Gefeliciteerdquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:45 schreef Renesite het volgende:
En ik ben verlost![]()
Wel gaaf gehad vandaag
ik had een stemming georganiseerd voor de nieuwe titel en had ik al 2 stemmen binnen voor mij suggestiequote:
Ik ga nu nog 1.5 jaar MBO juridische dienstverlening doen, dit was mijn 2e jaars stage. De boeken (317 euroquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:06 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Renesite: echt top manwat ga je nu doen dan?
wel mooie cadeaus allemaal, toch wel lijpe collega's zo te lezen
tevens TVP
bij deze veel suc6 gewenst vanaf deze kantquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ga nu nog 1.5 jaar MBO juridische dienstverlening doen, dit was mijn 2e jaars stage. De boeken (317 euro) zijn vanmiddag besteld. Hierna (na de 1 jaar school en 0.5 stage) bestuursrecht in Leeuwarden
Michael Nichtquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:17 schreef Goover het volgende:
The Village People!
Thorbecke college. Dat is de enigste stad waar ze in het Noorden bestuursrecht geven. Ik kan thuis wonen - en de school is goed aangeschrevenquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:28 schreef lienelien het volgende:
Leeuwarden? Kan je daar studeren?
maar is dat dan mbo/hbo/priveschooliets?quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Thorbecke college. Dat is de enigste stad waar ze in het Noorden bestuursrecht geven. Ik kan thuis wonen - en de school is goed aangeschreven
HBO, ik ben geen tovenaar die van het MBO naar de UNI kan gaanquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:32 schreef lienelien het volgende:
[..]
maar is dat dan mbo/hbo/priveschooliets?
ik zei ook niets over uniquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
HBO, ik ben geen tovenaar die van het MBO naar de UNI kan gaan
Neem die vorige post van mij dan maar met een korreltje zoutquote:
gewoon School & Studie zoeken, dan open je nieuw topic, verzin je leuke titel achter "Stage SC #57" en dan kopieer je gewoon alles wat in de OP op Wiki staat in het vakje, zet je vorige topic nog even bij de lijst van topic (gewoon link kopieren en plakken) en dan ben je klaar, heb je een nieuwe spam-topic voor stagiairende mensenquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:36 schreef Damzkieee het volgende:
Ah fijn dat iemand hem geopend heeft, ik ben daar niet zo goed in
The Boob Is Alivequote:
geen foto van wat er op je scherm staat nee?quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:51 schreef Renesite het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nog 2 foto'tjes van mij hard aan het werk![]()
JD. Edwards.quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
geen foto van wat er op je scherm staat nee?dus je kunt ook druk aan het Fok!-ken zijn
ja, ben bekend met JD.Edwards, heb op stage ook veel in One World zitten werkenquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
JD. Edwards.
Ik moest weekstaten invoeren. Alle werkzaamheden hebben een nummer. Dat gekoppeld aan de werkuren enzo.
dan moet je jezelf even knippen van de niet-actieve sectie naar de actieve posters, sta je er in het volgende deel weer bijquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:06 schreef Maraca het volgende:
Eujh.. ik post wel eens in deze topicsBen misschien niet zo heel actief maar ik zeg wel wat
![]()
doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:
quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, ben bekend met JD.Edwards, heb op stage ook veel in One World zitten werken
wij hadden nog Paris, CIAO en Microsquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
![]()
JD Edwars
One World
Infomaker
Atlas
En het eigen bietensysteem
irritant jaquote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:52 schreef Goover het volgende:
woei bijna weekend
woei iemand jarig (taart)
woei euhh gewoon woei
De taart is trouwens erg lekker, 2 dozen met verschillende gebakjes. Ik heb een hazelnoot taartje, hij was een beetje machtig maar wel lekker. Ik wou eerst een tompoes (jaja je schrijft het wat anders) maar dat eet zo irritand.
Voorlopig kan jou BBB niet op tegen mijn taart. (vanmiddag als ik trek begin te krijgen miss wel weer..)quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:56 schreef lienelien het volgende:
[..]
irritant ja
Maar hoe schrijf je tompoes dan?
Tompouse ofzo?Nooit zo mee bezig gehouden
Ik heb geen gebak, maar wel Bon Bon Bloc![]()
Ik dacht dat er op zijn minst ergens een 'ch' oid in zat...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:58 schreef PieterBas het volgende:
Het is volgens de van dale
tom·poes (de ~ (m.))
1 gebakje van geglazuurd bladerdeeg met room
tchompoes?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:04 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik dacht dat er op zijn minst ergens een 'ch' oid in zat...
cursus tompoes etenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:52 schreef Goover het volgende:
Ik wou eerst een tompoes (jaja je schrijft het wat anders) maar dat eet zo irritand.
die rode met witte stipjes?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:08 schreef Damzkieee het volgende:
En begin niet weer over BBBIk heb zo'n sultana beest in mn buik die begint te grommen als ik dat lees.
Sultana'squote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:08 schreef Damzkieee het volgende:
En begin niet weer over BBBIk heb zo'n sultana beest in mn buik die begint te grommen als ik dat lees.
Goed bezig! Je hebt de rust verdiend hoor...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:14 schreef Quoi het volgende:
Gister mijn voorlopige onderzoeksvoorstel met wat belangrijke mensen besproken. Ze stonden versteld dat ik al zo ver was! Vandaag dus maar besloten even niks te doen!! Yippieeeeee!
jij niet, dus ga maar ff bezigquote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:16 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Goed bezig! Je hebt de rust verdiend hoor...
lang != goedquote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:14 schreef Quoi het volgende:
Gister mijn voorlopige onderzoeksvoorstel met wat belangrijke mensen besproken. Ze stonden versteld dat ik al zo ver was! Vandaag dus maar besloten even niks te doen!! Yippieeeeee!
He wtf waarom ben je niet hier maar wel op de PCquote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:22 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
jij niet, dus ga maar ff bezig![]()
Tot zo![]()
kon de trein niet meer halen van 17 overquote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:25 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
He wtf waarom ben je niet hier maar wel op de PCIk sta al te wachten!
![]()
Milk & Fruitquote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:23 schreef lienelien het volgende:
[..]
BonBon
Bloc
![]()
en Milk&Fruit Mangoooo![]()
Lieg niet vlegel! Anders worden er geen broodjes voor meneer besteldquote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:28 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
kon de trein niet meer halen van 17 over! Was tegen 15 over klaar, ga met de trein van 10.47!
![]()
*Prrrrrrrrr*quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:32 schreef lienelien het volgende:
Oja, ik heb ook nog price mini stars mee
nu krijg ik nog meer hongerquote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:32 schreef lienelien het volgende:
Oja, ik heb ook nog prince mini stars mee
Voor mij ook, was half uurtje later vandaag. Dan hoef ik straks niet van half 5 tot 5 te wachten op de vrijdag-middag-borrelquote:
arme jijquote:
Arme jij, maar je hebt wel genoeg proviant om de dag door te komen denk ik?quote:
Soms moeten we ook wel eens wat doenquote:
Als je je verveelt:quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:35 schreef lienelien het volgende:
saai hier.
Ja kut zeg, dacht ik even hulp te krijgen.....quote:
Ik zou zeggen, maak er wat leuks vanquote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:35 schreef lienelien het volgende:
saai hier.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:48 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, maak er wat leuks van
ja, ik haak toch ook even af hoor, zo op de 'vroege' morgenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:46 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ja kut zeg, dacht ik even hulp te krijgen.....
Nu nog de printer werkend krijgenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:50 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
Kleurplaat voor iedereeeeen![]()
![]()
en kleurtjes vindenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nu nog de printer werkend krijgen![]()
Met gele, roze, blauwe en groene markers kom ik denk een heel eindquote:
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:50 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
Kleurplaat voor iedereeeeen![]()
![]()
Voor aanspraak heb je toch Fok!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:03 schreef octopussy het volgende:
zucht...een dikke week ziek geweest en geen enkel mailtje gehad op stage![]()
Mijn stagebegeleider mag me volgens mij niet echt want ik heb in 3 weken nog niet 1 keer met hem gesproken (zit in dezelfde ruimte als ik). Terwijl de gozer die me heeft aangenomen (zit in een ander gebouw) wel af en toe langswipt om te vragen hoe het gaat en wat hij voor me kan regelen.![]()
Misschien moet ik maar eens aan die andere gozer vragen of hij niet beter officieel stagebegeleider kan zijn, ivm aanwezigheid bij de examenzitting en beoordeling.
Eerlijk gezegd verveel ik me best wel een beetje hier. Moet wel mijn eigen opdracht doen, maar die eerste documentatiefase is zooooooooo saai dat ik bijna de hele dag aan het Fokken ben![]()
verder ook weinig aanspraak. Lunch is dan wel gezellig met z'n allen.
Om mijn vorige stage belde ik prinicipeel niet op vrijdag middag na tweeen.. Wat vaak tot woede leiden van mijn toenmalige stagebegeleider. Behalve dan de HP Business Service Desk.. die belde ik meestal om 16:55.. Met een heel lang verhaal, zodat ze pas later weekend haddenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:11 schreef Jvvianen het volgende:
Lekker bereikbaar die mensen op vrijdag zeg... ongekend niemand is er of is pas in de namiddag terug
In(je)Hollland heeft ook pas volgende week vakantie. Ik merk het wel dat het vakantietijd is.. ik sta 's-morgens minder vaak in de file met de snelbusquote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:16 schreef octopussy het volgende:
ik vond het vanochtend al erg stil op straat. vroeg me al af of het geen zondag was ofzo.![]()
zal wel door de vakantie komen en de wisseling daarvan. De HHS heeft bijvoorbeeld pas volgende week vakantie terwijl de basisscholen hier afgelopen week vakantie hadden. Gaan ook veel mensen op wintersport denk ik.
Waarover moest je dan schrijven??quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:39 schreef lienelien het volgende:
voice-over teksten schrijven is leuk!![]()
Smallvillequote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Waarover moest je dan schrijven??
Is dat de serie over superman in zijn jongere jaren?quote:
ja.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Is dat de serie over superman in zijn jongere jaren?![]()
Nee, is voor een programma over films op Net5quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:39 schreef octopussy het volgende:
is dat zo'n vooraankondiging van de nieuwe afleveringen die je zo'n vent dan roept na de reclames ofzo?
ik vind dat de omroepdames wel weer terug mogen komen![]()
Ja hè, vind ik ook! Zoiets doe ik nu dus ook, voor films dan, en voor serie's die nu op dvd te koop zijn. Maar die bumpers (zoals die 'compilatiefilmpjes' heten) maken is echt zoooooooooooo takkeveel werk!quote:Ik vind trouwens dat ze bij Net 5 wel vaak toffe compilatiefilmpjes in elkaar frotten van de series die ze laten zien![]()
RTL 5 kan er ook wat van... door de halve aflevering te spoileren..quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:42 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nee, is voor een programma over films op Net5
[..]
Ja hè, vind ik ook! Zoiets doe ik nu dus ook, voor films dan, en voor serie's die nu op dvd te koop zijn. Maar die bumpers (zoals die 'compilatiefilmpjes' heten) maken is echt zoooooooooooo takkeveel werk!
Nog 100 minutenquote:
Halloquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:22 schreef miss-scofield het volgende:
Hooiii allemaal!!
Gave OP!! Jammer van de titel, vond die van Remcore erg sterk! Maar deze is ook goed!
En ik sta bovenaan
Bluhh, 2 dagen lang en hard gewerkt, nu mn bedje in!!
Hoe gaat het bij jullie op stage??
Nee hoor. Tabbed browsing does the trickquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:29 schreef stFz het volgende:
WHoei whoei bijna weekendZItten jullie allemaal in een cubicle ofzo dat jullie zovaak kunnen forummen
ehh.. watte?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:29 schreef stFz het volgende:
WHoei whoei bijna weekendZItten jullie allemaal in een cubicle ofzo dat jullie zovaak kunnen forummen
nog steeds nog niet afquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:38 schreef T1andonly het volgende:
Ik ben al bijna 2 maanden "bezig" aan mijn stage verslag. Ik zie dat in dit topic nog steeds even hard gewerkt wordt.
Nee, motivatie-problemen zeg maarquote:
Wij waren in het kantoortje hier naast een: 'Het is vrijdag middag en ik heb geen zin meer vergadering' aan het houdenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hallo
Het is hier rustig.. Lekker radio 538 aan het luisteren.
Bij ons was de secretaresse.. moppen aan het doorsturen.. met soms NSFW content erbij..quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:18 schreef Goover het volgende:
[..]
Wij waren in het kantoortje hier naast een: 'Het is vrijdag middag en ik heb geen zin meer vergadering' aan het houden... tot er een 'belangrijker' persoon dan wij binnen kwam, toen was de vergadering snel geschorst
![]()
Goed bezigquote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:02 schreef PieterBas het volgende:
Zo nog 475,5 uur stage lopen en dan heb ik vakantie
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:32 schreef lienelien het volgende:
Ik zag net dat ik bij de aftiteling van 'mijn' programma als stagaire sta, en niet als redactie![]()
En dat terwijl ik wel aan alle contacten enzo ben voorgesteld als nieuwe collega, omdat degene voor wie ik werk niet wou dat ik als 'slechts een stagiaire' behandeld zou worden..![]()
Maargoed, de editor maakt die aftiteling, dus daar ga ik hem maandag eens op aanspreken![]()
Zo weinig? En wat een raar bedragquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:09 schreef Twisted_Logic het volgende:
Vandaag mijn stagevergoeding gekregen![]()
Wel netjes allemaal, 103 euro, niet veel, maar het gaat om het idee natuurlijk.
Ga je schamenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
weet je dat ik het weer vergeten ben op te nemen, maar nu weten we iig dat jij erbij staat
ik 'beloof' maar weer eens dat ik volgende week wel ga kijken/opnemenquote:
er begint niks om 16;45 op net 5quote:
ohh, ja de herhaling is wisselend, het tijdstip. zal eens even kijkenquote:Op zondag 25 februari 2007 14:57 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
er begint niks om 16;45 op net 5
en waar gaat dat over?quote:Op zondag 25 februari 2007 15:11 schreef lienelien het volgende:
volgende week is het iets interessanter, dan kan je het item zien wat ik helemaal zelf heb gemaakt![]()
jaquote:Op zondag 25 februari 2007 15:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
straks moet ik elke week nog gaan kijken omdat er wat van jou inkomt
beetje chatten hier, ideaal, je kent de mensenquote:Op zondag 25 februari 2007 15:25 schreef Goover het volgende:
Doe is niet zo actief hier in het weekend
Maar wel gezellig hoor
(lienelien heeft mij gespot gister)
Concert van OK Go gister avond. We hebben ook gepraat hoorquote:Op zondag 25 februari 2007 15:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
waar heeft lienelien jou gezien dan?
over stage en Fok!?quote:Op zondag 25 februari 2007 17:06 schreef Goover het volgende:
[..]
Concert van OK Go gister avond. We hebben ook gepraat hoor
Ik niet..quote:Op zondag 25 februari 2007 17:39 schreef ReMcOrE het volgende:
nog mensen hier naar New York (discotheek in Hengelo) geweest afgelopen zaterdag?
Nee, was vrijdagavond wel in The Three Musketeers in Hengeloquote:Op zondag 25 februari 2007 17:39 schreef ReMcOrE het volgende:
nog mensen hier naar New York (discotheek in Hengelo) geweest afgelopen zaterdag?
Jepquote:Op zondag 25 februari 2007 02:32 schreef lienelien het volgende:
[..]
Zo weinig? En wat een raar bedrag![]()
Nee Good Fellows en Genux geweest. Owja nog heel even in het Pleintjequote:Op zondag 25 februari 2007 17:39 schreef ReMcOrE het volgende:
quote:Op maandag 26 februari 2007 08:54 schreef Goover het volgende:
[..]
Ja, maar jij mag straks tot 18:00 blijven zitten![]()
Ik heb gelukkig wel al iets gedaan, competenties gemaakt en opgestuurd naar schoolquote:Op maandag 26 februari 2007 09:18 schreef Sweetbeach het volgende:
mogguh! vanaf 8.00 present en nog niets gedaan![]()
gaat weer een leuke dag worden
![]()
![]()
that makes 2 of us... heb volgens mij nog nooit zo slecht 'geslapen'quote:Op maandag 26 februari 2007 09:22 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig wel al iets gedaan, competenties gemaakt en opgestuurd naar school.
Verder ben ik wel bang dat deze dag niet heel productief gaat worden, aangezien ik vannacht echt brakker dan brak geslapen heb. Ik geloof niet dat er een uur is geweest dat ik niet op mijn wekker heb gekeken...
"the truth, the whole truth and nothing but the truth..."quote:Op maandag 26 februari 2007 09:37 schreef Norro-tje het volgende:
goedmorgen mensen het si weer het begin van een drukke fok week.
ik ga nu maar ff koffie halen, val zowat in slaap...ik heb zeer weinig te doen...quote:Op maandag 26 februari 2007 09:46 schreef ReMcOrE het volgende:
geen muziek aan hier, zal daar zo eens even verandering in brengenover 45 minuten ook maar ff een bakje thee halen
je user-icon spreekt boekdelenquote:Op maandag 26 februari 2007 09:49 schreef francis997 het volgende:
[..]
ik ga nu maar ff koffie halen, val zowat in slaap...ik heb zeer weinig te doen...![]()
nu ben je de rest van de week overwerkt?quote:Op maandag 26 februari 2007 09:59 schreef Teije het volgende:
Eerste ICT gerelateerde probleem verholpen, wel weer genoeg gedaan voor vandaag al zeg ik het zelf!
soowwww, jij bent drukquote:Op maandag 26 februari 2007 09:59 schreef Teije het volgende:
Eerste ICT gerelateerde probleem verholpen, wel weer genoeg gedaan voor vandaag al zeg ik het zelf!
bedrijfscoach van mij en studiegenoot heeft deze week vakantie, dus vragen stellen zit er niet in, terwijl dat toch wel de bedoeling wasquote:Op maandag 26 februari 2007 10:05 schreef Sweetbeach het volgende:
[..]
soowwww, jij bent druk
ik ga maar eens blackjackenheb me stagebegeleider net ff 1 minuutje gesproken, das ook wel weer lang genoeg geweest voor vandaag
(heb eigen kantoortje namelijk)
Ik voel het inderdaad wel zeg, poeh.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nu ben je de rest van de week overwerkt?
Eigen kantoortje he? Dan zou ik echt helemaal niks meer doenquote:Op maandag 26 februari 2007 10:05 schreef Sweetbeach het volgende:
[..]
soowwww, jij bent druk
ik ga maar eens blackjackenheb me stagebegeleider net ff 1 minuutje gesproken, das ook wel weer lang genoeg geweest voor vandaag
Is dat niet saai dan? M'n vorige stage werd ik weggestopt in een cursuslokaal waar ik meestal alleen was, dat was mij te eenzaam.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:05 schreef Sweetbeach het volgende:
[..]
soowwww, jij bent druk
Lekker gamen dusquote:Op maandag 26 februari 2007 10:09 schreef ReMcOrE het volgende:
studiegenoot en ik hebben hier ook eigen kantoortjelekker muziekje op, mooi uitzicht, 2 laptops met internet en bijna niemand die je lastig valt
Dat zou niet verkeerd zijnquote:
dat doet me denken aan een heel fout liedjequote:Op maandag 26 februari 2007 09:16 schreef ReMcOrE het volgende:
goedemorgen, het is weer maandag...
I Don't Like Monday's??quote:Op maandag 26 februari 2007 10:15 schreef lienelien het volgende:
[..]
dat doet me denken aan een heel fout liedje
De Vliegende Panters - Houdoequote:Op maandag 26 februari 2007 10:15 schreef lienelien het volgende:
[..]
dat doet me denken aan een heel fout liedje
heb sinds vrijdag Medal Of Honor: Allied Assault Warchest, dus dat zit wel goed, maar dat doe ik meestal thuis, al is de verleiding hier soms moeilijk te weerstaanquote:
Dit is inderdaad wel heel fout..quote:Op maandag 26 februari 2007 10:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
De Vliegende Panters - Houdoe
[..]
saai? zitten hier vaak nog 2 andere stagaires dus saai is 't niet écht.... daarnaast zit ik op een gang waar regelmatig mensen langslopen etc. etc. dus saai zéker nietquote:Op maandag 26 februari 2007 10:08 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Is dat niet saai dan? M'n vorige stage werd ik weggestopt in een cursuslokaal waar ik meestal alleen was, dat was mij te eenzaam.
Jammer, ik zat foutquote:Op maandag 26 februari 2007 10:26 schreef lienelien het volgende:
[..]
ja.
Uit de tijd dat ik nog een bijbaantje had bij een supermarkt achter de kassa
quote:Op maandag 26 februari 2007 10:26 schreef lienelien het volgende:
Uit de tijd dat ik nog een bijbaantje had bij een supermarkt achter de kassa
quote:[RICARDO EN J.P.]
Het is weer maandag!
[KIM]
Wat hedde gij gedaan van het weekend?
[CHANTAL]
Ja gewoon, bietje zuipen bij de Tojan Horse, wat anders. Waar was jij eigenlijk?
[KIM]
Ik had huisarrest, maar Ricardo was langsgekomen dus…
[PETRA]
Had ie je zeker liggen vingeren op de bank!
[KIM]
Zeker ja, en nie alleen vingeren!
[CHANTAL]
O, vuile slet!
[KIM]
Ja, ik had de rode vlag buitenhangen, maar je kent Ricardo he…
[CHANTAL]
Ja zeker ja.
[PETRA]
Een echte schipper bevaart ook de rode zee!
[KIM]
Ja, da wou ik zeggen ja!
quote:
Asociaal vakantie gedoe van iedereen!quote:Op maandag 26 februari 2007 10:30 schreef lienelien het volgende:
Mijn collega-stagiaire is een weekje op vakantie![]()
jaquote:Op maandag 26 februari 2007 10:32 schreef Goover het volgende:
[..]
Asociaal vakantie gedoe van iedereen!
Ik heb gelukkig een dankbaar baantje gevondenquote:
officieel heeft iedereen van mijn school (Saxion Enschede) deze week vakantie, maar voor stagiaires en afstudeerders geldt dat niet, gelukkig maar... anders had ik echt een belabberde start gemaakt:quote:Op maandag 26 februari 2007 10:32 schreef Goover het volgende:
[..]
Asociaal vakantie gedoe van iedereen!
ik zat eerst bij de vulploeg, maar nu dus kassa en dat bevalt me echt wel goed hoorquote:Op maandag 26 februari 2007 10:35 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig een dankbaar baantje gevonden![]()
![]()
Bij Inholland hebben stagiaires en afstudeerders ook geen vakantiequote:Op maandag 26 februari 2007 10:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
officieel heeft iedereen van mijn school (Saxion Enschede) deze week vakantie, maar voor stagiaires en afstudeerders geldt dat niet, gelukkig maar... anders had ik echt een belabberde start gemaakt:
week 1: beetje inkomen, niksen en zitten op de stoel, vrijdag vrij
week 2: maandag en dinsdag vrij, woensdag en donderdag aanwezig, vrijdag vrij
week 3: hele week vrij
gelukkig is het dus iets positiever gesteld nu
Dat dacht ik ook ja, totdat ik bij m'n nieuwe baantje ineens 1,50 meer kreeg, per uurquote:Op maandag 26 februari 2007 10:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik zat eerst bij de vulploeg, maar nu dus kassa en dat bevalt me echt wel goed hooruurloon is ook cker niet slecht
Ik heb ook 2 jaar in een vulploeg gewerkt, wat een klote baantje was datquote:Op maandag 26 februari 2007 10:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik zat eerst bij de vulploeg, maar nu dus kassa en dat bevalt me echt wel goed hooruurloon is ook cker niet slecht
euhm, heb pas weer opslag gekregen, dus weet niet precies, maar ergens tussen de 7,50 en 7,80. En dan nog fooi erbij regelmatig. Zo'n 10 á 20 euro per avondquote:Op maandag 26 februari 2007 10:44 schreef ReMcOrE het volgende:
@ lienelien: als ik vragen mag, wat verdien je nu per uur dan? als 20-jarige... (ik ben lekker 2 weken ouder) heb trouwens nooit echt last van zeurende klanten, valt me reuze mee
@ Goover: vergeleken met kassa is vulploeg idd een klotebaantje
Hoezo beter?quote:Op maandag 26 februari 2007 10:48 schreef ReMcOrE het volgende:
dan zit het wat dat betreft bij mij ietsje beter in elkaaren werk je nu in de horeca ofzo, omdat je het over fooi hebt?!
in de zin dat bij ons altijd meestal wel alles klopt van de Bonus enzoquote:
ohh, daar had je het overquote:Op maandag 26 februari 2007 10:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
in de zin dat bij ons altijd wel alles klopt van de Bonus enzoen dat ik geen zeikende klanten heb, soms wel een lastige klant, maar dat is sporadisch
af en toe kan ik wel lichtelijk geirriteerd raken door producten waar dan weer geen barcode/sticker opzit
Ja ok, maar dat is dan ook niet helemaal mijn idee van een eigen kantoortje.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:28 schreef Sweetbeach het volgende:
[..]
saai? zitten hier vaak nog 2 andere stagaires dus saai is 't niet écht.... daarnaast zit ik op een gang waar regelmatig mensen langslopen etc. etc. dus saai zéker niet
Is juist prettig, ongestoord internetten/muziekje luisteren etc. etc... 1000 x beter dan dat je steeds op je vingers gekeken wordt![]()
![]()
alleen nadeel is dat je niet altijd wat doet en je stagebegeleider soms helemaal niet ziet....(als ik niet naar 'm toe ga)
Rustig lien rustig! .. Adem in... adem uit.. adem in.. adem uit .. en herhaal...quote:Op maandag 26 februari 2007 11:02 schreef lienelien het volgende:
[..]
ohh, daar had je het over
Tsjah, ik werkte niet bij een ah oid, maar bij een grote streeksupermarkt (dus in een klein boerengat, maar wel net zo groot als een ah 3/4 oid.)Mensen uit Nijmegen (15km verderop) kwamen zelfs daar boodschappen doenZeer op service gericht, dus de klanten vroegen altijd naar de baas/eigenaar, omdat ze bij hem alles voor elkaar konden krijgen.. ' oh, ik zie net dat die wijn volgende week 2 voor 1 is, maar ik krijg nu zeker ook wel die 2e gratis he menno?' ' uh, ja, ja natuurlijk! en dat terwijl die aanbieding pas over een week in zou gaan
En dat is dan nog de minste vorm van asslicking die mijn baas uitvoerde.
Klanten vroegen ook altijd naar de baas, zelfs als ze gewoon iets verkeerd hadden gekocht en daar het geld van terugwouden. Ja, want wij meisjes van 19 jaar zijn debiel en kunnen niet zelf 2 knopjes op een kassa intypen. Werd echt als een of andere koe behandeld door de klanten daar
Als er een lange rij (volgens de klant dan, dan stonden er namelijk 1 a 2 mensen te wachten) bij de kassa stond, en ik was ergens anders mee bezig, werd ik wel eens gewoon aan m'n arm meegetrokken door een klant naar een kassa toe. Of ze smeten gewoon hun boodschappen ergens op een kassa en liepen dan naar je toe: ' waar blief je nouww? Ik hej hoast!'
Ja, frustraties![]()
Het komt er op neer dat ik zo veel dagen mag opnemen als ik wil, alleen moet ik hier straks gewoon 90 dagen gezeten hebben. En de vakantie dagen krijg ik niet doorbetaald ofzo. Ik ben van plan ongeveer 5 dagen op te nemen, oa om het pinkster weekend een beetje op te rekken. Waar of wanneer ik de rest ga opnemen weet ik nog niet.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:08 schreef Sweetbeach het volgende:
Hebben jullie eigenlijk allemaal vakantie dagen die je kan/mag opnemen? Ik heb daar nooit wat over gehoord....
ga het toch maar eens vragen binnenkort![]()
Ik heb 12 vakantiedagen. Ik was van plan ze allemaal op het laatst op te nemen, maar ben opzich wel weer toe aan vakantie na 4 weken werkenquote:Op maandag 26 februari 2007 11:08 schreef Sweetbeach het volgende:
Hebben jullie eigenlijk allemaal vakantie dagen die je kan/mag opnemen? Ik heb daar nooit wat over gehoord....
Ik heb 15 vakantiedagen per jaar... dus heb ik nog iets van 12 dagen overquote:Op maandag 26 februari 2007 11:08 schreef Sweetbeach het volgende:
ik heb er nog niks van gehoord, er is een nieuw systeem in gebruik, waar mn uren in horen te staan. Maar als ik het open krijg ik te zien: Er zijn geen verlofgegevens van je bekend in in het gekozen jaar.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb 15 vakantiedagen per jaar... dus heb ik nog iets van 12 dagen over
ik heb het 6 jaar volgehoudenquote:Op maandag 26 februari 2007 11:22 schreef ReMcOrE het volgende:
ik kon bij stage meestal wel vrij krijgen als ik wat voor school moest doen enzo... had officieel 1 vrije dag per 4 weken, maar dat was niet echt zo streng allemaal
@ lienelien: dat klinkt toch echt wel zwaar bagger en zwaar k*t vergeleken met hoe ik de kassa bij ons ervaar (AH idd)
ik werk vrijdags van 12.00 tot 21.00 en zaterdags van 10.00/13.00 tot 18.00 dus dat zit wel goedquote:Op maandag 26 februari 2007 11:24 schreef lienelien het volgende:
[..]
ik heb het 6 jaar volgehouden
Toen was ik het echt zat dus. Niet normaal meer. Ook gewoon tot 23u30 doorwerken enzo
Ahgoed, nu heb ik een super leuk baantje![]()
Bij mij is de F5 knop bijna afgesletenquote:Op maandag 26 februari 2007 11:27 schreef Petrulli het volgende:
Oeh, er gebeurde net wat spannends. CAZ! radio viel uit, daarom heb ik op F5 moeten drukken, toen ging ie weer aan.. Dat was me een activiteit.. wooww
Bij mij is om de een of andere reden de A knop aan het slijtenquote:Op maandag 26 februari 2007 11:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bij mij is de F5 knop bijna afgesleten
quote:Op maandag 26 februari 2007 11:27 schreef Petrulli het volgende:
Oeh, er gebeurde net wat spannends. CAZ! radio viel uit, daarom heb ik op F5 moeten drukken, toen ging ie weer aan.. Dat was me een activiteit.. wooww
dat beschouw ik als zeer respectabel werkquote:Op maandag 26 februari 2007 11:39 schreef lienelien het volgende:
Aangezien vannacht de oscar uitreiking was, en dit gedeeltelijk door het bedrijf waar is stageloop is geproduceert, is zo'n beetje iedereen t/m 5u op geweest, en ligt men nu nog op bed. Ik ben een van de 4 personen op kantoor vandaag
Vanmiddag zal de rest wel komen, maar ik heb tot nu toe nog niets nuttig gedaan behalve de lampen aan doen, en de koffieautomaat bijvullen
Thuis heb ik een Logitech G15.. die slijt als de ziekte. Maar ben al te laat voor mijn garantie geloof ik..quote:Op maandag 26 februari 2007 11:38 schreef ReMcOrE het volgende:
op m'n laptop zijn de e, r, t, i, o, a, s, d, g, h, j, k, l, n, m en de spatie (je kunt ook precies zien waar ik hem altijd indruk, aan de rechterkant) veel gebruikt, die zijn er donkerder en glimmend uit (wss door 'slijtage'
)
valt mee dat ze de PC al aankrijgt en weet hoe een toetsenbord/muis werktquote:Op maandag 26 februari 2007 11:41 schreef Goover het volgende:
Nadeel is dat als een toets slijt, je niet meer kan zien wat er op staat. Maakt mij niet zo heel veel uit ik typ (half) blind. Maar soms surft mijn moeder ook ff op mijn pc, en dan schiet ze helemaal in de stress"Waar is je A? Ik snap er niets van!"
De G15 is dat,die met dat lcd schermpje?quote:Op maandag 26 februari 2007 11:41 schreef Goover het volgende:
[..]
Thuis heb ik een Logitech G15.. die slijt als de ziekte. Maar ben al te laat voor mijn garantie geloof ik..
Nadeel is dat als een toets slijt, je niet meer kan zien wat er op staat. Maakt mij niet zo heel veel uit ik typ (half) blind. Maar soms surft mijn moeder ook ff op mijn pc, en dan schiet ze helemaal in de stress"Waar is je A? Ik snap er niets van!"
het maximum is 1 regel per dag, de rest van alles wat je typt moet Fok!-gerelateerd zijnquote:Op maandag 26 februari 2007 11:53 schreef Sweetbeach het volgende:
Ik moet van school zo'n 1100 uur maken (in 7-8 maanden), doe HBO niveau... opzich best lang... moet sowieso tot eind Juli![]()
![]()
Heb vanochtend al 3 regels getypt voor een klein beleidsplannetje.....erg???
nu loop ik zeker érg vooor op jullie?
![]()
![]()
![]()
Ik werk nu al vanaf 9 uur, echt shocking. wordt een week revalideren na vandaagquote:Op maandag 26 februari 2007 11:53 schreef Sweetbeach het volgende:
Ik moet van school zo'n 1100 uur maken (in 7-8 maanden), doe HBO niveau... opzich best lang... moet sowieso tot eind Juli![]()
![]()
Heb vanochtend al 3 regels getypt voor een klein beleidsplannetje.....erg???
nu loop ik zeker érg vooor op jullie?
![]()
![]()
![]()
Iemand moet even een nieuwe maken, ik heb daar atm alleen niet zo'n zin inquote:Op maandag 26 februari 2007 11:58 schreef Norro-tje het volgende:
jeej weer een topic bijna vol kan ik al een tvp maken voor de volgende ?
ik wil ook graag alvast een tuhvuhpuh maken voor #60quote:Op maandag 26 februari 2007 11:58 schreef Norro-tje het volgende:
jeej weer een topic bijna vol kan ik al een tvp maken voor de volgende ?
ik maak de nieuwe dan wel ffquote:Op maandag 26 februari 2007 11:59 schreef Teije het volgende:
[..]
Iemand moet even een nieuwe maken, ik heb daar atm alleen niet zo'n zin in
zet hem hier ff neer, dan helpen we allemaal... hebben we EN allemaal wat te doen EN je hebt hem in minder dan 10 minuten afquote:Op maandag 26 februari 2007 12:06 schreef PieterBas het volgende:
Help, ik heb een opdracht...
daar ben ik hoogstens 10 minuten zoet mee
Dat wordt vroeg naar bed gaan vanavond, zodat je morgen weer goed uitgerust bent.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:17 schreef PieterBas het volgende:
Player uitpakken..
voedingkabel, vga kabel, netwerk, muis en toetsenbord aansluiten
player aanzetten..
player update
player controleren
player inpakken..
dat is idd het werk van de soort "vermoeiend"... wat bedoel je met player eigenlijk?quote:Op maandag 26 februari 2007 12:17 schreef PieterBas het volgende:
Player uitpakken..
voedingkabel, vga kabel, netwerk, muis en toetsenbord aansluiten
player aanzetten..
player update
player controleren
player inpakken..
quote:Op maandag 26 februari 2007 11:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
De G15 is dat,die met dat lcd schermpje?
De S knop is bij mij totaal weg.. Maar dat komt denk door het veel gamen.. de tijd voor mijn stage
Een player is eigenlijk een computer. (Ieder geval het bestaat uit dezelfde componenten) maar kan gebruikt worden voor Narrowcasting, reisinformatie, bedrijfsinformatie etc.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is idd het werk van de soort "vermoeiend"... wat bedoel je met player eigenlijk?
ah...zo'n playerquote:Op maandag 26 februari 2007 12:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Een player is eigenlijk een computer. (Ieder geval het bestaat uit dezelfde componenten) maar kan gebruikt worden voor Narrowcasting, reisinformatie, bedrijfsinformatie etc.
quote:
quote:A player (known in the UK as a womaniser) is a U.S. based slang term for an individual who plays the field and has multiple active sexual relationships simultaneously. Sometimes spelled as "playa" in the context of hip-hop culture.
en.wikipedia.org/wiki/Player_(dating)
quote:Op maandag 26 februari 2007 12:40 schreef Norro-tje het volgende:
kom op nog 12 11 mensen na mij even wat posten en voor de lunch een nieuw topic
ben je niet opgestaan voor hem?quote:Op maandag 26 februari 2007 12:55 schreef Goover het volgende:
7?
Het was druk bij de lunch, de baas kon niet meer zitten
daar heb je toch de slijmers binnen het bedrijf voorquote:Op maandag 26 februari 2007 12:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ben je niet opgestaan voor hem?
5...
stond er iemand op dan?quote:Op maandag 26 februari 2007 13:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
daar heb je toch de slijmers binnen het bedrijf voor
En wat ga ik daar mee berijken ?quote:Op maandag 26 februari 2007 12:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ben je niet opgestaan voor hem?
5...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |