Ik werk nu al vanaf 9 uur, echt shocking. wordt een week revalideren na vandaagquote:Op maandag 26 februari 2007 11:53 schreef Sweetbeach het volgende:
Ik moet van school zo'n 1100 uur maken (in 7-8 maanden), doe HBO niveau... opzich best lang... moet sowieso tot eind Juli![]()
![]()
Heb vanochtend al 3 regels getypt voor een klein beleidsplannetje.....erg???
nu loop ik zeker érg vooor op jullie?
![]()
![]()
![]()
Iemand moet even een nieuwe maken, ik heb daar atm alleen niet zo'n zin inquote:Op maandag 26 februari 2007 11:58 schreef Norro-tje het volgende:
jeej weer een topic bijna vol kan ik al een tvp maken voor de volgende ?
ik wil ook graag alvast een tuhvuhpuh maken voor #60quote:Op maandag 26 februari 2007 11:58 schreef Norro-tje het volgende:
jeej weer een topic bijna vol kan ik al een tvp maken voor de volgende ?
ik maak de nieuwe dan wel ffquote:Op maandag 26 februari 2007 11:59 schreef Teije het volgende:
[..]
Iemand moet even een nieuwe maken, ik heb daar atm alleen niet zo'n zin in
zet hem hier ff neer, dan helpen we allemaal... hebben we EN allemaal wat te doen EN je hebt hem in minder dan 10 minuten afquote:Op maandag 26 februari 2007 12:06 schreef PieterBas het volgende:
Help, ik heb een opdracht...
daar ben ik hoogstens 10 minuten zoet mee
Dat wordt vroeg naar bed gaan vanavond, zodat je morgen weer goed uitgerust bent.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:17 schreef PieterBas het volgende:
Player uitpakken..
voedingkabel, vga kabel, netwerk, muis en toetsenbord aansluiten
player aanzetten..
player update
player controleren
player inpakken..
dat is idd het werk van de soort "vermoeiend"... wat bedoel je met player eigenlijk?quote:Op maandag 26 februari 2007 12:17 schreef PieterBas het volgende:
Player uitpakken..
voedingkabel, vga kabel, netwerk, muis en toetsenbord aansluiten
player aanzetten..
player update
player controleren
player inpakken..
quote:Op maandag 26 februari 2007 11:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
De G15 is dat,die met dat lcd schermpje?
De S knop is bij mij totaal weg.. Maar dat komt denk door het veel gamen.. de tijd voor mijn stage
Een player is eigenlijk een computer. (Ieder geval het bestaat uit dezelfde componenten) maar kan gebruikt worden voor Narrowcasting, reisinformatie, bedrijfsinformatie etc.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is idd het werk van de soort "vermoeiend"... wat bedoel je met player eigenlijk?
ah...zo'n playerquote:Op maandag 26 februari 2007 12:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Een player is eigenlijk een computer. (Ieder geval het bestaat uit dezelfde componenten) maar kan gebruikt worden voor Narrowcasting, reisinformatie, bedrijfsinformatie etc.
quote:
quote:A player (known in the UK as a womaniser) is a U.S. based slang term for an individual who plays the field and has multiple active sexual relationships simultaneously. Sometimes spelled as "playa" in the context of hip-hop culture.
en.wikipedia.org/wiki/Player_(dating)
quote:Op maandag 26 februari 2007 12:40 schreef Norro-tje het volgende:
kom op nog 12 11 mensen na mij even wat posten en voor de lunch een nieuw topic
ben je niet opgestaan voor hem?quote:Op maandag 26 februari 2007 12:55 schreef Goover het volgende:
7?
Het was druk bij de lunch, de baas kon niet meer zitten
daar heb je toch de slijmers binnen het bedrijf voorquote:Op maandag 26 februari 2007 12:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ben je niet opgestaan voor hem?
5...
stond er iemand op dan?quote:Op maandag 26 februari 2007 13:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
daar heb je toch de slijmers binnen het bedrijf voor
En wat ga ik daar mee berijken ?quote:Op maandag 26 februari 2007 12:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ben je niet opgestaan voor hem?
5...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |