Muchas graciasquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:44 schreef buzzer het volgende:
TT even gefixt, dan kunnen we ons weer concentreren op de verkoop
Pff lastige vraag, op de bandjes staan er een stuk of 90... gaat mn beetje te ver om die allemaal hier neer te zetten. Als je speciale voorkeur voor een bepaalde game heb, kan ik voor je kijken of die er tussen staat.quote:Op zondag 4 februari 2007 13:58 schreef thabit het volgende:
Welke spellen zitten erbij?
Starquake - nopequote:Op zondag 4 februari 2007 22:00 schreef thabit het volgende:
Starquake, jumpman, pitstop, galaga, pole position, yie ar kung fu, popeye, jawbreaker. Welke heb je daar bijvoorbeeld van?
Waarschijnlijk niet.. aangezien de TS die niet heeft...quote:Op maandag 5 februari 2007 01:04 schreef RvdLinden het volgende:
Kan ik Jawbreaker los kopen?
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:35 schreef Monk het volgende:
Jawbreaker - nope
Hoor ik daar een bod?quote:Op maandag 5 februari 2007 01:47 schreef KopieerMachine het volgende:
mhweh.. die is nog wel 50 waard
Ehh... zie antwoord van Superhuuperquote:Op maandag 5 februari 2007 01:04 schreef RvdLinden het volgende:
Kan ik Jawbreaker los kopen?
No problemoquote:Op maandag 5 februari 2007 11:41 schreef Thrackan het volgende:
niet als kaping bedoeld, maar misschien dat ik nog ergens een flop drive heb liggen, ik zal er even naar kijken, is misschien handig voor geïnteresseerden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |