hahaha, heb genoeg rij ervaring om dat te voorkomenquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:17 schreef lienelien het volgende:
Nou, daar zou ik niet in durven te rijden met het oog op krassen/deuken/crashen
quote:
Ik heb (in theorie) ook wel eens een auto total los gereden. Maar de grote van de auto maakt toch niet uit.. weg is overal even breed, zolang je maar in het midden blijftquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:32 schreef lienelien het volgende:
neenee, het is alleen zo dat ik de auto van m'n moeder eens totalloss heb gereden, en dat was niet zo'n succesEn ik ben ook van die schattige kleine autotjes gewend, dus zo'n bakbeest zou niets voor mij zijn
*meld*quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh nee sorry.. sommige ROC's hebben namelijk een speciaal traject opgericht waarbij je 2 dagen in de week op HBO niveau kerntaken uit moet werken en 3 dagen in de week stage loopt. Zo kan je (als je je best doet) in het 2 jaar van het HBO beginnen en krijg je geen negatief BSA.
Omdat je 3 dagen in de week stage loopt dacht ik dat jij dat traject misschien ook deed
Ja, alleen kerntaken en een 'verhelderings'-college .. we hebben wel een boek, en volgens mij krijgen we ook meerdere boeken. We worden wel op onze kennis getest maar niet door middel van tentamens maar door assesments .. Hier is het 1 dag in de week MBO 1 dag in de week HBO en 3 dagen stagequote:Op woensdag 14 februari 2007 21:51 schreef Geqxon het volgende:
[..]
*meld*
Op het moment zit in in het eerste blok van het tweede semester, waardoor ik even geen HBO heb en dus 5 dagen MBO. Over een week of tien, als het tweede blok begint, ga ik terug naar 2 dagen, en drie dagen HBO. Alleen kerntaken? Ik heb gewoon volwaardige lessen en tentamens.
Shit nog niet over gehad..quote:Op donderdag 15 februari 2007 08:50 schreef WinnarJ het volgende:
Fuckzooi.... volgende week (voorjaarsvakantie) gewoon stagelopen![]()
had verwacht dat me stagebelegeleider zei: 'ach, blijf maar lkkr een weekje thuis', maar dat is niet zo helaas
![]()
![]()
grrrrr had me er wel op ingesteld![]()
![]()
ik heb met stage ook gewoon doorgewerkt in de herfstvakantie, in de kerstvakantie wel vrij gehad van 22 dec. t/m 1 januariquote:Op donderdag 15 februari 2007 08:50 schreef WinnarJ het volgende:
Fuckzooi.... volgende week (voorjaarsvakantie) gewoon stagelopen![]()
had verwacht dat me stagebelegeleider zei: 'ach, blijf maar lkkr een weekje thuis', maar dat is niet zo helaas
![]()
![]()
grrrrr had me er wel op ingesteld![]()
![]()
ik had eerst een PC waar niemand op kon kijken, dat was wel relax, daarna andere PC met vol inzicht voor manager enzo, maar die zeiden er nooit wat vanquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:33 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Dank je! Ik kan niet fokken op mn stage namelijk, en gisteravond was ik niet thuis. Op mn stage staan de pc's op zon manier dat iedereen die maar langsloopt kan zien wat je aan het doen bent
, en dat lijkt me nu niet strak plan met het kantoor van de manager 4 meter verder
.
Voor de rest wel naar mn zinBakkiemachine, Cup-A-Soup machine, Kantine die te goedkoop is om waar te zijn
en een eigen secretaresse
![]()
![]()
Bij mij kunnen ze het ook zien, maar ja ze vinden het ook geen probleem.. aangezien ik hen ook betrapt op met lezen van stukjes op GeenStijlquote:Op donderdag 15 februari 2007 09:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik had eerst een PC waar niemand op kon kijken, dat was wel relax, daarna andere PC met vol inzicht voor manager enzo, maar die zeiden er nooit wat van(al deed ik het wel iets voorzichtiger met Fok!)
ze hebben het bij mij ook zo vaak gezien, maar ook nog nooit wat van gezegd...en als hun het mogen, dan mag jij het ookquote:Op donderdag 15 februari 2007 09:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bij mij kunnen ze het ook zien, maar ja ze vinden het ook geen probleem.. aangezien ik hen ook betrapt op met lezen van stukjes op GeenStijl![]()
JA HOER!!quote:
en daar kun je stukjes van gebruiken voor die doeleinden waarvoor je ze zoekt?quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:19 schreef lienelien het volgende:
Moguh! Ik ga ff een ranzige, bloederige Japanse film kijken
Ik vrees dat het lastig gaat worden, want het gaat echt nergens over, alleen maar over mannetjes met zwaarden enzoquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en daar kun je stukjes van gebruiken voor die doeleinden waarvoor je ze zoekt?
uhuh, zoietsquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:26 schreef PieterBas het volgende:
je 3 seconde of fame?
welke programma? en hoelaat komt het erop? (misschien kan ik ff kijken...)quote:
ja, een beetje een kutuitzendtijdquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
welke programma? en hoelaat komt het erop? (misschien kan ik ff kijken...)
DVD Today? van 16.45 tot 17.20...quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:33 schreef lienelien het volgende:
[..]
ja, een beetje een kutuitzendtijd
16u40 oid
quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
DVD Today? van 16.45 tot 17.20...
ik zal het even opnemen op DVD, want moet tot 18.00 werken, en ben wel benieuwdquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:38 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
Vandaar dat ik al die films kijk
Maar ik werk ook nog voor een ander programma
Haha, okequote:Op donderdag 15 februari 2007 10:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik zal het even opnemen op DVD, want moet tot 18.00 werken, en ben wel benieuwd
belspellen van Net5 in het algemeen heb je het over? Of wat bedoel je?quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:43 schreef MichielPH het volgende:
@Lienelien:
Krijg jij dan ook mee het het er aan toe gaat bij de belspellen?
Nouja, veel fok!kers claimen dat belspellen doorgestoken kaart is, mss dat je daar iets kwijt of kan. En ik vraag me ook altijd af, als je met een belspelmens praat of ze dan ook maar door blijft pratenquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:50 schreef lienelien het volgende:
belspellen van Net5 in het algemeen heb je het over? Of wat bedoel je?
haha, nee, geen idee. Ik werk niet voor Net5, maar voor een productiebedrijf wat voor onder andere Net5 programma's maakt.quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:53 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Nouja, veel fok!kers claimen dat belspellen doorgestoken kaart is, mss dat je daar iets kwijt of kan. En ik vraag me ook altijd af, als je met een belspelmens praat of ze dan ook maar door blijft praten![]()
hoe staat je naam bij de aftiteling dan? en bij welke 'categorie' sta je vermeld dan?quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:50 schreef lienelien het volgende:
[..]
Haha, oke![]()
Ze hebben alleen m'n naam verkeerd geschreven, en de uitzending is nu al naar Net5![]()
Volgende week dus inclusief goede spelling
evelien ipv evelinequote:Op donderdag 15 februari 2007 10:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoe staat je naam bij de aftiteling dan? en bij welke 'categorie' sta je vermeld dan?
en jij bent de enige evelien/eveline die in de aftiteling staat?quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:00 schreef lienelien het volgende:
[..]
evelien ivm eveline![]()
En als redactrice/producente, ik weet niet waar ze me neer hebben gezet, toch eens vragen
Ik doe beide namelijk
Ja, ik neem aan van wel, we maken het programma met z'n 2en. Oja, en nog een editor voor de eindmontage. En die 2 zijn mannen, dus het is sws makkelijk zoekenquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en jij bent de enige evelien/eveline die in de aftiteling staat?dan is het makkelijk zoeken...
ik zal het onthouden, opnemen en dan ff de aftiteling kijkenquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:01 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja, ik neem aan van wel, we maken het programma met z'n 2en. Oja, en nog een editor voor de eindmontage. En die 2 zijn mannen, dus het is sws makkelijk zoeken![]()
Denk niet dat dat kan als het geblokkeerd is. Ik zou eerder zeggen: neem een usb-stick en neem elke dag wat leuke nummers mee, dan heb je na 2 week een beste verzameling.quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:05 schreef GlamourGirl het volgende:
Weten jullie misschien of er ergens op het internet een site bestaat waar alle LIVE radio links zijn genoteerd en waar ik (ondanks de interne blokkering) alsnog naar de radio kan luisteren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |