LOL!!! Dat is een dummyquote:Op woensdag 21 februari 2007 00:42 schreef diamondvoodoo het volgende:
Anti-tank ongelukje
http://www.flabber.nl/archief/019340.php
alcohol is one hell of a drug... Ik heb gewoon een copy paste gedaan, en zeg eerlijk ik heb het laatste topic niet in de wiki OP gezet.. Wil er een held dit doen.. doe het! Ik doe wel OP updatenquote:Op woensdag 21 februari 2007 00:49 schreef dekkered het volgende:
OP IS KUT!!
kopieer de wiki is wat beter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:56 schreef Stefan740 het volgende:Geeft Stefan een paar klappen.. "RAAK!!"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Homo!
http://www.youtube.com/watch?v=Awi5fKzi0Ns
Rednex, cotton eye joe![]()
Gvd gave tijden waren dat... Op vrijdagavond DJ spelen in een scoutinghok, "verkennertje" spelen in de bosjes![]()
Dronken zonder bierbuik, dat waren nog eens tijden!
I'd rather be whacking Tango's
HK 416 D - In a world of compromise, some men don't..
quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:59 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Dronken zonder bierbuik, dat waren nog eens tijden!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. NSFW!!!
Niet het allerbeste kopje, maar voor de rest... Vlag over het hoofd en je weet wel
Hot dayum!I'd rather be whacking Tango's
quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:10 schreef Mr_Baus het volgende:
NSFW!!!Link is rukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. NSFW!!!
Niet het allerbeste kopje, maar voor de rest... Vlag over het hoofd en je weet wel
Hot dayum!maar link heet payvideos!! heb jij daar soms een abbo
![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:26 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Link is rukmaar link heet payvideos!! heb jij daar soms een abbo
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Mr_Baus op 21-02-2007 01:36:23 ]I'd rather be whacking Tango's
quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:27 schreef Stefan740 het volgende:
oke welke boffer is zeikerd_nl
moet wel zon kontebonker van hier zijn
na-apers![]()
OMG stefan lees eens goed. Die gast is geen boffer, dat moet je toch wel door hebben als je zo alles doorleest.quote:Moment 1 :
[21:47:30] zeikerd_nl -> from wich countr is [BoF] ?????
[21:47:37] [BoF]-Gans -> gayland
[21:47:45] zeikerd_nl -> lol
[21:47:47] [BoF] Punisher-sd -> belgie
Moment 2 :
[21:49:07] zeikerd_nl -> but i see you [bof] guys speaking dutch, how can that be ????
[21:49:35] puritania -> cause they live in france
[21:49:50] zeikerd_nl -> it doenst make sense :S
[21:49:56] [BoF] Punisher-sd -> there is a little town that speaks dutch
Moment 3 :
[21:51:11] zeikerd_nl -> and what is it that al bof members calling each other gay, are you guys a gay clan ????
[21:51:28] [BoF] Punisher-sd -> yes, you wanna join us?
[21:51:29] [BoF] 3lmo[NL] -> yeah
[21:51:30] [BoF] 3lmo[NL] ->
[21:51:34] [BoF] Punisher-sd -> naked partys every weekend
[21:51:52] zeikerd_nl -> join a gay clan whlie im straight doesnt seems right
[21:52:01] [BoF] Punisher-sd -> we will make you gay
[21:52:08] zeikerd_nl -> no thank you
[21:52:46] zeikerd_nl -> yay ik krijg de ene na de andere badge, ik ga nu alleen maar commanderen
Deze was gewoon te grappig
Moment 4 :
21:53:29] zeikerd_nl -> hey [bof] 3lmo are a a sesame street fan ????
Moment 5 :
[21:54:17] zeikerd_nl -> i have to admit this is a very nice server to play on
[21:54:23] [BoF]-Gans -> aaaaaaaaa wat veel
[21:54:59] zeikerd_nl -> but i dont like the gay stuff
[21:55:06] [BoF] Punisher-sd -> to bad
[21:55:15] [BoF] Punisher-sd -> dont discriminate
[21:55:16] [BoF]-Gans -> kut kogels
[21:55:22] [BoF] Punisher-sd -> we are people to
[21:55:30] [BoF] Punisher-sd -> humans i mean
[21:55:40] zeikerd_nl -> i dont have anything against gay people
[21:55:49] [BoF]-Gans -> i do
[21:55:57] [BoF] BugWorks-NL -> jey all
[21:55:59] [BoF]-Gans -> i say fuck em all
[21:56:00] zeikerd_nl -> it isnt just wright in my opion
Moment 6 :
WARNING!!! zeikerd_nl NOT Respecting gay people
[21:58:23] zeikerd_nl -> what the heck, i just gave my opion
Moment 7 :
[22:01:31] zeikerd_nl -> then what kind a clan is [BoF] ????
[22:01:36] [BoF] 3lmo[NL] -> fun clan
[22:01:37] [BoF]-Gans -> fun
[22:02:00] zeikerd_nl -> jand are there any rules if a wanna join [BoF] ?????
[22:02:19] puritania -> be gay and stop chatting?
[Admin: punisher2] dit wordt te slecht
[22:02:28] SankeyD -> yeag...good idea
[22:02:39] zeikerd_nl -> being gay isnt a option for me
[22:02:46] puritania -> lol
[22:03:14] zeikerd_nl -> is [BoF] really a gay clan or are you guys fooling me ????
Gast, zeikerd_nl is heus wel een boffer hoor, waarom denk je dat ik zo meedeedquote:Op woensdag 21 februari 2007 01:44 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
OMG stefan lees eens goed. Die gast is geen boffer, dat moet je toch wel door hebben als je zo alles doorleest.
Ik denk niet dat t Kev is maar wie wel...quote:Op woensdag 21 februari 2007 07:27 schreef staticdata het volgende:
ik verwacht eigenlijk dat het gewoon sickert was![]()
jij toch niet hequote:Op woensdag 21 februari 2007 07:49 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik denk niet dat t Kev is maar wie wel...
Ik zit in Roemenie Ariequote:
quote:Op woensdag 21 februari 2007 07:56 schreef staticdata het volgende:
Maar dat zou opzich wel cool zijn, maak een nieuw account in roemenie aan, dan krijg je toch een andere vlag voor je naam bij de stats. dan hebben we ook een roemeense bof member
kunnen we zeggen dat we de roemenen helpen met een eu lidmaatschapquote:Op woensdag 21 februari 2007 07:59 schreef FJD het volgende:
[..]
Heerlijk nutteloos ook en dan zijn we een internationale clan die Nederlands spreekt ofzo?
Door ombeurten moslims en amerikanen af te slachten?quote:Op woensdag 21 februari 2007 08:06 schreef staticdata het volgende:
kunnen we zeggen dat we de roemenen helpen met een eu lidmaatschap
juist,quote:Op woensdag 21 februari 2007 08:08 schreef FJD het volgende:
[..]
Door ombeurten moslims en amerikanen af te slachten?
quote:Op woensdag 21 februari 2007 08:08 schreef FJD het volgende:
[..]
Door ombeurten moslims en amerikanen af te slachten?
ik ook nietquote:Op woensdag 21 februari 2007 08:05 schreef ursel het volgende:... Goedemorgen u allen.
Kheb die laatste pagina hier op mijn werk maar niet laten uitladen..
Als je zorgt dat je rond een uur of 23:00 hier weer bent, kan je hem waarschijnlijk wel openen..quote:Op woensdag 21 februari 2007 08:21 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik ook nietwel topwerk heren
ga vanaond ff lekker kijken, en wie wet nu wel zelf even plaatjes spammen
![]()
special thanks to diamond, die twee ondeugende vrouwtjes zijn echt goed!![]()
alleen jammer van de TT, ik had een geniale bedacht, misschien next topic?
Het Grote BoF! BF2 Topic: Waar Inco SL-i Gaat
![]()
ik zou liever op wat eerder mikkenquote:Op woensdag 21 februari 2007 08:24 schreef ursel het volgende:
[..]
Als je zorgt dat je rond een uur of 23:00 hier weer bent, kan je hem waarschijnlijk wel openen..
Wat is je inzet??quote:Op woensdag 21 februari 2007 08:27 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik zou liever op wat eerder mikken![]()
Punt is natuurlijk dat jouw inzet aantrekkelijker moet zijn dan IJs z'n inzet. Topic volspammen kan alleen met behulp van de members en die zullen de kant kiezen waar het meest te halen isquote:
ow op die fiets. ik trek elke member af die ervoor zorgt dat dit topic voor 1800 vol isquote:Op woensdag 21 februari 2007 08:37 schreef FJD het volgende:
[..]
Punt is natuurlijk dat jouw inzet aantrekkelijker moet zijn dan IJs z'n inzet. Topic volspammen kan alleen met behulp van de members en die zullen de kant kiezen waar het meest te halen isBiedt jij meer dan post alleen IJs, probeert ie m vol te spammen, plaats je een topicreport en istie zo weg voor een dag
mmm, ik hoor geen groots gejuich, bij deze trek ik mn bod dan ook weer inquote:Op woensdag 21 februari 2007 08:40 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ow op die fiets. ik trek elke member af die ervoor zorgt dat dit topic voor 1800 vol is![]()
Spammen!quote:Op woensdag 21 februari 2007 08:48 schreef IJsmuts het volgende:
mmm, ik hoor geen groots gejuich, bij deze trek ik mn bod dan ook weer in![]()
Wat is *sprietz in PHP code?quote:Op woensdag 21 februari 2007 08:54 schreef IJsmuts het volgende:
[ code verwijderd ]
weet ik veel, zag dat knopje en die had ik nog nooit gebruikt, geen flauw idee wat het isquote:Op woensdag 21 februari 2007 08:55 schreef FJD het volgende:
[..]
Wat is *sprietz in PHP code?
Ik ben niet zo'n PHP nerd. Ik ben oldskool HTML dat vind ik al stoer genoeg
die slettebakquote:Op woensdag 21 februari 2007 09:14 schreef sanni het volgende:
Yo ijsmuts.wie is die slettenbak in je avatar?
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:14 schreef sanni het volgende:
Yo ijsmuts.wie is die slettenbak in je avatar?
![]()
![]()
gelukkig heeft hij geen tieten verspild!!quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:26 schreef BattleLies het volgende:
Inbreker laat tweeduizend liter bier wegstromen
Een inbreker heeft zaterdagnacht in een cafe in het Limburgse Geleen tweeduizend liter bier laten wegstromen. Naast de bierverspilling werden vernielingen aangericht in het cafe. Dat heeft de politie maandag bekendgemaakt. Het is niet bekend of de inbreker, die is binnengekomen door een deur te forceren, iets heeft gestolen. De biervoorraad van het café is door het openzetten van de tapkranen weggestroomd. De hoogte van de schade is nog onbekend.
ZONDE!!
Minstens 5 jaar en TBSquote:Op woensdag 21 februari 2007 09:26 schreef BattleLies het volgende:
Inbreker laat tweeduizend liter bier wegstromen
Een inbreker heeft zaterdagnacht in een cafe in het Limburgse Geleen tweeduizend liter bier laten wegstromen. Naast de bierverspilling werden vernielingen aangericht in het cafe. Dat heeft de politie maandag bekendgemaakt. Het is niet bekend of de inbreker, die is binnengekomen door een deur te forceren, iets heeft gestolen. De biervoorraad van het café is door het openzetten van de tapkranen weggestroomd. De hoogte van de schade is nog onbekend.
ZONDE!!
Volgens mij durft Sanni niet meer te reageren en istie bezig met een excuusbriefquote:Op woensdag 21 februari 2007 09:16 schreef IJsmuts het volgende:
die slettebakheet esther en is mn vriendin
![]()
whehehe, wat zeggen we dan ook al weer...PWND!!quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:32 schreef FJD het volgende:
[..]
Volgens mij durft Sanni niet meer te reageren en istie bezig met een excuusbrief
dan kom ik ook spelenquote:Op woensdag 21 februari 2007 09:32 schreef FJD het volgende:
[..]
Zou zeikerd_nl vanavond nog terug durven komen op onze gay server?
Sjonge jonge, wat een boeiend commentaar!quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:30 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
gelukkig heeft hij geen tieten verspild!!
Zet wel kratje pils in. Moet er zelf ook nog wel wat aan hebben...quote:Op woensdag 21 februari 2007 08:37 schreef FJD het volgende:
[..]
Punt is natuurlijk dat jouw inzet aantrekkelijker moet zijn dan IJs z'n inzet. Topic volspammen kan alleen met behulp van de members en die zullen de kant kiezen waar het meest te halen isBiedt jij meer dan post alleen IJs, probeert ie m vol te spammen, plaats je een topicreport en istie zo weg voor een dag
Wordt dat niet de nieuwe van Frank..quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:16 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
die slettebakheet esther en is mn vriendin
![]()
sinds mn avatar ben ik helemaal into tieten!!quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:41 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Sjonge jonge, wat een boeiend commentaar!
Ga je mee airsoften zaterdag??
Luie draakquote:Op woensdag 21 februari 2007 09:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Oeps die staat er nog van het WK
Als je bij de hogere rankings kijkt, bijv. http://bf2s.com/rankings/score/1 dan zie je dat van een aantal de plaatjes weg zijn, dit komt omdat EA hun stats gereset hebben.quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:41 schreef FJD het volgende:
Als ik terug in NL ben maar eens een rondje knife & pistol doen. Dan krijg ik m'n marksman medalDe rest van de dingen zijn een beetje out of my league
ik blijd fat maar vaag vinden, dat EA daar voor resetquote:
Denk dat t in de EULA staat en daarom verboden isquote:Op woensdag 21 februari 2007 10:03 schreef IJsmuts het volgende:
ik blijd fat maar vaag vinden, dat EA daar voor resetdis toch geen statspadding, af en toe P&K server
![]()
EULAquote:Op woensdag 21 februari 2007 10:04 schreef FJD het volgende:
[..]
Denk dat t in de EULA staat en daarom verboden is
Ook wel JP genoemdquote:
toch te gek voor woorden, een product op de markt tiefen wat nog niet af is en wel een EULA erbijquote:Op woensdag 21 februari 2007 10:07 schreef FJD het volgende:
[..]
Ook wel JP genoemd
End User License Agreement
Wijs dat maar eens aan dan, BF2 en de meeste andere games, komen met een beschrijving van lik me vessie, iemand heeft het mij ooit verteld van de P/K servers maar waar of dat ik het bewijs daarvoor kan vinden....quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:04 schreef FJD het volgende:
[..]
Denk dat t in de EULA staat en daarom verboden is
Er zal wel zoiets vaags in staan als het misbruiken van de mogelijkheden van het spel met slechts als doel het verkrijgen van bepaalde awards. Of het verbieden van mogelijkheden die het spel biedt en die door server settings niet gewijzigd of verboden kunnen worden.quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:09 schreef -chiel- het volgende:
Wijs dat maar eens aan dan, BF2 en de meeste andere games, komen met een beschrijving van lik me vessie, iemand heeft het mij ooit verteld van de P/K servers maar waar of dat ik het bewijs daarvoor kan vinden....
Zo'n sterretje moet je ook direct laten vullenquote:Op woensdag 21 februari 2007 10:13 schreef escape_nl het volgende:
Hoezo zat eerst een sterretje in wat nu een grote barst is geworden en ik ben WA verzekerd dus krijg niets terug
bestaat dat nog dan?quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:13 schreef escape_nl het volgende:
Hoezo zat eerst een sterretje in wat nu een grote barst is geworden en ik ben WA verzekerd dus krijg niets terug
quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:14 schreef FJD het volgende:
[..]
Zo'n sterretje moet je ook direct laten vullen
Lekker belangrijk, 2 badges kan je er maar halen, oftewel zo'n 500 pixels aan glimmende virtuele medailles, misschien kunnen ze beter de echte hackers aanpakken, kijk maar eens naar het linkje hoeveel er toch nog opduiken.quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:12 schreef FJD het volgende:
[..]
Er zal wel zoiets vaags in staan als het misbruiken van de mogelijkheden van het spel met slechts als doel het verkrijgen van bepaalde awards. Of het verbieden van mogelijkheden die het spel biedt en die door server settings niet gewijzigd of verboden kunnen worden.
Ik vind het een erg duur raam!quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:13 schreef escape_nl het volgende:
ja is mijn eigen fout geweest om dat niet te doen, 350 euro lichter plus een wijze lesquote:Op woensdag 21 februari 2007 10:16 schreef jpjedi het volgende:
[..]
bestaat dat nog dan?
WA+ kost toch geen drol extra?
Audi-servicequote:Op woensdag 21 februari 2007 10:17 schreef jpjedi het volgende:
Audi en Volvo staan het binnen de garantieperiode niet toe dat ruiten gerepareerd worden!
Wijze lessen zijn om een of andere reden altijd duur..quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:19 schreef escape_nl het volgende:
[..]
ja is mijn eigen fout geweest om dat niet te doen, 350 euro lichter plus een wijze les
quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:21 schreef escape_nl het volgende:
Is het ok als ik met de BoF tag rondloop?
heb net besloten, ik ga mee, neem ook nog wat vrienden mee denk ikquote:Op woensdag 21 februari 2007 09:41 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ga je mee airsoften zaterdag??
quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:21 schreef escape_nl het volgende:
Is het ok als ik met de BoF tag rondloop?
Check PM dan kun je Rudy bellenquote:Op woensdag 21 februari 2007 10:35 schreef IJsmuts het volgende:
rudy, kan ik nog wat mensen meenemen, voordat ik ga bellen??
morguh bausquote:Op woensdag 21 februari 2007 10:56 schreef Mr_Baus het volgende:
Die oma in die rolstoel
![]()
Ik heb een nieuwe headset!
[afbeelding]
Tis I/O lamlulquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:02 schreef ursel het volgende:
Dacht je nou echt dat ik zelf loop..
Kheb er zo een:
[afbeelding]
quote:
quote:
Dan moet je teleurstellen... Ben gisteren gebeld dat het vol is... Met gasten van Airsoft zelf... Ik kan nog even informen...quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:35 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
heb net besloten, ik ga mee, neem ook nog wat vrienden mee denk ik![]()
zal ff het topic doorlezen.
rudy, kan ik nog wat mensen meenemen, voordat ik ga bellen??
owke helaasquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:14 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Dan moet je teleurstellen... Ben gisteren gebeld dat het vol is...
Arme Ijs, ik maak het wel een beetje goed met me eerste post voor vandaag:quote:
Mail naar Airsoftadventure:quote:
We wachten af...quote:Ik word net gemaild of er nog mensen mee konden? En sommige vonden het wat minder dat er weer "pro's" meegaan... Ik vind het niet erg op zich... Maar dat er niemand meer meekunnen vind ik wel wat minder... Ik heb idd voor 25 man aanbetaald... maar op de dag zelf zou ik nog mensen kunnen meenemen... Maar zou je kunnen informeren hoeveel er nog bij kunnen...
met vriendelijke groet
jasper de jeu
al werkt het maar voor de helft, je vrolijkt mn dag iig weer op!!quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:21 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Arme Ijs, ik maak het wel een beetje goed met me eerste post voor vandaag:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo wat beter...
edit: werkt niet helemaal![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:28 schreef RudyCarell het volgende:
Lies is de filmcrew
Als je het juiste kleurtje neemt welquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:30 schreef FJD het volgende:
[..]
Ander vraagje. Als ik een 360 een beetje aanpas (ander kleurtje ofzo) kan ik daar dan ook m'n Xbox spellen uit een andere regio op spelen?
Speel nooit meer op m'n PS2, speel liever racespellen en dus wilde ik de normale Xdoos voor weinig geld maar goed als de 360 dat ook kan dan haal ik liever een 360 om Amped te kunnen spelen
Homo roze natuurlijkquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:33 schreef diamondvoodoo het volgende:
Als je het juiste kleurtje neemt wel![]()
Zoiets als mijn auto dus?quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:38 schreef FJD het volgende:
[..]
Homo roze natuurlijk![]()
Wordt ik niet van Live afgeschopt als ik als homo online wilWeet dat MS nogal homofoob is...maar als m'n spel dus t originele kleurtje heeft moet t toch wel lukken?
Verder ga ik nog wel weer eens zoeken als ik thuis benDuurt toch nog wel even en er komt een price drop aan hoorde ik alhoewel dat nog niet officieel is
Ik volg je niet meerquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:39 schreef diamondvoodoo het volgende:
Zoiets als mijn auto dus?
quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:45 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik volg je niet meer
Naja ben benieuwd. Duurt toch nog wel een tijdje voor ik iets kan kopen
je kan nog wel een xbox voor weinig geld bij mijn broer kopenquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:30 schreef FJD het volgende:
[..]
Ander vraagje. Als ik een 360 een beetje aanpas (ander kleurtje ofzo) kan ik daar dan ook m'n Xbox spellen uit een andere regio op spelen?
Speel nooit meer op m'n PS2, speel liever racespellen en dus wilde ik de normale Xdoos voor weinig geld maar goed als de 360 dat ook kan dan haal ik liever een 360 om Amped te kunnen spelen
pimpen met je zilveren sterretje is zooooo last seasonquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:46 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
[afbeelding]
Mijn auto = homoroze
Pest is dat ik dat ding pas ergens in juni nodig ga hebben. Daarnaast wil dat backup verhaal nog even uitzoeken. Als dat gewoon werkt dan koop ik liever een 360. Amped is nml. echt geniaalquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:01 schreef dekkered het volgende:
je kan nog wel een xbox voor weinig geld bij mijn broer kopen
als je interesse hebt kan ik het wel even vragen
wat is ampedquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:07 schreef FJD het volgende:
[..]
Pest is dat ik dat ding pas ergens in juni nodig ga hebben. Daarnaast wil dat backup verhaal nog even uitzoeken. Als dat gewoon werkt dan koop ik liever een 360. Amped is nml. echt geniaal
Gaybar op de Xboxquote:
ZO dan?quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:01 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
pimpen met je zilveren sterretje is zooooo last season![]()
gay is wel leukquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:11 schreef FJD het volgende:
[..]
Gaybar op de Xbox
Amped is een snowboard spel
http://www.gamespot.com/xbox360/sports/amped3/index.html
je weet dat ik er nog 1 heb staan en die wordt niet meer gebruikt (we hebben zelf een 360 nmlk)quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:07 schreef FJD het volgende:
[..]
Pest is dat ik dat ding pas ergens in juni nodig ga hebben. Daarnaast wil dat backup verhaal nog even uitzoeken. Als dat gewoon werkt dan koop ik liever een 360. Amped is nml. echt geniaal
Bewegende zijn irri!quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:13 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
echt jij moet zon bewegende nemen van een lekkere ass!
welke games zitten er bij?quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:13 schreef dekkered het volgende:
[..]
je weet dat ik er nog 1 heb staan en die wordt niet meer gebruikt (we hebben zelf een 360 nmlk)
quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:12 schreef IJsmuts het volgende:
gay is wel leukmaar een snowboard spel geniaal vinden
![]()
echt maffe mensen hier op het forum![]()
damn wat ben jij slecht!!quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:17 schreef diamondvoodoo het volgende:
Tienermeisje uit Breugel vermist
Kan ermee door!!![]()
Hier zit jij zeker weer achter Ijsmuts!
ik dan hequote:Op woensdag 21 februari 2007 12:18 schreef EvilDucky het volgende:
Dat hebben jullie sneller door dan wij verwacht hadden!
Foto Foto Fotoquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:18 schreef EvilDucky het volgende:
Dat is best hoog!quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:19 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik dan heben de enige hier wiens IQ boven een zak chips uit stijgt
![]()
Hoe komt dat toch, op de een of andere manier komen er alleen maar bezette vrouwen naar ons subforumquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:18 schreef EvilDucky het volgende:
Ja idd, daar moet wat tegen gedaan wordenquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:20 schreef FJD het volgende:
[..]
Hoe komt dat toch, op de een of andere manier komen er alleen maar bezette vrouwen naar ons subforumEerst Lies die meteen bij JP de tank in dook, vervolgens Vera en nu deze weer
andere pikken hun vrouwtje op bij een avondje kolonisten, das pas koelquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:20 schreef FJD het volgende:
[..]
Hoe komt dat toch, op de een of andere manier komen er alleen maar bezette vrouwen naar ons subforumEerst Lies die meteen bij JP de tank in dook, vervolgens Vera en nu deze weer
Statistische Methoden & Technieken @ M2-03quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:22 schreef IJsmuts het volgende:
andere pikken hun vrouwtje op bij een avondje kolonisten, das pas koel![]()
moet ik even kijken ooit een topic in V&A geweest dusquote:
Ach voor roze spellen kan t me weinig schelen zolang m'n niet roze spellen maar gewoon online kunnen. Daarnaast kost live ook elk maand weer geld en dat vind ik t denk ik niet waardquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Op dit moment kun je met roze 360s gewoon live, maar er is geen garantie dat MS een keer een update doet en dan is hetlive.
u better notquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:23 schreef FJD het volgende:
[..]
Statistische Methoden & Technieken @ M2-03Coolness factor 10
Anyway, duckie je gaat dit weekend op stap met Inco toch? Kunnen we nog een paar posts van hem terughalen om je te laten twijfelen of gaat dat niet lukken?
helaas, geen halo2, ninja gaiden en collin 2005quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:37 schreef dekkered het volgende:
[..]
[TK] Xbox + 2 controllers + afstands bediening + 11 spellen
kan je er zelf altijd nog bij kopenquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:40 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
helaas, geen halo2, ninja gaiden en collin 2005![]()
naar de richt prijs moet je niet kijken en die spellen je kan er ook mee gaan frisbeen (of hoe je het ook schrijft) in de zomer op het strand ofzoquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:43 schreef FJD het volgende:
Voor mij teveel spellenAls ik dan toch 200,- ergens in moet steken dan liever iets er bij en een roze 360 halen.
Inco z'n vrouwtje is al weer snel wegNet als Inco trouwens
We mogen toch nog wel op je bruiloft komen he Inco? Of ga je die alleen in SL doen?
![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:45 schreef staticdata het volgende:
Inco heeft een date via SL en de volgende dag lees je over kinderporno in SL .....
Ja ik ga eerst geld uitgeven aan 11 spellen er vervolgens mee frisbeenquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:46 schreef dekkered het volgende:
naar de richt prijs moet je niet kijken en die spellen je kan er ook mee gaan frisbeen (of hoe je het ook schrijft) in de zomer op het strand ofzo
topic is dicht horquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:47 schreef FJD het volgende:
[..]
Ja ik ga eerst geld uitgeven aan 11 spellen er vervolgens mee frisbeenIk houd het iig in de gaten maar ik moet er nog goed over nadenken.
zo houd ik alle opties open hequote:Op woensdag 21 februari 2007 12:47 schreef dekkered het volgende:
trouwens IJs je plaatje komt niet echt overeen met wat er boven staat
Bedoel meer dat ik de optie in m'n achterhoofd houd maar dat ik er voorlopig nog niets mee doenquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:48 schreef dekkered het volgende:
dus je hoeft het niet in de gaten te houden ik zal straks nog wel even aan men broer vragen hoe en wat
kan datquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:52 schreef FJD het volgende:
[..]
voorkomen dat je veel posts hebt kun je ook je vorige post editten en je reactie aanvullen
probleem is daar heb ik geen zin inquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:52 schreef FJD het volgende:
[..]
Bedoel meer dat ik de optie in m'n achterhoofd houd maar dat ik er voorlopig nog niets mee doenEnne om te voorkomen dat je veel posts hebt kun je ook je vorige post editten en je reactie aanvullen
das veiligerquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:20 schreef FJD het volgende:
[..]
doe de groeten aan de poes van je collegaquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:53 schreef diamondvoodoo het volgende:
Nou spammerds tot vanavond 9 uur ofzo in het volgende topic![]()
of misschien dat ik tussendoor nog kan posten als het erg saai word
quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:57 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
doe de groeten aan de poes van je collega![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:54 schreef dekkered het volgende:
dit is ons liedje toch?
http://www.youtube.com/watch?v=k5JkHBC5lDs
edit:
trouwens heel erg mooi getekent vindt ik
Ach je hoeft op mij niet te wachten hoorquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:53 schreef dekkered het volgende:
probleem is daar heb ik geen zin in
deze is zowieso beter (games)quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:58 schreef FJD het volgende:
[..]
Ach je hoeft op mij niet te wachten hoorAls je de doos kwijt kan moet je dat vooral doen.
en nog met een heel orkestquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:54 schreef dekkered het volgende:
dit is ons liedje toch?
http://www.youtube.com/watch?v=k5JkHBC5lDs
edit:
trouwens heel erg mooi getekent vindt ik
steek die games toch in je reet manquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:58 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
deze is zowieso beter (games)
[TK] Xbox met 6 spellen
nee die is van IJsquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:58 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=O14tmTiHiAc
Neuh.. Ben niet zo makkelijk weg te jagen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:43 schreef FJD het volgende:
Inco z'n vrouwtje is al weer snel wegNet als Inco trouwens
We mogen toch nog wel op je bruiloft komen he Inco? Of ga je die alleen in SL doen?
![]()
Dan passen die 6 toch beter dan die 11 denk ikquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:00 schreef dekkered het volgende:
steek die games toch in je reet man
met die 11 heeft ie dan meer plezierquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Dan passen die 6 toch beter dan die 11 denk ik
quote:
voor ijs danquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Wij waren al homo voor dat IJsmuts ooit van BoF had gehoord
![]()
kan je ook gewoon een nieuwe reply voor maken hor daar doen wij hier niet moeilijk overquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:00 schreef EvilDucky het volgende:
[..]
Neuh.. Ben niet zo makkelijk weg te jagen.
Wanneer is dat er eigenlijk ingekomen? Is daar nog ergens bewijs van? Begon een keer op TS maar wanneer....quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Wij waren al homo voor dat IJsmuts ooit van BoF had gehoord
![]()
Kan er ook niets aan doen dat het zo'n broekie is.quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:45 schreef staticdata het volgende:
Inco heeft een date via SL en de volgende dag lees je over kinderporno in SL .....
kijk dat zijn de reactiesquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:05 schreef EvilDucky het volgende:
[..]
Kan er ook niets aan doen dat het zo'n broekie is.![]()
Snap ik, stelletje spammertsquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:04 schreef dekkered het volgende:
[..]
kan je ook gewoon een nieuwe reply voor maken hor daar doen wij hier niet moeilijk over
quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:05 schreef EvilDucky het volgende:
Kan er ook niets aan doen dat het zo'n broekie is.![]()
Een kenner!quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:06 schreef EvilDucky het volgende:
Snap ik, stelletje spammerts
quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:45 schreef staticdata het volgende:
moet even zorgen dat ik morgen en overmorgen men posts al binnen heb ben dan allebij de dagen van 7 tot 6 aan het werkquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:05 schreef FJD het volgende:
[..]
Wanneer is dat er eigenlijk ingekomen? Is daar nog ergens bewijs van? Begon een keer op TS maar wanneer....
@dekkered doe eens een beetje rustig met dat spammen manDat kan best in een groter bericht, nergens voor nodig om 10 berichten van 1 zin te posten.
en geen gezijkquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:09 schreef Mr_Baus het volgende:
De nostalgie! Het is écht weer gezellig en leuk!
![]()
already done 2 pages agoquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:07 schreef jpjedi het volgende:
Zal ik het dan maar doen:
WELKOM Esther..![]()
![]()
![]()
Nou stel je eens voor . FOTO!!..![]()
**Newsflash**quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:09 schreef dekkered het volgende:
moet even zorgen dat ik morgen en overmorgen men posts al binnen heb ben dan allebij de dagen van 7 tot 6 aan het werk
Onderbouwing graagquote:
Zou graag een foto posten maar ik ben natuurlijk de uitzondering die de regel bevestigtquote:
??quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:22 schreef Mr_Baus het volgende:
FF offtopic; Die Dev's van Dice hebben wel humor.. Eerst dacht ik nog ff dat ik gek was, maar ik hoor toch echt als ik commander ben zo af en toe een raar lachje..
Ja gloeiende! Hoe kan ik dat nou toch allemaal bijhouden met dit gespam..quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:12 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
already done 2 pages ago![]()
![]()
desalnietemin:
FOTO!!![]()
-edit-
in ondergoed!!![]()
ik wacht nog evenquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:33 schreef FJD het volgende:
Zolang je dan ook maar een screenshot maakt van degene die je een mailtje hebben gestuurd om te vragen om de foto. Ben wel benieuwd welke rukker als eerste gaat mailen
http://wolfland.wolfpackclan.com/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=1684&start=20quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:22 schreef Mr_Baus het volgende:
FF offtopic; Die Dev's van Dice hebben wel humor.. Eerst dacht ik nog ff dat ik gek was, maar ik hoor toch echt als ik commander ben zo af en toe een raar lachje..
dat had je nou net niet moeten zeggenquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:33 schreef FJD het volgende:
Zolang je dan ook maar een screenshot maakt van degene die je een mailtje hebben gestuurd om te vragen om de foto. Ben wel benieuwd welke rukker als eerste gaat mailen
Je hebt al gemaild?quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:39 schreef IJsmuts het volgende:
dat had je nou net niet moeten zeggen![]()
ja die hoor ik ook pas sinds kort...quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:22 schreef Mr_Baus het volgende:
jepquote:
quote:IJsmuts aan dragonder1
details weergeven 13:39 (3 minuten geleden)
Hi Ducky Esther
Graag een (geplastificeerde) foto van uzelf in ondergoed!!! (zonder mag ook)
Krijg je er daarna een van mij!!!!
Avast bedankt, groetjes IJsmuts Pascal
Moet nu hard m'n best doen m'n lach in te houdenquote:
Ik heb ze gevonden, het zijn 3 verschillende lachjesquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:35 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
http://wolfland.wolfpackclan.com/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=1684&start=20
Hier een bevestiging!
op zoek naar de mp3
C7prix zei tegen me dat ze gebruikt worden bij de hacksquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:45 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ik heb ze gevonden, het zijn 3 verschillende lachjesIk maak er wel ff een mp3 file van
maar de nieuwe TT staat iig vastquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:45 schreef FJD het volgende:
[..]
Moet nu hard m'n best doen m'n lach in te houden
quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:47 schreef staticdata het volgende:
[..]
C7prix zei tegen me dat ze gebruikt worden bij de hacks
Heb het gedaan hoor!! Ze zei miaaaauwww mia-a-a-uwwwquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:57 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
doe de groeten aan de poes van je collega![]()
Die waren al een tijdje bekend jah... We hebben nog geen APC song.. Wel een APC met Escape Inside logoquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:47 schreef Godlike02 het volgende:
En hebben wij al een apc song?![]()
http://video.google.com/videoplay?docid=8931767410112425097
http://video.google.nl/videosearch?q=apc+song
quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:47 schreef staticdata het volgende:
C7prix zei tegen me dat ze gebruikt worden bij de hacks
quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:47 schreef IJsmuts het volgende:
maar de nieuwe TT staat iig vastWaar Inco & Duckie in SL-i Gaan
![]()
Stond niet meer op m'n server helaas maar was niet zo moeilijk om te maken alhoewel Niels tegenwoordig wat minder in z'n natuurlijke habitat te vinden is.quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:49 schreef Mr_Baus het volgende:
Die waren al een tijdje bekend jah... We hebben nog geen APC song.. Wel een APC met Escape Inside logo![]()
Wie kan er hier een virusje kweken????quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:50 schreef FJD het volgende:
Maar die mp3s zitten in de BF2 map?Dan zou je ze ook aan kunnen vervangen door een ander mp3tje. Vervolgens een virus schrijven wat de mp3s vervang voor de custom mp3s en dan horen een heleboel mensen opeens keihard the Ateam door de speakers blazen ofzo
![]()
iedereen kan toch wel een scriptje schrijvenquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:54 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Wie kan er hier een virusje kweken????ta ta ta ta tatataaaa
![]()
@Puni; hij is er![]()
Nee er kwam in principe niemand in de plaats voor mij, alleen het geld wat ik heb betaald is voor 23 Martijn - Broer van Dr. Bravo Bank. That's all!quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:18 schreef RudyCarell het volgende:
1 Jasper/Rudy - Betaald Contant
2 Ashrin - Maat Rudy - Betaald Contant
3 Vriend 3 zwager Jedi - Betaald Bank
4 Postman - BoF - Betaald Bank
5 Vriend 2 zwager Jedi - Betaald Bank
6 Sickert - BoF - Betaald Bank
7 Veer - Vriendin Sickert - Betaald Bank
8 Ziggy - Maat Rudy - Betaald Contant
9 Gert Jan - Maat Rudy Contant
10 Egg-Bird – Bob
11 Jedi - BoF - Betaald Bank
12 Voske - BoF - Betaald Bank
13 Zwager Jedi - Betaald Bank
14 Vriend zwager Jedi - Betaald Bank
15 Lies - BoF - Filmen
16 Relaxteb - BoF - Betaald
17 Vondutch1 - BoF - Betaald Bank
18 Broer Lies - Betaald Bank
19 Roland - Broer van Lies
20 Ruud - Neef Lies Bank
21 Karlijn - Vriendin van Neef Lies Bank
22 Dr. Bravo - BoF Contant
23 Martijn - Broer van Dr. Bravo Bank
24 Caab - Maat Rudy Betaald Contant
25 Melvin - Maat Rudy Betaald Contant
@ Lies, kwam er nu iemand voor jou in de plaats? En Egg-bird gaat die nog mee? En wie stond er dubbel?
Ze staan idd ergens in je bf2 map. Het zijn .ogg files (mp3's kan je wel converten naar .ogg) En je kan ongetwijfeld die files aanpassen, zolang de files hun naam maar behouden.. Heb wel eerder games aangepast op die manier. Maar het is wel client side, dus persoonlijk.quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:50 schreef FJD het volgende:
[..]
Maar die mp3s zitten in de BF2 map?Dan zou je ze ook aan kunnen vervangen door een ander mp3tje. Vervolgens een virus schrijven wat de mp3s vervang voor de custom mp3s en dan horen een heleboel mensen opeens keihard the Ateam door de speakers blazen ofzo
![]()
[..]
:
Ja maar met jou typefouten geschiedenis kan ik me niet voorstellen dat er ooit 1 gewerkt heeftquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:55 schreef dekkered het volgende:
[..]
iedereen kan toch wel een scriptje schrijven
o ja wel horquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:58 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Ja maar met jou typefouten geschiedenis kan ik me niet voorstellen dat er ooit 1 gewerkt heeft![]()
Sound uit het fieldfuck filmpje rippen.. Met zijn allen een fieldfuck houden (op elkaars kont kruipen, in cocksuck pose poseren e.d.) En dan een player die een zwarte skin heeft als instructor..quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:57 schreef dekkered het volgende:
maare we moeten eigenlijk een keer een filmpje maken met onderandere
Band Of Brothers er in ook Brothers In Arms en natuurlijk Gay Bar ofzo
quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:59 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Sound uit het fieldfuck filmpje rippen.. Met zijn allen een fieldfuck houden (op elkaars kont kruipen, in cocksuck pose poseren e.d.) En dan een player die een zwarte skin heeft als instructor..
Hilarisch filmpje zal dat worden en met de juiste reclame wereldwijd bekend, jammer dat je geen kleren uit kan trekken in bf2![]()
Kon het niet latenquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:58 schreef -chiel- het volgende:
Ja maar met jouw typefouten geschiedenis kan ik me niet voorstellen dat er ooit 1 gewerkt heeft![]()
Yup maar wel geinig om te doen natuurlijkquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:57 schreef Mr_Baus het volgende:
Ze staan idd ergens in je bf2 map. Het zijn .ogg files (mp3's kan je wel converten naar .ogg) En je kan ongetwijfeld die files aanpassen, zolang de files hun naam maar behouden.. Heb wel eerder games aangepast op die manier. Maar het is wel client side, dus persoonlijk.
Ach, iedereen kan toch wel een scriptje schrijvenquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:59 schreef Mr_Baus het volgende:
Sound uit het fieldfuck filmpje rippen.. Met zijn allen een fieldfuck houden (op elkaars kont kruipen, in cocksuck pose poseren e.d.) En dan een player die een zwarte skin heeft als instructor..
Hilarisch filmpje zal dat worden en met de juiste reclame wereldwijd bekend, jammer dat je geen kleren uit kan trekken in bf2![]()
Ach, hij wint het van mequote:
quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:07 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Ach, iedereen kan toch wel een scriptje schrijven![]()
[..]
Ach, hij wint het van me![]()
Het kan.. serieus.. Dan moet het als mod. Maar dan moet er iemand (half) naakte players modellen en er moet een animatie aan gekoppeldt worden. Voor zover ik weet heeft niemand binnen BoF die 3d skills. Maar het is mogelijkquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:07 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Ach, iedereen kan toch wel een scriptje schrijven![]()
[..]
Ok dank.quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:56 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Nee er kwam in principe niemand in de plaats voor mij, alleen het geld wat ik heb betaald is voor 23 Martijn - Broer van Dr. Bravo Bank. That's all!
Sterke grapquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:07 schreef staticdata het volgende:
Dus dan moet je nog zorgen dat EA deze mp3s overneemt en dan via een patch 1.42 download. anders werkt het toch niet.
ik doneer vast geld voor diegene die dit gaat doenquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:09 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Het kan.. serieus.. Dan moet het als mod. Maar dan moet er iemand (half) naakte players modellen en er moet een animatie aan gekoppeldt worden. Voor zover ik weet heeft niemand binnen BoF die 3d skills. Maar het is mogelijk![]()
Die hoor ik altijd al, maar ik kan me nog herinneren dat ik steeds muziek hoorde bij de vlaggen op road to jallalalalabad en niemand mij geloofdequote:Op woensdag 21 februari 2007 14:12 schreef Mr_Baus het volgende:
Zo.. klaar!![]()
http://media.putfile.com/bf2-lachjes-eastereggs
Alle 3 de verschillende lachjes achter elkaar.. Dit hoor je dus als je commander bent, bij bepaalde acties ofzo![]()
Volgens mij gaat het random.. Maar je krapt je wel even achter je oren als je het meemaakt.. De eerste keer dacht ik, WTF ik heb TS toch niet aanstaan? 2e keer dacht ik.. welke squadleader doet er maf op de VOIP..
Maar het is dus gewoon een Dev grapje![]()
ik wil het wel proberen horquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:12 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik doneer vast geld voor diegene die dit gaat doen![]()
Komen ze ook spammen of ben je dan bang dat ze weten hoe weinig je werkt?quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:17 schreef IJsmuts het volgende:
whehehe sta ik net te roken, blijken 2 van mn collega's ook BF2 te spelen![]()
http://www.bf2s.com/player/68213152/
http://www.bf2s.com/player/86765395/
quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:20 schreef FJD het volgende:
[..]
Komen ze ook spammen of ben je dan bang dat ze weten hoe weinig je werkt?
de bovenste heb ik voor vanavond uitgenodigd op de serverquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:20 schreef FJD het volgende:
[..]
Komen ze ook spammen of ben je dan bang dat ze weten hoe weinig je werkt?
Je koopt je games maar gewoonquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:30 schreef FJD het volgende:
[..]
Ben jij er vanavond dan ook?quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:24 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
de bovenste heb ik voor vanavond uitgenodigd op de server![]()
en aangezien ze niet binnen finance werken zullen zij het wel gewoon druk hebben![]()
quote:
Fifa 2006quote:
ik heb ze..quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:30 schreef FJD het volgende:
[..]
Fifa 2006
Fifa 2007
Flatout 2
DTM Race Driver 3
GTR2
Ghost Recon: Advanced Warfighter
Frank, de legale versies van deze PC spellen wil ik graag van je overnemen
Ow ja en als je Vista koopt neem ik je legale XP ook wel voor een zacht prijsje over
chiel, ken jij TV2 clan een beetje? ook zweeds volgens mij. die collega van me is daar admin. Hij kent iig slir, admin bij T3quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:15 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Die hoor ik altijd al, maar ik kan me nog herinneren dat ik steeds muziek hoorde bij de vlaggen op road to jallalalalabad en niemand mij geloofde![]()
He Arie wat ga jij met je Xdoos doen als je verhuist naar India?quote:
Lulquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:30 schreef FJD het volgende:
[..]
Fifa 2006
Fifa 2007
Flatout 2
DTM Race Driver 3
GTR2
Ghost Recon: Advanced Warfighter
Frank, de legale versies van deze PC spellen wil ik graag van je overnemen
Ow ja en als je Vista koopt neem ik je legale XP ook wel voor een zacht prijsje over
Can you spell H.Y.P.O.C.R.I.T. ?quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Lul
M'n 360 games zijn iig wel allemaal legaal!
Can you read F.U.C.K. Y.O.U. ?quote:
quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Can you read F.U.C.K. Y.O.U. ?
Heb ik wel, Village People ookquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:49 schreef Mr_Baus het volgende:
Heeft iemand voor mij The A-Team tune? ik ga ff kloten
Edit ik heb hem alIk ga ff wat uitproberen
![]()
Nee maar ik las dat Rudy een goede leescursus heeftquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
Can you read F.U.C.K. Y.O.U. ?
Ik heb hem alquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:55 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Heb ik wel, Village People ook![]()
Over geluiden gesproken, moet je maar eens luisteren @ Kubra Dam als het stil is, moet je wel headset op want anders hoor je het niet. Met boxen ik iig niet maar met headset wel.
Klikquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:55 schreef FJD het volgende:
[..]
Nee maar ik las dat Rudy een goede leescursus heeft
lolquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:10 schreef Mr_Baus het volgende:
ROFLMAO
[[url=http://img1.putfile.com/thumb/2/5109094550.jpg]afbeelding][/URL]
Jammer... Maar ik ga geen risico lopen om die shit te bypassen
Zonde en als je een OGG er in mikt met dezelfde lengte en groote?quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:10 schreef Mr_Baus het volgende:
ROFLMAO
[[url=http://img1.putfile.com/thumb/2/5109094550.jpg]afbeelding][/URL]
Jammer... Maar ik ga geen risico lopen om die shit te bypassen
Daar dacht ik ook nog aan.. maar zie maar eens een file te creeren die precies net zo groot is..quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:16 schreef FJD het volgende:
[..]
Zonde en als je een OGG er in mikt met dezelfde lengte en groote?
Via i3d.nlquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:28 schreef Mr_Baus het volgende:
Heeft iemand een snelle download link voor de full patch?![]()
![]()
Druk druk druk.. Kijk mij eens druk doen zijn.quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:55 schreef IJsmuts het volgende: oja, ik heb nog steeds geen mailtje/foto van esther![]()
Ik dacht dat TV2 frans was, en slir heb ik wel eens van gehoord maar niet bij T3...quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:52 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
chiel, ken jij TV2 clan een beetje? ook zweeds volgens mij. die collega van me is daar admin. Hij kent iig slir, admin bij T3
hij heeft beloofd vanavond ff langs te komen ownen![]()
Je draait erom heenquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:32 schreef EvilDucky het volgende:
[..]
Druk druk druk.. Kijk mij eens druk doen zijn.
Als SL vanavond zijn downtime heeft kom ik hier wel spammen.
Houdoe!
quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:42 schreef FJD het volgende:
[TK] Xbox 360 + games/spul
Voor jou IJsVolgens mij is het ook het anti-Frank model
-edit-
Ownee lijkt toch de legale te zijn
quote:
Lol jammer, leek mij opzich wel grappigquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:48 schreef C7PR1X_NL het volgende:
Microsoft banned pornobot
Microsoft heeft de pornobot kylie@kyliesworld.nl verbannen van de MSN MESSENGER serverice,
reden was hiertoe dat de bot ook links naar sexfilmpjes gaf en ze alleen over sex kan praten![]()
Edit: momenteel is er een nieuw email adres al weer onlinekyliebot@kyliesworld.nl
dit stond ook op de website www.kyliesworld.nl maar er is al een nieuw email adres dus dat stukje is verwijderd![]()
is alweer online zie de EDIT;)quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:53 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Lol jammer, leek mij opzich wel grappig![]()
zit wel goed leidje onderquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:02 schreef Mr_Baus het volgende:
Wisten jullie trouwens al dat ik gespeeld heb in de film Full Metal Jacket?![]()
http://www.youtube.com/watch?v=Y_J1YOXnQWk
Check vanaf 2 minuutDat is nou een typische Baus
![]()
![]()
![]()
ik ben die GL gasjequote:Op woensdag 21 februari 2007 16:02 schreef Mr_Baus het volgende:
Wisten jullie trouwens al dat ik gespeeld heb in de film Full Metal Jacket?![]()
http://www.youtube.com/watch?v=Y_J1YOXnQWk
Check vanaf 2 minuutDat is nou een typische Baus
![]()
![]()
![]()
en dat is juist net weer niet gezelligquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:11 schreef FJD het volgende:
Foxie says:
mag ik admin rechten
aan gezien ik veel op de server speel
en niet meer zovaak cheater zeg
FJD says:
Hadden we toch al gezegd Foxie? Als Feyenoord kampioen wordt
Foxie says:
nee
als Az kampioen werdttoch
FJD says:
Nee Feyenoord. Anders is de kans wel erg groot dat je admin rechten krijgt
Foxie says:
volgens mij snap jij hem nietquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:17 schreef dekkered het volgende:
[..]
en dat is juist net weer niet gezellig
nu snap je toch waarom ik een zwak voor dat jong heb,...quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:11 schreef FJD het volgende:
Foxie says:
mag ik admin rechten
aan gezien ik veel op de server speel
en niet meer zovaak cheater zeg
FJD says:
Hadden we toch al gezegd Foxie? Als Feyenoord kampioen wordt
Foxie says:
nee
als Az kampioen werdttoch
FJD says:
Nee Feyenoord. Anders is de kans wel erg groot dat je admin rechten krijgt
Foxie says:
jawel maar we krijgen hier dan weer gezijk overquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:23 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
volgens mij snap jij hem niet
Zou hij echt denken dat we overwegen om jou admin rechten te geven?quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:23 schreef Silver_Shark het volgende:
volgens mij snap jij hem niet
ik ben nie gek horquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:25 schreef FJD het volgende:
[..]
Zou hij echt denken dat we overwegen om jou admin rechten te geven?
Dat zou wel een giller zijn![]()
-edit-
Dan kunnen we net zo goed een 1 slots server nemen, de rest wordt er toch afgeschopt door Foxie
Nee hoor, War is over if you want toquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:25 schreef dekkered het volgende:
[..]
jawel maar we krijgen hier dan weer gezijk over
en vervolgens schieten ze hem doodquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:31 schreef Mr_Baus het volgende:
Nee hoor, War is over if you want to
by John Lennon & Yoko ono
quote:
quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:58 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Ja maar met jou typefouten geschiedenis kan ik me niet voorstellen dat er ooit 1 gewerkt heeft![]()
je bedoelt deze Wat is gebonden soepquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:24 schreef jpjedi het volgende:
[..]
nu snap je toch waarom ik een zwak voor dat jong heb,...
![]()
Het tipt nog niet aan zijn gekookt ei topic.![]()
als het flauw is moet je altijd zout op doenquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:49 schreef FJD het volgende:
Te flauw
Nog drie posts. Welke mongool gaat nu weer de nieuwe OP verzieken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |