dan kun je meteen doorgaan, dat ben je toch nog wel gewend van die andere reeksen?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:38 schreef D.Rose het volgende:
Wat is dat nou voor een SunChaser-aktie, een topic openen voor het ander dicht is
Lantinga maakt altijd al misplaatste kutgrappenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:35 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Sander stuurde Herman weg uit de studio omdat ie hem sneu vond, maar was erg denigrerend.
Zoveel tijd zat er niet tussenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:38 schreef D.Rose het volgende:
Wat is dat nou voor een SunChaser-aktie, een topic openen voor het ander dicht is
Precies, er zaten 2 posts tussen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zoveel tijd zat er niet tussen.
nee, 2 posts. vrij gebruikelijkquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zoveel tijd zat er niet tussen.
Nee, daar wordt er netjes één geopend als het andere deel dicht is.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:38 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
dan kun je meteen doorgaan, dat ben je toch nog wel gewend van die andere reeksen?
Ken je feiten man, door dat gezeik van jullie werd de hele reeks gesloten door Heatwave en Yvonnequote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:41 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nee, daar wordt er netjes één geopend als het andere deel dicht is.
SC deed dit vroeger weleens bij de 30/40 reeks en daar werd ie daarvoor door iedereen uitgekotst en kreeg zijn topic een slotje
oke Herman is misschien een beetje vreemd maar om hem zo te behandelen is wel heel erg ja..quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:35 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Sander stuurde Herman weg uit de studio omdat ie hem sneu vond, maar was erg denigrerend.
Het was gewoon respectloos zoals ze met hem omgingen, je hoeft Herman niet tof te vinden, maar ze zeken hem af, haalden zn moeder erbij die ze afzeken en stuurden hem weg.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:42 schreef Seraphina het volgende:
Dit zal waarschijnijk mijn enige post zijn in dit topic aangezien ik de topic titel zwaar overtrokken vindt en de discussie omtrent Herman ook iets genuanceerder vindt dan Lantinga die `m de deur wijst.
Oja, Say It Right is inderdaad de titel. Had ik kunnen weten aangezien Corne de plaat een paar keer tijdens zijn laatste uitzending had gedraaid. Maaruh, een fijne plaat is het zeker!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:35 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nee, je bedoelt Say It Right. Dit is de nieuwe single van Timbaland, de producer van Nelly én Justin. Zij doen ook mee op deze fijne plaat
Titel slaat idd nergens op.. hou het de volgende keer een beetje netjes wil je....quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:43 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Het was gewoon respectloos zoals ze met hem omgingen, je hoeft Herman niet tof te vinden, maar ze zeken hem af, haalden zn moeder erbij die ze afzeken en stuurden hem weg.
En de volgende keer open je zelf maar een topic met een leuke titel. Dit is mijn deel.
`t Was idd vrij denigrerend, maar het spijt me zeer, die jongen en vooral zijn omgeving laten `m dit zelf op de hals halen! Ik zeg iets met mensen tegen zichzelf in bescherming nemen enzo.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:43 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Het was gewoon respectloos zoals ze met hem omgingen, je hoeft Herman niet tof te vinden, maar ze zeken hem af, haalden zn moeder erbij die ze afzeken en stuurden hem weg.
En de volgende keer open je zelf maar een topic met een leuke titel. Dit is mijn deel.
Ik ken ze, jij kennelijk nietquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:42 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ken je feiten man, door dat gezeik van jullie werd de hele reeks gesloten door Heatwave en Yvonne
Ik doe meequote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:42 schreef Seraphina het volgende:
Dit zal waarschijnijk mijn enige post zijn in dit topic aangezien ik de topic titel zwaar overtrokken vind en de discussie omtrent Herman ook iets genuanceerder vind dan Lantinga die `m de deur wijst.
Ik zeg hetzelfdequote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Voor de leuke mensen hier: tot het volgende deel
Dat maak ik zelf wel uit, als ik Lantinga een arrogante zak wil noemen dan doe ik dat.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:44 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Titel slaat idd nergens op.. hou het de volgende keer een beetje netjes wil je....
Gaat om de discussie er omheen in mijn ogen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat is er mis met de topictitel? Is iedereen tegenwoordig zo beschaafd dat een term als 'arrogante zak' al niet meer kan? Er had ook arrogante tyfuskloothark kunnen staan. Dát was wellicht wat teveel van het goede geweest.
Dat moet jij weten, deze reeks is echter niet alleen voor halelujah berichten over de 3FM jocks.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:52 schreef Seraphina het volgende:
Ik kan beter zeggen dat ik geen echte on topic dingen meer post[/sub]
Dat probeer ik ook over te brengen, jij je mening, ik mijn mening. Ik zeg niet dat je je mening erover hoeft te veranderen, maar ik stel daar alleen even tegenover hoe IK daar over denk.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:54 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat moet jij weten, deze reeks is echter niet alleen voor halelujah berichten over de 3FM jocks.
Lantinga moet zn excuses aanbieden.
Dat vond ik juist van hoe C&L hun gast vanmiddag behandelden, nodig hem dan niet uit als je hem al kut vindt.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:54 schreef MichielV het volgende:
Wat een negatieve energie mensen....
Mail hem, want ik denk niet dat Sander dit topic leest.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:54 schreef SunChaser het volgende:
Lantinga moet zn excuses aanbieden.
Hoe vervelend ik het ook vind, ik moet het op dat punt toch met je eens zijn.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:55 schreef SunChaser het volgende:
[..]
nodig hem dan niet uit als je hem al kut vindt.
Michiel kan wel ff een post-it op zn mic plakkenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mail hem, want ik denk niet dat Sander dit topic leest.
Mag ik zeker ook niet zeuren dat ik mn prijs nog niet heb zeker?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:57 schreef Maricha het volgende:
Ben je even druk bezig met een uitzending, zit er topic vol en wordt er hier bijna ruzie gemaakt.....Niet gezellig!
Hey! Zijn jullie het NOS journaal / headlines vergeten!? Tis al 20 uur!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:57 schreef Maricha het volgende:
Ben je even druk bezig met een uitzending, zit er topic vol en wordt er hier bijna ruzie gemaakt.....Niet gezellig!
Wanneer heb je ze gewonnen? Want vandaag is er een bulk weggegaan (geldt in ieder geval zeker voor D.Rose!!!) en hoop de rest morgen te versturen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:59 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Mag ik zeker ook niet zeuren dat ik mn prijs nog niet heb zeker?
ben je dat ondertussen nou niet gewend. Hier duurt het ook 2 jaar voordat je je prijs op FOK krijgtquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:59 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Mag ik zeker ook niet zeuren dat ik mn prijs nog niet heb zeker?
Maand terug:quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:03 schreef Maricha het volgende:
[..]
Wanneer heb je ze gewonnen? Want vandaag is er een bulk weggegaan (geldt in ieder geval zeker voor D.Rose!!!) en hoop de rest morgen te versturen.
Zo lang duur het bij ons gelukkig niet!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:05 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ben je dat ondertussen nou niet gewend. Hier duurt het ook 2 jaar voordat je je prijs op FOK krijgt
nope, ik had bij Giel 2 jaar terug binnen 1 maand de cdquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:06 schreef Maricha het volgende:
[..]
Zo lang duur het bij ons gelukkig niet!![]()
Daarom die ik niet mee aan FOK prijsvragen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:05 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ben je dat ondertussen nou niet gewend. Hier duurt het ook 2 jaar voordat je je prijs op FOK krijgt
Fragment kan ik niet luisteren, geen geluid op deze pc in de studio! Maar dan zijn jouw prijzen vandaag ook bij de post gegaan (en nu moet de postkamer nog snel zijnquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:06 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Maand terug:
Badeend
CD Gwen Stephany
Depeche Mode
Een spel....
http://www.zshare.net/aud(...)ser_popduel-mp3.html
Dit is fragment
klopt al heb ik bij 538 ook al redelijk wat gewonnenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:10 schreef SunChaser het volgende:
Het mooie van 3FM is dat je ook mee mag doen met prijsvragen als je al onlangs wat hebt gewonnen, komt vast omdat er allemaal aparte redacties zijn, op 538 mag t 1x per 3 maand ofzo
zodat je meteen t leukste te horen krijgt en niet 10x een mislukkingquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom zijn deze telefoontjes eik nooit live
Ik heb in 2 maand 2x wat gewonnen op 3FM met 3x bellen, lijkt wel of er niemand anders beltquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:12 schreef borisz het volgende:
[..]
klopt al heb ik bij 538 ook al redelijk wat gewonnen![]()
Da's wel 't spontaanste ...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:13 schreef SunChaser het volgende:
[..]
zodat je meteen t leukste te horen krijgt en niet 10x een mislukking
Je zou ook kunnen bedenken dat het aan jezelf ligt. Het zou leuk zijn als je anderen ook een kans gunt...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:13 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik heb in 2 maand 2x wat gewonnen op 3FM met 3x bellen, lijkt wel of er niemand anders belt
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:15 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Je zou ook kunnen bedenken dat het aan jezelf ligt. Het zou leuk zijn als je anderen ook een kans gunt...
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:18 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Dat valt wel mee. Ik vind de conclusie 'het lijkt alsof er niemand belt' gewoon iets te makkelijk![]()
Moet je ook zeker niet doen! Je begrijpt best wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:18 schreef SunChaser het volgende:
Het waren btw 3 verschillende programma's: Claudia, Ekstra Weekend en MetMichiel. Dus als ik mee wil doen en ik kom er door en notaris Polman belt me terug, dan zeg ik niet, laat maar
Ja, Michiel is gewoon tof, geen kwaad woord over Veenstra Veenstraquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:19 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Is de negatieve vibe hier inmiddels een beetje verdwenen?
Wel. Beroerde zanger is 't.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:20 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, Michiel is gewoon tof, geen kwaad woord over Veenstra Veenstra![]()
Mijn hondje kreeg de meeste aanspraak. Ik ga er maar van uit dat dat aan de populariteit van m'n hondje lag, en niet aan mezelf.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:23 schreef Toad het volgende:
[..]
Ha, hoe viel de Paris Hilton look nog in plaats [x] waar je carnavalt heb gevierd?
Dank, maar het viel mee. Na een halve minuut hield ie al opquote:
Zoiets....voor een staart is het te kort, maar het zit kunstig met klemmetjes (ook leuke info....)quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:27 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Marich, heb je je haar in een staart?
http://www.3fm.nl/page/3fm_gedraaidop3fmquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:28 schreef SunChaser het volgende:
Kun je de playlist van vanavond ff copy pasten MVV?
Ik vind 't leuk!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:29 schreef Maricha het volgende:
[..]
Zoiets....voor een staart is het te kort, maar het zit kunstig met klemmetjes (ook leuke info....)
uuhhm, daar hoor je tegenwoordig ook niets meer van.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:25 schreef Cee het volgende:
The Darkness! Zeg maar Mika met snoeiharde gitaren.
De zanger is in/uit rehab en uit de band gestapt.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm, daar hoor je tegenwoordig ook niets meer van.![]()
Justin Hawkins heeft de band verlaten, helaas..quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm, daar hoor je tegenwoordig ook niets meer van.![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:31 schreef borisz het volgende:
Ik heb party animals aangevraagd voor het komende uur![]()
Ja, Over negatieve vibe gesproken, DiRectquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hele dag Di-Rect?Dagje geen 3FM luisteren, geloof ik ....
Ik zie nu die clip weer voor me. Al die trainingspakmannetjes in een grote watertank met bubbels uit de mond terwijl ze "You can run but you can't hide, don't stop!" playbacken.quote:
Ik heb ook al best veel gewonnen (afgelopen maandag-op-dinsdagnacht nog bij Annemieke de WeekCD). Nadat ik wat gewonnen heb hou ik me echter minimaal een maand (meestal langer) koest qua meedoen met prijsvragen. Vind ik wel zo netjes.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:13 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik heb in 2 maand 2x wat gewonnen op 3FM met 3x bellen, lijkt wel of er niemand anders belt
quote:[quote]Op dinsdag 20 februari 2007 20:31 schreef Cee het volgende:
De zanger is in/uit rehab en uit de band gestapt.
Damn, dat is wel erg jammer want de muziek van The Darkness deed mij wel wat denken aan Queen. Ik lees net ook dat de rest van de groep is gedumpt door Atlantic Records, de platenmaatschappij. Daar zullen we dus nooit meer wat van horen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:31 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Justin Hawkins heeft de band verlaten, helaas..
Heb hier op de server de Happy Hardcore top 100 staan, nou dat is best lachen om af en toe te luisteren.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:38 schreef borisz het volgende:
het is soms gewoon een moment waarin je de mp3 map opent en dan jaren 90 platen eruit haalt![]()
*borisz bekentquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb hier op de server de Happy Hardcore top 100 staan, nou dat is best lachen om af en toe te luisteren.
Ik ben druk bezig om die webcam weer aan te krijgen. Zou vandaag het geval zijn, maar nu hopelijk morgen weer!quote:
Stiekem vond je het wel leuk dat we je recht aankeken daarmeequote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:49 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik ben druk bezig om die webcam weer aan te krijgen. Zou vandaag het geval zijn, maar nu hopelijk morgen weer!
Ik ben wel vaker bij ze weggezapt omdat ik ze te ver vond gaan (kandidaten voor een spelletje laten bellen naar onwetende mensen, waarbij ze diegene een bepaald woord moeten ontlokken. Als ik zelf zo gebeld zou worden zou ik er de humor absoluut niet van inzien). Volgens mij moet ik blij zijn dat ik vandaag niet geluisterd heb naar ze...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:50 schreef bleiblei het volgende:
Ik heb net met dat gedoe met Herman maar ff de radio uitgezet. Dat vond ik echt niet kunnen
. Zijn moeder opbellen enzo
. Terwijl ik Coen en Sander normaal wel tof vind. Maar dit was echt een misser. Zeer matig
.
Goede cd he!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:40 schreef borisz het volgende:
[..]
*borisz bekent
hij heeft die cd ook en draait hem ook nog
Nou, het is Coen en Sander wel heel even gelukt, maar rond 17:55 stond de cam weer in de positie waar 'ie nu ook opstaat. Maar die andere positie is wel toffer!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:49 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik ben druk bezig om die webcam weer aan te krijgen. Zou vandaag het geval zijn, maar nu hopelijk morgen weer!
Ja, zeggen dat ze Herman in bescherming moest nemen en m een half jaar thuis moest houden, want het kon echt niet wat ie deed.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:04 schreef MissyMirjaM het volgende:
ze gingen ook nog herman z'n moeder bellen?
echt, mijn respect daalt met het de minuut zo ondertussen.
Die van mij ook, echt een heerlijk liedje van Just Jack.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:06 schreef Sirolf het volgende:
De nieuwe Singlestrijd!
Larsson
Overrated, Overestimated
VS.
Just Jack
Starz in their eyes
Mijn stem gaat naar Just Jack.
Ze hadden Herman's moeder aan de lijn en gingen haar een complex aan praten dat het belachelijk was dat ze haar zoon zo publiekelijk voor lul liet zetten.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:04 schreef MissyMirjaM het volgende:
ze gingen ook nog herman z'n moeder bellen?
echt, mijn respect daalt met het de minuut zo ondertussen.
echt waar?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:06 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, zeggen dat ze Herman in bescherming moest nemen en m een half jaar thuis moest houden, want het kon echt niet wat ie deed.
Herman moest tegen zichzelf in bescherming worden genomen en daarom zei Sander dat ie wilde dat ie wegging.
Herman liet zich juist van een goede kant zien, die gast is gewoon niet dom, kent zn zwakke plekken en weet dat hij betaald krijgt (en goed ook) om zn kunstje te doen. Waarom niet, moet ie in een supermarkt werken omdat ie er niet uitziet als Brad Pitt?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:06 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ze hadden Herman's moeder aan de lijn en gingen haar een complex aan praten dat het belachelijk was dat ze haar zoon zo publiekelijk voor lul liet zetten.
En okee, die gast is niet goed wijs. Maar als je door zijn kromme stem en rare zinsconstructies zijn boodschap snapte weet ie eigenlijk ook wel dattie de joker van Nederland is. En ook als je die moeder hoorde. Die weet dat ook. Maar die zei terecht dat die gast 23 is, hij de klappen kan opvangen (of eigenlijk meer negeren) dus dat mooi zijn eigen pakkie an was.
Ik zeg toch dat ie ondanks zijn vervelende stem en rare zinsconstructies een duidelijke boodschap had waar ik me prima in kon vinden?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:11 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Herman liet zich juist van een goede kant zien, die gast is gewoon niet dom, kent zn zwakke plekken en weet dat hij betaald krijgt (en goed ook) om zn kunstje te doen. Waarom niet, moet ie in een supermarkt werken omdat ie er niet uitziet als Brad Pitt?
Herman = Herman, hij snapt best dat hij een typetje is die mensen boeken om anderen te laten lachen. Nou en als ze m een Josti noemen, hij verdient mer op een avond dan menigeen in een maand, so hwat als t straks voorbij is, dat zegt ie zelf. Hij geniet er van en zn moeder vind t leuk en hij heeft echt werk.
Ook zwak dat Coen en Sander zieden dat ie moest stoppen omdat zn managers misbruik ban m maakten. Nogmaals, Herman is niet dom, hij klonk ook erg evenwichtig vanmiddag.
Als je Herman niet leuk vind nodig hem dan niet uit als je gast.
En Herman doegt niet eens mensen kwaad ook, hij verdient geld door mensen te laten lachen om hem. Zodat die mensen zich beter voelen. Over zijn rug? Nee, over hun rug, ze betalen hem, door middel van entreegeld in de disco, of wat dan ook.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:24 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ie ondanks zijn vervelende stem en rare zinsconstructies een duidelijke boodschap had waar ik me prima in kon vinden?. Waar ik me over heb zitten verbazen overigens. Hij heeft zeker wel ietsjes meer (voorzover hij dat kan bij mij) respect gescoord. Coen en Sander zijn duidelijk van een granieten blokje afgeduveld
. En idd, als je em niet moet. Laat em dan gewoon
.
Ja! Hips don't lie en het meeste andere 'werk' van haar vind ik niet. Maar samen met don't bother kan ik dit nummer wel waarderen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Pssssssst, vind jij het ook zo'n leuk liedje? ik wel!
Hij heeft serieus een rode plek op zijn voorhoofd!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:26 schreef -Hans- het volgende:
* -Hans- geeft Michiel een paracetamol.
Shakira.![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:32 schreef Maricha het volgende:
[..]
Hij heeft serieus een rode plek op zijn voorhoofd!![]()
Volgens 3FM is Barbara vandaag aan de beurt.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:29 schreef Toad het volgende:
Draait Annemieke vannacht?
Don't Bother, die vind ik ook wel okay!quote:Ja! Hips don't lie en het meeste andere 'werk' van haar vind ik niet. Maar samen met don't bother kan ik dit nummer wel waarderen.
haha!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:32 schreef Maricha het volgende:
[..]
Hij heeft serieus een rode plek op zijn voorhoofd!![]()
Hans, jij kijkt steeds naar de verkeerde dag...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens 3FM is Barbara vandaag aan de beurt.
[..]
Don't Bother, die vind ik ook wel okay!
Hehe, je loopt een dagje achter.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens 3FM is Barbara vandaag aan de beurt.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hans, jij kijkt steeds naar de verkeerde dag...
Vannacht is Sander Guis aan de beurt, Barbara was afgelopen nacht.
ROFL !quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:53 schreef Toad het volgende:
Hehe, je loopt een dagje achter.Vanavond Guijs, morgen of overmorgen Domien, dan de freaknacht, dan zaterdagavond niks aan avond en dan weer Annemieke
.
Ja...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:17 schreef B.A.Trix het volgende:
Ik zit nu even deze site http://www.fabchannel.com/ te luisteren kennen jullie die?? vast wel..![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:17 schreef B.A.Trix het volgende:
Ik zit nu even deze site http://www.fabchannel.com/ te luisteren kennen jullie die?? vast wel..![]()
Fragmentje? Hoe? Wanneer? Waarover?quote:Op woensdag 21 februari 2007 07:33 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
Fok vanmorgen bij Giel beelen
Wat mij betreft gaat het gewoon door. Ik heb Sander en Coen best hoog zitten, maar dat geintje van gisteren was echt te schandalig voor woorden. Ik vond het echt heel genant.quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:45 schreef _GdR_ het volgende:
is de sander vs herman rel al afgelopen? of gaat dat nog steeds door?
leuke usericon!quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:45 schreef _GdR_ het volgende:
is de sander vs herman rel al afgelopen? of gaat dat nog steeds door?
nou ik las pagina 1 van dit topic. en sun zat allemaal poep te praten.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:06 schreef Everett het volgende:
[..]
Wat mij betreft gaat het gewoon door. Ik heb Sander en Coen best hoog zitten, maar dat geintje van gisteren was echt te schandalig voor woorden. Ik vond het echt heel genant.
Ik zie een badeend over de heuvel aankomenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:03 schreef Maricha het volgende:
[..]
Wanneer heb je ze gewonnen? Want vandaag is er een bulk weggegaan (geldt in ieder geval zeker voor D.Rose!!!) en hoop de rest morgen te versturen.
jazekerquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:56 schreef ChatGirl het volgende:
Heeft Gerard nou een achtergrond van The Swedish Chef?
quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:43 schreef Impry het volgende:
Is bij jullie de webcam de laatste tijd ook zo slecht qua verbinding? Veel buffers heb ik hier, normale audiostream geen last van.
ik kijk niet de hele tijd, maar het valt mij wel op aan de 'draaitijd' dat de stream vaak herstart wordt.quote:
Vader Abraham heeft wel een rare stem gekregen zeg.quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:04 schreef borisz het volgende:
Dit fragment is de comeback van de smurfen?
Succes!!quote:
Ergens in het zuiden waar ze bruin wordtquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:25 schreef B.A.Trix het volgende:
Succes!!![]()
Niet dat ik dr mis maar waar is Claudia??
Geen enkel probleem hier. in de OP kan je trouwens wat alternatieve webcam-links vinden. Grote kans dat die beter werken.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:43 schreef Impry het volgende:
Is bij jullie de webcam de laatste tijd ook zo slecht qua verbinding? Veel buffers heb ik hier, normale audiostream geen last van.
gah, vergeten de cam te checkenquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:33 schreef Anne04 het volgende:
Hahaha. Paul staat te hakken(of iets dergelijks in ieder geval).
quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:33 schreef Anne04 het volgende:
Hahaha. Paul staat te hakken(of iets dergelijks in ieder geval).
hm, beperkte lijst....quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:33 schreef ChatGirl het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Megahit
Neej hoor!quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:09 schreef Sirolf het volgende:
ECHO...!...o....o
Ben ik in m'n eentje vandaag?
[afbeelding]
Dat is de voxpro....en ik zit daar heerlijk achterquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:02 schreef Sirolf het volgende:
Het is weer Webcam-dag.
Maricha heeft zich alleen verborgen achter de Protools (volgens mij heet dat ding zo).
Ohja, ik haal die twee namen altijd door elkaar.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:10 schreef Maricha het volgende:
[..]
Dat is de voxpro....en ik zit daar heerlijk achter![]()
Begin de topics maar terug te lezen...quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:12 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Zo. Na een week niet geluisterd te hebben door werk en carnaval ben ik er weer. Nog wat gemist afgelopen week?
Mikabeignt fijn.
Ik heb geen vakantie, daar doet mijn school niet aanquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:17 schreef ChatGirl het volgende:
Je hebt toch nog een paar dagen vakantie Areyoutalkingtome
Gossiequote:Op woensdag 21 februari 2007 19:20 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Ik heb geen vakantie, daar doet mijn school niet aan![]()
Dinsdag is m'n collegedagquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Gossie![]()
Print je de topics uit en ga je op school bijlezen![]()
Hej Michiel.quote:
Reeds geprobeerd.... zelfs alleen audio doet stom. Zal denk ik aan m'n verbinding liggen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kijk dan eens in de OP. Daar staan wat alternatieve webcam-streamlinks.
me2quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:29 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ik wil ook naar de noordpool !
Ik niet.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:29 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ik heb helemaal geen verwarming op m'n kamer, alleen een straalkacheltje.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heb jij al een spaarlamp of de verwarming lager gezet?![]()
Naja, in feite is de warmte die eraf komt niet nodig om te verstoken met je cvquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:51 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Jup de warmte di evan die dingen afkomen is enormnog meer dan het gas dat je verstookt.
Ik zag gister op de cam iemand met een blauwe 3FM hoodie rondlopen bij Gerard.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:59 schreef -Hans- het volgende:
Michiel is wel trots op zijn Disneyland trui. * -Hans- zat toevalig even de cam te checken.
Ik vind 3FM over het algemeen ook leuk. Maar dit topic komt daar over het algemeen wel op neer ja...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:54 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat moet jij weten, deze reeks is echter niet alleen voor halelujah berichten over de 3FM jocks.
Idols-Hermanquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:06 schreef X. het volgende:
[..]
Ik vind 3FM over het algemeen ook leuk. Maar dit topic komt daar over het algemeen wel op neer ja...
Maar even hoor, wie is Herman?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Herman_Berghuisquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:06 schreef X. het volgende:
[..]
Ik vind 3FM over het algemeen ook leuk. Maar dit topic komt daar over het algemeen wel op neer ja...
Maar even hoor, wie is Herman?
moet je even op de vorige pagina kijken, daar is zo'n jongen met een hanekam die met een meisje kust. Hij deed ooit mee aan idols maat was niet zo heel goed.. en dat is nog zacht uitgedruktquote:
ooooooooooooooooooooooh, die!quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:09 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
moet je even op de vorige pagina kijken, daar is zo'n jongen met een hanekam die met een meisje kust. Hij deed ooit mee aan idols maat was niet zo heel goed.. en dat is nog zacht uitgedrukt![]()
Ik heb het zelf niet gehoord maar schijnt allemaal niet zo netjes te zijn gegaan.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:10 schreef X. het volgende:
[..]
ooooooooooooooooooooooh, die!
En Sander had het niet zo op hem?
als ik hier niet met vrouw en kinderen had gezeten was ik er ook wel voor te porren geweestquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:29 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ja, ik wil ook niet lullig doen, maar ik ben over het algemeen ook geen fan van Coen en Sander. Ik vond Coen vroeger wel leuk, maar dit nieuwe programma is niet echt mijn ding...quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:15 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik heb het zelf niet gehoord maar schijnt allemaal niet zo netjes te zijn gegaan.
dat wil ik wel eens horenquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:15 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik heb het zelf niet gehoord maar schijnt allemaal niet zo netjes te zijn gegaan.
Misschien had ie z'n dag niet..quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:17 schreef X. het volgende:
[..]
Ja, ik wil ook niet lullig doen, maar ik ben over het algemeen ook geen fan van Coen en Sander. Ik vond Coen vroeger wel leuk, maar dit nieuwe programma is niet echt mijn ding...
Ik zag Coen laatst ook enorm uitgezakt op zijn stoel zitten op de webcam. Alsof het hem allemaal weinig boeide. En dat hoorde je er ook wel aan af....
nooit gehoord of gezien die gast. waarom dan zo'n ophef daarover?quote:
Kennis van ons is naar Antarctica geweest.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
als ik hier niet met vrouw en kinderen had gezeten was ik er ook wel voor te porren geweest
Lijkt me echt heel gaaf om daar een keer heen te gaan maar is heel duur..quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:20 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Kennis van ons is naar Antarctica geweest.
Was ook erg mooi vertelde hij.
[afbeelding]
[afbeelding]
op de noordpool heb je helaas geen pinguins, ik vind dat van die leuke beestjesquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:20 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Kennis van ons is naar Antarctica geweest.
Was ook erg mooi vertelde hij.
[afbeelding]
[afbeelding]
hij heeft ook een klein kind, kan mij daar wel wat bij voorstellenquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:19 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Misschien had ie z'n dag niet..![]()
Op de noordpool heb je ijsberen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
op de noordpool heb je helaas geen pinguins, ik vind dat van die leuke beestjes![]()
Heb je daar een klein kind bij nodig dan??quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
hij heeft ook een klein kind, kan mij daar wel wat bij voorstellen
Zo zijn de best lief..quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:24 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Op de noordpool heb je ijsberen.
Iets minder schattig.![]()
ik kan mij voorstellen dat het na een nacht wakker liggen allemaal wat moeilijker gaat, hoewel ik meestal erg melig wordt van dat soort nachten.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:24 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Heb je daar een klein kind bij nodig dan??![]()
Tof!quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:04 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik zag gister op de cam iemand met een blauwe 3FM hoodie rondlopen bij Gerard.![]()
zolang je geen vis of zeehond bent....quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:27 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Zo zijn de best lief..
[afbeelding]
Zo wel ja...maar zou inderdaad niet te dicht bij komen om hem even te aaienquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:27 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Zo zijn de best lief..
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |