Ja...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:17 schreef B.A.Trix het volgende:
Ik zit nu even deze site http://www.fabchannel.com/ te luisteren kennen jullie die?? vast wel..![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:17 schreef B.A.Trix het volgende:
Ik zit nu even deze site http://www.fabchannel.com/ te luisteren kennen jullie die?? vast wel..![]()
Fragmentje? Hoe? Wanneer? Waarover?quote:Op woensdag 21 februari 2007 07:33 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
Fok vanmorgen bij Giel beelen
Wat mij betreft gaat het gewoon door. Ik heb Sander en Coen best hoog zitten, maar dat geintje van gisteren was echt te schandalig voor woorden. Ik vond het echt heel genant.quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:45 schreef _GdR_ het volgende:
is de sander vs herman rel al afgelopen? of gaat dat nog steeds door?
leuke usericon!quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:45 schreef _GdR_ het volgende:
is de sander vs herman rel al afgelopen? of gaat dat nog steeds door?
nou ik las pagina 1 van dit topic. en sun zat allemaal poep te praten.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:06 schreef Everett het volgende:
[..]
Wat mij betreft gaat het gewoon door. Ik heb Sander en Coen best hoog zitten, maar dat geintje van gisteren was echt te schandalig voor woorden. Ik vond het echt heel genant.
Ik zie een badeend over de heuvel aankomenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:03 schreef Maricha het volgende:
[..]
Wanneer heb je ze gewonnen? Want vandaag is er een bulk weggegaan (geldt in ieder geval zeker voor D.Rose!!!) en hoop de rest morgen te versturen.
jazekerquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:56 schreef ChatGirl het volgende:
Heeft Gerard nou een achtergrond van The Swedish Chef?
quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:43 schreef Impry het volgende:
Is bij jullie de webcam de laatste tijd ook zo slecht qua verbinding? Veel buffers heb ik hier, normale audiostream geen last van.
ik kijk niet de hele tijd, maar het valt mij wel op aan de 'draaitijd' dat de stream vaak herstart wordt.quote:
Vader Abraham heeft wel een rare stem gekregen zeg.quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:04 schreef borisz het volgende:
Dit fragment is de comeback van de smurfen?
Succes!!quote:
Ergens in het zuiden waar ze bruin wordtquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:25 schreef B.A.Trix het volgende:
Succes!!![]()
Niet dat ik dr mis maar waar is Claudia??
Geen enkel probleem hier. in de OP kan je trouwens wat alternatieve webcam-links vinden. Grote kans dat die beter werken.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:43 schreef Impry het volgende:
Is bij jullie de webcam de laatste tijd ook zo slecht qua verbinding? Veel buffers heb ik hier, normale audiostream geen last van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |