Ja, zeggen dat ze Herman in bescherming moest nemen en m een half jaar thuis moest houden, want het kon echt niet wat ie deed.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:04 schreef MissyMirjaM het volgende:
ze gingen ook nog herman z'n moeder bellen?
echt, mijn respect daalt met het de minuut zo ondertussen.
Die van mij ook, echt een heerlijk liedje van Just Jack.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:06 schreef Sirolf het volgende:
De nieuwe Singlestrijd!
Larsson
Overrated, Overestimated
VS.
Just Jack
Starz in their eyes
Mijn stem gaat naar Just Jack.
Ze hadden Herman's moeder aan de lijn en gingen haar een complex aan praten dat het belachelijk was dat ze haar zoon zo publiekelijk voor lul liet zetten.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:04 schreef MissyMirjaM het volgende:
ze gingen ook nog herman z'n moeder bellen?
echt, mijn respect daalt met het de minuut zo ondertussen.
echt waar?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:06 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, zeggen dat ze Herman in bescherming moest nemen en m een half jaar thuis moest houden, want het kon echt niet wat ie deed.
Herman moest tegen zichzelf in bescherming worden genomen en daarom zei Sander dat ie wilde dat ie wegging.
Herman liet zich juist van een goede kant zien, die gast is gewoon niet dom, kent zn zwakke plekken en weet dat hij betaald krijgt (en goed ook) om zn kunstje te doen. Waarom niet, moet ie in een supermarkt werken omdat ie er niet uitziet als Brad Pitt?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:06 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ze hadden Herman's moeder aan de lijn en gingen haar een complex aan praten dat het belachelijk was dat ze haar zoon zo publiekelijk voor lul liet zetten.
En okee, die gast is niet goed wijs. Maar als je door zijn kromme stem en rare zinsconstructies zijn boodschap snapte weet ie eigenlijk ook wel dattie de joker van Nederland is. En ook als je die moeder hoorde. Die weet dat ook. Maar die zei terecht dat die gast 23 is, hij de klappen kan opvangen (of eigenlijk meer negeren) dus dat mooi zijn eigen pakkie an was.
Ik zeg toch dat ie ondanks zijn vervelende stem en rare zinsconstructies een duidelijke boodschap had waar ik me prima in kon vinden?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:11 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Herman liet zich juist van een goede kant zien, die gast is gewoon niet dom, kent zn zwakke plekken en weet dat hij betaald krijgt (en goed ook) om zn kunstje te doen. Waarom niet, moet ie in een supermarkt werken omdat ie er niet uitziet als Brad Pitt?
Herman = Herman, hij snapt best dat hij een typetje is die mensen boeken om anderen te laten lachen. Nou en als ze m een Josti noemen, hij verdient mer op een avond dan menigeen in een maand, so hwat als t straks voorbij is, dat zegt ie zelf. Hij geniet er van en zn moeder vind t leuk en hij heeft echt werk.
Ook zwak dat Coen en Sander zieden dat ie moest stoppen omdat zn managers misbruik ban m maakten. Nogmaals, Herman is niet dom, hij klonk ook erg evenwichtig vanmiddag.
Als je Herman niet leuk vind nodig hem dan niet uit als je gast.
En Herman doegt niet eens mensen kwaad ook, hij verdient geld door mensen te laten lachen om hem. Zodat die mensen zich beter voelen. Over zijn rug? Nee, over hun rug, ze betalen hem, door middel van entreegeld in de disco, of wat dan ook.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:24 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ie ondanks zijn vervelende stem en rare zinsconstructies een duidelijke boodschap had waar ik me prima in kon vinden?. Waar ik me over heb zitten verbazen overigens. Hij heeft zeker wel ietsjes meer (voorzover hij dat kan bij mij) respect gescoord. Coen en Sander zijn duidelijk van een granieten blokje afgeduveld
. En idd, als je em niet moet. Laat em dan gewoon
.
Ja! Hips don't lie en het meeste andere 'werk' van haar vind ik niet. Maar samen met don't bother kan ik dit nummer wel waarderen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Pssssssst, vind jij het ook zo'n leuk liedje? ik wel!
Hij heeft serieus een rode plek op zijn voorhoofd!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:26 schreef -Hans- het volgende:
* -Hans- geeft Michiel een paracetamol.
Shakira.![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:32 schreef Maricha het volgende:
[..]
Hij heeft serieus een rode plek op zijn voorhoofd!![]()
Volgens 3FM is Barbara vandaag aan de beurt.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:29 schreef Toad het volgende:
Draait Annemieke vannacht?
Don't Bother, die vind ik ook wel okay!quote:Ja! Hips don't lie en het meeste andere 'werk' van haar vind ik niet. Maar samen met don't bother kan ik dit nummer wel waarderen.
haha!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:32 schreef Maricha het volgende:
[..]
Hij heeft serieus een rode plek op zijn voorhoofd!![]()
Hans, jij kijkt steeds naar de verkeerde dag...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens 3FM is Barbara vandaag aan de beurt.
[..]
Don't Bother, die vind ik ook wel okay!
Hehe, je loopt een dagje achter.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens 3FM is Barbara vandaag aan de beurt.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hans, jij kijkt steeds naar de verkeerde dag...
Vannacht is Sander Guis aan de beurt, Barbara was afgelopen nacht.
ROFL !quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:53 schreef Toad het volgende:
Hehe, je loopt een dagje achter.Vanavond Guijs, morgen of overmorgen Domien, dan de freaknacht, dan zaterdagavond niks aan avond en dan weer Annemieke
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |