waarom moet je die films kijken dan? om te kijken of het geschikt isquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:38 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
Vandaar dat ik al die films kijk
Maar ik werk ook nog voor een ander programma
Stagiairs aan de macht!quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:09 schreef PieterBas het volgende:
Heb ik toch iets veranderd in het bedrijf
OH MY GOD......Ik heb mijn Wizzkid gevonden!! Pieterbas, jouw oplossing werkt!! Ik heb gewoon radio 538 opstaan dmv van de snelkoppeling te kopieren naar de media player. Ik kan er weer tegenaan. Thnx Pieterbas for making my day bearable againquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:09 schreef PieterBas het volgende:
Hallo
Radio538.. kopieren in Media player
In het begin nam ik ook altijd mijn MP3 speler mee.. want hier was er ook geen radio. Zonder muziek kan een 8 uur lang zijn.
Nu vinden ze het wel fijn dat de radio aan staat.. "Hey, waar is de muziek", als ik de computer uit heb staan. Heb ik toch iets veranderd in het bedrijf
graag gedaanquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:18 schreef GlamourGirl het volgende:
[..]
OH MY GOD......Ik heb mijn Wizzkid gevonden!! Pieterbas, jouw oplossing werkt!! Ik heb gewoon radio 538 opstaan dmv van de snelkoppeling te kopieren naar de media player. Ik kan er weer tegenaan. Thnx Pieterbas for making my day bearable again(overdrijven is ook een kunst
)
Moguh Tommy.. Dus jij komt Sophie Hilbrands zeker vaak tegenquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:17 schreef Bootje84 het volgende:
zo jongelui,
hier versterking vanuit hilversum (woon zelf in 't zonnige "De Lier" ('t Westland)
loop stage bij spill group. zelfde gebouw als BNN en erg cool.. ben juridische sidekick
Nou, het is een programma over DVD's, niet perse de nieuwste, maar ook juist de klassiekers, of Space Jam oidquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:13 schreef Gelderland het volgende:
[..]
waarom moet je die films kijken dan? om te kijken of het geschikt is
dat lijkt me idd een hele uitdaging, elke keer weerquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:24 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nou, het is een programma over DVD's, niet perse de nieuwste, maar ook juist de klassiekers, of Space Jam oid
Over iedere film moet er een item worden gemaakt van zo'n 4 minuten. Ik pak dan de EPK (electronic pPress Kit, staan trailers op, fragmenten, interviews, de soundtrack, zul soort dingen) en de film, en dan ga ik leuke fragmenten uitkiezen om daarvan uiteindelijk een item te maken. Ik kijk de film dus niet volledig, ik scroll er zo hier en daar doorheen, en sommige stukken kijk ik wel helemaal. Ik schrijf de tijdscodes op van de interessante stukken, laad die in op het montageset, en die stukjes worden dan aan elkaar geplakt. Daar tussen komen nog bumpers (dat zijn van die stukjes met het logo ed, zie je vaak bij zulk soort programma's) en dan komt er nog een voice over overheen, en als laatste de muziek en ondertiteling
En het is nog best lastig om stukjes te vinden die minimaal 10 seconden lang zijn, en maximaal 30 seconden, en daarmee in 4 minuten een film te laten zien, zonder al te veel te verklappen van het verhaal enzoOja, en de filmfragmenten worden ook afgewisseld met stukjes interview, maki8ng of en behind the scenes materiaal
duidelijk nu?
ff zoeken hoorquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:24 schreef GlamourGirl het volgende:
Ik wil niet al te gulzig overkomen, maar heb je misschien ook de links/snelkoppelingen van de andere radiostations zoals 3fm en CAZ?
Pakt ie niet helaas!quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:30 schreef ReMcOrE het volgende:
3FM = http://www.omroep.nl/live/radio3-breed.asx
Hmmm, deze lukken ook niet. Hij geeft aan de link niet klopt of dat de server te druk is. Maar geeft niet. Ik ben al erg blij dat ik 538 heb. Bedankt!!quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ff zoeken hoor
verkapt-ik-heb-niks-te-doen-opdracht
GEVONDEN!!!
Caz
3FM
ik deed bij Media Player: Bestand --> URL openen --> link erin kopieren --> OK en toen deed hij het gewoonquote:
deze 2 doen het bij mij wel gewoon, als ik ze openen via Bestand --> URL openenquote:
uitgelegdquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:39 schreef Norro-tje het volgende:
gelukkig hier gewoon en radio staan, alleen niet zo hard want das storend tijden het bellen, had laatst de automatisering aan de lijn, ze vroegen wat fok voor een site was aangezien ik er best wat hits heen heb, ff uitgelecht en ze vonden het voor een stagiair niet erg dat die af en toe lekker aan het fokken is, ik blij , alleen moet wel ff uitkijken met me berichtjes die worden gelezen dus af en toe.
dat is genaaid, dat ze die ook kunnen lezen ... ik heb wel een keer de Helpdesk aan de lijn gehaald, werd gevraagd hoe het kwam dat mijn dataverkeer rond de 1GB zatquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:39 schreef Norro-tje het volgende:
gelukkig hier gewoon en radio staan, alleen niet zo hard want das storend tijden het bellen, had laatst de automatisering aan de lijn, ze vroegen wat fok voor een site was aangezien ik er best wat hits heen heb, ff uitgelecht en ze vonden het voor een stagiair niet erg dat die af en toe lekker aan het fokken is, ik blij , alleen moet wel ff uitkijken met me berichtjes die worden gelezen dus af en toe.
dat krijg je als je het via URL openen doet?quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:42 schreef GlamourGirl het volgende:
" Kan geen verbinding maken met de server. De servernaam is mogelijk onjuist of de server is bezet. Probeer het later opnieuw."
Bovenstaande bericht krijg ik.
Het kan zijn dat er een maximum aantal streaming luisteraars zijn gehaald. Dat had je een tijd bij Slam FMquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:42 schreef GlamourGirl het volgende:
" Kan geen verbinding maken met de server. De servernaam is mogelijk onjuist of de server is bezet. Probeer het later opnieuw."
of dat het toch op 1 of andere manier allemaal geblokt wordquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het kan zijn dat er een maximum aantal streaming luisteraars zijn gehaald. Dat had je een tijd bij Slam FM
Ja.quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat krijg je als je het via URL openen doet?
Omdat je niets binnenkrijgt omdat jouw bedrijf dat blokkeert, gaat WMP ervan uit dat de server bezet is; denk ik. Radio 538 doet het wel omdat dit op dezelfde poort als internet zit. Zouden ze dat blokkeren, kan je ook niet meer internetten.quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:42 schreef GlamourGirl het volgende:
Gelukkig wordt er niks geblokt bij mijquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:53 schreef ReMcOrE het volgende:
idd...je bedrijf blokt gewoon alles wat los en vast zit
Dat heb ik ook.. en als ze het loggen..quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:08 schreef MichielPH het volgende:
Het is hier zo klein dat er geen automisering is en dat het 100% zeker is dat ik niet gecontroleerd word.
Heerlijk!
quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:08 schreef MichielPH het volgende:
Het is hier zo klein dat er geen automisering is en dat het 100% zeker is dat ik niet gecontroleerd word.
Heerlijk!
ik hou het iig wel bij, wat er allemaal geplaatst isquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:15 schreef MichielPH het volgende:
Trouwens wel grappig om te zien hoe wij stagiairs bezig zijn. Met 1373 views en 284 posts zal het zo zijn dat we met z'n allen steeds zitten te kijken of er al opnieuw gepost is.
Mensen, ga nou eens werken! Dan ga ik dat ook proberen...
F5 knop begint toch een beetje slijtage plekken te krijgenquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:15 schreef MichielPH het volgende:
Trouwens wel grappig om te zien hoe wij stagiairs bezig zijn. Met 1373 views en 284 posts zal het zo zijn dat we met z'n allen steeds zitten te kijken of er al opnieuw gepost is.
Mensen, ga nou eens werken! Dan ga ik dat ook proberen...
quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
F5 knop begint toch een beetje slijtage plekken te krijgen
dit is het 291e berichtje alquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:48 schreef PieterBas het volgende:
Ik denk dat we vandaag dit vol krijgen
mákkelijk!quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:48 schreef PieterBas het volgende:
Ik denk dat we vandaag dit vol krijgen
haha, zal wat zijn als we allemaal hard aan het werk zijnquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:05 schreef ReMcOrE het volgende:
misschien redden we #54 ook nog wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |