nope, ik had bij Giel 2 jaar terug binnen 1 maand de cdquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:06 schreef Maricha het volgende:
[..]
Zo lang duur het bij ons gelukkig niet!![]()
Daarom die ik niet mee aan FOK prijsvragen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:05 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ben je dat ondertussen nou niet gewend. Hier duurt het ook 2 jaar voordat je je prijs op FOK krijgt
Fragment kan ik niet luisteren, geen geluid op deze pc in de studio! Maar dan zijn jouw prijzen vandaag ook bij de post gegaan (en nu moet de postkamer nog snel zijnquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:06 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Maand terug:
Badeend
CD Gwen Stephany
Depeche Mode
Een spel....
http://www.zshare.net/aud(...)ser_popduel-mp3.html
Dit is fragment
klopt al heb ik bij 538 ook al redelijk wat gewonnenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:10 schreef SunChaser het volgende:
Het mooie van 3FM is dat je ook mee mag doen met prijsvragen als je al onlangs wat hebt gewonnen, komt vast omdat er allemaal aparte redacties zijn, op 538 mag t 1x per 3 maand ofzo
zodat je meteen t leukste te horen krijgt en niet 10x een mislukkingquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom zijn deze telefoontjes eik nooit live
Ik heb in 2 maand 2x wat gewonnen op 3FM met 3x bellen, lijkt wel of er niemand anders beltquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:12 schreef borisz het volgende:
[..]
klopt al heb ik bij 538 ook al redelijk wat gewonnen![]()
Da's wel 't spontaanste ...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:13 schreef SunChaser het volgende:
[..]
zodat je meteen t leukste te horen krijgt en niet 10x een mislukking
Je zou ook kunnen bedenken dat het aan jezelf ligt. Het zou leuk zijn als je anderen ook een kans gunt...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:13 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik heb in 2 maand 2x wat gewonnen op 3FM met 3x bellen, lijkt wel of er niemand anders belt
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:15 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Je zou ook kunnen bedenken dat het aan jezelf ligt. Het zou leuk zijn als je anderen ook een kans gunt...
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:18 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Dat valt wel mee. Ik vind de conclusie 'het lijkt alsof er niemand belt' gewoon iets te makkelijk![]()
Moet je ook zeker niet doen! Je begrijpt best wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:18 schreef SunChaser het volgende:
Het waren btw 3 verschillende programma's: Claudia, Ekstra Weekend en MetMichiel. Dus als ik mee wil doen en ik kom er door en notaris Polman belt me terug, dan zeg ik niet, laat maar
Ja, Michiel is gewoon tof, geen kwaad woord over Veenstra Veenstraquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:19 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Is de negatieve vibe hier inmiddels een beetje verdwenen?
Wel. Beroerde zanger is 't.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:20 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, Michiel is gewoon tof, geen kwaad woord over Veenstra Veenstra![]()
Mijn hondje kreeg de meeste aanspraak. Ik ga er maar van uit dat dat aan de populariteit van m'n hondje lag, en niet aan mezelf.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:23 schreef Toad het volgende:
[..]
Ha, hoe viel de Paris Hilton look nog in plaats [x] waar je carnavalt heb gevierd?
Dank, maar het viel mee. Na een halve minuut hield ie al opquote:
Zoiets....voor een staart is het te kort, maar het zit kunstig met klemmetjes (ook leuke info....)quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:27 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Marich, heb je je haar in een staart?
http://www.3fm.nl/page/3fm_gedraaidop3fmquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:28 schreef SunChaser het volgende:
Kun je de playlist van vanavond ff copy pasten MVV?
Ik vind 't leuk!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:29 schreef Maricha het volgende:
[..]
Zoiets....voor een staart is het te kort, maar het zit kunstig met klemmetjes (ook leuke info....)
uuhhm, daar hoor je tegenwoordig ook niets meer van.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:25 schreef Cee het volgende:
The Darkness! Zeg maar Mika met snoeiharde gitaren.
De zanger is in/uit rehab en uit de band gestapt.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm, daar hoor je tegenwoordig ook niets meer van.![]()
Justin Hawkins heeft de band verlaten, helaas..quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm, daar hoor je tegenwoordig ook niets meer van.![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:31 schreef borisz het volgende:
Ik heb party animals aangevraagd voor het komende uur![]()
Ja, Over negatieve vibe gesproken, DiRectquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hele dag Di-Rect?Dagje geen 3FM luisteren, geloof ik ....
Ik zie nu die clip weer voor me. Al die trainingspakmannetjes in een grote watertank met bubbels uit de mond terwijl ze "You can run but you can't hide, don't stop!" playbacken.quote:
Ik heb ook al best veel gewonnen (afgelopen maandag-op-dinsdagnacht nog bij Annemieke de WeekCD). Nadat ik wat gewonnen heb hou ik me echter minimaal een maand (meestal langer) koest qua meedoen met prijsvragen. Vind ik wel zo netjes.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:13 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik heb in 2 maand 2x wat gewonnen op 3FM met 3x bellen, lijkt wel of er niemand anders belt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |