Dan had ik nu als een gek naar school gemoetenquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:07 schreef lienelien het volgende:
stel je voor dat je dacht dat het vrijdag was![]()
Dan was het over 45 minuten weekendquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:07 schreef lienelien het volgende:
dan had ik over 45 minuten moeten beginnen met werken, tot 17.30quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:07 schreef lienelien het volgende:
RSPCTquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:15 schreef lienelien het volgende:
oh.
Ik had hier dan gewoon weer tot 18u gezeten
mag je niet thuis 'werken' dan?quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:20 schreef PieterBas het volgende:
ik ga me serieus nu af vragen wat ik de komende 2 dagen gaat doen... Stagebegeleiders alle 2 op zakenreis.. en de website bouwen voor de handleiding kan ik thuis ook
Nog niet.. maar dit zou een goede mogelijkheid zijn...quote:
je kunt het altijd proberen te regelenquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nog niet.. maar dit zou een goede mogelijkheid zijn...
dat is idd heel veel, doe je echt 50 uur in 5 dagen?quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:28 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
50 uur stage per week is heul niet zo leuk, al mag ik leuke dingen doen hier![]()
![]()
![]()
je Mamma doet het toch ook nog wel?quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:44 schreef Goover het volgende:
Ook goedemorgen Pieter en ReMcOrE(En de rest ook natuurlijk
)
Ik was vorige week de hele week met de auto (Mamma heeft mij toen gebracht en opgehaald). Maar nu doet mijn fiets het weer en moet ik dus fietsen.
welkom, voeg jezelf maar even toe aan de OP op Wikiquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:53 schreef RayMania het volgende:
* RayMania meldt zich hier ook maar.
quote:
Net gedaanquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
welkom, voeg jezelf maar even toe aan de OP op Wiki
en wat moet ik me voorstellen bij een Chemistry stage? en waar loop je stage?quote:
Loop stage bij ProSensa, een biotechnisch bedrijf. Ik doe een organische stage. Wat ik doe mag ik niet zeggenquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en wat moet ik me voorstellen bij een Chemistry stage? en waar loop je stage?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |