gelukkig heeft hij geen tieten verspild!!quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:26 schreef BattleLies het volgende:
Inbreker laat tweeduizend liter bier wegstromen
Een inbreker heeft zaterdagnacht in een cafe in het Limburgse Geleen tweeduizend liter bier laten wegstromen. Naast de bierverspilling werden vernielingen aangericht in het cafe. Dat heeft de politie maandag bekendgemaakt. Het is niet bekend of de inbreker, die is binnengekomen door een deur te forceren, iets heeft gestolen. De biervoorraad van het café is door het openzetten van de tapkranen weggestroomd. De hoogte van de schade is nog onbekend.
ZONDE!!
Minstens 5 jaar en TBSquote:Op woensdag 21 februari 2007 09:26 schreef BattleLies het volgende:
Inbreker laat tweeduizend liter bier wegstromen
Een inbreker heeft zaterdagnacht in een cafe in het Limburgse Geleen tweeduizend liter bier laten wegstromen. Naast de bierverspilling werden vernielingen aangericht in het cafe. Dat heeft de politie maandag bekendgemaakt. Het is niet bekend of de inbreker, die is binnengekomen door een deur te forceren, iets heeft gestolen. De biervoorraad van het café is door het openzetten van de tapkranen weggestroomd. De hoogte van de schade is nog onbekend.
ZONDE!!
Volgens mij durft Sanni niet meer te reageren en istie bezig met een excuusbriefquote:Op woensdag 21 februari 2007 09:16 schreef IJsmuts het volgende:
die slettebakheet esther en is mn vriendin
![]()
whehehe, wat zeggen we dan ook al weer...PWND!!quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:32 schreef FJD het volgende:
[..]
Volgens mij durft Sanni niet meer te reageren en istie bezig met een excuusbrief
dan kom ik ook spelenquote:Op woensdag 21 februari 2007 09:32 schreef FJD het volgende:
[..]
Zou zeikerd_nl vanavond nog terug durven komen op onze gay server?
Sjonge jonge, wat een boeiend commentaar!quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:30 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
gelukkig heeft hij geen tieten verspild!!
Zet wel kratje pils in. Moet er zelf ook nog wel wat aan hebben...quote:Op woensdag 21 februari 2007 08:37 schreef FJD het volgende:
[..]
Punt is natuurlijk dat jouw inzet aantrekkelijker moet zijn dan IJs z'n inzet. Topic volspammen kan alleen met behulp van de members en die zullen de kant kiezen waar het meest te halen isBiedt jij meer dan post alleen IJs, probeert ie m vol te spammen, plaats je een topicreport en istie zo weg voor een dag
Wordt dat niet de nieuwe van Frank..quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:16 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
die slettebakheet esther en is mn vriendin
![]()
sinds mn avatar ben ik helemaal into tieten!!quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:41 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Sjonge jonge, wat een boeiend commentaar!
Ga je mee airsoften zaterdag??
Luie draakquote:Op woensdag 21 februari 2007 09:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Oeps die staat er nog van het WK
Als je bij de hogere rankings kijkt, bijv. http://bf2s.com/rankings/score/1 dan zie je dat van een aantal de plaatjes weg zijn, dit komt omdat EA hun stats gereset hebben.quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:41 schreef FJD het volgende:
Als ik terug in NL ben maar eens een rondje knife & pistol doen. Dan krijg ik m'n marksman medalDe rest van de dingen zijn een beetje out of my league
ik blijd fat maar vaag vinden, dat EA daar voor resetquote:
Denk dat t in de EULA staat en daarom verboden isquote:Op woensdag 21 februari 2007 10:03 schreef IJsmuts het volgende:
ik blijd fat maar vaag vinden, dat EA daar voor resetdis toch geen statspadding, af en toe P&K server
![]()
EULAquote:Op woensdag 21 februari 2007 10:04 schreef FJD het volgende:
[..]
Denk dat t in de EULA staat en daarom verboden is
Ook wel JP genoemdquote:
toch te gek voor woorden, een product op de markt tiefen wat nog niet af is en wel een EULA erbijquote:Op woensdag 21 februari 2007 10:07 schreef FJD het volgende:
[..]
Ook wel JP genoemd
End User License Agreement
Wijs dat maar eens aan dan, BF2 en de meeste andere games, komen met een beschrijving van lik me vessie, iemand heeft het mij ooit verteld van de P/K servers maar waar of dat ik het bewijs daarvoor kan vinden....quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:04 schreef FJD het volgende:
[..]
Denk dat t in de EULA staat en daarom verboden is
Er zal wel zoiets vaags in staan als het misbruiken van de mogelijkheden van het spel met slechts als doel het verkrijgen van bepaalde awards. Of het verbieden van mogelijkheden die het spel biedt en die door server settings niet gewijzigd of verboden kunnen worden.quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:09 schreef -chiel- het volgende:
Wijs dat maar eens aan dan, BF2 en de meeste andere games, komen met een beschrijving van lik me vessie, iemand heeft het mij ooit verteld van de P/K servers maar waar of dat ik het bewijs daarvoor kan vinden....
Zo'n sterretje moet je ook direct laten vullenquote:Op woensdag 21 februari 2007 10:13 schreef escape_nl het volgende:
Hoezo zat eerst een sterretje in wat nu een grote barst is geworden en ik ben WA verzekerd dus krijg niets terug
bestaat dat nog dan?quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:13 schreef escape_nl het volgende:
Hoezo zat eerst een sterretje in wat nu een grote barst is geworden en ik ben WA verzekerd dus krijg niets terug
quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:14 schreef FJD het volgende:
[..]
Zo'n sterretje moet je ook direct laten vullen
Lekker belangrijk, 2 badges kan je er maar halen, oftewel zo'n 500 pixels aan glimmende virtuele medailles, misschien kunnen ze beter de echte hackers aanpakken, kijk maar eens naar het linkje hoeveel er toch nog opduiken.quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:12 schreef FJD het volgende:
[..]
Er zal wel zoiets vaags in staan als het misbruiken van de mogelijkheden van het spel met slechts als doel het verkrijgen van bepaalde awards. Of het verbieden van mogelijkheden die het spel biedt en die door server settings niet gewijzigd of verboden kunnen worden.
Ik vind het een erg duur raam!quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:13 schreef escape_nl het volgende:
ja is mijn eigen fout geweest om dat niet te doen, 350 euro lichter plus een wijze lesquote:Op woensdag 21 februari 2007 10:16 schreef jpjedi het volgende:
[..]
bestaat dat nog dan?
WA+ kost toch geen drol extra?
Audi-servicequote:Op woensdag 21 februari 2007 10:17 schreef jpjedi het volgende:
Audi en Volvo staan het binnen de garantieperiode niet toe dat ruiten gerepareerd worden!
Wijze lessen zijn om een of andere reden altijd duur..quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:19 schreef escape_nl het volgende:
[..]
ja is mijn eigen fout geweest om dat niet te doen, 350 euro lichter plus een wijze les
quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:21 schreef escape_nl het volgende:
Is het ok als ik met de BoF tag rondloop?
heb net besloten, ik ga mee, neem ook nog wat vrienden mee denk ikquote:Op woensdag 21 februari 2007 09:41 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ga je mee airsoften zaterdag??
quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:21 schreef escape_nl het volgende:
Is het ok als ik met de BoF tag rondloop?
Check PM dan kun je Rudy bellenquote:Op woensdag 21 februari 2007 10:35 schreef IJsmuts het volgende:
rudy, kan ik nog wat mensen meenemen, voordat ik ga bellen??
morguh bausquote:Op woensdag 21 februari 2007 10:56 schreef Mr_Baus het volgende:
Die oma in die rolstoel
![]()
Ik heb een nieuwe headset!
[afbeelding]
Tis I/O lamlulquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:02 schreef ursel het volgende:
Dacht je nou echt dat ik zelf loop..
Kheb er zo een:
[afbeelding]
quote:
quote:
Dan moet je teleurstellen... Ben gisteren gebeld dat het vol is... Met gasten van Airsoft zelf... Ik kan nog even informen...quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:35 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
heb net besloten, ik ga mee, neem ook nog wat vrienden mee denk ik![]()
zal ff het topic doorlezen.
rudy, kan ik nog wat mensen meenemen, voordat ik ga bellen??
owke helaasquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:14 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Dan moet je teleurstellen... Ben gisteren gebeld dat het vol is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |