Stond in de vorige OP welquote:lienelien Doet een ik-heb-geen-idee stage.
moet je ff veranderen, kom je straks in #54 er wel goed bij te staanquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:39 schreef lienelien het volgende:
[..]
Stond in de vorige OP wel![]()
Ik loop stage in Amsterdam bij een tvproductiebedrijf![]()
zoals vermeld boven je, voeg jezelf maar toe in de OPquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:59 schreef linuxje het volgende:
ik meld me, loop stage in salamanca sinds gisteren. bevalt me goed
ik krijg mezelf er niet in bij wikiquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
moet je ff veranderen, kom je straks in #54 er wel goed bij te staan
ik zet je erbij, maar dan ben je pas bij de OP van het volgende topic te zienquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:04 schreef lienelien het volgende:
[..]
ik krijg mezelf er niet in bij wiki
Doe jij dat ff?![]()
Dan ga ik me nu verlossen van m'n koptelefoon, van Batman, en m'n bureau![]()
bij deze!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:43 schreef Geqxon het volgende:
Mag ik een tvp plaatsen?
waarom niet?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:20 schreef Maraca het volgende:
Ik durf niet tijdens stage op Fok! te gaan dus ik kan ook niet zoveel posten hierzo![]()
inderdaadquote:
Koffie.quote:Op woensdag 14 februari 2007 08:41 schreef Norro-tje het volgende:
goedemorgen mesne iedereen lekker uitgelspaen , ikke niet helaas , bijna niet geslapen zelfs. wordt dus een dagje gapen vandaag.
Drink ik hier vééls te weinig koffie.. Ben van school uit gewend minstens elk uur een bakkie te doen, hier heb ik de afgelopen 2 dagen tijdens het werken maar 2 koppen per dag.quote:
hier op Fok! wel jahquote:Op woensdag 14 februari 2007 09:24 schreef PieterBas het volgende:
Goedemorgen.
Eerst een half uur weer voor een dichte deur gestaan.. Stagebegeleiders zitten nu in Griekenland.. Worden weer 2 zeer productieve dagen
Precies, en heb nog maar even een dvd'tje gebrand met afleveringen 24 en Family Guy..quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hier op Fok! wel jah
ik drink geen koffiemaar ongeveer 6 bakken thee op een dag, automaat is wel ff stukje van kantoor af, maar dat is geen probleem
download je die daar op stage?quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Precies, en heb nog maar even een dvd'tje gebrand met afleveringen 24 en Family Guy..![]()
Nee, thuis...quote:
24 was weer om te smullenquote:Op woensdag 14 februari 2007 09:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Precies, en heb nog maar even een dvd'tje gebrand met afleveringen 24 en Family Guy..![]()
Het is nog vroeg...quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en je brand hem op stage, of vat ik het nu ff niet meer?
kun je mooi kijken op stagequote:Op woensdag 14 februari 2007 09:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het is nog vroeg...![]()
Nee, thuis gedownload en gebrand..
quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kun je mooi kijken op stagetoen ik Center Parcs stage liep, heb ik ook eens de hele DVD van Tros Muziekfeest gekeken, dat paar maanden geleden op het park plaats had gevonden
dat niet, maar wel veel 'sterren' a la Jan Smit e.d., en natuurlijk ook een spetterend optrden van BZNquote:Op woensdag 14 februari 2007 09:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
![]()
Met Andre Hazes die aan het playbacken is zeker?
Aah.. Patty Brard..quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat niet, maar wel veel 'sterren' a la Jan Smit e.d., en natuurlijk ook een spetterend optrden van BZNzie:
http://www.sterren.nl/index.php?id=muziekfeestflevoland en http://tros.nl/index.php?id=179&uid=238
het moet wel een heel gezellig feest geweest zijn, super mooi weer, erg veel mensen, maar je kunt nagaan wat voor 'hel' het kijken van de DVD is geweestquote:
Ja.. arme jijquote:Op woensdag 14 februari 2007 10:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
het moet wel een heel gezellig feest geweest zijn, super mooi weer, erg veel mensen, maar je kunt nagaan wat voor 'hel' het kijken van de DVD is geweest
Sinds kort zit er in het digitale tv pakket.. Sterren.nl.. dat is pas een hel.. 24 uur 7 dagen per week non-stop Tros Muziekfestival..quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar ja, als je dat overleeft, kun je alles aan
* ReMcOrE is jaloersquote:Op woensdag 14 februari 2007 10:07 schreef Katana het volgende:
Ik brak vanmorgen mn benen over 2 postzakken valentijnskaarten die voor mn voordeur stonden. Dus die onzin is er vandaag ook weer
ik zat niet met bier voor m'n neus naar die DVD te kijken, maar je punt klopt welquote:Op woensdag 14 februari 2007 10:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Sinds kort zit er in het digitale tv pakket.. Sterren.nl.. dat is pas een hel.. 24 uur 7 dagen per week non-stop Tros Muziekfestival..
meestal zie je het bier rijkelijk vloeien.. dat zal wel moeten![]()
dat is hetzelfde als nuchter naar zo'n ski hut feest gaat (en moet blijven)..quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik zat niet met bier voor m'n neus naar die DVD te kijken, maar je punt klopt wel
dat je er uberhaupt er al heen gaatquote:Op woensdag 14 februari 2007 10:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
dat is hetzelfde als nuchter naar zo'n ski hut feest gaat (en moet blijven)..![]()
Een keer per ongeluk daar verzeild geraakt.. sindsdien.. NOOIT MEER!!!quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat je er uberhaupt er al heen gaat![]()
waar als ik vragen mag?quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Een keer per ongeluk daar verzeild geraakt.. sindsdien.. NOOIT MEER!!!![]()
![]()
Plaatselijke bar in Naaldwijkquote:
Dan had ik nu als een gek naar school gemoetenquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:07 schreef lienelien het volgende:
stel je voor dat je dacht dat het vrijdag was![]()
Dan was het over 45 minuten weekendquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:07 schreef lienelien het volgende:
dan had ik over 45 minuten moeten beginnen met werken, tot 17.30quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:07 schreef lienelien het volgende:
RSPCTquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:15 schreef lienelien het volgende:
oh.
Ik had hier dan gewoon weer tot 18u gezeten
mag je niet thuis 'werken' dan?quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:20 schreef PieterBas het volgende:
ik ga me serieus nu af vragen wat ik de komende 2 dagen gaat doen... Stagebegeleiders alle 2 op zakenreis.. en de website bouwen voor de handleiding kan ik thuis ook
Nog niet.. maar dit zou een goede mogelijkheid zijn...quote:
je kunt het altijd proberen te regelenquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nog niet.. maar dit zou een goede mogelijkheid zijn...
dat is idd heel veel, doe je echt 50 uur in 5 dagen?quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:28 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
50 uur stage per week is heul niet zo leuk, al mag ik leuke dingen doen hier![]()
![]()
![]()
je Mamma doet het toch ook nog wel?quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:44 schreef Goover het volgende:
Ook goedemorgen Pieter en ReMcOrE(En de rest ook natuurlijk
)
Ik was vorige week de hele week met de auto (Mamma heeft mij toen gebracht en opgehaald). Maar nu doet mijn fiets het weer en moet ik dus fietsen.
welkom, voeg jezelf maar even toe aan de OP op Wikiquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:53 schreef RayMania het volgende:
* RayMania meldt zich hier ook maar.
quote:
Net gedaanquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
welkom, voeg jezelf maar even toe aan de OP op Wiki
en wat moet ik me voorstellen bij een Chemistry stage? en waar loop je stage?quote:
Loop stage bij ProSensa, een biotechnisch bedrijf. Ik doe een organische stage. Wat ik doe mag ik niet zeggenquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en wat moet ik me voorstellen bij een Chemistry stage? en waar loop je stage?
zozo, toe maarquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:02 schreef RayMania het volgende:
[..]
Loop stage bij ProSensa, een biotechnisch bedrijf. Ik doe een organische stage. Wat ik doe mag ik niet zeggen.
Geheimhoudingsplichtquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:02 schreef RayMania het volgende:
[..]
Loop stage bij ProSensa, een biotechnisch bedrijf. Ik doe een organische stage. Wat ik doe mag ik niet zeggen.
ik werk van maandag tot vrijdag ja, meestal (als het goed is) van 9u t/m 18u. Maar dat loopt nogal eens uitquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je kunt het altijd proberen te regelen
[..]
dat is idd heel veel, doe je echt 50 uur in 5 dagen?![]()
Koffie halen dus.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:02 schreef RayMania het volgende:
[..]
Over koffie gesproken..quote:
Goedemiddagquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:37 schreef francis997 het volgende:
hallo allemaal, ben er ook weer. Had vanmorgen vrij vanwege tussen tijdse toets(nep rijexamen). En mag de uren toch meetelllen. Ben nu lekker bezig, nieuwe apparatuur inventariseren, met de radio via internet erbij
ow..maar lijkt me wel lekker zo..zonder begeleiders.. ik ben ff wat nieuwe apparatuur aan t stickeren en uitpakken...ik ga er zo 5 uitpakken en stickeren..en hierna ga ik pauze houden.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:42 schreef PieterBas het volgende:
Ja hoor..
Het is rustig.. wil naar huis.. stagebegeleiders zijn op zakenreis.. dus ik zit een beetje een stoel warm te houden. Nu aan de slag met het bouwen van een simpele website voor de flash tutorials
nee... hoezo?quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:53 schreef PieterBas het volgende:
Iemand net nog naar Radio 538 zitten luisteren?
Er was een soort van relatietest.quote:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Er was een soort van relatietest.
Je geeft zelf op bij 538..
Je geliefde wordt gebeld door een medewerkster van 538.. Die is zogenaamd werkneemster van bloemist de Klaproos. Vanwege een actie geeft zijn gratis een boeket weg..
Die mag de geliefde dus weggeven. De bedoeling is natuurlijk dat diegene zich heeft opgeven het boeket krijgt.
Vrouw wordt gebeld, wordt aan het lijntje gehangen, door de medewerkster van 538.
Ze wou het boeket aan Sander geven (was haar baas oid)
Medewerkster van 538 was al damage control aan het doen.. Wil je hem niet aan iemand anders sturen?
Hij moest naar Sander naar, op het kaartje moest komen te staan, ze moest even denken maar het werd.
"Binnenkort echt samen -x-"
Barry Paf (DJ) breekt in.. Hij legt het spelletje uit. Het slachtoffer vond het maar een slecht grap
Ramon (gast die zich had opgegeven) werd er bijgevoegd.. Enigszins geshockt dat zijn schatje met de baas in de weer was.Zij probeerde nog wat damage control te doen, maar het was voor hem al te laat.
Probleem is dat als je meedoet, sowieso een reis naar Rome wint, dus ook die gast won een reis naar Rome
Barry Paf (DJ): en met wie ga je mee naar Rome?
Ramon: dan ga ik wel met Chantal... die neuk ik toch ook al 3 maanden..
Graag gedaan..quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:21 schreef Katana het volgende:
[..]
![]()
![]()
_ O-
Mijn God, you make my day. Schitterend.
Welkomquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:22 schreef Roycoooooo het volgende:
* Roycoooooo meldt zich ook maar ff dan![]()
K doe (met nog 1 iemand) een afstudeeropdracht voor de opleiding CE bij Croon Electrotechniek.. Geheimhoudingsplicht, hou me daar maar aan qua opdracht:9
O dat is dan weer een beetje jammerquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Graag gedaan..
Ik zit nog steeds met tranen van het lachen. Normaal is echt geen reet aan tussen 10.00 en 16.00 op Radio 538, maar dit was heel erg grappig.. Er loopt nog ergens een topic, dat het hele zooitje gespeeld is, maar dat mag de pret niet drukken![]()
Linkjequote:Op woensdag 14 februari 2007 13:28 schreef Katana het volgende:
.wav?
Dank uquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |