Stond in de vorige OP welquote:lienelien Doet een ik-heb-geen-idee stage.
moet je ff veranderen, kom je straks in #54 er wel goed bij te staanquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:39 schreef lienelien het volgende:
[..]
Stond in de vorige OP wel![]()
Ik loop stage in Amsterdam bij een tvproductiebedrijf![]()
zoals vermeld boven je, voeg jezelf maar toe in de OPquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:59 schreef linuxje het volgende:
ik meld me, loop stage in salamanca sinds gisteren. bevalt me goed
ik krijg mezelf er niet in bij wikiquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
moet je ff veranderen, kom je straks in #54 er wel goed bij te staan
ik zet je erbij, maar dan ben je pas bij de OP van het volgende topic te zienquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:04 schreef lienelien het volgende:
[..]
ik krijg mezelf er niet in bij wiki
Doe jij dat ff?![]()
Dan ga ik me nu verlossen van m'n koptelefoon, van Batman, en m'n bureau![]()
bij deze!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:43 schreef Geqxon het volgende:
Mag ik een tvp plaatsen?
waarom niet?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:20 schreef Maraca het volgende:
Ik durf niet tijdens stage op Fok! te gaan dus ik kan ook niet zoveel posten hierzo![]()
inderdaadquote:
Koffie.quote:Op woensdag 14 februari 2007 08:41 schreef Norro-tje het volgende:
goedemorgen mesne iedereen lekker uitgelspaen , ikke niet helaas , bijna niet geslapen zelfs. wordt dus een dagje gapen vandaag.
Drink ik hier vééls te weinig koffie.. Ben van school uit gewend minstens elk uur een bakkie te doen, hier heb ik de afgelopen 2 dagen tijdens het werken maar 2 koppen per dag.quote:
hier op Fok! wel jahquote:Op woensdag 14 februari 2007 09:24 schreef PieterBas het volgende:
Goedemorgen.
Eerst een half uur weer voor een dichte deur gestaan.. Stagebegeleiders zitten nu in Griekenland.. Worden weer 2 zeer productieve dagen
Precies, en heb nog maar even een dvd'tje gebrand met afleveringen 24 en Family Guy..quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hier op Fok! wel jah
ik drink geen koffiemaar ongeveer 6 bakken thee op een dag, automaat is wel ff stukje van kantoor af, maar dat is geen probleem
download je die daar op stage?quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Precies, en heb nog maar even een dvd'tje gebrand met afleveringen 24 en Family Guy..![]()
Nee, thuis...quote:
24 was weer om te smullenquote:Op woensdag 14 februari 2007 09:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Precies, en heb nog maar even een dvd'tje gebrand met afleveringen 24 en Family Guy..![]()
Het is nog vroeg...quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en je brand hem op stage, of vat ik het nu ff niet meer?
kun je mooi kijken op stagequote:Op woensdag 14 februari 2007 09:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het is nog vroeg...![]()
Nee, thuis gedownload en gebrand..
quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kun je mooi kijken op stagetoen ik Center Parcs stage liep, heb ik ook eens de hele DVD van Tros Muziekfeest gekeken, dat paar maanden geleden op het park plaats had gevonden
dat niet, maar wel veel 'sterren' a la Jan Smit e.d., en natuurlijk ook een spetterend optrden van BZNquote:Op woensdag 14 februari 2007 09:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
![]()
Met Andre Hazes die aan het playbacken is zeker?
Aah.. Patty Brard..quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat niet, maar wel veel 'sterren' a la Jan Smit e.d., en natuurlijk ook een spetterend optrden van BZNzie:
http://www.sterren.nl/index.php?id=muziekfeestflevoland en http://tros.nl/index.php?id=179&uid=238
het moet wel een heel gezellig feest geweest zijn, super mooi weer, erg veel mensen, maar je kunt nagaan wat voor 'hel' het kijken van de DVD is geweestquote:
Ja.. arme jijquote:Op woensdag 14 februari 2007 10:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
het moet wel een heel gezellig feest geweest zijn, super mooi weer, erg veel mensen, maar je kunt nagaan wat voor 'hel' het kijken van de DVD is geweest
Sinds kort zit er in het digitale tv pakket.. Sterren.nl.. dat is pas een hel.. 24 uur 7 dagen per week non-stop Tros Muziekfestival..quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar ja, als je dat overleeft, kun je alles aan
* ReMcOrE is jaloersquote:Op woensdag 14 februari 2007 10:07 schreef Katana het volgende:
Ik brak vanmorgen mn benen over 2 postzakken valentijnskaarten die voor mn voordeur stonden. Dus die onzin is er vandaag ook weer
ik zat niet met bier voor m'n neus naar die DVD te kijken, maar je punt klopt welquote:Op woensdag 14 februari 2007 10:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Sinds kort zit er in het digitale tv pakket.. Sterren.nl.. dat is pas een hel.. 24 uur 7 dagen per week non-stop Tros Muziekfestival..
meestal zie je het bier rijkelijk vloeien.. dat zal wel moeten![]()
dat is hetzelfde als nuchter naar zo'n ski hut feest gaat (en moet blijven)..quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik zat niet met bier voor m'n neus naar die DVD te kijken, maar je punt klopt wel
dat je er uberhaupt er al heen gaatquote:Op woensdag 14 februari 2007 10:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
dat is hetzelfde als nuchter naar zo'n ski hut feest gaat (en moet blijven)..![]()
Een keer per ongeluk daar verzeild geraakt.. sindsdien.. NOOIT MEER!!!quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat je er uberhaupt er al heen gaat![]()
waar als ik vragen mag?quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Een keer per ongeluk daar verzeild geraakt.. sindsdien.. NOOIT MEER!!!![]()
![]()
Plaatselijke bar in Naaldwijkquote:
Dan had ik nu als een gek naar school gemoetenquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:07 schreef lienelien het volgende:
stel je voor dat je dacht dat het vrijdag was![]()
Dan was het over 45 minuten weekendquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:07 schreef lienelien het volgende:
dan had ik over 45 minuten moeten beginnen met werken, tot 17.30quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:07 schreef lienelien het volgende:
RSPCTquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:15 schreef lienelien het volgende:
oh.
Ik had hier dan gewoon weer tot 18u gezeten
mag je niet thuis 'werken' dan?quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:20 schreef PieterBas het volgende:
ik ga me serieus nu af vragen wat ik de komende 2 dagen gaat doen... Stagebegeleiders alle 2 op zakenreis.. en de website bouwen voor de handleiding kan ik thuis ook
Nog niet.. maar dit zou een goede mogelijkheid zijn...quote:
je kunt het altijd proberen te regelenquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nog niet.. maar dit zou een goede mogelijkheid zijn...
dat is idd heel veel, doe je echt 50 uur in 5 dagen?quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:28 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
50 uur stage per week is heul niet zo leuk, al mag ik leuke dingen doen hier![]()
![]()
![]()
je Mamma doet het toch ook nog wel?quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:44 schreef Goover het volgende:
Ook goedemorgen Pieter en ReMcOrE(En de rest ook natuurlijk
)
Ik was vorige week de hele week met de auto (Mamma heeft mij toen gebracht en opgehaald). Maar nu doet mijn fiets het weer en moet ik dus fietsen.
welkom, voeg jezelf maar even toe aan de OP op Wikiquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:53 schreef RayMania het volgende:
* RayMania meldt zich hier ook maar.
quote:
Net gedaanquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
welkom, voeg jezelf maar even toe aan de OP op Wiki
en wat moet ik me voorstellen bij een Chemistry stage? en waar loop je stage?quote:
Loop stage bij ProSensa, een biotechnisch bedrijf. Ik doe een organische stage. Wat ik doe mag ik niet zeggenquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en wat moet ik me voorstellen bij een Chemistry stage? en waar loop je stage?
zozo, toe maarquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:02 schreef RayMania het volgende:
[..]
Loop stage bij ProSensa, een biotechnisch bedrijf. Ik doe een organische stage. Wat ik doe mag ik niet zeggen.
Geheimhoudingsplichtquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:02 schreef RayMania het volgende:
[..]
Loop stage bij ProSensa, een biotechnisch bedrijf. Ik doe een organische stage. Wat ik doe mag ik niet zeggen.
ik werk van maandag tot vrijdag ja, meestal (als het goed is) van 9u t/m 18u. Maar dat loopt nogal eens uitquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je kunt het altijd proberen te regelen
[..]
dat is idd heel veel, doe je echt 50 uur in 5 dagen?![]()
Koffie halen dus.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:02 schreef RayMania het volgende:
[..]
Over koffie gesproken..quote:
Goedemiddagquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:37 schreef francis997 het volgende:
hallo allemaal, ben er ook weer. Had vanmorgen vrij vanwege tussen tijdse toets(nep rijexamen). En mag de uren toch meetelllen. Ben nu lekker bezig, nieuwe apparatuur inventariseren, met de radio via internet erbij
ow..maar lijkt me wel lekker zo..zonder begeleiders.. ik ben ff wat nieuwe apparatuur aan t stickeren en uitpakken...ik ga er zo 5 uitpakken en stickeren..en hierna ga ik pauze houden.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:42 schreef PieterBas het volgende:
Ja hoor..
Het is rustig.. wil naar huis.. stagebegeleiders zijn op zakenreis.. dus ik zit een beetje een stoel warm te houden. Nu aan de slag met het bouwen van een simpele website voor de flash tutorials
nee... hoezo?quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:53 schreef PieterBas het volgende:
Iemand net nog naar Radio 538 zitten luisteren?
Er was een soort van relatietest.quote:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Er was een soort van relatietest.
Je geeft zelf op bij 538..
Je geliefde wordt gebeld door een medewerkster van 538.. Die is zogenaamd werkneemster van bloemist de Klaproos. Vanwege een actie geeft zijn gratis een boeket weg..
Die mag de geliefde dus weggeven. De bedoeling is natuurlijk dat diegene zich heeft opgeven het boeket krijgt.
Vrouw wordt gebeld, wordt aan het lijntje gehangen, door de medewerkster van 538.
Ze wou het boeket aan Sander geven (was haar baas oid)
Medewerkster van 538 was al damage control aan het doen.. Wil je hem niet aan iemand anders sturen?
Hij moest naar Sander naar, op het kaartje moest komen te staan, ze moest even denken maar het werd.
"Binnenkort echt samen -x-"
Barry Paf (DJ) breekt in.. Hij legt het spelletje uit. Het slachtoffer vond het maar een slecht grap
Ramon (gast die zich had opgegeven) werd er bijgevoegd.. Enigszins geshockt dat zijn schatje met de baas in de weer was.Zij probeerde nog wat damage control te doen, maar het was voor hem al te laat.
Probleem is dat als je meedoet, sowieso een reis naar Rome wint, dus ook die gast won een reis naar Rome
Barry Paf (DJ): en met wie ga je mee naar Rome?
Ramon: dan ga ik wel met Chantal... die neuk ik toch ook al 3 maanden..
Graag gedaan..quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:21 schreef Katana het volgende:
[..]
![]()
![]()
_ O-
Mijn God, you make my day. Schitterend.
Welkomquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:22 schreef Roycoooooo het volgende:
* Roycoooooo meldt zich ook maar ff dan![]()
K doe (met nog 1 iemand) een afstudeeropdracht voor de opleiding CE bij Croon Electrotechniek.. Geheimhoudingsplicht, hou me daar maar aan qua opdracht:9
O dat is dan weer een beetje jammerquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Graag gedaan..
Ik zit nog steeds met tranen van het lachen. Normaal is echt geen reet aan tussen 10.00 en 16.00 op Radio 538, maar dit was heel erg grappig.. Er loopt nog ergens een topic, dat het hele zooitje gespeeld is, maar dat mag de pret niet drukken![]()
Linkjequote:Op woensdag 14 februari 2007 13:28 schreef Katana het volgende:
.wav?
Dank uquote:
Dank je, ff luisteren als ik thuis benquote:
jij ook welkomquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:40 schreef Damzkieee het volgende:
Hoi
Ik doe met de user boven mij een afstudeerproject
Pika Pika Pikachuquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:08 schreef lienelien het volgende:
zo, nu ben ik pokemon aan het kijken
zeker maar al 5 uur niks gedaanquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:19 schreef Teije het volgende:
Ow mijn goooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooood, ik zit echt al 3 uur helemaal niks te doen :|.
Ik ben ook de minuten aan het aftellenquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:26 schreef Teije het volgende:
Normaliter doe ik nog wel IETS nu doe ik echt 0.000000000000000% (buiten FOKen om dan!). Nog 2 uur en 26 minuten.
Same, donderdag en vrijdag lekker vrijquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ben ook de minuten aan het aftellen
Niet echtquote:
geen ideequote:Op woensdag 14 februari 2007 15:21 schreef Katana het volgende:
Hoorde trouwens een uberflauwe mop laatst op de radio:
Hoe noemen ze in China een homofiele man die aan bondagesex doet?
(onder-)betaald een stoel warm houden?quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:29 schreef MichielPH het volgende:
Triest eigenlijk, waar wij als stagiairs mee bezig zijn.
Foei wij!
Taugéquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:29 schreef Roycoooooo het volgende:
vertel vertel vertel
LOLquote:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
(onder-)betaald een stoel warm houden?![]()
Zoietsquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:30 schreef PieterBas het volgende:
(onder-)betaald een stoel warm houden?![]()
Zit mij niet te irriteren gekquote:
250 bruto p/mquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:34 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Zoiets![]()
Wat krijgt iedereen eigenlijk bij welk niveau/jaar?
350 HBO 4ejaarquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:34 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Zoiets![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:35 schreef Roycoooooo het volgende:
Damzkieeee snapte de mop niet!! K moest hem net uitleggen
![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:35 schreef Roycoooooo het volgende:
Damzkieeee snapte de mop niet!! K moest hem net uitleggen
![]()
300 per maand HBO jaar 3quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:34 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Zoiets![]()
quote:
Dus ik wordt genaait hier met mn 250 HBO jaar 3quote:
Ik ook hoorquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:37 schreef Katana het volgende:
[..]
Dus ik wordt genaait hier met mn 250 HBO jaar 3![]()
Maargoed, stage is superchill, dat heb ik liever dan 50 euro meer en een klote stage (bij wijze van)
Heerlijk he, zaagmans doet goed zijn werkquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:40 schreef Katana het volgende:
nog 20 minuten en dan is de week doormidden![]()
nog ongeveer 10 min, dan is mn stageweek voorbij, en morgen school en vrijdag vrijquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:42 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Heerlijk he, zaagmans doet goed zijn werk![]()
HBO 3e jaars, ¤200 / mquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:34 schreef Katana het volgende:
u?
Maar dan wel betaald krijgen terwijl ze hetzelfde doet als jij, wanneer je thuiskomt.quote:
dat KREEG ikquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:52 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Maar dan wel betaald krijgen terwijl ze hetzelfde doet als jij, wanneer je thuiskomt.
Zelfde hier, prettig weekend alvast!quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:46 schreef francis997 het volgende:
[..]
nog ongeveer 10 min, dan is mn stageweek voorbij, en morgen school en vrijdag vrij![]()
dat is idd de gedachtequote:Op woensdag 14 februari 2007 15:54 schreef Roycoooooo het volgende:
Je doet t niet voor t geld, maar om je je te ontwikkelen! Alhoewel een beetje normale stagevergoeding wel een klein stimulansje is
![]()
Ik weet het niet hoor, maar 2× een half jaar stage en een half jaar afstuderen op een vierjarige Hbo-studie vind ik veel voor een opleiding waar het grotendeels om theorie gaat.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:54 schreef Roycoooooo het volgende:
Je doet t niet voor t geld, maar om je je te ontwikkelen! Alhoewel een beetje normale stagevergoeding wel een klein stimulansje is
![]()
ik heb 3 jaar theorie gehad, toen een half jaar stage, nu een half jaar afstuderen en dan heb ik m'n diplomaquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:57 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, maar 2× een half jaar stage en een half jaar afstuderen op een vierjarige Hbo-studie vind ik veel voor een opleiding waar het grotendeels om theorie gaat.
Ik 2 jaar theorie, half jaartje stage, jaar theorie en nu half jaar afstuderen.. Vind ik wel normaal, als je alleen maar theorie leer je niks in het bedrijfsleven, nu kun je met stage er een beetje aan ruiken en eventuele werkvelden in je opnemen wat je graag zou willen.. Dit in de praktijk brengen met afstuderen, vind ik een logische volgorde!quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:57 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, maar 2× een half jaar stage en een half jaar afstuderen op een vierjarige Hbo-studie vind ik veel voor een opleiding waar het grotendeels om theorie gaat.
zo had ik het idd ook graag bij mij gezien, dat het zo ging, maar dat voeren ze dacht ik vanavond volgend jaar pas inquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:02 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ik 2 jaar theorie, half jaartje stage, jaar theorie en nu half jaar afstuderen.. Vind ik wel normaal, als je alleen maar theorie leer je niks in het bedrijfsleven, nu kun je met stage er een beetje aan ruiken en eventuele werkvelden in je opnemen wat je graag zou willen.. Dit in de praktijk brengen met afstuderen, vind ik een logische volgorde!
Ja, inderaad, ik kijk hier de hele dag door filmsquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:52 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Maar dan wel betaald krijgen terwijl ze hetzelfde doet als jij, wanneer je thuiskomt.
Wat moet je die eerste stage dan leren wat je als 3e jaars niet kan leren? De gemiddelde technisch student heeft een zware wiskunde- en taalachterstand. Laat ons daar dan aan werken!quote:Stageregelement
Het mag duidelijk zijn dat er bij een oriënterende stagiair nog weinig kennis en vaardigheden mogen worden verwacht, doordat de stage relatief vroeg in de opleiding is gepland.
De stagiair die een oriënterende stage doet kan worden ingezet bij de allerlei alledaagse technische werkzaamheden
bij ons hadden ze het altijd over praktijkervaring, kijken hoe de theorie in de praktijk werkt...quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:09 schreef MichielPH het volgende:
In het eerste half jaar van het 2e jaar moest ik al op stage. School zelf zegt zelfs dit:
[..]
Wat moet je die eerste stage dan leren wat je als 3e jaars niet kan leren? De gemiddelde technisch student heeft een zware wiskunde- en taalachterstand. Laat ons daar dan aan werken!
LOLquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:21 schreef Geqxon het volgende:
Yeah, ik kom er net achter dat je met mijn 06-nummer het woord "piemul" kan spellen
dan hebben we al 6 cijfers van de 8quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:21 schreef Geqxon het volgende:
Yeah, ik kom er net achter dat je met mijn 06-nummer het woord "piemul" kan spellen
Je verveelt je?quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:21 schreef Geqxon het volgende:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan hebben we al 6 cijfers van de 8(743685)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zolang je het nummer maar niet in zijn gehaal hier post vind ik het allemaal best
[ Bericht 2% gewijzigd door Geqxon op 14-02-2007 16:49:45 ]
Als stage opdracht of puur tegen de verveling?quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:31 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het erge is nog dat ik er een PHP script voor geschreven heb
Vervelingquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:32 schreef Teije het volgende:
[..]
Als stage opdracht of puur tegen de verveling?![]()
Klinkt zeer boeiendquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:36 schreef lienelien het volgende:
Iemand Kops wel eens gezien? Het gaat over het rustige leven van 4 politieagenten op het Zweedse platteland![]()
Ik heb wel wat te doen, maar na vier uur begin ik altijd te hobby-enquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:34 schreef Teije het volgende:
[..]
Ow my god, zo erg is het bij mij nog net niet :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
uhuh...quote:
Please, bel me, dan kan ik doen alsof mijn demente baardschildpad in coma ligt en mag ik een kwartier eerder wegquote:
blokJE???quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:41 schreef lienelien het volgende:
[..]
uhuh...
Ik heb morgen een leuke opdracht zeg, ik moet een film terugbrengen naar een leverancier, op de fietsGewoon onder werktijd wel, dus ik denk dat ik na de lunch vertrek en dan ff een blokje omfiets
![]()
ik heb je een PM gestuurd, met een gokje wat je 06 wasquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:42 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Please, bel me, dan kan ik doen alsof mijn demente baardschildpad in coma ligt en mag ik een kwartier eerder weg
tsjah, gut, of ik ga gewoon ff verdwalen. Ik zie namelijk de laatste dagen amper daglicht meerquote:Op woensdag 14 februari 2007 17:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
iedereen kan een andere definitie van 'blokje om' hebben
Haha te mooi dit! Maar of het echt is? Ik vind het nogal een gemaakte situatiequote:
dat doe je netjesquote:Op woensdag 14 februari 2007 17:37 schreef Maraca het volgende:
Woei.. vandaag was echt zo'n dag die voorbij vloogOok perfect getimed vandaag.. om 10 over half 5 (ben eigenlijk om half 5 klaar, maar die stomme trein vertrekt eerder) klaar met mijn werk voor die dag.. uitprinten en op het bureau van mijn stagebegeleider leggen.. wat faxen en om 10 voor 5 pc afsluiten, jas pakken.. en trein halen die om 5 uur gaat
![]()
Van mij mag het elke dag zo gaan
Ja..twijfelgevalletjequote:Op woensdag 14 februari 2007 17:37 schreef Katana het volgende:
[..]
Haha te mooi dit! Maar of het echt is? Ik vind het nogal een gemaakte situatie
reactie van hem vond ik wel beetje apart/gespeeld...quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:50 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja..twijfelgevalletje
Maar als het echt is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
enzo
Het is ook een super stage.. ik begin met plezier 10 min te vroeg en ik ga met nog meer plezier langer doorquote:
wat doe je voor stage dan? en had je jezelf al in de OP op Wiki gezet?quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Het is ook een super stage.. ik begin met plezier 10 min te vroeg en ik ga met nog meer plezier langer door![]()
![]()
Ik verricht administratieve werkzaamheden.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat doe je voor stage dan? en had je jezelf al in de OP op Wiki gezet?
keej danquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:55 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik verricht administratieve werkzaamheden.Heb momenteel nog les over het programma waarmee we werken, maar de sfeer, de mensen.. super gewoon
Sta trouwens al wel in de OP
Ik krijg 150¤ per maand, voor 3 dagen in de week. Mbo niveau4, laatste jaarquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:34 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Zoiets![]()
125 euro per maand voor 3 dagen in de week MBO niveau 4 (3e jaars; laatste in mijn geval)quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:34 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Zoiets![]()
mhbo'er?quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:12 schreef francis997 het volgende:
[..]
Ik krijg 150¤ per maand, voor 3 dagen in de week. Mbo niveau4, laatste jaar
hoe bedoel je mhbo'er Ik doe gewoon mbo niveau 4, laatste jaar (doe het tweede en laatste jaar voor de 2e keer)quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
125 euro per maand voor 3 dagen in de week MBO niveau 4 (3e jaars; laatste in mijn geval)
[..]
mhbo'er?
Oh nee sorryquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:32 schreef francis997 het volgende:
[..]
hoe bedoel je mhbo'er Ik doe gewoon mbo niveau 4, laatste jaar (doe het tweede en laatste jaar voor de 2e keer)
Ik krijg 150 p/m... HBO 3e jaar...quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:49 schreef MichielPH het volgende:
[..]
HBO 3e jaars, ¤200 / m
Als het goed is; maandag krijg ik het contract te tekenen. Ik had meer verwacht, vorig jaar kreeg ik al ¤ 250,-. Sommige klasgenoten kregen toen zelfs ong. ¤ 500,-
En ach, ik heb gister nog biefstuk gehad, dus wat maakt het uit.
Hahaha, ik moest vandaag wat componenten terug brengen naar de producent, ze waren namelijk niet goed. Maar dat heb ik gedaan in de auto van de baasquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:41 schreef lienelien het volgende:
[..]
uhuh...
Ik heb morgen een leuke opdracht zeg, ik moet een film terugbrengen naar een leverancier, op de fietsGewoon onder werktijd wel, dus ik denk dat ik na de lunch vertrek en dan ff een blokje omfiets
![]()
hahaha, heb genoeg rij ervaring om dat te voorkomenquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:17 schreef lienelien het volgende:
Nou, daar zou ik niet in durven te rijden met het oog op krassen/deuken/crashen
quote:
Ik heb (in theorie) ook wel eens een auto total los gereden. Maar de grote van de auto maakt toch niet uit.. weg is overal even breed, zolang je maar in het midden blijftquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:32 schreef lienelien het volgende:
neenee, het is alleen zo dat ik de auto van m'n moeder eens totalloss heb gereden, en dat was niet zo'n succesEn ik ben ook van die schattige kleine autotjes gewend, dus zo'n bakbeest zou niets voor mij zijn
*meld*quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh nee sorry.. sommige ROC's hebben namelijk een speciaal traject opgericht waarbij je 2 dagen in de week op HBO niveau kerntaken uit moet werken en 3 dagen in de week stage loopt. Zo kan je (als je je best doet) in het 2 jaar van het HBO beginnen en krijg je geen negatief BSA.
Omdat je 3 dagen in de week stage loopt dacht ik dat jij dat traject misschien ook deed
Ja, alleen kerntaken en een 'verhelderings'-college .. we hebben wel een boek, en volgens mij krijgen we ook meerdere boeken. We worden wel op onze kennis getest maar niet door middel van tentamens maar door assesments .. Hier is het 1 dag in de week MBO 1 dag in de week HBO en 3 dagen stagequote:Op woensdag 14 februari 2007 21:51 schreef Geqxon het volgende:
[..]
*meld*
Op het moment zit in in het eerste blok van het tweede semester, waardoor ik even geen HBO heb en dus 5 dagen MBO. Over een week of tien, als het tweede blok begint, ga ik terug naar 2 dagen, en drie dagen HBO. Alleen kerntaken? Ik heb gewoon volwaardige lessen en tentamens.
Shit nog niet over gehad..quote:Op donderdag 15 februari 2007 08:50 schreef WinnarJ het volgende:
Fuckzooi.... volgende week (voorjaarsvakantie) gewoon stagelopen![]()
had verwacht dat me stagebelegeleider zei: 'ach, blijf maar lkkr een weekje thuis', maar dat is niet zo helaas
![]()
![]()
grrrrr had me er wel op ingesteld![]()
![]()
ik heb met stage ook gewoon doorgewerkt in de herfstvakantie, in de kerstvakantie wel vrij gehad van 22 dec. t/m 1 januariquote:Op donderdag 15 februari 2007 08:50 schreef WinnarJ het volgende:
Fuckzooi.... volgende week (voorjaarsvakantie) gewoon stagelopen![]()
had verwacht dat me stagebelegeleider zei: 'ach, blijf maar lkkr een weekje thuis', maar dat is niet zo helaas
![]()
![]()
grrrrr had me er wel op ingesteld![]()
![]()
ik had eerst een PC waar niemand op kon kijken, dat was wel relax, daarna andere PC met vol inzicht voor manager enzo, maar die zeiden er nooit wat vanquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:33 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Dank je! Ik kan niet fokken op mn stage namelijk, en gisteravond was ik niet thuis. Op mn stage staan de pc's op zon manier dat iedereen die maar langsloopt kan zien wat je aan het doen bent
, en dat lijkt me nu niet strak plan met het kantoor van de manager 4 meter verder
.
Voor de rest wel naar mn zinBakkiemachine, Cup-A-Soup machine, Kantine die te goedkoop is om waar te zijn
en een eigen secretaresse
![]()
![]()
Bij mij kunnen ze het ook zien, maar ja ze vinden het ook geen probleem.. aangezien ik hen ook betrapt op met lezen van stukjes op GeenStijlquote:Op donderdag 15 februari 2007 09:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik had eerst een PC waar niemand op kon kijken, dat was wel relax, daarna andere PC met vol inzicht voor manager enzo, maar die zeiden er nooit wat van(al deed ik het wel iets voorzichtiger met Fok!)
ze hebben het bij mij ook zo vaak gezien, maar ook nog nooit wat van gezegd...en als hun het mogen, dan mag jij het ookquote:Op donderdag 15 februari 2007 09:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bij mij kunnen ze het ook zien, maar ja ze vinden het ook geen probleem.. aangezien ik hen ook betrapt op met lezen van stukjes op GeenStijl![]()
JA HOER!!quote:
en daar kun je stukjes van gebruiken voor die doeleinden waarvoor je ze zoekt?quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:19 schreef lienelien het volgende:
Moguh! Ik ga ff een ranzige, bloederige Japanse film kijken
Ik vrees dat het lastig gaat worden, want het gaat echt nergens over, alleen maar over mannetjes met zwaarden enzoquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en daar kun je stukjes van gebruiken voor die doeleinden waarvoor je ze zoekt?
uhuh, zoietsquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:26 schreef PieterBas het volgende:
je 3 seconde of fame?
welke programma? en hoelaat komt het erop? (misschien kan ik ff kijken...)quote:
ja, een beetje een kutuitzendtijdquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
welke programma? en hoelaat komt het erop? (misschien kan ik ff kijken...)
DVD Today? van 16.45 tot 17.20...quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:33 schreef lienelien het volgende:
[..]
ja, een beetje een kutuitzendtijd
16u40 oid
quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
DVD Today? van 16.45 tot 17.20...
ik zal het even opnemen op DVD, want moet tot 18.00 werken, en ben wel benieuwdquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:38 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
Vandaar dat ik al die films kijk
Maar ik werk ook nog voor een ander programma
Haha, okequote:Op donderdag 15 februari 2007 10:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik zal het even opnemen op DVD, want moet tot 18.00 werken, en ben wel benieuwd
belspellen van Net5 in het algemeen heb je het over? Of wat bedoel je?quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:43 schreef MichielPH het volgende:
@Lienelien:
Krijg jij dan ook mee het het er aan toe gaat bij de belspellen?
Nouja, veel fok!kers claimen dat belspellen doorgestoken kaart is, mss dat je daar iets kwijt of kan. En ik vraag me ook altijd af, als je met een belspelmens praat of ze dan ook maar door blijft pratenquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:50 schreef lienelien het volgende:
belspellen van Net5 in het algemeen heb je het over? Of wat bedoel je?
haha, nee, geen idee. Ik werk niet voor Net5, maar voor een productiebedrijf wat voor onder andere Net5 programma's maakt.quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:53 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Nouja, veel fok!kers claimen dat belspellen doorgestoken kaart is, mss dat je daar iets kwijt of kan. En ik vraag me ook altijd af, als je met een belspelmens praat of ze dan ook maar door blijft praten![]()
hoe staat je naam bij de aftiteling dan? en bij welke 'categorie' sta je vermeld dan?quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:50 schreef lienelien het volgende:
[..]
Haha, oke![]()
Ze hebben alleen m'n naam verkeerd geschreven, en de uitzending is nu al naar Net5![]()
Volgende week dus inclusief goede spelling
evelien ipv evelinequote:Op donderdag 15 februari 2007 10:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoe staat je naam bij de aftiteling dan? en bij welke 'categorie' sta je vermeld dan?
en jij bent de enige evelien/eveline die in de aftiteling staat?quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:00 schreef lienelien het volgende:
[..]
evelien ivm eveline![]()
En als redactrice/producente, ik weet niet waar ze me neer hebben gezet, toch eens vragen
Ik doe beide namelijk
Ja, ik neem aan van wel, we maken het programma met z'n 2en. Oja, en nog een editor voor de eindmontage. En die 2 zijn mannen, dus het is sws makkelijk zoekenquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en jij bent de enige evelien/eveline die in de aftiteling staat?dan is het makkelijk zoeken...
ik zal het onthouden, opnemen en dan ff de aftiteling kijkenquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:01 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja, ik neem aan van wel, we maken het programma met z'n 2en. Oja, en nog een editor voor de eindmontage. En die 2 zijn mannen, dus het is sws makkelijk zoeken![]()
Denk niet dat dat kan als het geblokkeerd is. Ik zou eerder zeggen: neem een usb-stick en neem elke dag wat leuke nummers mee, dan heb je na 2 week een beste verzameling.quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:05 schreef GlamourGirl het volgende:
Weten jullie misschien of er ergens op het internet een site bestaat waar alle LIVE radio links zijn genoteerd en waar ik (ondanks de interne blokkering) alsnog naar de radio kan luisteren?
waarom moet je die films kijken dan? om te kijken of het geschikt isquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:38 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
Vandaar dat ik al die films kijk
Maar ik werk ook nog voor een ander programma
Stagiairs aan de macht!quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:09 schreef PieterBas het volgende:
Heb ik toch iets veranderd in het bedrijf
OH MY GOD......Ik heb mijn Wizzkid gevonden!! Pieterbas, jouw oplossing werkt!! Ik heb gewoon radio 538 opstaan dmv van de snelkoppeling te kopieren naar de media player. Ik kan er weer tegenaan. Thnx Pieterbas for making my day bearable againquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:09 schreef PieterBas het volgende:
Hallo
Radio538.. kopieren in Media player
In het begin nam ik ook altijd mijn MP3 speler mee.. want hier was er ook geen radio. Zonder muziek kan een 8 uur lang zijn.
Nu vinden ze het wel fijn dat de radio aan staat.. "Hey, waar is de muziek", als ik de computer uit heb staan. Heb ik toch iets veranderd in het bedrijf
graag gedaanquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:18 schreef GlamourGirl het volgende:
[..]
OH MY GOD......Ik heb mijn Wizzkid gevonden!! Pieterbas, jouw oplossing werkt!! Ik heb gewoon radio 538 opstaan dmv van de snelkoppeling te kopieren naar de media player. Ik kan er weer tegenaan. Thnx Pieterbas for making my day bearable again(overdrijven is ook een kunst
)
Moguh Tommy.. Dus jij komt Sophie Hilbrands zeker vaak tegenquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:17 schreef Bootje84 het volgende:
zo jongelui,
hier versterking vanuit hilversum (woon zelf in 't zonnige "De Lier" ('t Westland)
loop stage bij spill group. zelfde gebouw als BNN en erg cool.. ben juridische sidekick
Nou, het is een programma over DVD's, niet perse de nieuwste, maar ook juist de klassiekers, of Space Jam oidquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:13 schreef Gelderland het volgende:
[..]
waarom moet je die films kijken dan? om te kijken of het geschikt is
dat lijkt me idd een hele uitdaging, elke keer weerquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:24 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nou, het is een programma over DVD's, niet perse de nieuwste, maar ook juist de klassiekers, of Space Jam oid
Over iedere film moet er een item worden gemaakt van zo'n 4 minuten. Ik pak dan de EPK (electronic pPress Kit, staan trailers op, fragmenten, interviews, de soundtrack, zul soort dingen) en de film, en dan ga ik leuke fragmenten uitkiezen om daarvan uiteindelijk een item te maken. Ik kijk de film dus niet volledig, ik scroll er zo hier en daar doorheen, en sommige stukken kijk ik wel helemaal. Ik schrijf de tijdscodes op van de interessante stukken, laad die in op het montageset, en die stukjes worden dan aan elkaar geplakt. Daar tussen komen nog bumpers (dat zijn van die stukjes met het logo ed, zie je vaak bij zulk soort programma's) en dan komt er nog een voice over overheen, en als laatste de muziek en ondertiteling
En het is nog best lastig om stukjes te vinden die minimaal 10 seconden lang zijn, en maximaal 30 seconden, en daarmee in 4 minuten een film te laten zien, zonder al te veel te verklappen van het verhaal enzoOja, en de filmfragmenten worden ook afgewisseld met stukjes interview, maki8ng of en behind the scenes materiaal
duidelijk nu?
ff zoeken hoorquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:24 schreef GlamourGirl het volgende:
Ik wil niet al te gulzig overkomen, maar heb je misschien ook de links/snelkoppelingen van de andere radiostations zoals 3fm en CAZ?
Pakt ie niet helaas!quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:30 schreef ReMcOrE het volgende:
3FM = http://www.omroep.nl/live/radio3-breed.asx
Hmmm, deze lukken ook niet. Hij geeft aan de link niet klopt of dat de server te druk is. Maar geeft niet. Ik ben al erg blij dat ik 538 heb. Bedankt!!quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ff zoeken hoor
verkapt-ik-heb-niks-te-doen-opdracht
GEVONDEN!!!
Caz
3FM
ik deed bij Media Player: Bestand --> URL openen --> link erin kopieren --> OK en toen deed hij het gewoonquote:
deze 2 doen het bij mij wel gewoon, als ik ze openen via Bestand --> URL openenquote:
uitgelegdquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:39 schreef Norro-tje het volgende:
gelukkig hier gewoon en radio staan, alleen niet zo hard want das storend tijden het bellen, had laatst de automatisering aan de lijn, ze vroegen wat fok voor een site was aangezien ik er best wat hits heen heb, ff uitgelecht en ze vonden het voor een stagiair niet erg dat die af en toe lekker aan het fokken is, ik blij , alleen moet wel ff uitkijken met me berichtjes die worden gelezen dus af en toe.
dat is genaaid, dat ze die ook kunnen lezen ... ik heb wel een keer de Helpdesk aan de lijn gehaald, werd gevraagd hoe het kwam dat mijn dataverkeer rond de 1GB zatquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:39 schreef Norro-tje het volgende:
gelukkig hier gewoon en radio staan, alleen niet zo hard want das storend tijden het bellen, had laatst de automatisering aan de lijn, ze vroegen wat fok voor een site was aangezien ik er best wat hits heen heb, ff uitgelecht en ze vonden het voor een stagiair niet erg dat die af en toe lekker aan het fokken is, ik blij , alleen moet wel ff uitkijken met me berichtjes die worden gelezen dus af en toe.
dat krijg je als je het via URL openen doet?quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:42 schreef GlamourGirl het volgende:
" Kan geen verbinding maken met de server. De servernaam is mogelijk onjuist of de server is bezet. Probeer het later opnieuw."
Bovenstaande bericht krijg ik.
Het kan zijn dat er een maximum aantal streaming luisteraars zijn gehaald. Dat had je een tijd bij Slam FMquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:42 schreef GlamourGirl het volgende:
" Kan geen verbinding maken met de server. De servernaam is mogelijk onjuist of de server is bezet. Probeer het later opnieuw."
of dat het toch op 1 of andere manier allemaal geblokt wordquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het kan zijn dat er een maximum aantal streaming luisteraars zijn gehaald. Dat had je een tijd bij Slam FM
Ja.quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat krijg je als je het via URL openen doet?
Omdat je niets binnenkrijgt omdat jouw bedrijf dat blokkeert, gaat WMP ervan uit dat de server bezet is; denk ik. Radio 538 doet het wel omdat dit op dezelfde poort als internet zit. Zouden ze dat blokkeren, kan je ook niet meer internetten.quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:42 schreef GlamourGirl het volgende:
Gelukkig wordt er niks geblokt bij mijquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:53 schreef ReMcOrE het volgende:
idd...je bedrijf blokt gewoon alles wat los en vast zit
Dat heb ik ook.. en als ze het loggen..quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:08 schreef MichielPH het volgende:
Het is hier zo klein dat er geen automisering is en dat het 100% zeker is dat ik niet gecontroleerd word.
Heerlijk!
quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:08 schreef MichielPH het volgende:
Het is hier zo klein dat er geen automisering is en dat het 100% zeker is dat ik niet gecontroleerd word.
Heerlijk!
ik hou het iig wel bij, wat er allemaal geplaatst isquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:15 schreef MichielPH het volgende:
Trouwens wel grappig om te zien hoe wij stagiairs bezig zijn. Met 1373 views en 284 posts zal het zo zijn dat we met z'n allen steeds zitten te kijken of er al opnieuw gepost is.
Mensen, ga nou eens werken! Dan ga ik dat ook proberen...
F5 knop begint toch een beetje slijtage plekken te krijgenquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:15 schreef MichielPH het volgende:
Trouwens wel grappig om te zien hoe wij stagiairs bezig zijn. Met 1373 views en 284 posts zal het zo zijn dat we met z'n allen steeds zitten te kijken of er al opnieuw gepost is.
Mensen, ga nou eens werken! Dan ga ik dat ook proberen...
quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
F5 knop begint toch een beetje slijtage plekken te krijgen
dit is het 291e berichtje alquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:48 schreef PieterBas het volgende:
Ik denk dat we vandaag dit vol krijgen
mákkelijk!quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:48 schreef PieterBas het volgende:
Ik denk dat we vandaag dit vol krijgen
haha, zal wat zijn als we allemaal hard aan het werk zijnquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:05 schreef ReMcOrE het volgende:
misschien redden we #54 ook nog wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |