrond heeft en de minister van financiën vooral niet moet kunnen rekenen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat geeft niks, maar het is niet waar.
Er is niets logisch aan een overheid die van een individu afrekent op iets wat een andere overheid doet.
Let wel: ik heb het niet over wél redelijkerwijs mogelijke eisen: Nederlanderschap en / of geboren Nederlanderschap. Maar dat staat los van dubbele nationaliteit.
Dat zijn vast geen moslims.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:38 schreef Mutant01 het volgende:
Omg er wonen tenminste 300.000 mensen in Israel met een dubbele nationaliteit. Sommige daarvan hebben zelfs zeer hoge posities (minister e.d.)
Ik stoor me daar inderdaad al jaren aan.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:38 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Tsja, wederom een mening. Jij vindt het blijkbaar 'te sneu voor woorden'. Ik ben het niet met die mening eens.
Als je dit 'te sneu voor woorden' vindt, kun je de hele politiek wel 'te sneu voor woorden' vinden. Die hangt namelijk van links tot rechts aan elkaar van 'selectieve verontwaardiging'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |