een terug vindt post wel een trek veer post nietquote:
Idd imageshackquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:18 schreef FJD het volgende:
Ja gooi die foto dan gewoon op XS.to. Kut imageshack
Mja sommige gedeelten wel maar zeker niet alles!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:07 schreef FJD het volgende:
Die van Jack Bauer vind ik leuker maar goed Jack is ook een makkelijker personage om op te schieten omdat de serie zo over de top is
During the commercials, Jack Bauer calls the CSI detectives and solves their crimes.
Jack Bauer teaches a course at Harvard entitled: "Time Management: Making the Most Out Of Each Day."
Jack Bauer once killed so many terrorists that at one point, the #5 CIA Most Wanted fugitive was an 18-year-old teenager in Malaysia who downloaded the movie Dodgeball.
If Jack Bauer was gay, his name would be Chuck Norris.
Finding Nemo would have been vastly more exciting had Jack Bauer been looking for him.
Vooral de Nemo en de Harvard zijn echt geniaal
Oneensquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:41 schreef FJD het volgende:
De gedeeltes waarin Jack Bauer niet met een geweer in z'n handen loopt zijn niet over the top nee. Daarna is het natuurlijk een geweldige actieserie maar is het zo ongeloofwaardig als de neten
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:43 schreef FJD het volgende:
Mensen die Foxie neergeschoten hebben!
een cheataah dus
Mensen die Foxie neerschieten!quote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:51 schreef FJD het volgende:
[..]
Mensen die Foxie neerschieten!
een slechtvalk
Zo is de grap toch een stuk minder leuk he?
Overigens vind ik het dubieus om vogels op snelheid te meten. Als ze recht naar beneden duiken en een paar keer fladderen dan gaan ze al hard. Ik plak toch ook geen cheetah op een 747 om hem halverwege los te laten en te roepen "kijk hij gaat wel 800km/u!".
Nee, ook dit is fout.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:51 schreef FJD het volgende:
[..]
Mensen die Foxie neerschieten!
een slechtvalk
Zo is de grap toch een stuk minder leuk he?
Overigens vind ik het dubieus om vogels op snelheid te meten. Als ze recht naar beneden duiken en een paar keer fladderen dan gaan ze al hard. Ik plak toch ook geen cheetah op een 747 om hem halverwege los te laten en te roepen "kijk hij gaat wel 800km/u!".
GTSTquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:10 schreef FJD het volgende:
Ow ja omdat er dan zeker reclame is van GTST. Je gaat toch niet zeggen dat het Ludo is heDie heeft het namelijk altijd gedaan.
flikker jij je zinquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:18 schreef FJD het volgende:
Ja gooi die foto dan gewoon op XS.to. Kut imageshack
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:51 schreef FJD het volgende:
[..]
Ja, maar die fladdert niet meer als die een duikvlucht naar beneden neemt, dus die zal dan wel op de boeing hebben gezeten, zo mijn oventje in..quote:
je moet nog wel de vulling er in doen en een appel in zijn mond doenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:02 schreef ursel het volgende:
[..]
Ja, maar die fladdert niet meer als die een uidkvlucht naar beneden neemt, dus die zal dan wel op de boeing hebben gezeten, zo mijn oventje in..![]()
* whisfull dreaming..![]()
Die appel zit al in de mond van de cheetah..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:03 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
je moet nog wel de vulling er in doen en een appel in zijn mond doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |