jij ook welkomquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:40 schreef Damzkieee het volgende:
Hoi
Ik doe met de user boven mij een afstudeerproject
Pika Pika Pikachuquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:08 schreef lienelien het volgende:
zo, nu ben ik pokemon aan het kijken
zeker maar al 5 uur niks gedaanquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:19 schreef Teije het volgende:
Ow mijn goooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooood, ik zit echt al 3 uur helemaal niks te doen :|.
Ik ben ook de minuten aan het aftellenquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:26 schreef Teije het volgende:
Normaliter doe ik nog wel IETS nu doe ik echt 0.000000000000000% (buiten FOKen om dan!). Nog 2 uur en 26 minuten.
Same, donderdag en vrijdag lekker vrijquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ben ook de minuten aan het aftellen
Niet echtquote:
geen ideequote:Op woensdag 14 februari 2007 15:21 schreef Katana het volgende:
Hoorde trouwens een uberflauwe mop laatst op de radio:
Hoe noemen ze in China een homofiele man die aan bondagesex doet?
(onder-)betaald een stoel warm houden?quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:29 schreef MichielPH het volgende:
Triest eigenlijk, waar wij als stagiairs mee bezig zijn.
Foei wij!
Taugéquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:29 schreef Roycoooooo het volgende:
vertel vertel vertel
LOLquote:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
(onder-)betaald een stoel warm houden?![]()
Zoietsquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:30 schreef PieterBas het volgende:
(onder-)betaald een stoel warm houden?![]()
Zit mij niet te irriteren gekquote:
250 bruto p/mquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:34 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Zoiets![]()
Wat krijgt iedereen eigenlijk bij welk niveau/jaar?
350 HBO 4ejaarquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:34 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Zoiets![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:35 schreef Roycoooooo het volgende:
Damzkieeee snapte de mop niet!! K moest hem net uitleggen
![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:35 schreef Roycoooooo het volgende:
Damzkieeee snapte de mop niet!! K moest hem net uitleggen
![]()
300 per maand HBO jaar 3quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:34 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Zoiets![]()
quote:
Dus ik wordt genaait hier met mn 250 HBO jaar 3quote:
Ik ook hoorquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:37 schreef Katana het volgende:
[..]
Dus ik wordt genaait hier met mn 250 HBO jaar 3![]()
Maargoed, stage is superchill, dat heb ik liever dan 50 euro meer en een klote stage (bij wijze van)
Heerlijk he, zaagmans doet goed zijn werkquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:40 schreef Katana het volgende:
nog 20 minuten en dan is de week doormidden![]()
nog ongeveer 10 min, dan is mn stageweek voorbij, en morgen school en vrijdag vrijquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:42 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Heerlijk he, zaagmans doet goed zijn werk![]()
HBO 3e jaars, ¤200 / mquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:34 schreef Katana het volgende:
u?
Maar dan wel betaald krijgen terwijl ze hetzelfde doet als jij, wanneer je thuiskomt.quote:
dat KREEG ikquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:52 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Maar dan wel betaald krijgen terwijl ze hetzelfde doet als jij, wanneer je thuiskomt.
Zelfde hier, prettig weekend alvast!quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:46 schreef francis997 het volgende:
[..]
nog ongeveer 10 min, dan is mn stageweek voorbij, en morgen school en vrijdag vrij![]()
dat is idd de gedachtequote:Op woensdag 14 februari 2007 15:54 schreef Roycoooooo het volgende:
Je doet t niet voor t geld, maar om je je te ontwikkelen! Alhoewel een beetje normale stagevergoeding wel een klein stimulansje is
![]()
Ik weet het niet hoor, maar 2× een half jaar stage en een half jaar afstuderen op een vierjarige Hbo-studie vind ik veel voor een opleiding waar het grotendeels om theorie gaat.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:54 schreef Roycoooooo het volgende:
Je doet t niet voor t geld, maar om je je te ontwikkelen! Alhoewel een beetje normale stagevergoeding wel een klein stimulansje is
![]()
ik heb 3 jaar theorie gehad, toen een half jaar stage, nu een half jaar afstuderen en dan heb ik m'n diplomaquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:57 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, maar 2× een half jaar stage en een half jaar afstuderen op een vierjarige Hbo-studie vind ik veel voor een opleiding waar het grotendeels om theorie gaat.
Ik 2 jaar theorie, half jaartje stage, jaar theorie en nu half jaar afstuderen.. Vind ik wel normaal, als je alleen maar theorie leer je niks in het bedrijfsleven, nu kun je met stage er een beetje aan ruiken en eventuele werkvelden in je opnemen wat je graag zou willen.. Dit in de praktijk brengen met afstuderen, vind ik een logische volgorde!quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:57 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, maar 2× een half jaar stage en een half jaar afstuderen op een vierjarige Hbo-studie vind ik veel voor een opleiding waar het grotendeels om theorie gaat.
zo had ik het idd ook graag bij mij gezien, dat het zo ging, maar dat voeren ze dacht ik vanavond volgend jaar pas inquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:02 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ik 2 jaar theorie, half jaartje stage, jaar theorie en nu half jaar afstuderen.. Vind ik wel normaal, als je alleen maar theorie leer je niks in het bedrijfsleven, nu kun je met stage er een beetje aan ruiken en eventuele werkvelden in je opnemen wat je graag zou willen.. Dit in de praktijk brengen met afstuderen, vind ik een logische volgorde!
Ja, inderaad, ik kijk hier de hele dag door filmsquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:52 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Maar dan wel betaald krijgen terwijl ze hetzelfde doet als jij, wanneer je thuiskomt.
Wat moet je die eerste stage dan leren wat je als 3e jaars niet kan leren? De gemiddelde technisch student heeft een zware wiskunde- en taalachterstand. Laat ons daar dan aan werken!quote:Stageregelement
Het mag duidelijk zijn dat er bij een oriënterende stagiair nog weinig kennis en vaardigheden mogen worden verwacht, doordat de stage relatief vroeg in de opleiding is gepland.
De stagiair die een oriënterende stage doet kan worden ingezet bij de allerlei alledaagse technische werkzaamheden
bij ons hadden ze het altijd over praktijkervaring, kijken hoe de theorie in de praktijk werkt...quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:09 schreef MichielPH het volgende:
In het eerste half jaar van het 2e jaar moest ik al op stage. School zelf zegt zelfs dit:
[..]
Wat moet je die eerste stage dan leren wat je als 3e jaars niet kan leren? De gemiddelde technisch student heeft een zware wiskunde- en taalachterstand. Laat ons daar dan aan werken!
LOLquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:21 schreef Geqxon het volgende:
Yeah, ik kom er net achter dat je met mijn 06-nummer het woord "piemul" kan spellen
dan hebben we al 6 cijfers van de 8quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:21 schreef Geqxon het volgende:
Yeah, ik kom er net achter dat je met mijn 06-nummer het woord "piemul" kan spellen
Je verveelt je?quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:21 schreef Geqxon het volgende:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan hebben we al 6 cijfers van de 8(743685)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zolang je het nummer maar niet in zijn gehaal hier post vind ik het allemaal best
[ Bericht 2% gewijzigd door Geqxon op 14-02-2007 16:49:45 ]
Als stage opdracht of puur tegen de verveling?quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:31 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het erge is nog dat ik er een PHP script voor geschreven heb
Vervelingquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:32 schreef Teije het volgende:
[..]
Als stage opdracht of puur tegen de verveling?![]()
Klinkt zeer boeiendquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:36 schreef lienelien het volgende:
Iemand Kops wel eens gezien? Het gaat over het rustige leven van 4 politieagenten op het Zweedse platteland![]()
Ik heb wel wat te doen, maar na vier uur begin ik altijd te hobby-enquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:34 schreef Teije het volgende:
[..]
Ow my god, zo erg is het bij mij nog net niet :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
uhuh...quote:
Please, bel me, dan kan ik doen alsof mijn demente baardschildpad in coma ligt en mag ik een kwartier eerder wegquote:
blokJE???quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:41 schreef lienelien het volgende:
[..]
uhuh...
Ik heb morgen een leuke opdracht zeg, ik moet een film terugbrengen naar een leverancier, op de fietsGewoon onder werktijd wel, dus ik denk dat ik na de lunch vertrek en dan ff een blokje omfiets
![]()
ik heb je een PM gestuurd, met een gokje wat je 06 wasquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:42 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Please, bel me, dan kan ik doen alsof mijn demente baardschildpad in coma ligt en mag ik een kwartier eerder weg
tsjah, gut, of ik ga gewoon ff verdwalen. Ik zie namelijk de laatste dagen amper daglicht meerquote:Op woensdag 14 februari 2007 17:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
iedereen kan een andere definitie van 'blokje om' hebben
Haha te mooi dit! Maar of het echt is? Ik vind het nogal een gemaakte situatiequote:
dat doe je netjesquote:Op woensdag 14 februari 2007 17:37 schreef Maraca het volgende:
Woei.. vandaag was echt zo'n dag die voorbij vloogOok perfect getimed vandaag.. om 10 over half 5 (ben eigenlijk om half 5 klaar, maar die stomme trein vertrekt eerder) klaar met mijn werk voor die dag.. uitprinten en op het bureau van mijn stagebegeleider leggen.. wat faxen en om 10 voor 5 pc afsluiten, jas pakken.. en trein halen die om 5 uur gaat
![]()
Van mij mag het elke dag zo gaan
Ja..twijfelgevalletjequote:Op woensdag 14 februari 2007 17:37 schreef Katana het volgende:
[..]
Haha te mooi dit! Maar of het echt is? Ik vind het nogal een gemaakte situatie
reactie van hem vond ik wel beetje apart/gespeeld...quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:50 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja..twijfelgevalletje
Maar als het echt is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
enzo
Het is ook een super stage.. ik begin met plezier 10 min te vroeg en ik ga met nog meer plezier langer doorquote:
wat doe je voor stage dan? en had je jezelf al in de OP op Wiki gezet?quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Het is ook een super stage.. ik begin met plezier 10 min te vroeg en ik ga met nog meer plezier langer door![]()
![]()
Ik verricht administratieve werkzaamheden.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat doe je voor stage dan? en had je jezelf al in de OP op Wiki gezet?
keej danquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:55 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik verricht administratieve werkzaamheden.Heb momenteel nog les over het programma waarmee we werken, maar de sfeer, de mensen.. super gewoon
Sta trouwens al wel in de OP
Ik krijg 150¤ per maand, voor 3 dagen in de week. Mbo niveau4, laatste jaarquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:34 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Zoiets![]()
125 euro per maand voor 3 dagen in de week MBO niveau 4 (3e jaars; laatste in mijn geval)quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:34 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Zoiets![]()
mhbo'er?quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:12 schreef francis997 het volgende:
[..]
Ik krijg 150¤ per maand, voor 3 dagen in de week. Mbo niveau4, laatste jaar
hoe bedoel je mhbo'er Ik doe gewoon mbo niveau 4, laatste jaar (doe het tweede en laatste jaar voor de 2e keer)quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
125 euro per maand voor 3 dagen in de week MBO niveau 4 (3e jaars; laatste in mijn geval)
[..]
mhbo'er?
Oh nee sorryquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:32 schreef francis997 het volgende:
[..]
hoe bedoel je mhbo'er Ik doe gewoon mbo niveau 4, laatste jaar (doe het tweede en laatste jaar voor de 2e keer)
Ik krijg 150 p/m... HBO 3e jaar...quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:49 schreef MichielPH het volgende:
[..]
HBO 3e jaars, ¤200 / m
Als het goed is; maandag krijg ik het contract te tekenen. Ik had meer verwacht, vorig jaar kreeg ik al ¤ 250,-. Sommige klasgenoten kregen toen zelfs ong. ¤ 500,-
En ach, ik heb gister nog biefstuk gehad, dus wat maakt het uit.
Hahaha, ik moest vandaag wat componenten terug brengen naar de producent, ze waren namelijk niet goed. Maar dat heb ik gedaan in de auto van de baasquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:41 schreef lienelien het volgende:
[..]
uhuh...
Ik heb morgen een leuke opdracht zeg, ik moet een film terugbrengen naar een leverancier, op de fietsGewoon onder werktijd wel, dus ik denk dat ik na de lunch vertrek en dan ff een blokje omfiets
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |