Ik zou zeggen, maak er wat leuks vanquote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:35 schreef lienelien het volgende:
saai hier.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:48 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, maak er wat leuks van
ja, ik haak toch ook even af hoor, zo op de 'vroege' morgenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:46 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ja kut zeg, dacht ik even hulp te krijgen.....
Nu nog de printer werkend krijgenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:50 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
Kleurplaat voor iedereeeeen![]()
![]()
en kleurtjes vindenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nu nog de printer werkend krijgen![]()
Met gele, roze, blauwe en groene markers kom ik denk een heel eindquote:
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:50 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
Kleurplaat voor iedereeeeen![]()
![]()
Voor aanspraak heb je toch Fok!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:03 schreef octopussy het volgende:
zucht...een dikke week ziek geweest en geen enkel mailtje gehad op stage![]()
Mijn stagebegeleider mag me volgens mij niet echt want ik heb in 3 weken nog niet 1 keer met hem gesproken (zit in dezelfde ruimte als ik). Terwijl de gozer die me heeft aangenomen (zit in een ander gebouw) wel af en toe langswipt om te vragen hoe het gaat en wat hij voor me kan regelen.![]()
Misschien moet ik maar eens aan die andere gozer vragen of hij niet beter officieel stagebegeleider kan zijn, ivm aanwezigheid bij de examenzitting en beoordeling.
Eerlijk gezegd verveel ik me best wel een beetje hier. Moet wel mijn eigen opdracht doen, maar die eerste documentatiefase is zooooooooo saai dat ik bijna de hele dag aan het Fokken ben![]()
verder ook weinig aanspraak. Lunch is dan wel gezellig met z'n allen.
Om mijn vorige stage belde ik prinicipeel niet op vrijdag middag na tweeen.. Wat vaak tot woede leiden van mijn toenmalige stagebegeleider. Behalve dan de HP Business Service Desk.. die belde ik meestal om 16:55.. Met een heel lang verhaal, zodat ze pas later weekend haddenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:11 schreef Jvvianen het volgende:
Lekker bereikbaar die mensen op vrijdag zeg... ongekend niemand is er of is pas in de namiddag terug
In(je)Hollland heeft ook pas volgende week vakantie. Ik merk het wel dat het vakantietijd is.. ik sta 's-morgens minder vaak in de file met de snelbusquote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:16 schreef octopussy het volgende:
ik vond het vanochtend al erg stil op straat. vroeg me al af of het geen zondag was ofzo.![]()
zal wel door de vakantie komen en de wisseling daarvan. De HHS heeft bijvoorbeeld pas volgende week vakantie terwijl de basisscholen hier afgelopen week vakantie hadden. Gaan ook veel mensen op wintersport denk ik.
Waarover moest je dan schrijven??quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:39 schreef lienelien het volgende:
voice-over teksten schrijven is leuk!![]()
Smallvillequote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Waarover moest je dan schrijven??
Is dat de serie over superman in zijn jongere jaren?quote:
ja.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Is dat de serie over superman in zijn jongere jaren?![]()
Nee, is voor een programma over films op Net5quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:39 schreef octopussy het volgende:
is dat zo'n vooraankondiging van de nieuwe afleveringen die je zo'n vent dan roept na de reclames ofzo?
ik vind dat de omroepdames wel weer terug mogen komen![]()
Ja hè, vind ik ook! Zoiets doe ik nu dus ook, voor films dan, en voor serie's die nu op dvd te koop zijn. Maar die bumpers (zoals die 'compilatiefilmpjes' heten) maken is echt zoooooooooooo takkeveel werk!quote:Ik vind trouwens dat ze bij Net 5 wel vaak toffe compilatiefilmpjes in elkaar frotten van de series die ze laten zien![]()
RTL 5 kan er ook wat van... door de halve aflevering te spoileren..quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:42 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nee, is voor een programma over films op Net5
[..]
Ja hè, vind ik ook! Zoiets doe ik nu dus ook, voor films dan, en voor serie's die nu op dvd te koop zijn. Maar die bumpers (zoals die 'compilatiefilmpjes' heten) maken is echt zoooooooooooo takkeveel werk!
Nog 100 minutenquote:
Halloquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:22 schreef miss-scofield het volgende:
Hooiii allemaal!!
Gave OP!! Jammer van de titel, vond die van Remcore erg sterk! Maar deze is ook goed!
En ik sta bovenaan
Bluhh, 2 dagen lang en hard gewerkt, nu mn bedje in!!
Hoe gaat het bij jullie op stage??
Nee hoor. Tabbed browsing does the trickquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:29 schreef stFz het volgende:
WHoei whoei bijna weekendZItten jullie allemaal in een cubicle ofzo dat jullie zovaak kunnen forummen
ehh.. watte?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:29 schreef stFz het volgende:
WHoei whoei bijna weekendZItten jullie allemaal in een cubicle ofzo dat jullie zovaak kunnen forummen
nog steeds nog niet afquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:38 schreef T1andonly het volgende:
Ik ben al bijna 2 maanden "bezig" aan mijn stage verslag. Ik zie dat in dit topic nog steeds even hard gewerkt wordt.
Nee, motivatie-problemen zeg maarquote:
Wij waren in het kantoortje hier naast een: 'Het is vrijdag middag en ik heb geen zin meer vergadering' aan het houdenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hallo
Het is hier rustig.. Lekker radio 538 aan het luisteren.
Bij ons was de secretaresse.. moppen aan het doorsturen.. met soms NSFW content erbij..quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:18 schreef Goover het volgende:
[..]
Wij waren in het kantoortje hier naast een: 'Het is vrijdag middag en ik heb geen zin meer vergadering' aan het houden... tot er een 'belangrijker' persoon dan wij binnen kwam, toen was de vergadering snel geschorst
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |