Voorlopig kan jou BBB niet op tegen mijn taart. (vanmiddag als ik trek begin te krijgen miss wel weer..)quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:56 schreef lienelien het volgende:
[..]
irritant ja
Maar hoe schrijf je tompoes dan?
Tompouse ofzo?Nooit zo mee bezig gehouden
Ik heb geen gebak, maar wel Bon Bon Bloc![]()
Ik dacht dat er op zijn minst ergens een 'ch' oid in zat...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:58 schreef PieterBas het volgende:
Het is volgens de van dale
tom·poes (de ~ (m.))
1 gebakje van geglazuurd bladerdeeg met room
tchompoes?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:04 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik dacht dat er op zijn minst ergens een 'ch' oid in zat...
cursus tompoes etenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:52 schreef Goover het volgende:
Ik wou eerst een tompoes (jaja je schrijft het wat anders) maar dat eet zo irritand.
die rode met witte stipjes?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:08 schreef Damzkieee het volgende:
En begin niet weer over BBBIk heb zo'n sultana beest in mn buik die begint te grommen als ik dat lees.
Sultana'squote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:08 schreef Damzkieee het volgende:
En begin niet weer over BBBIk heb zo'n sultana beest in mn buik die begint te grommen als ik dat lees.
Goed bezig! Je hebt de rust verdiend hoor...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:14 schreef Quoi het volgende:
Gister mijn voorlopige onderzoeksvoorstel met wat belangrijke mensen besproken. Ze stonden versteld dat ik al zo ver was! Vandaag dus maar besloten even niks te doen!! Yippieeeeee!
jij niet, dus ga maar ff bezigquote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:16 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Goed bezig! Je hebt de rust verdiend hoor...
lang != goedquote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:14 schreef Quoi het volgende:
Gister mijn voorlopige onderzoeksvoorstel met wat belangrijke mensen besproken. Ze stonden versteld dat ik al zo ver was! Vandaag dus maar besloten even niks te doen!! Yippieeeeee!
He wtf waarom ben je niet hier maar wel op de PCquote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:22 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
jij niet, dus ga maar ff bezig![]()
Tot zo![]()
kon de trein niet meer halen van 17 overquote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:25 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
He wtf waarom ben je niet hier maar wel op de PCIk sta al te wachten!
![]()
Milk & Fruitquote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:23 schreef lienelien het volgende:
[..]
BonBon
Bloc
![]()
en Milk&Fruit Mangoooo![]()
Lieg niet vlegel! Anders worden er geen broodjes voor meneer besteldquote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:28 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
kon de trein niet meer halen van 17 over! Was tegen 15 over klaar, ga met de trein van 10.47!
![]()
*Prrrrrrrrr*quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:32 schreef lienelien het volgende:
Oja, ik heb ook nog price mini stars mee
nu krijg ik nog meer hongerquote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:32 schreef lienelien het volgende:
Oja, ik heb ook nog prince mini stars mee
Voor mij ook, was half uurtje later vandaag. Dan hoef ik straks niet van half 5 tot 5 te wachten op de vrijdag-middag-borrelquote:
arme jijquote:
Arme jij, maar je hebt wel genoeg proviant om de dag door te komen denk ik?quote:
Soms moeten we ook wel eens wat doenquote:
Als je je verveelt:quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:35 schreef lienelien het volgende:
saai hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |