quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:03 schreef borisz het volgende:
het antwoord is John Mayer - waiting for a world to change = openingsplaat
Leuk plaatje idd, maar wel een beetje oud.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:42 schreef Impry het volgende:
Dit Regina Spektor - Fidelity mag best de nieuwe megahit worden, lekker vernieuwend plaatje!
Godbewaarme, ik ben die single van Joss Stone nu al zat. Het is gewoon zó gemaakt, zo komt het op me over. Dan schildert ze (lees: haar management) zich even nog een keer onder in dertig kleurtjes zodat het allemaal wat authentieker is. Maar een aardige meid hoor, die Joss Stone, vast wel. Alleen over-the-top in haar zingen en muziek.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:22 schreef Impry het volgende:
De nieuwe RHCP is ook chill! Zou best wel 's megahit kunnen worden. Of zou het weer een of andere promotie-plaat worden, van Joss Stone ofzo?
Hoop zelf op Incubus - Love Hurts of anders op Fall Out Boy. Overigens heb ik Incubus deze week al 2 keer gehoord tijdens de show van Giel Beelen (die de laatste periode weer echt goed bezig is qua muziek en show), dus hopelijk is het een voorteken.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:22 schreef Impry het volgende:
De nieuwe RHCP is ook chill! Zou best wel 's megahit kunnen worden. Of zou het weer een of andere promotie-plaat worden, van Joss Stone ofzo?
Hmm...Giel vind ik `s ochtends juist minder leuk...maar wat betreft de muziek ben ik met je eens, die vind ik ook beter!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoop zelf op Incubus - Love Hurts of anders op Fall Out Boy. Overigens heb ik Incubus deze week al 2 keer gehoord tijdens de show van Giel Beelen (die de laatste periode weer echt goed bezig is qua muziek en show), dus hopelijk is het een voorteken.
Ik heb "en ook daar heb ik een opname van" al een tijdje niet meer gehoord, en dat vind ik wel goed want de fragmenten gingen vaak nergens over. Daarnaast draait Giel wat meer muziek en praat hij minder. Dat is tijdens een ochtendprogramma sowieso wel prettig.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:04 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Hmm...Giel vind ik `s ochtends juist minder leuk...maar wat betreft de muziek ben ik met je eens, die vind ik ook beter!
Maareh, ik wil liever een wat onbekendere megahit...
Edit: wie stemt er voor een andere camerahoek![]()
Nummer moet inderdaad groeien, ik vind het ook steeds beter worden! Ik word er wel blij vanquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik heb "en ook daar heb ik een opname van" al een tijdje niet meer gehoord, en dat vind ik wel goed want de fragmenten gingen vaak nergens over. Daarnaast draait Giel wat meer muziek en praat hij minder. Dat is tijdens een ochtendprogramma sowieso wel prettig.
Wat vind je van het nummer wat er nu op is, Paolo Nutini - Jenny Don't Be Hasty? Ik vind het echt zo'n plaat die steeds beter wordt.
Het komt nauwelijks voor, SC, maar..... ik ben het met je eensquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:52 schreef SunChaser het volgende:
Wat een arrogante klootzak die Lantinga,
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het komt nauwelijks voor, SC, maar..... ik ben het met je eens.
Beter dan ik het nu vind zal ie niet worden, heb 'm al vaak genoeg gehoord.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:14 schreef -Hans- het volgende:
Wat vind je van het nummer wat er nu op is, Paolo Nutini - Jenny Don't Be Hasty? Ik vind het echt zo'n plaat die steeds beter wordt.
mwoahquote:God is a DJ, vette plaat!
God is a DJ is wel een vette plaatquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Beter dan ik het nu vind zal ie niet worden, heb 'm al vaak genoeg gehoord.
Nouja, niet vaak genoeg, want het is een goede plaat, maar nog verder groeien zal ie niet bij mij
[..]
mwoah
Jup, goede tekst ook!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:17 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Nummer moet inderdaad groeien, ik vind het ook steeds beter worden! Ik word er wel blij van![]()
De X-factor heb ik niet gehoord. Maar.... ik heb de dames wel een goede geile morgen horen zeggen en dat deden ze nog best leuk!quote:Giel praat idd wat minder, ook beter, maarrrrr....ik was maandag zo pissig...X-factor interesseert me GEWOON NIET! En wat ik vervelend vind is dat als ik naar stage fiets (20/25 minuten) dat ik dan gewoon 1,5 liedje hoor ofzo...misschien is dat nu beter, zal `t weer eens gaan proberen.
Faithless![]()
wat is er dan gebeurd?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:31 schreef SunChaser het volgende:
Ik vond t echt arrogant en respectloos zoals ze met Herman omgingen, ze gingen ook terecht weg. Nodig hem dan niet uit. Heb ook meteen gs SMSt :
Lantinga gore klootzak, wie maakt jouw Gods geschenk omdat je plaatjes mag draaien op de radio met je nasale kutstem. Laat Herman in zn waarde.
Nee, je bedoelt Say It Right. Dit is de nieuwe single van Timbaland, de producer van Nelly én Justin. Zij doen ook mee op deze fijne plaatquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:33 schreef -Hans- het volgende:
Oh! dit is geloof ik echt een super hit in Amerika, de nieuwe Nelly Furtado.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |