Dat is gemeenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:54 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik geef ze altijd zonder vorkjekijken hoe mensen het oplossen.
Andersom. Dat roze korstje is het lekkerst, dus dat bewaar ik tot het laatst. die gore pudding eerst wegwerken.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:54 schreef Razztwizzle het volgende:
Eerst het roze korstje.
Dan de pudding samen met de bodem(grote happen
)
Dito.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:54 schreef Razztwizzle het volgende:
Eerst het roze korstje.
Dan de pudding samen met de bodem(grote happen
)
Ik geef ze altijd zonder vorkjekijken hoe mensen het oplossen.
Dat is ook mijn methode, als ik er althans een vorkje bij krijg.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:07 schreef Fliepke het volgende:
Ik duw het altijd een beetje plat en dan schraap ik de pudding zo langs de randjes er vanaf en dan kan ik met het vorkje gewoon mooie hapjes van de koekjes.
Oh anders gebeurt het gewoon met de handen en een ranzige likquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is ook mijn methode, als ik er althans een vorkje bij krijg.
Sun Tzu noemt dat ook wel "de patstelling".quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:16 schreef Misstique het volgende:
Goeie tips hier. Ik had vandaag nog moeite met zo'n geval ter ere van de verjaardag van een collega. Mooie is dat niemand weet hoe ze het aan moeten pakken en iedereen de eerste 5 minuten alleen maar een beetje aan het rondkijken is, totdat iemand de eerste hap neemt..
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:57 schreef Pinball het volgende:
[..]
Andersom. Dat roze korstje is het lekkerst, dus dat bewaar ik tot het laatst. die gore pudding eerst wegwerken.
zo doe ik het ook altijdquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:01 schreef YourMaster het volgende:
Ik eet altijd eerst de room wat bovenop ligt eraf, daarna pak ik het roze dakje en die hou ik aan de onderkant van de tompouce zodat ik zeg maar een dubbele bodem heb.
Je kan dan gewoon happen, je hebt elke hap een hap glazuur en room, en het wordt geen zootje.
dat dusquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:57 schreef Pinball het volgende:
Andersom. Dat roze korstje is het lekkerst, dus dat bewaar ik tot het laatst. die gore pudding eerst wegwerken.
Idd of uit de handquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:33 schreef MissyMirjaM het volgende:
roze korstje eraf
pudding met een vorkje, en de onderkant erbij
en daarna de roze kant, ook met het vorkje, nis met de hand
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |