1. K heb geen zus (gelukkig maar)quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:10 schreef FJD het volgende:
-knip-
Liever een hiv hoertje dan een breezah. Die zijn emotioneel onstabiel. raken ze zwanger roepen ze gelijk : Ik ben verkrachtquote:
Dat is zo'n beetje met alle moppenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:15 schreef IJsmuts het volgende:
ik ken hem ook al ferdi, was wel een top mop toen we 14 waren![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:18 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat is zo'n beetje met alle moppenVolgens mij wordt je na een tijdje volwassen en kom je tot het inzicht dat stand-up comedy, cabaret en programma's als Koefnoen de echte humor brengen en niet een of ander stom flauw grapje. Je wordt volwassen denk ik.
mmmm lekkah mmmmmquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:21 schreef Viro het volgende:
[..]
hou je wel van he, van vieze dingetjes:P
en dan al 10x gepost hebben hequote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:09 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik doe niet mee met dat spammen, dat is zo triest
www.lachvandedag.comquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:21 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zegt het ene ei tegen het andere:
"Kijk uit! Je rolt bijna van de tafel!"
Zegt het andere ei
"Ach... Klets!!!"
Ik dacht laat ik weer eens kijkenquote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Om deze moest ik toch echt een beetje lachen.
Een man gaat skiën in Oostenrijk en valt de eerste dag gruwelijk hard. Gelukkig heeft hij niets gebroken, en dat vertelt hij met trots aan de hoteleigenaar. Die zegt: "Da hast du Schwein gehat." De man begrijpt echter niet wat die kerel bedoelt. De volgende dag valt de man van de bevroren trap naar de skilift en opnieuw heeft hij niets gebroken. 's Avonds vertelt hij dit aan de hoteleigenaar. Die zegt weer: "Da hast du Schwein gehat." En de vent weet maar niet wat dat betekent. Maar nu gaat hij het vragen aan een andere hotelbezoeker. Die zegt: "Nou, dat betekent zoiets als dat je geluk hebt gehad." De man is blij dat hij het weet. Die avond is er een gala in het hotel en de hoteleigenaar komt bij de man staan en vraagt: "Hast du schon mit meiner Tochter getanzt?" Antwoordt hij met trots: "Nein, das Schwein habe ich noch nicht gehat!"
Ik gister ook toen er gevraagd werd om een hele slechte grapquote:
Ik doe dat Groot Dictee wel in m'n eentjequote:
Waarom denk je dat de t er dikgedrukt bij staatquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:27 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik doe dat Groot Dictee wel in m'n eentje
Leeftijd lieve schatquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:28 schreef Viro het volgende:
Waarom denk je dat de t er dikgedrukt bij staat
K moest wat spammenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:29 schreef FJD het volgende:
[..]
Leeftijd lieve schatIk loop je ook maar te sarren man
ik heb ook geen zussenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:16 schreef Viro het volgende:
[..]
1. K heb geen zus (gelukkig maar)
2. Het is viro ipv dekkered![]()
Dit is niet eens flauwquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:29 schreef FJD het volgende:
Flauw
The victim is on the pot in the dorm washroom. Everyone grabs a bucket (we used the waste baskets from our rooms) and fills the buckets with water. Take a paper bag and set it on fire, toss it under the door into the stall. Yell fire as everyone tosses the water into the stall. Needless to say the fire as well as the victim get very wet.
Relaties kunnen weer uitquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:56 schreef FJD het volgende:
Ik heb wel een zus maar no way dat ik die ga introduceren![]()
en ze heeft al een vriendje, een brabo
Dan kom ik weer terug op m'n eerste zinquote:
kan ook perongeluk ontmoetenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:58 schreef FJD het volgende:
[..]
Dan kom ik weer terug op m'n eerste zin
Moet ze je alleen wel zien staanquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:59 schreef dekkered het volgende:
kan ook perongeluk ontmoeten
Miss ben ik wel een patsertjequote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:59 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
![]()
omdat ik je vreselijk irritant vind. dat gepats was even leuk, maar ik lees het in elke post van je![]()
Nominatie meest flauwe grap van het topicquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:15 schreef diamondvoodoo het volgende:
beter dan een bijdevoetje
Wie is een treinslet?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:16 schreef Stefan740 het volgende:
Met je treinslet avontuurtje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |