dan kun je meteen doorgaan, dat ben je toch nog wel gewend van die andere reeksen?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:38 schreef D.Rose het volgende:
Wat is dat nou voor een SunChaser-aktie, een topic openen voor het ander dicht is
Lantinga maakt altijd al misplaatste kutgrappenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:35 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Sander stuurde Herman weg uit de studio omdat ie hem sneu vond, maar was erg denigrerend.
Zoveel tijd zat er niet tussenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:38 schreef D.Rose het volgende:
Wat is dat nou voor een SunChaser-aktie, een topic openen voor het ander dicht is
Precies, er zaten 2 posts tussen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zoveel tijd zat er niet tussen.
nee, 2 posts. vrij gebruikelijkquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zoveel tijd zat er niet tussen.
Nee, daar wordt er netjes één geopend als het andere deel dicht is.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:38 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
dan kun je meteen doorgaan, dat ben je toch nog wel gewend van die andere reeksen?
Ken je feiten man, door dat gezeik van jullie werd de hele reeks gesloten door Heatwave en Yvonnequote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:41 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nee, daar wordt er netjes één geopend als het andere deel dicht is.
SC deed dit vroeger weleens bij de 30/40 reeks en daar werd ie daarvoor door iedereen uitgekotst en kreeg zijn topic een slotje
oke Herman is misschien een beetje vreemd maar om hem zo te behandelen is wel heel erg ja..quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:35 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Sander stuurde Herman weg uit de studio omdat ie hem sneu vond, maar was erg denigrerend.
Het was gewoon respectloos zoals ze met hem omgingen, je hoeft Herman niet tof te vinden, maar ze zeken hem af, haalden zn moeder erbij die ze afzeken en stuurden hem weg.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:42 schreef Seraphina het volgende:
Dit zal waarschijnijk mijn enige post zijn in dit topic aangezien ik de topic titel zwaar overtrokken vindt en de discussie omtrent Herman ook iets genuanceerder vindt dan Lantinga die `m de deur wijst.
Oja, Say It Right is inderdaad de titel. Had ik kunnen weten aangezien Corne de plaat een paar keer tijdens zijn laatste uitzending had gedraaid. Maaruh, een fijne plaat is het zeker!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:35 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nee, je bedoelt Say It Right. Dit is de nieuwe single van Timbaland, de producer van Nelly én Justin. Zij doen ook mee op deze fijne plaat
Titel slaat idd nergens op.. hou het de volgende keer een beetje netjes wil je....quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:43 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Het was gewoon respectloos zoals ze met hem omgingen, je hoeft Herman niet tof te vinden, maar ze zeken hem af, haalden zn moeder erbij die ze afzeken en stuurden hem weg.
En de volgende keer open je zelf maar een topic met een leuke titel. Dit is mijn deel.
`t Was idd vrij denigrerend, maar het spijt me zeer, die jongen en vooral zijn omgeving laten `m dit zelf op de hals halen! Ik zeg iets met mensen tegen zichzelf in bescherming nemen enzo.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:43 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Het was gewoon respectloos zoals ze met hem omgingen, je hoeft Herman niet tof te vinden, maar ze zeken hem af, haalden zn moeder erbij die ze afzeken en stuurden hem weg.
En de volgende keer open je zelf maar een topic met een leuke titel. Dit is mijn deel.
Ik ken ze, jij kennelijk nietquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:42 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ken je feiten man, door dat gezeik van jullie werd de hele reeks gesloten door Heatwave en Yvonne
Ik doe meequote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:42 schreef Seraphina het volgende:
Dit zal waarschijnijk mijn enige post zijn in dit topic aangezien ik de topic titel zwaar overtrokken vind en de discussie omtrent Herman ook iets genuanceerder vind dan Lantinga die `m de deur wijst.
Ik zeg hetzelfdequote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Voor de leuke mensen hier: tot het volgende deel
Dat maak ik zelf wel uit, als ik Lantinga een arrogante zak wil noemen dan doe ik dat.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:44 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Titel slaat idd nergens op.. hou het de volgende keer een beetje netjes wil je....
Gaat om de discussie er omheen in mijn ogen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat is er mis met de topictitel? Is iedereen tegenwoordig zo beschaafd dat een term als 'arrogante zak' al niet meer kan? Er had ook arrogante tyfuskloothark kunnen staan. Dát was wellicht wat teveel van het goede geweest.
Dat moet jij weten, deze reeks is echter niet alleen voor halelujah berichten over de 3FM jocks.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:52 schreef Seraphina het volgende:
Ik kan beter zeggen dat ik geen echte on topic dingen meer post[/sub]
Dat probeer ik ook over te brengen, jij je mening, ik mijn mening. Ik zeg niet dat je je mening erover hoeft te veranderen, maar ik stel daar alleen even tegenover hoe IK daar over denk.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:54 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat moet jij weten, deze reeks is echter niet alleen voor halelujah berichten over de 3FM jocks.
Lantinga moet zn excuses aanbieden.
Dat vond ik juist van hoe C&L hun gast vanmiddag behandelden, nodig hem dan niet uit als je hem al kut vindt.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:54 schreef MichielV het volgende:
Wat een negatieve energie mensen....
Mail hem, want ik denk niet dat Sander dit topic leest.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:54 schreef SunChaser het volgende:
Lantinga moet zn excuses aanbieden.
Hoe vervelend ik het ook vind, ik moet het op dat punt toch met je eens zijn.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:55 schreef SunChaser het volgende:
[..]
nodig hem dan niet uit als je hem al kut vindt.
Michiel kan wel ff een post-it op zn mic plakkenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mail hem, want ik denk niet dat Sander dit topic leest.
Mag ik zeker ook niet zeuren dat ik mn prijs nog niet heb zeker?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:57 schreef Maricha het volgende:
Ben je even druk bezig met een uitzending, zit er topic vol en wordt er hier bijna ruzie gemaakt.....Niet gezellig!
Hey! Zijn jullie het NOS journaal / headlines vergeten!? Tis al 20 uur!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:57 schreef Maricha het volgende:
Ben je even druk bezig met een uitzending, zit er topic vol en wordt er hier bijna ruzie gemaakt.....Niet gezellig!
Wanneer heb je ze gewonnen? Want vandaag is er een bulk weggegaan (geldt in ieder geval zeker voor D.Rose!!!) en hoop de rest morgen te versturen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:59 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Mag ik zeker ook niet zeuren dat ik mn prijs nog niet heb zeker?
ben je dat ondertussen nou niet gewend. Hier duurt het ook 2 jaar voordat je je prijs op FOK krijgtquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:59 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Mag ik zeker ook niet zeuren dat ik mn prijs nog niet heb zeker?
Maand terug:quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:03 schreef Maricha het volgende:
[..]
Wanneer heb je ze gewonnen? Want vandaag is er een bulk weggegaan (geldt in ieder geval zeker voor D.Rose!!!) en hoop de rest morgen te versturen.
Zo lang duur het bij ons gelukkig niet!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:05 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ben je dat ondertussen nou niet gewend. Hier duurt het ook 2 jaar voordat je je prijs op FOK krijgt
nope, ik had bij Giel 2 jaar terug binnen 1 maand de cdquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:06 schreef Maricha het volgende:
[..]
Zo lang duur het bij ons gelukkig niet!![]()
Daarom die ik niet mee aan FOK prijsvragen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:05 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ben je dat ondertussen nou niet gewend. Hier duurt het ook 2 jaar voordat je je prijs op FOK krijgt
Fragment kan ik niet luisteren, geen geluid op deze pc in de studio! Maar dan zijn jouw prijzen vandaag ook bij de post gegaan (en nu moet de postkamer nog snel zijnquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:06 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Maand terug:
Badeend
CD Gwen Stephany
Depeche Mode
Een spel....
http://www.zshare.net/aud(...)ser_popduel-mp3.html
Dit is fragment
klopt al heb ik bij 538 ook al redelijk wat gewonnenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:10 schreef SunChaser het volgende:
Het mooie van 3FM is dat je ook mee mag doen met prijsvragen als je al onlangs wat hebt gewonnen, komt vast omdat er allemaal aparte redacties zijn, op 538 mag t 1x per 3 maand ofzo
zodat je meteen t leukste te horen krijgt en niet 10x een mislukkingquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom zijn deze telefoontjes eik nooit live
Ik heb in 2 maand 2x wat gewonnen op 3FM met 3x bellen, lijkt wel of er niemand anders beltquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:12 schreef borisz het volgende:
[..]
klopt al heb ik bij 538 ook al redelijk wat gewonnen![]()
Da's wel 't spontaanste ...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:13 schreef SunChaser het volgende:
[..]
zodat je meteen t leukste te horen krijgt en niet 10x een mislukking
Je zou ook kunnen bedenken dat het aan jezelf ligt. Het zou leuk zijn als je anderen ook een kans gunt...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:13 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik heb in 2 maand 2x wat gewonnen op 3FM met 3x bellen, lijkt wel of er niemand anders belt
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:15 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Je zou ook kunnen bedenken dat het aan jezelf ligt. Het zou leuk zijn als je anderen ook een kans gunt...
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:18 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Dat valt wel mee. Ik vind de conclusie 'het lijkt alsof er niemand belt' gewoon iets te makkelijk![]()
Moet je ook zeker niet doen! Je begrijpt best wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:18 schreef SunChaser het volgende:
Het waren btw 3 verschillende programma's: Claudia, Ekstra Weekend en MetMichiel. Dus als ik mee wil doen en ik kom er door en notaris Polman belt me terug, dan zeg ik niet, laat maar
Ja, Michiel is gewoon tof, geen kwaad woord over Veenstra Veenstraquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:19 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Is de negatieve vibe hier inmiddels een beetje verdwenen?
Wel. Beroerde zanger is 't.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:20 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, Michiel is gewoon tof, geen kwaad woord over Veenstra Veenstra![]()
Mijn hondje kreeg de meeste aanspraak. Ik ga er maar van uit dat dat aan de populariteit van m'n hondje lag, en niet aan mezelf.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:23 schreef Toad het volgende:
[..]
Ha, hoe viel de Paris Hilton look nog in plaats [x] waar je carnavalt heb gevierd?
Dank, maar het viel mee. Na een halve minuut hield ie al opquote:
Zoiets....voor een staart is het te kort, maar het zit kunstig met klemmetjes (ook leuke info....)quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:27 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Marich, heb je je haar in een staart?
http://www.3fm.nl/page/3fm_gedraaidop3fmquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:28 schreef SunChaser het volgende:
Kun je de playlist van vanavond ff copy pasten MVV?
Ik vind 't leuk!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:29 schreef Maricha het volgende:
[..]
Zoiets....voor een staart is het te kort, maar het zit kunstig met klemmetjes (ook leuke info....)
uuhhm, daar hoor je tegenwoordig ook niets meer van.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:25 schreef Cee het volgende:
The Darkness! Zeg maar Mika met snoeiharde gitaren.
De zanger is in/uit rehab en uit de band gestapt.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm, daar hoor je tegenwoordig ook niets meer van.![]()
Justin Hawkins heeft de band verlaten, helaas..quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm, daar hoor je tegenwoordig ook niets meer van.![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:31 schreef borisz het volgende:
Ik heb party animals aangevraagd voor het komende uur![]()
Ja, Over negatieve vibe gesproken, DiRectquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hele dag Di-Rect?Dagje geen 3FM luisteren, geloof ik ....
Ik zie nu die clip weer voor me. Al die trainingspakmannetjes in een grote watertank met bubbels uit de mond terwijl ze "You can run but you can't hide, don't stop!" playbacken.quote:
Ik heb ook al best veel gewonnen (afgelopen maandag-op-dinsdagnacht nog bij Annemieke de WeekCD). Nadat ik wat gewonnen heb hou ik me echter minimaal een maand (meestal langer) koest qua meedoen met prijsvragen. Vind ik wel zo netjes.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:13 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik heb in 2 maand 2x wat gewonnen op 3FM met 3x bellen, lijkt wel of er niemand anders belt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |