Zet je bed eens aan de andere kant van je kamer, dan kun je morgen met je goede been uit bed stappenquote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:29 schreef jpjedi het volgende:
gaat lekker met jullie.Weer een heel topic weg.
![]()
TVP-tje lukt nog wel vanuit Puni
Die grap had ik gister ook al gemaaktquote:
Je kan helemaal niet pokeren?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:07 schreef ursel het volgende:
Lies is lekker bezig dan.. Was laatst ook de pokertafel met iemand aan het testen waar JP ook al niets van wist..
haha Ik had Puni moeten schrijven als Punequote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:05 schreef FJD het volgende:
[..]
Die grap had ik gister ook al gemaakt
Ik: en wat ga je verder nog doen in India?
Lies: Morgenochtend vliegen naar Puni!
Ik: Wat moet je bij Puni en weet JP ervan?
Laf hoor. Je bent nu alles snel nog even aan het teruglezenquote:
Teruglezenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:41 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Laf hoor. Je bent nu alles snel nog even aan het teruglezen
Ik wil best zo af en toe nog even doorspammen dat 3lmo nog steeds een user-icon voor me moet zoeken. Maar dat betekend wel dat de door jou geselecteerde user-icon verloren gaat.. ;')quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:31 schreef IJsmuts het volgende:
wat er gisteren teveel is gespammed wordt vandaag zeker recht getrokken![]()
krijg je van mij 10 euro en eeuwige dankquote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:06 schreef ursel het volgende:
[..]
Ben alleen bang dat ik straks nog 3lmo weg jaag..![]()
Eitje...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:13 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
krijg je van mij 10 euro en eeuwige dank![]()
Server heb ik al gerestart maar wat moet er allemaal bij FF aan?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:20 schreef staticdata het volgende:
en hem gelijk even start en stopt.
ofwel diamond doe je werk eens
uiteraard voor de rest van 2007, 01.01.2008 kom ik je prijs brengenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:22 schreef ursel het volgende:
Tadaaa.. Nog geen reactie van 3lmo..
Kom maar op met die 10 eurie..![]()
Ooh.. en de eeuwige roem..![]()
zet er ook ff bij: "WE KICK FOR TITS"quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:27 schreef FJD het volgende:
Alles vol aanDood aan de granaat hoeren
![]()
Zou je ook even in de server message kunnen zetten "TESTING THIS WEEK WITH FF ON!"
Thanks
quote:
Hmm ik wil het graag doen maar als ik wil opslaan loopt hij te ouwehoeren over service pack netwerkframe blabla en dat kan best eens kloppen. Oftewel ik kan de settings niet opslaan.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:27 schreef FJD het volgende:
Alles vol aanDood aan de granaat hoeren
![]()
Zou je ook even in de server message kunnen zetten "TESTING THIS WEEK WITH FF ON!"
Thanks
als jij ook een 30x op mn C4 wil staan ben ik je man!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:33 schreef Stefan740 het volgende:
![]()
Gaan we weer
Iemand die me wil helpen die 20 repairpunten in 1 ronde te krijgen?
Nee ik ben er nogquote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:06 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik wil best zo af en toe nog even doorspammen dat 3lmo nog steeds een user-icon voor me moet zoeken. Maar dat betekend wel dat de door jou geselecteerde user-icon verloren gaat.. ;')
Ben alleen bang dat ik straks nog 3lmo weg jaag..![]()
Je wilt me weg omdat ik je ownquote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:13 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
krijg je van mij 10 euro en eeuwige dank![]()
Heb ik niet nodigquote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:38 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
als jij ook een 30x op mn C4 wil staan ben ik je man!![]()
owja, ik moet ook nog 2000 kills om mn k/d postitief te krijgen![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ben ook weer terug van Wintersport!
Hallo
Yepquote:
Echte mannen maken geen toetsen...quote:
quote:
ik ook man, gaaf he?!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:25 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Echte mannen maken geen toetsen...
Maar ik heb de CITO toets een kleine 7/8 jaar geleden gemaakt.. ik had toen een 550, dus ik ben echt keislim![]()
![]()
Daar gaat mijn winst...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:12 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Nee ik ben er nog![]()
[..]
Je wilt me weg omdat ik je own![]()
[..]
Heb ik niet nodig![]()
een onderbroekquote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:26 schreef dekkered het volgende:
zon stukje stof (weet niet meer hoe dat heet![]()
)
wahahah PWND! 6 februari!quote:
Krijg mn Uber H4x0rrrrr skills in je ass, ik rag je de pan uitquote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:28 schreef FJD het volgende:
[..]
wahahah PWND! 6 februari!![]()
sorry had het niet helemaal doorgelezen
zou wel willen maar moet centjes sparen voor mn vloerquote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:33 schreef FJD het volgende:
Als je m echt zo graag wilt dan kijk je toch even rond op Marktplaats [afbeelding]
je hebt BF2 nogquote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:35 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
zou wel willen maar moet centjes sparen voor mn vloer![]()
een eigen huis![]()
![]()
dag leuke dingen![]()
![]()
Eigen huisquote:
whehehe, wil jij wel samen met kogeltje in een kamer zittenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:39 schreef FJD het volgende:
[..]
Eigen huis
Housewarming
Housewarming van BoF![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wel beetje de positieve kanten blijven zien he![]()
wat is dat dan nou weer voor bullshitquote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:45 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
whehehe, wil jij wel samen met kogeltje in een kamer zitten![]()
als er iemand tegen lelijk tegen je is kruip je maar dicht tegen mij aan hoorquote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:45 schreef dekkered het volgende:
[..]
wat is dat dan nou weer voor bullshit![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:47 schreef IJsmuts het volgende:
als er iemand tegen lelijk tegen je is kruip je maar dicht tegen mij aan hoor![]()
liever nietquote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:47 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
als er iemand tegen lelijk tegen je is kruip je maar dicht tegen mij aan hoor![]()
Geloof me, als je een half uur naar Foxie z'n 'belevingen' van de Apeldoorn meet luistert, dan is dit nog de meest veilige optiequote:
gans zei het laatst ook al, gooi die foto's es onlinequote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:50 schreef FJD het volgende:
[..]
Geloof me, als je een half uur naar Foxie z'n 'belevingen' van de Apeldoorn meet luistert, dan is dit nog de meest veilige optie
Dat duurde nog langquote:
Tsja lastige he als je 18 of ouder bent, kan je moeilijker een relatie beginnen met die tere zieltjesquote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:55 schreef IJsmuts het volgende:
ik denk niet dat ik een goede papa zal zijn, ik en kleine kinderen gaat niet echt samen![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:03 schreef Viro het volgende:
Hey ik ben er dan weer gaan we deze topica proberen vandaag vol te krijgenWas gisteren bijna gelukt
![]()
Hmmmm laat me denkenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:05 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
begin maar met een viese mop te tappen
![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:05 schreef Viro het volgende:
[..]
Tsja lastige he als je 18 of ouder bent, kan je moeilijker een relatie beginnen met die tere zieltjes![]()
18quote:
Lekker geneuckt, neem ik aan.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:09 schreef Viro het volgende:
[..]
18
Moet je horen.
K zat vandaag in de tram onderweg naar school. Ik dus rustig naar muziek aan het luisteren op me telefoon. Komt er zo'n gore breezah naast me zitten die alles zou doen voor een lul. Dat was mijn eerste indruk dan. Dus ik weer rustig naar buiten kijken. Voel ik in 1 keer een hand op me boven been![]()
![]()
![]()
Probeer dat lopende SOA kind mij te versieren
![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:09 schreef Viro het volgende:
[..]
18
Moet je horen.
...zo'n gore breezah naast me zitten die alles zou doen voor een lul.....
Dekkered versie was leukerquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:14 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
![]()
hier moest ik echt om lachuh, mn collega's kijken naar me alsof ik een jostie ben
![]()
@ ferdi, wrm verander je dekkered in virois het stukje waard om te lezen
![]()
@ gans, beter zo?! en voor jou![]()
A you've eaten here pussyquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:15 schreef Viro het volgende:
[..]
Moet er niet aan denkenK heb sinds vanochtend niks gevreten vanwege dat sletje
![]()
![]()
![]()
1. K heb geen zus (gelukkig maar)quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:10 schreef FJD het volgende:
-knip-
Liever een hiv hoertje dan een breezah. Die zijn emotioneel onstabiel. raken ze zwanger roepen ze gelijk : Ik ben verkrachtquote:
Dat is zo'n beetje met alle moppenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:15 schreef IJsmuts het volgende:
ik ken hem ook al ferdi, was wel een top mop toen we 14 waren![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:18 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat is zo'n beetje met alle moppenVolgens mij wordt je na een tijdje volwassen en kom je tot het inzicht dat stand-up comedy, cabaret en programma's als Koefnoen de echte humor brengen en niet een of ander stom flauw grapje. Je wordt volwassen denk ik.
mmmm lekkah mmmmmquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:21 schreef Viro het volgende:
[..]
hou je wel van he, van vieze dingetjes:P
en dan al 10x gepost hebben hequote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:09 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik doe niet mee met dat spammen, dat is zo triest
www.lachvandedag.comquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:21 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zegt het ene ei tegen het andere:
"Kijk uit! Je rolt bijna van de tafel!"
Zegt het andere ei
"Ach... Klets!!!"
Ik dacht laat ik weer eens kijkenquote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Om deze moest ik toch echt een beetje lachen.
Een man gaat skiën in Oostenrijk en valt de eerste dag gruwelijk hard. Gelukkig heeft hij niets gebroken, en dat vertelt hij met trots aan de hoteleigenaar. Die zegt: "Da hast du Schwein gehat." De man begrijpt echter niet wat die kerel bedoelt. De volgende dag valt de man van de bevroren trap naar de skilift en opnieuw heeft hij niets gebroken. 's Avonds vertelt hij dit aan de hoteleigenaar. Die zegt weer: "Da hast du Schwein gehat." En de vent weet maar niet wat dat betekent. Maar nu gaat hij het vragen aan een andere hotelbezoeker. Die zegt: "Nou, dat betekent zoiets als dat je geluk hebt gehad." De man is blij dat hij het weet. Die avond is er een gala in het hotel en de hoteleigenaar komt bij de man staan en vraagt: "Hast du schon mit meiner Tochter getanzt?" Antwoordt hij met trots: "Nein, das Schwein habe ich noch nicht gehat!"
Ik gister ook toen er gevraagd werd om een hele slechte grapquote:
Ik doe dat Groot Dictee wel in m'n eentjequote:
Waarom denk je dat de t er dikgedrukt bij staatquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:27 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik doe dat Groot Dictee wel in m'n eentje
Leeftijd lieve schatquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:28 schreef Viro het volgende:
Waarom denk je dat de t er dikgedrukt bij staat
K moest wat spammenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:29 schreef FJD het volgende:
[..]
Leeftijd lieve schatIk loop je ook maar te sarren man
ik heb ook geen zussenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:16 schreef Viro het volgende:
[..]
1. K heb geen zus (gelukkig maar)
2. Het is viro ipv dekkered![]()
Dit is niet eens flauwquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:29 schreef FJD het volgende:
Flauw
The victim is on the pot in the dorm washroom. Everyone grabs a bucket (we used the waste baskets from our rooms) and fills the buckets with water. Take a paper bag and set it on fire, toss it under the door into the stall. Yell fire as everyone tosses the water into the stall. Needless to say the fire as well as the victim get very wet.
Relaties kunnen weer uitquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:56 schreef FJD het volgende:
Ik heb wel een zus maar no way dat ik die ga introduceren![]()
en ze heeft al een vriendje, een brabo
Dan kom ik weer terug op m'n eerste zinquote:
kan ook perongeluk ontmoetenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:58 schreef FJD het volgende:
[..]
Dan kom ik weer terug op m'n eerste zin
Moet ze je alleen wel zien staanquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:59 schreef dekkered het volgende:
kan ook perongeluk ontmoeten
Miss ben ik wel een patsertjequote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:59 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
![]()
omdat ik je vreselijk irritant vind. dat gepats was even leuk, maar ik lees het in elke post van je![]()
Nominatie meest flauwe grap van het topicquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:15 schreef diamondvoodoo het volgende:
beter dan een bijdevoetje
Wie is een treinslet?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:16 schreef Stefan740 het volgende:
Met je treinslet avontuurtje
Wist je niet dat ik bi benquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:15 schreef Stefan740 het volgende:
Ik dacht dat jij homoseksueel geaard was Viro
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:28 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ben er ooit eens uitgezet in de trein omdat we betrapt warenDat is geen grap.
Met Baus?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:30 schreef Viro het volgende:
[..]
, zou het wil een keer in een trein willen doen
Tja, dan had je die breezah gewoon mee naar het station moeten nemenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:30 schreef Viro het volgende:
[..]
, zou het wil een keer in een trein willen doen
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:38 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Tja, dan had je die breezah gewoon mee naar het station moeten nemen![]()
![]()
hijs foutquote:
kan ik dit op mn werk openen?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:47 schreef Viro het volgende:
Speciaal voor IJsmuts
Nu moet je als een gek gaan downloaden jij![]()
voordat het te laat is
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:50 schreef dekkered het volgende:
[..]
hijs fout
het is beter bij de hand als bij de voet anders moe je zo bukken (dus ook voor ijs oppassen)
Serieus?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:55 schreef Viro het volgende:
![]()
![]()
![]()
* Viro valt van zijn stoel van het lachen
Bring it on!quote:
nice is dat ook geluktquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:55 schreef Viro het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
* Viro valt van zijn stoel van het lachen
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:57 schreef FJD het volgende:
[..]
Bring it on!kan die ook op de beamer en ondersteunt ie 1080p ?
Die grap is nog ouder dan Jorrit z'n grap manquote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:57 schreef FJD het volgende:
[..]
Bring it on!kan die ook op de beamer en ondersteunt ie 1080p ?
et was 6 keerquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:59 schreef FJD het volgende:
Vijf keer is voor homo's!
Gelukkig beheers je wel gewoon de nederlandse taal, want tellen kun je nietquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:59 schreef FJD het volgende:
Dat is ie al. En Dan zit ik met de GNTD bij jou in het zelfde teamquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:59 schreef FJD het volgende:
1) Ik zeg "vijf keer is voor homo's" zonder een naam te noemen. Dat Dekkered daarna nog een keer post dat kan gebeuren en dat zegt niets anders dan dat hij zichzelf niet aangesproken voelt maar niets over de waarheid van mijn zinquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:01 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Gelukkig beheers je wel gewoon de nederlandse taal, want tellen kun je niet
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:04 schreef FJD het volgende:
Nederlandse wordt overigens met een hoofdletter gespeld.
Nee geef mij maar een chick waar ik de hele dag mee kan rotzooienquote:
Gezondheid.quote:
Ik hou nog wel van je hoor ouwe zuipschuitquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:34 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Gezondheid.
Geile kikker!quote:
een terug vindt post wel een trek veer post nietquote:
Idd imageshackquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:18 schreef FJD het volgende:
Ja gooi die foto dan gewoon op XS.to. Kut imageshack
Mja sommige gedeelten wel maar zeker niet alles!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:07 schreef FJD het volgende:
Die van Jack Bauer vind ik leuker maar goed Jack is ook een makkelijker personage om op te schieten omdat de serie zo over de top is
During the commercials, Jack Bauer calls the CSI detectives and solves their crimes.
Jack Bauer teaches a course at Harvard entitled: "Time Management: Making the Most Out Of Each Day."
Jack Bauer once killed so many terrorists that at one point, the #5 CIA Most Wanted fugitive was an 18-year-old teenager in Malaysia who downloaded the movie Dodgeball.
If Jack Bauer was gay, his name would be Chuck Norris.
Finding Nemo would have been vastly more exciting had Jack Bauer been looking for him.
Vooral de Nemo en de Harvard zijn echt geniaal
Oneensquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:41 schreef FJD het volgende:
De gedeeltes waarin Jack Bauer niet met een geweer in z'n handen loopt zijn niet over the top nee. Daarna is het natuurlijk een geweldige actieserie maar is het zo ongeloofwaardig als de neten
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:43 schreef FJD het volgende:
Mensen die Foxie neergeschoten hebben!
een cheataah dus
Mensen die Foxie neerschieten!quote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:51 schreef FJD het volgende:
[..]
Mensen die Foxie neerschieten!
een slechtvalk
Zo is de grap toch een stuk minder leuk he?
Overigens vind ik het dubieus om vogels op snelheid te meten. Als ze recht naar beneden duiken en een paar keer fladderen dan gaan ze al hard. Ik plak toch ook geen cheetah op een 747 om hem halverwege los te laten en te roepen "kijk hij gaat wel 800km/u!".
Nee, ook dit is fout.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:51 schreef FJD het volgende:
[..]
Mensen die Foxie neerschieten!
een slechtvalk
Zo is de grap toch een stuk minder leuk he?
Overigens vind ik het dubieus om vogels op snelheid te meten. Als ze recht naar beneden duiken en een paar keer fladderen dan gaan ze al hard. Ik plak toch ook geen cheetah op een 747 om hem halverwege los te laten en te roepen "kijk hij gaat wel 800km/u!".
GTSTquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:10 schreef FJD het volgende:
Ow ja omdat er dan zeker reclame is van GTST. Je gaat toch niet zeggen dat het Ludo is heDie heeft het namelijk altijd gedaan.
flikker jij je zinquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:18 schreef FJD het volgende:
Ja gooi die foto dan gewoon op XS.to. Kut imageshack
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:51 schreef FJD het volgende:
[..]
Ja, maar die fladdert niet meer als die een duikvlucht naar beneden neemt, dus die zal dan wel op de boeing hebben gezeten, zo mijn oventje in..quote:
je moet nog wel de vulling er in doen en een appel in zijn mond doenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:02 schreef ursel het volgende:
[..]
Ja, maar die fladdert niet meer als die een uidkvlucht naar beneden neemt, dus die zal dan wel op de boeing hebben gezeten, zo mijn oventje in..![]()
* whisfull dreaming..![]()
Die appel zit al in de mond van de cheetah..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:03 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
je moet nog wel de vulling er in doen en een appel in zijn mond doen
ik bedoel voor de turkey lul!! wat ben jij een slechte kokquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:04 schreef ursel het volgende:
[..]
Die appel zit al in de mond van de cheetah..![]()
En vulling is voor watjes.. die krijg ik volgende week pas..![]()
Zegt degene die een kalkoen met hoofd wil serveren.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:08 schreef Silver_Shark het volgende:
ik bedoel voor de turkey lul!! wat ben jij een slechte kok![]()
dat zei ik nietquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:13 schreef FJD het volgende:
[..]
Zegt degene die een kalkoen met hoofd wil serveren.
[afbeelding]
Die heeft de cheetah net opgegeten.. was me net voor..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:08 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ik bedoel voor de turkey lul!! wat ben jij een slechte kok![]()
Was je nou maar een slechtvalk geweest he!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:24 schreef ursel het volgende:
Die heeft de cheetah net opgegeten.. was me net voor..![]()
Dan had ik die cheetah echt te grazen genomen..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Was je nou maar een slechtvalk geweest he!
Daarvoor was ie ook bedoeltquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:55 schreef ursel het volgende:
[..]
Kvind ut niet echt een grapjas![]()
Maar vooruit, hij staat erin..![]()
Dat is sowieso niet zo moeilijk hoor.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:36 schreef ursel het volgende:
Dan had ik die cheetah echt te grazen genomen..
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:41 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat is sowieso niet zo moeilijk hoor.
Hier een vakantiefilmpje van toen ik een paar jaar geleden in Afrika was
[..]
[..]
begin dan bij je zelf begin hierquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:45 schreef 3lmo het volgende:
Wat een gay plaatjes, ga iets nutteloos doen ipv dat posten
LOL!! Dat is al zo oud man.. komt ook in Nederland op de tv, op Reality zone, voorheen Reality channel of TV oid..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:24 schreef FJD het volgende:
Whehe echt geniaal programma op TV hiero
Programma heet cheaters en dan gaat een secret investigator () onderzoeken of de persoon vreemd gaat
Net een gozer die ging naar een andere school toe (andere plaats) en vervolgens gaat z'n vriendin er met z'n best vriend vandoor"we didn't want to hurt you" "we thought you would understand" "you have to forgive me"
Wat een ontzettend slecht programma zegmaar wel vermakelijk natuurlijk
Ik wilde er op klikken, maar er viel niets te klikken, je hebt me teleurgesteld!quote:
Ik kom uit Rozenburg man. Ben allang blij dat we Veronica kunnen ontvangenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:51 schreef Mr_Baus het volgende:
LOL!! Dat is al zo oud man.. komt ook in Nederland op de tv, op Reality zone, voorheen Reality channel of TV oid..
Soms best hillarisch, maar al heel gauw saai en meer van het zelfde.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:55 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik kom uit Rozenburg man. Ben allang blij dat we Veronica kunnen ontvangenZie het nu pas en het is idd meer van hetzelfde
maar ach het vult je avond he
Jezus, die scene was vet nep. Ik zag duidelijk dat er een lepel wasquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:32 schreef IJsmuts het volgende:
"There Is No Spoon"
![]()
hoe meesterlijke film!!
![]()
ga jij hem nog maar eens kijken en dan nog vol ervan Fok aanslingerenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Jezus, die scene was vet nep. Ik zag duidelijk dat er een lepel was![]()
gisteren maar 2 uurtjes gespeeld hoorquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:13 schreef Stefan740 het volgende:
Niet teveel uurtjes maken he puni
quote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Jezus, die scene was vet nep. Ik zag duidelijk dat er een lepel was![]()
Whehequote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:48 schreef diamondvoodoo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
The Hallway Scene met geluid op 11quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:32 schreef IJsmuts het volgende:
"There Is No Spoon"
hoe meesterlijke film!!
Soort van PMSquote:Op woensdag 7 februari 2007 07:45 schreef staticdata het volgende:
FJD wat is WMS ook alweer
http://www.google.ro/search?q=wms&ie=utf-8&oe=utf-8&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-aquote:Op woensdag 7 februari 2007 07:54 schreef staticdata het volgende:
hmmm dat kan het niet zijn dan.
hier bij eneco als ik afsluit krijg ik altijd WMS idle not responding. dus het zit in een andere context
Ziet er keun uit, maar dan alleen meer voor een keertje vakantie...quote:Op woensdag 7 februari 2007 07:44 schreef jpjedi het volgende:
Hier even wat foto'tjes!
* foto's*
groetjes, Lies
Had die pauper niet eens genoeg geld op zijn rekening daarvoor dan??quote:Op woensdag 7 februari 2007 08:07 schreef FJD het volgende:
[afbeelding]
Uit een ander topic, wordt even de hele hypotheek afgeschreven
Splash damage met infa. only!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
FF aangezet.
100% Friendly fire
50% Splash damage
Tsja, kun je verwachten als je een spaarhypotheek hebt...quote:Op woensdag 7 februari 2007 08:07 schreef FJD het volgende:
[afbeelding]
Uit een ander topic, wordt even de hele hypotheek afgeschreven
quote:Op woensdag 7 februari 2007 08:44 schreef 3lmo het volgende:
Nu jullie toch server aan het aanpassen zijn, misschien een 32 spelers versie van Karkand nemen, en misschien met voertuigen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |