Goed bezigquote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:02 schreef PieterBas het volgende:
Zo nog 475,5 uur stage lopen en dan heb ik vakantie
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:32 schreef lienelien het volgende:
Ik zag net dat ik bij de aftiteling van 'mijn' programma als stagaire sta, en niet als redactie![]()
En dat terwijl ik wel aan alle contacten enzo ben voorgesteld als nieuwe collega, omdat degene voor wie ik werk niet wou dat ik als 'slechts een stagiaire' behandeld zou worden..![]()
Maargoed, de editor maakt die aftiteling, dus daar ga ik hem maandag eens op aanspreken![]()
Zo weinig? En wat een raar bedragquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:09 schreef Twisted_Logic het volgende:
Vandaag mijn stagevergoeding gekregen![]()
Wel netjes allemaal, 103 euro, niet veel, maar het gaat om het idee natuurlijk.
Ga je schamenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
weet je dat ik het weer vergeten ben op te nemen, maar nu weten we iig dat jij erbij staat
ik 'beloof' maar weer eens dat ik volgende week wel ga kijken/opnemenquote:
er begint niks om 16;45 op net 5quote:
ohh, ja de herhaling is wisselend, het tijdstip. zal eens even kijkenquote:Op zondag 25 februari 2007 14:57 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
er begint niks om 16;45 op net 5
en waar gaat dat over?quote:Op zondag 25 februari 2007 15:11 schreef lienelien het volgende:
volgende week is het iets interessanter, dan kan je het item zien wat ik helemaal zelf heb gemaakt![]()
jaquote:Op zondag 25 februari 2007 15:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
straks moet ik elke week nog gaan kijken omdat er wat van jou inkomt
beetje chatten hier, ideaal, je kent de mensenquote:Op zondag 25 februari 2007 15:25 schreef Goover het volgende:
Doe is niet zo actief hier in het weekend
Maar wel gezellig hoor
(lienelien heeft mij gespot gister)
Concert van OK Go gister avond. We hebben ook gepraat hoorquote:Op zondag 25 februari 2007 15:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
waar heeft lienelien jou gezien dan?
over stage en Fok!?quote:Op zondag 25 februari 2007 17:06 schreef Goover het volgende:
[..]
Concert van OK Go gister avond. We hebben ook gepraat hoor
Ik niet..quote:Op zondag 25 februari 2007 17:39 schreef ReMcOrE het volgende:
nog mensen hier naar New York (discotheek in Hengelo) geweest afgelopen zaterdag?
Nee, was vrijdagavond wel in The Three Musketeers in Hengeloquote:Op zondag 25 februari 2007 17:39 schreef ReMcOrE het volgende:
nog mensen hier naar New York (discotheek in Hengelo) geweest afgelopen zaterdag?
Jepquote:Op zondag 25 februari 2007 02:32 schreef lienelien het volgende:
[..]
Zo weinig? En wat een raar bedrag![]()
Nee Good Fellows en Genux geweest. Owja nog heel even in het Pleintjequote:Op zondag 25 februari 2007 17:39 schreef ReMcOrE het volgende:
quote:Op maandag 26 februari 2007 08:54 schreef Goover het volgende:
[..]
Ja, maar jij mag straks tot 18:00 blijven zitten![]()
Ik heb gelukkig wel al iets gedaan, competenties gemaakt en opgestuurd naar schoolquote:Op maandag 26 februari 2007 09:18 schreef Sweetbeach het volgende:
mogguh! vanaf 8.00 present en nog niets gedaan![]()
gaat weer een leuke dag worden
![]()
![]()
that makes 2 of us... heb volgens mij nog nooit zo slecht 'geslapen'quote:Op maandag 26 februari 2007 09:22 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig wel al iets gedaan, competenties gemaakt en opgestuurd naar school.
Verder ben ik wel bang dat deze dag niet heel productief gaat worden, aangezien ik vannacht echt brakker dan brak geslapen heb. Ik geloof niet dat er een uur is geweest dat ik niet op mijn wekker heb gekeken...
"the truth, the whole truth and nothing but the truth..."quote:Op maandag 26 februari 2007 09:37 schreef Norro-tje het volgende:
goedmorgen mensen het si weer het begin van een drukke fok week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |