nog mooier danquote:Op zondag 4 februari 2007 00:55 schreef Mr_Baus het volgende:
Diamond is niet alleen terug op de server (spelen deed hij toch nog wel, en met BoF Tag) Hij doet ook erg goed zijn best om de server te vullen!! Chapeau!
jaaaaa heel toevallig!!!quote:Op zondag 4 februari 2007 00:57 schreef dekkered het volgende:
heb trouwens wel erg mooie sig met MEDIC!!! der bij(erig toevallig bedenk ik me net he ijs
![]()
)
quote:Op zondag 4 februari 2007 00:57 schreef Mr_Baus het volgende:
En ik ben inmiddels nummer 658 PKM hoer van de wereld![]()
Volgend weekend dik in de top 500![]()
als diamond niet op 1 staat, sta ik op 5quote:Op zondag 4 februari 2007 00:55 schreef Mr_Baus het volgende:
Diamond is niet alleen terug op de server (spelen deed hij toch nog wel, en met BoF Tag) Hij doet ook erg goed zijn best om de server te vullen!! Chapeau!
quote:Op zondag 4 februari 2007 00:59 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
als diamond niet op 1 staat, sta ik op 5![]()
Staat al een link naar de wiki in, kijk maar onder de links naar de oude topics.quote:Op zondag 4 februari 2007 01:01 schreef IJsmuts het volgende:
mn OP is niet gelukt, leaderboard is nog oud en de link naar de wiki werkt niet
![]()
wordt het wel Friday Night Fight Night hequote:Op zondag 4 februari 2007 01:03 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Dat nieuwe mannetje moet er nog tussen.. ssssttttt
![]()
![]()
Ik wil even een voorstel doen.. Friday Fight Night is een leuk idee, de naam alleen al kicked ass.. Dus waarom niet gewoon elke vrijdag?? En nu komt ie.. FIGHT night; dus enkel op de vrijdag de server van I/O afhalen en bijv. Karkand/oman/sharqi/dalian draaien? Harde battles met vehicles en planes/choppers.. Eens een keer testen of dat werkt?
nog eentje http://www.liveleak.com/view?i=3e6faab9faquote:Op zondag 4 februari 2007 01:03 schreef dekkered het volgende:
wtf moet je dit filmpje zien http://www.liveleak.com/view?i=4725731c61 (voral het einde)
Ik vond zo mooi vandaag heh.. paar van die momentjes.. Supermooi; Tussen Hotel en Square " pas op voor Baus, pas op voor Baus" knal ik Kogelvoer neer.. Loop jij terug om het te reviven... midden in mijn vizier.. Wacht ik natuurlijk eerst totdat je hem gerevived hebt en dan gaat die 7.62 kraan weer openquote:
ja zie het! hoe heet die nieuwe ook al weer, die captain de je de oren van de kop lult? zet ik die nog ff in het leaderboard. baus, op zich een leuk idee! speel verder al geneg IO. alleen moet je dan denk ik ook een tijd afspreken, van 20.00-00.00 ofoz en dan weer terugzetten op IOquote:Op zondag 4 februari 2007 01:03 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Staat al een link naar de wiki in, kijk maar onder de links naar de oude topics.
Klotp.. like i said; "wijn is fijn"quote:Op zondag 4 februari 2007 01:04 schreef dekkered het volgende:
[..]
wordt het wel Friday Night Fight Night he
whehe was mooi spelen ja, zie nu ook je nieuwe ondertitel, spongeBoFquote:Op zondag 4 februari 2007 01:07 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ik vond zo mooi vandaag heh.. paar van die momentjes.. Supermooi; Tussen Hotel en Square " pas op voor Baus, pas op voor Baus" knal ik Kogelvoer neer.. Loop jij terug om het te reviven... midden in mijn vizier.. Wacht ik natuurlijk eerst totdat je hem gerevived hebt en dan gaat die 7.62 kraan weer openWUHAHAHAHHAHA.. schitterend!
TS cheating!
Ik dacht iets van "C7Prix_nl", weet het alleen niet 100% zeker. Dus niet.quote:Op zondag 4 februari 2007 01:07 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ja zie het! hoe heet die nieuwe ook al weer, die captain de je de oren van de kop lult? zet ik die nog ff in het leaderboard. baus, op zich een leuk idee! speel verder al geneg IO. alleen moet je dan denk ik ook een tijd afspreken, van 20.00-00.00 ofoz en dan weer terugzetten op IO
zoiets.. zat het net al terug te zoeken in het vorige topic.. zie ik nu pas deze post staanquote:Op zondag 4 februari 2007 01:09 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Ik dacht iets van "C7Prix_nl", weet het alleen niet 100% zeker.
Volg jij dat circus ook mutsie?quote:
thanks staat er in!quote:Op zondag 4 februari 2007 01:09 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Ik dacht iets van "C7Prix_nl", weet het alleen niet 100% zeker. Dus niet.
Die naam klopte niet, moet dit zijn: C7Pr1x_NLquote:Op zondag 4 februari 2007 01:12 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
thanks staat er in!
[BoF] & Friends Leaderboard
Nu niet meerquote:Op zondag 4 februari 2007 00:59 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
als diamond niet op 1 staat, sta ik op 5![]()
Ik moet er natuurlijk nog in he .quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:15 schreef IJsmuts het volgende:
leaderboard, beetje geupdate
[BoF] & Friends Leaderboard
nog meer die er uit of in moeten?
staat er ook al inquote:Op zondag 4 februari 2007 01:27 schreef Viro het volgende:
C1pri1x_NL moet er nog ook in (nieuwe bof member, hij heeft zelfde rang als puni en stefan)
quote:Op zondag 4 februari 2007 01:34 schreef 3lmo het volgende:
Stelletje noobs hier vergeten de belangrijkste speler!![]()
edit wel in BF2S leaderbord, maar dan moet je wel even op K/D ratio sorteren dan pas komen de echte skills te voorschijn![]()
whehe die paar keer dat ik je ben tegen gekomen de laatste dagen heb ik je toch zoooo ge-ownedquote:Op zondag 4 februari 2007 01:34 schreef 3lmo het volgende:
Stelletje noobs hier vergeten de belangrijkste speler!![]()
edit wel in BF2S leaderbord, maar dan moet je wel even op K/D ratio sorteren dan pas komen de echte skills te voorschijn![]()
whehehe, heel goedquote:Op zondag 4 februari 2007 09:51 schreef FJD het volgende:
Nou weet ik t niet heel zeker maar als ik de stats van SoH-BlackSoldier bekijk dan gaat de history maar terug tot drie februari terwijl z'n enrollment date op 30 september 2006 staat. Als ik m'n eigen history bekijk dan gaat die wel terug. Ik gok dus dat z'n stats zijn gereset
http://bf2s.com/player/79314115/
WheheDag stats
Zijn fragrate is niet te vergelijken met die van ons. Als iedereen op een nieuw account begint hebben we allemaal een hogere fragratequote:Op zondag 4 februari 2007 09:54 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
whehe die paar keer dat ik je ben tegen gekomen de laatste dagen heb ik je toch zoooo ge-owned![]()
echte skills![]()
morguh![]()
daarom bausquote:Op zondag 4 februari 2007 09:55 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Zijn fragrate is niet te vergelijken met die van ons. Als iedereen op een nieuw account begint hebben we allemaal een hogere fragrate![]()
Jaja, eind van de maand ben ik hogere rang dan jij en own ik je nog steeds qua statsquote:Op zondag 4 februari 2007 10:27 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
daarom bauswij zijn gewoon nummer 5 en 6 en wij ownen de pan uit
![]()
zorg er dan ook even voor dat je 100 uur wake, dalian en oman er bij hebtquote:Op zondag 4 februari 2007 11:07 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Jaja, eind van de maand ben ik hogere rang dan jij en own ik je nog steeds qua stats![]()
Ben nu even filmpje aan het uploaden van Fraps die aanstond tijdens die foto maken.
ze beginnen gewoon overnieuwquote:Op zondag 4 februari 2007 09:51 schreef FJD het volgende:
Nou weet ik t niet heel zeker maar als ik de stats van SoH-BlackSoldier bekijk dan gaat de history maar terug tot drie februari terwijl z'n enrollment date op 30 september 2006 staat. Als ik m'n eigen history bekijk dan gaat die wel terug. Ik gok dus dat z'n stats zijn gereset
http://bf2s.com/player/79314115/
WheheDag stats
G36Equote:Op zondag 4 februari 2007 11:29 schreef Godlike02 het volgende:
Ik mag een nieuwe unlock kiezen
Iemand tips welke absoluut niet en welke wel?
Ik kan kiezen uit:
DAO-12
MK3A1
F2000
G36E
SCAR-L
MG36
L96A1
Jij gaat in krap 4 weken even 50000 punten scoren?quote:Op zondag 4 februari 2007 11:07 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Jaja, eind van de maand ben ik hogere rang dan jij en own ik je nog steeds qua stats![]()
Ben nu even filmpje aan het uploaden van Fraps die aanstond tijdens die foto maken.
whehe, als het zo blijft gaan lukt het hem welquote:Op zondag 4 februari 2007 11:40 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Jij gaat in krap 4 weken even 50000 punten scoren?succes!
F2000 is op zicht ook wel lekkere wapen als je hem onder de knie hebquote:
ik denk dat je hem beter kunt vasthouden in je handjes als je er kills mee wil makenquote:Op zondag 4 februari 2007 11:50 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
F2000 is op zicht ook wel lekkere wapen als je hem onder de knie heb
ik maak screens van elke BoFer die ik kill, rukt zo lekkerquote:Op zondag 4 februari 2007 11:54 schreef 3lmo het volgende:
Ijsmuts, als jij elke keer dat je mij vermoord een screenshot maakt ok, maar maak dan ook elke keer dat je door mij vermoord wordt een screenshot
LOLZquote:Op zondag 4 februari 2007 13:12 schreef Silver_Shark het volgende:
omdat ik high ping heb :S
dat is de high pinghack van mn neefje, doettie bij claymore hoertjesquote:Op zondag 4 februari 2007 13:12 schreef Silver_Shark het volgende:
quote:Op zondag 4 februari 2007 13:15 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
dat is de high pinghack van mn neefje, doettie bij claymore hoertjes![]()
dankzij hem heb je wel een medalquote:Op zondag 4 februari 2007 13:15 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
dat is de high pinghack van mn neefje, doettie bij claymore hoertjes![]()
ja dank je he, die had ik nog nietquote:Op zondag 4 februari 2007 13:17 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
dankzij hem heb je wel een medalpurple heart
JE STAAT niet op de banlist dus kan je neit unbannenquote:Op zondag 4 februari 2007 13:12 schreef Silver_Shark het volgende:
Als 0,1 procent van de mensen die jij een cheater hebt genoemd een mailtje naar EA hebben gestuurd, dan hebben zij iets van 1000 mailtjes gehad over jou gedrag dat ze misschien om je te pesten even hebben gebannenquote:Op zondag 4 februari 2007 14:04 schreef Silver_Shark het volgende:
wat is de email van ea voor battlefield2 kan hem niet vinden op www.battlefield2.com
neeeeeequote:Op zondag 4 februari 2007 14:18 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Als 0,1 procent van de mensen die jij een cheater hebt genoemd een mailtje naar EA hebben gestuurd, dan hebben zij iets van 1000 mailtjes gehad over jou gedrag dat ze misschien om je te pesten even hebben gebannen![]()
zeggen ze allemaalquote:Op zondag 4 februari 2007 14:22 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
neeeeee![]()
dat zeg ik nooit meer cheater dan
En toen kwam ik om het hoekje en kreeg ik +6, 1 kill en 2 revivesquote:Op zondag 4 februari 2007 13:20 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ja dank je he, die had ik nog niet![]()
kijk hoe mooi die glimt!!
[afbeelding]
betrapt ijsmutsquote:
daarom kraakt je bed altijdquote:Op zondag 4 februari 2007 14:52 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ze heeft misschien niet het lijf van een topmodel, maar ze kan wel onwijs lekker pijpen![]()
quote:Op zondag 4 februari 2007 14:57 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
hoe weet jij dat nou weerof laat ik TS per ongeluk aan staan
![]()
quote:Op zondag 4 februari 2007 15:17 schreef dekkered het volgende:
[..]ijsmuts aan de gays onder de 18 begonnen?
quote:Op zondag 4 februari 2007 15:19 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
![]()
pas maar op dekkered, zou uit voorzorgsmaatregelen maar een claymore in je slip stoppen
![]()
Het hele weekend hoor je hem niet totdat Ajax wintquote:Op zondag 4 februari 2007 14:41 schreef diamondvoodoo het volgende:
kuche kuche kuche feyenoord.... kuche![]()
![]()
AJAX
![]()
topquote:Op zondag 4 februari 2007 15:38 schreef FJD het volgende:
scholar.google.com zoekt in databases van artikelen. Vaak zitten er artikelen tussen waarvoor je moet betalen maar zoals gezegd, geef mij even de link er naar toe en dan haal ik t zo voor je uit de database van de EUR
quote:Op zondag 4 februari 2007 15:27 schreef FJD het volgende:
[..]
Het hele weekend hoor je hem niet totdat Ajax wint
leonardo pakt buijs in de gezichtquote:Op zondag 4 februari 2007 16:22 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
![]()
Maar lees altijd mee
![]()
[afbeelding]
De Pitbull is terug![]()
Me me me..quote:Op zondag 4 februari 2007 16:56 schreef -Raffie- het volgende:
Ajaxhelaas niet weer weekwinnaar geworden deze week
Had ik laatst ook al een keer.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:25 schreef 3lmo het volgende:
FC Twente FTW! Heracles is echt een kudtclub
Maargoed, er zijn vandaag enkele ronden niet geupdate! Waren potjes van 150-250 punten en daar een stuk of 6 van dus dat tikt wel aardig aan. Zijn van vanmorgen 9-11 en eentje van vanmiddag @ BoF server...
quote:
in het weekend is het altijd drukker geweest, dus je zal zien dat morgen je puntjes er gewoon bij staan.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:25 schreef 3lmo het volgende:
FC Twente FTW! Heracles is echt een kudtclub
Maargoed, er zijn vandaag enkele ronden niet geupdate! Waren potjes van 150-250 punten en daar een stuk of 6 van dus dat tikt wel aardig aan. Zijn van vanmorgen 9-11 en eentje van vanmiddag @ BoF server...
http://images.google.nl/images?svnum=10&hl=nl&q=grapjas&btnG=Zoekenquote:Op zondag 4 februari 2007 17:38 schreef ursel het volgende:
[..]
Ga weer een nieuw user-icon krijgen, dit keer van 3lmo
Zoekwoord is grapjas, je tijd gaat nu in..
Ben ik eindelijk van pauper af..
Toch wel weer jammer dat niemand die dan even inkopt he.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:47 schreef staticdata het volgende:
duur, maar hij komt wel in me nieuwe huis. 2 stoelen dan, 3 is wat overdreven.
Die zijn er welquote:Op zondag 4 februari 2007 18:33 schreef staticdata het volgende:
wat valt er in te koppen eigenlijk.
nee hij koelt geen bier, me koelkast wel
zo net terug. supermooi huisje in de marcusstraat, das naast cafe hesp (waar jiskafet al hun stukjes schrijven) en een zijstraatje van de amstelquote:Op zondag 4 februari 2007 15:42 schreef FJD het volgende:
Veel plezier met huisje kijkenWanneer komt de housewarming?
ja maar waarschijnlijk niet zoals deze dat je helemaal horizontaal kan liggenquote:
Housewarming in Amsterdamquote:Op zondag 4 februari 2007 18:34 schreef IJsmuts het volgende:
als we het worden zouden we er per 15 april in kunnen, beetje verf aan de muur, nieuw tapijtje en dan komt er zeker een BoF housewarming party![]()
![]()
Wat dacht je van "hoezo heb je niet meer dan 1 vriend?". Moet ik dan ook alles voordoenquote:Op zondag 4 februari 2007 18:33 schreef staticdata het volgende:
wat valt er in te koppen eigenlijk.
Jawel maar dan heet het gewoon een bedquote:Op zondag 4 februari 2007 18:37 schreef staticdata het volgende:
ja maar waarschijnlijk niet zoals deze dat je helemaal horizontaal kan liggen
IJsmuts = Lt. IJsmutsquote:Op zondag 4 februari 2007 18:40 schreef Godlike02 het volgende:
Nog even over de OP.
Is er ook een lijst met Fok! Naam > BF Naam?
Ik weet nu niet tegen wie ik speel en met wie.![]()
ik huur vast een zaaltje af in de cockringquote:Op zondag 4 februari 2007 18:38 schreef FJD het volgende:
[..]
Housewarming in AmsterdamInclusief stappen in Amsterdam
Ik zag hem ook niet maarja, voor mij is dat ook zo vanzelfsprekendquote:Op zondag 4 februari 2007 18:38 schreef FJD het volgende:
Wat dacht je van "hoezo heb je niet meer dan 1 vriend?". Moet ik dan ook alles voordoen![]()
EIKEL!!quote:Op zondag 4 februari 2007 18:45 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Ik zag hem ook niet maarja, voor mij is dat ook zo vanzelfsprekend![]()
dan ga ik toch is een uitzondering maken en probeer ik ook te komenquote:Op zondag 4 februari 2007 18:34 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
zo net terug. supermooi huisje in de marcusstraat, das naast cafe hesp (waar jiskafet al hun stukjes schrijven) en een zijstraatje van de amstelkamer is 12 meter diep en op zn breedst 5 meter. grote badkamer met bad en aparte slaapkamer. keuken is ook groot
![]()
echt te gekmorgen de huiseigenaar bellen voor een afspraak en dan zijn we met een ander stel waar uit gekozen moet worden....spannend
![]()
als we het worden zouden we er per 15 april in kunnen, beetje verf aan de muur, nieuw tapijtje en dan komt er zeker een BoF housewarming party![]()
![]()
Neah, want andere potjes zijn wel geupdatequote:Op zondag 4 februari 2007 17:42 schreef staticdata het volgende:
[..]
in het weekend is het altijd drukker geweest, dus je zal zien dat morgen je puntjes er gewoon bij staan.
Dank u, dank uquote:
quote:Op zondag 4 februari 2007 19:09 schreef dekkered het volgende:
eikel[nl] = -Chiel-
Diamond3d = Daimondvoodoo
Punisher-sd = Staticdata
stefan740 = stefan740
Incolumis = Incolumis
Mr.Baus = Mr_Baus
Lt.IJsmuts = IJsmuts
[BoF]Raffie = Raffie
Misterfox = Silver_Shark
Sumera = Sumera
<Razorback><NL> = Razorback
BugWorks-NL = Bugworks
henkus_ = Henkus
RudyCarell = RudyCarell
-=[J@CK@SS]=- = Viro
THUNDER_Bird_NL = weet ik niet
dr.bravo = drbravo
Sickert.nl = Sickert
Jedi05071977 = Jedi
-=[@RNi$H]=- = broertje van viro
BattleLies = BattleLies
egbertweis = eggbird
FJD = FJD
Godt1 = Godlike02
[BoF]-Gans = JMPoSTMaN
3lmo[NL] = 3lmo
preetn_BE = weet ik niet
kogelvoer = Dekkered
Timminator = Timminator
ursel_schie = Ursel
even een lijstje aan het maken
als je maar niet al mn sigaren gaat oproken en mn whiskey gaat opzuipenquote:Op zondag 4 februari 2007 19:05 schreef dekkered het volgende:
[..]
dan ga ik toch is een uitzondering maken en probeer ik ook te komen![]()
quote:Op zondag 4 februari 2007 19:25 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
als je maar niet al mn sigaren gaat oproken en mn whiskey gaat opzuipen![]()
*schrijft alvast inquote:Op zondag 4 februari 2007 19:25 schreef IJsmuts het volgende:
Dat kom ik dan wel doenquote:Op zondag 4 februari 2007 19:25 schreef IJsmuts het volgende:
nee, vandaag niet meer. ik speel alleen op vrijdagavond en zaterdag want mn game pc staat thuis he. zoals je weet ben ik dakloos en vanmiddag ben ik naar amsterdam gereden. zit nu dus bij mn vrouwtje. vanaf morgen weer 4 dagen wonen in mn karquote:
aftijerquote:Op zondag 4 februari 2007 19:36 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
nee, vandaag niet meer. ik speel alleen op vrijdagavond en zaterdag want mn game pc staat thuis he. zoals je weet ben ik dakloos en vanmiddag ben ik naar amsterdam gereden. zit nu dus bij mn vrouwtje. vanaf morgen weer 4 dagen wonen in mn kar![]()
Ai das mooi! Hier zijn de meeste whiskeys belachelijk veel duurder dan in Nederlandquote:Op zondag 4 februari 2007 19:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Het zijn trouwens weer whiskey weken bij de Gall&Gall![]()
![]()
Laat maar is alweer voorbijquote:Op zondag 4 februari 2007 19:57 schreef FJD het volgende:
[..]
Ai das mooi! Hier zijn de meeste whiskeys belachelijk veel duurder dan in Nederland
22:25 - 00:40 Platoon @ Veronicaquote:
Dank!quote:Op zondag 4 februari 2007 19:09 schreef dekkered het volgende:
eikel[nl] = -Chiel-
Diamond3d = Daimondvoodoo
Punisher-sd = Staticdata
stefan740 = stefan740
Incolumis = weet ik niet
Mr.Baus = Mr_Baus
Lt.IJsmuts = IJsmuts
[BoF]Raffie = Raffie
Misterfox = Silver_Shark
Sumera = weet ik niet
<Razorback><NL> = weet ik niet
BugWorks-NL = Bugworks
henkus_ = weet ik niet
RudyCarell = RudyCarell
-=[J@CK@SS]=- = Viro
THUNDER_Bird_NL = weet ik niet
dr.bravo = weet ik niet
Sickert.nl = Sickert
Jedi05071977 = Jedi
-=[@RNi$H]=- = broertje van viro
BattleLies = BattleLies
egbertweis = weet ik niet
FJD = FJD
Godt1 = weet ik niet
[BoF]-Gans = JMPoSTMaN
3lmo[NL] = 3lmo
preetn_BE = weet ik niet
kogelvoer = Dekkered
Timminator = weet ik niet
ursel_schie = Ursel
even een lijstje aan het maken
Escape_nl ???quote:Op zondag 4 februari 2007 21:30 schreef sanni het volgende:
zat net ff die mooie OP te bewonderen en miste die ene goser
die generaalof kolonel
was en de beste uit jullie groep.
Klopt dat of heb ik iets gemist.
Da's iig iets beterquote:Op zondag 4 februari 2007 21:37 schreef Viro het volgende:
[..]
@ Elmo : ik was afwezig dit weekend, maar vanaf morgen ben ik weer online als admin.
MACquote:Op zondag 4 februari 2007 22:12 schreef 3lmo het volgende:
Wat was jouw nickname?
Oh damn ik heb zin in een cheeseburger
Ahhh jij bent Godt1... op een gegeven moment joinde je steeds me squad en spawnde je bij me. Ik had echt zoiets van wat mot je van mequote:
mr. henkie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 4 februari 2007 22:05 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Kijk eens aan.. BoF leeft nog
Ik heb voor het eerst in 2 maanden BF2 weer eens aangeslingerd. Was leuk spelen op de BoF-server.Zal proberen nu weer eens wat vaker online te komen
![]()
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:32 schreef 3lmo het volgende:
Nah misschien ga ik zo wel even langs de MAC...
Trouwens, http://video.google.nl/videoplay?docid=6287046557029321772&hl=nl opgenomen tijdens die groepsfoto
Hoe record je dat eigenlijk. Heb het al eens uitgezocht maar het werkte bij niet.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:32 schreef 3lmo het volgende:
Nah misschien ga ik zo wel even langs de MAC...
Trouwens, http://video.google.nl/videoplay?docid=6287046557029321772&hl=nl opgenomen tijdens die groepsfoto
yep dat ben ik, ik speel heel af en toe nog BF2, alleen als ik vakantie heb.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:30 schreef sanni het volgende:
zat net ff die mooie OP te bewonderen en miste die ene goser
die generaalof kolonel
was en de beste uit jullie groep.
Klopt dat of heb ik iets gemist.
Van je lerenquote:Op zondag 4 februari 2007 22:34 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ahhh jij bent Godt1... op een gegeven moment joinde je steeds me squad en spawnde je bij me. Ik had echt zoiets van wat mot je van me![]()
Als jij een baantje krijgt ben je dan ook gelijk directeur?quote:Op zondag 4 februari 2007 23:45 schreef Stefan740 het volgende:
Op een aantal onderdelen was je zeker de beste bij bof escape![]()
Zeg als ik bij bof kom krijg ik dan gelijk adminrechten?
Ik mis af en toe een goeie commander.... commanders die niet alleen rpv geven voor zichzelf.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:35 schreef escape_nl het volgende:
[..]
yep dat ben ik, ik speel heel af en toe nog BF2, alleen als ik vakantie heb.
De beste niet, speelde alleen erg veel
ik ook!quote:Op zondag 4 februari 2007 23:49 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ik mis af en toe een goeie commander.... commanders die niet alleen rpv geven voor zichzelf.
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:26 schreef Mr_Baus het volgende:
Mister Shi!
Verkering?quote:Op zondag 4 februari 2007 22:34 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ahhh jij bent Godt1... op een gegeven moment joinde je steeds me squad en spawnde je bij me. Ik had echt zoiets van wat mot je van me![]()
Misschien moet je even wachten met schilderen en behangenquote:Op zondag 4 februari 2007 19:32 schreef IJsmuts het volgende:
whehe zou echt mooi zijn, een BoF meet in mn huis![]()
ijsmuts gaat heel hard hopen voor zichzelf
Funny how time flies when youre having funquote:Op zondag 4 februari 2007 19:58 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Laat maar is alweer voorbij
Het waren geen weken, maar dagen
Nee maar ik wil wel een onderbouwd antwoordquote:Op zondag 4 februari 2007 23:48 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Als jij een baantje krijgt ben je dan ook gelijk directeur?![]()
whehehe, iemand die door iedereen cheater genoemd wordt ook nog eens admin rechten gevenquote:Op zondag 4 februari 2007 23:45 schreef Stefan740 het volgende:
Zeg als ik bij bof kom krijg ik dan gelijk adminrechten?
ik begin elke dag om 07.00quote:
wat is jouw onderbouwde antwoord om gelijk adminrechten te willen?quote:Op maandag 5 februari 2007 01:45 schreef Stefan740 het volgende:
[..]
Nee maar ik wil wel een onderbouwd antwoord![]()
jij welquote:Op maandag 5 februari 2007 07:32 schreef IJsmuts het volgende:
als ik mn eigen huis heb, mag ik dan ook adminrechten????![]()
![]()
Weet ik toch gekkie, je hebt ons tochquote:
Maar waarom horizontaal? Dat kijkt toch niet lekker, of ga je de film dan op t plafond projecterenquote:en wat handig is aan het verstellen van die stoel is als ik straks een beamer+projectie heb kan je helemaal comfie liggen
1) Mensen kunnen in en uit lopen bij BoF, iets wat dan ook geregeld gebeurt. Geven we al deze mensen admin rechten dan levert dat twee dingen op: a) we moeten goed bij gaan houden wie waar heen gaat en strakker admin rechten toe gaan wijzen en af gaan pakken en b) het wordt kinderlijk eenvoudig voor buitenstaanders om even gezellig te doen bij BoF en vervolgens de server te verzieken. Denk in het meest extreme geval bv. aan het instellen van een knife&pistol server. Wordt dat gezien dan raken we zelfs onze ranked server kwijt.quote:Op maandag 5 februari 2007 01:45 schreef Stefan740 het volgende:
Nee maar ik wil wel een onderbouwd antwoord![]()
nou het is dusdanig horizontaal dat je met je hoofd nog wel goed het scherm kan zien.quote:Op maandag 5 februari 2007 07:48 schreef FJD het volgende:
[..]
Weet ik toch gekkie, je hebt ons toch
[..]
Maar waarom horizontaal? Dat kijkt toch niet lekker, of ga je de film dan op t plafond projecteren
Bijna horizontaal dusquote:Op maandag 5 februari 2007 07:57 schreef staticdata het volgende:
nou het is dusdanig horizontaal dat je met je hoofd nog wel goed het scherm kan zien.
hoezo mag dat niet, die zijn er toch gewoon? ik mn prille BF2 begin heb ik nog wel eens op een C4 only server gespeeldquote:Op maandag 5 februari 2007 07:57 schreef FJD het volgende:
[..]
BoF en vervolgens de server te verzieken. Denk in het meest extreme geval bv. aan het instellen van een knife&pistol server. Wordt dat gezien dan raken we zelfs onze ranked server kwijt.
Mag niet nee. Ze zijn er wel maar wordt je aangeven dan pakt EA gewoon je server afquote:Op maandag 5 februari 2007 08:01 schreef IJsmuts het volgende:
hoezo mag dat niet, die zijn er toch gewoon? ik mn prille BF2 begin heb ik nog wel eens op een C4 only server gespeeld![]()
zijn zeker mooie stoelenquote:Op maandag 5 februari 2007 08:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Komen ze ook in een andere kleur dan rood of vindt jij die wel mooi? Vind de stoelen wel cool maar de kleur is niet mijn ding.
quote:Op maandag 5 februari 2007 08:03 schreef IJsmuts het volgende:
zijn zeker mooie stoelenje moet er ook een embleem in laten borduren
mooi naakt wijf ofzo
![]()
ow wat erg, ik moet gewoon onwijs lachuh om mn eigen opmerking en jou replyquote:Op maandag 5 februari 2007 08:04 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
Dan de volgende dag op werk weer opscheppen over op welk mooi naakt wijf je nu weer hebt gelegen
ik ben super druk arie! zit hier miljoenen te alloceren. beetje hier, beetje daar.quote:Op maandag 5 februari 2007 08:09 schreef FJD het volgende:
Ga eens aan je werk lullo!
325.43.43.65 te name van FJD woonachtig te Rozenburgquote:Op maandag 5 februari 2007 08:13 schreef IJsmuts het volgende:
ik ben super druk arie! zit hier miljoenen te alloceren. beetje hier, beetje daar.![]()
*wacht rustig afquote:Op maandag 5 februari 2007 08:20 schreef IJsmuts het volgende:
ferdi, ik kan de 161mio provision voor SNC-Rubbers wel laten vrijvallen ten gunste van jouw rekening![]()
whehehe bij T3 duren de rondjes vaak maar 10 minutenquote:Op maandag 5 februari 2007 08:20 schreef Stefan740 het volgende:
Omdat ik anders gewoon lekker bij t3 blijf spelen, 200+ punten in een rondje en geen gezeik.
Je drukt gewoon ingame op F9? Je start Fraps op, gaat naar video tab, stelt de boel in en ingame druk je op F9 dan krijg je van die film bestandjes.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:31 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Hoe record je dat eigenlijk. Heb het al eens uitgezocht maar het werkte bij niet.![]()
Ben er benieuwd naar.
dude doe eens kalm. we gaan nu toch ook testen met dezelfde instellingen zoals t3 het heeft. dus teamkill aan claymore damage, daardoor zal het niveau al omhoog gaan.quote:Op maandag 5 februari 2007 08:20 schreef Stefan740 het volgende:
Omdat ik het nivo van de bof server laag vind, elke keer als ik er speel is er wel iemand bezig naast de spawnplek van hotel klaar te liggen wachten op een spawnende enemy.
Omdat ik vind dat regels streng nageleefd moeten worden.
Omdat ik anders gewoon lekker bij t3 blijf spelen, 200+ punten in een rondje en geen gezeik.
@ your servicequote:Op maandag 5 februari 2007 10:05 schreef IJsmuts het volgende:
potverdorie, het begon zo goed deze morgen en nu valt het helemaal stil![]()
Lekker joh, lekker aan t water, beetje vissen, beetje schietenquote:Op maandag 5 februari 2007 10:10 schreef Mr_Baus het volgende:
En dan heb ik er zo'n godsgruwelijke schijthekel aan als het hele Mec team op het eiland rondzwerft en de US het vaste land volledig in bezit heeft.. Ik heb het niet zo op die battles langs de sloot.
Whehe zitten af en toe echt een zooi n00bs bij jaquote:Kijk je wat de rest aan het doen is; tussen hotel en square met 14 man (!) onder een UAV afgeslacht worden door de vijand.. Vervolgens denk je.. laat ik die noobs een beetje van dienst zijn en zorgen dat we vanaf factory kunnen spawnen en zo het hele eiland overnemen en die Mec eens lekker vanachter kunnen pakken, dus loop ik dat hele eind weer opnieuw.. Wéér geen support van de commander, en weer een poppetje dat onder instructie van zijn commander precies weet waar ik lig.. En dat 6 x op rij!!!
Tactische revivers zijn er idd weinig te vinden. Gaat puur alleen om het verkrijgen van punten.quote:Ik gun iemand best zijn revivepuntjes hoor, absoluut, maar ik wil er niet voor van factory naar square lopen.. Wat ook nog eens kostbare tijd kost.
Denk dat je dit ook goed kunt ondervangen door met een goed luisterende squad te spelen. Gewoon met vijf man en dan lekker rond crossen over vlaggen die niet gecapped zijn.quote:Wat een zeikert ben ik heh, of eerder.. een eigenwijs figuur. Er mag wat meer tactiek komen, of iig een verdomd goeie of luisterende commander, squad werk binnen BoF gaat redelijk tot zeer goed. Er zijn alleen wel van die punten dat ik los wil breken.. Met name als we US zijn en iedereen huppelt op het eiland rond en ik zie nog wat kansen liggen bij Hotel/square/suburb.. vandaar dat ik graag squadleader ben. Nadeel van mij als squadleader is dat ik 9 van de 10 keer overal regelrecht opduik, frontlinie Rambo
![]()
Sorryquote:Straks maar weer even een server kick off opstarten.. Met FF aan heb ik trouwens geen problemen, is wat mij betreft een kwestie van wat zorgvuldiger met nades gooien.. Maar ga alstublieft niet in mijn LoF liggen of lopen!!! Bij voorbaat dank
[..]quote:Op maandag 5 februari 2007 10:17 schreef FJD het volgende:
Denk dat je dit ook goed kunt ondervangen door met een goed luisterende squad te spelen. Gewoon met vijf man en dan lekker rond crossen over vlaggen die niet gecapped zijn.
Ik heb jou er nog nooit op kunnen betrappenquote:Sorry![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 10:25 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Punish mode blijft wel uit hoop ik? Anders wordt het een zooitje!
Ik ben het hier mee eens.quote:Op maandag 5 februari 2007 10:10 schreef Mr_Baus het volgende:
Goeiemorguh!!
Tja.. squads.. Ik ben liever squadleader, maak daarom ook vaak maar een eigen squad aan.. Ik merk vaak, en dat is niet voor de volle 100% binnen BoF hoor, dat men niet uit zich zelf overzicht probeert te houden op het hele veld. Iedereen gaat blind uit van de commander of rukt op naar de eerst volgende vlag of het eiland.
En dan heb ik er zo'n godsgruwelijke schijthekel aan als het hele Mec team op het eiland rondzwerft en de US het vaste land volledig in bezit heeft.. Ik heb het niet zo op die battles langs de sloot.
Dat is dus ook het gebrek aan een goede commander.. Gister echt stupide dingen meegemaakt.. Lig je in je eentje een ver afgelegen vlag te cappen... zeeeer rustig qua enemy's, vraagt om een UAV e.d. .. nix heh, zelfs geen enemy's spotten.. Hoef je nog 2 seconde ofzo te cappen, springt er een machtig boos boefje tevoorschijn en hoppa dood!
Kijk je wat de rest aan het doen is; tussen hotel en square met 14 man (!) onder een UAV afgeslacht worden door de vijand.. Vervolgens denk je.. laat ik die noobs een beetje van dienst zijn en zorgen dat we vanaf factory kunnen spawnen en zo het hele eiland overnemen en die Mec eens lekker vanachter kunnen pakken, dus loop ik dat hele eind weer opnieuw.. Wéér geen support van de commander, en weer een poppetje dat onder instructie van zijn commander precies weet waar ik lig.. En dat 6 x op rij!!!
Tactiek was echt ver te vinden.. Ook zo'n goeie; Heb je als US met een grote groep het hele eiland gecapped.. Factory als laatste. Wordt ik gekilled door een enkel poppetje wat er nog rondhuppelt.. Denk je, beter!! spawn ik lekker op de base en ga ik hotel aanvallen.. Wordt je gerevived!! Fuck! en daarna nog een keer!
Ik gun iemand best zijn revivepuntjes hoor, absoluut, maar ik wil er niet voor van factory naar square lopen.. Wat ook nog eens kostbare tijd kost.
Wat een zeikert ben ik heh, of eerder.. een eigenwijs figuur. Er mag wat meer tactiek komen, of iig een verdomd goeie of luisterende commander, squad werk binnen BoF gaat redelijk tot zeer goed. Er zijn alleen wel van die punten dat ik los wil breken.. Met name als we US zijn en iedereen huppelt op het eiland rond en ik zie nog wat kansen liggen bij Hotel/square/suburb.. vandaar dat ik graag squadleader ben. Nadeel van mij als squadleader is dat ik 9 van de 10 keer overal regelrecht opduik, frontlinie Rambo
![]()
Straks maar weer even een server kick off opstarten.. Met FF aan heb ik trouwens geen problemen, is wat mij betreft een kwestie van wat zorgvuldiger met nades gooien.. Maar ga alstublieft niet in mijn LoF liggen of lopen!!! Bij voorbaat dank
FF aan punish uit. Heb zo'n pleurishekel aan Punisher(s)quote:Op maandag 5 februari 2007 10:25 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik heb jou er nog nooit op kunnen betrappen![]()
Nog niemand van BoF eigenlijk.. Het is meer een waarschuwing dat als FF aan staat, iedereen (wij/ik ook) beter moeten gaan letten waar je loopt.. voordat je het weet loop je in een spervuur en dat is gewoon fokked op.. Punish mode blijft wel uit hoop ik? Anders wordt het een zooitje!
mijn grapje, wat doe jequote:Op maandag 5 februari 2007 10:29 schreef FJD het volgende:
[..]
FF aan punish uit. Heb zo'n pleurishekel aan Punisher(s)![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 10:26 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
met puni op de server wordt het een zooitje
![]()
![]()
Ook een klassieker trouwens: M'n hond, wat doe jequote:
Doe het lekker zelfquote:Op maandag 5 februari 2007 10:31 schreef IJsmuts het volgende:
ferdi, kan jij nog even de top 5 in de wiki aanpassen? ik wil tenminste 1 topique in de lijst staan![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 10:31 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ik ga straks lekker knallen! heb er gruwelijk zin in.. gisteravond nog platoon gekekenWordt dikke porno;
"Mr.Baus gone wild"![]()
ik ben toch druk johquote:Op maandag 5 februari 2007 10:34 schreef FJD het volgende:
[..]
Doe het lekker zelfJe maakt je eigen sig op BF2sigs.net en je past de Wiki aan et voila
ik ben toch ook GAYMER, die kunnen meerdere dingen tegelijkquote:Op maandag 5 februari 2007 10:39 schreef FJD het volgende:
Op deze pagina post ie nu al 10 van de 28 posts maar meneer heeft het druk hoor
quote:Op maandag 5 februari 2007 10:34 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
![]()
![]()
thunderbird is ook eenmeesterlijke SL. vrijdag zaten we echt punten te jagen en vlaggen te cappen en gewoon de hele avond op de achtergrond blijven. wij dik over de 100 punten, hij 20.
echt respect hoorvroeg hem daarna of hij op SL geilde, maar nee, deed'ie gewoon voor ons
![]()
thunder_bird als je dit leest, respect & hulde![]()
idd, ook op TS is thunderr_bird helemaal het mannetjequote:Op maandag 5 februari 2007 10:44 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Thunder_bird is super! Vind het echt een zwaar relaxede kerel
Doet super leuk mee, en is op TS gewoon geweldig! Moet je hem ook horen als er een clanwar is.. die vent staat vooraan bij clanwars, laat zich bijna nooit horen maar als ie merkt dat er een clanwar is.. TJAKKA!!! Geweldig!
Ik weet niet of hij hier leest, het clanforum iig wel!
quote:Op maandag 5 februari 2007 10:47 schreef FJD het volgende:
Volgende TT "Allemaal aanbidders van Thunder_Bird"
Geen dank, geen dank. Al was stefan de eerste die in de server zat. Pas toen ik kwam liep het stormquote:Op maandag 5 februari 2007 10:16 schreef Mr_Baus het volgende:
Roflmao!!! hoor mij met server kick off... ding draait al op volle toeren!! CHAPEAU!!
Diehardquote:Op maandag 5 februari 2007 10:55 schreef BugWorks het volgende:
Wel weer een mooi rondje van dik 200, nu leren voor tentamen vanmiddag, ga ik toch niet halen
![]()
gedaanquote:Op maandag 5 februari 2007 10:34 schreef FJD het volgende:
Doe het lekker zelfJe maakt je eigen sig op BF2sigs.net en je past de Wiki aan et voila
Inderdaad! En de laatste tijd met name door dat nieuwe lid..quote:Op maandag 5 februari 2007 11:09 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ook het vragen om een kick van zogenaamde cheaters, vind ik te vaak gebeuren. Het kan zijn dat er gecheat wordt, maar vergeet niet dat je ook gewoon geowned kan worden door iemand die beter is.
In het begin van de BoF dagen waren er heel veel cheaters volgens sommigeNu worden ze zelf door mensen betiteld als cheaters omdat ze nu wel skillz hebben.
David Humme heeft al aangegeven dat die redenatie niet opgaatquote:Op maandag 5 februari 2007 11:43 schreef Mr_Baus het volgende:
Ook een bewijs dat er geen aimbots in bf2 zijn; ik heb nog niemand gezien met een kill death ratio van 33.0 ofzo...
Ik weet niet wii hij is, maar met die opmerking had ik al een beetje rekening gehouden.. Je kan natuurlijk als je een aimbot gebruikt het sneaky spelen.. Rechtermuis knop erbij is aimbot.. Zo kan je dus spelen met of zonder aimbot, heb ik ook een tijd gedaan.. Er is echter de factor "kiddies" en zodra zoiets public te verkrijgen is dan barst gegarandeerd de hel los...quote:Op maandag 5 februari 2007 11:47 schreef FJD het volgende:
[..]
David Humme heeft al aangegeven dat die redenatie niet opgaatHet zegt slechts dat je nog geen aimbots gevonden hebt maar dat is geen bewijs dat er niet zijn.
je k/d heeft niets met een aimbot te maken natuurlijk. als je een aimbot hebt kan je nog wel van achteren neergeknald worden en dan ga je toch dood.quote:Op maandag 5 februari 2007 11:43 schreef Mr_Baus het volgende:
Ook een bewijs dat er geen aimbots in bf2 zijn; ik heb nog niemand gezien met een kill death ratio van 33.0 ofzo... En trust me, zodra er public aimbots uit zijn dan ga je dat soort dingen zien en is een game héél snel naar de klote..
Voorlopig hou ik het dus nog op zeiken a'la foxie
maar als je zelfs met een aimbot geen hoge k/d neer kan zetten dan ben je ook wel een ongelofelijke loser hoorquote:Op maandag 5 februari 2007 12:35 schreef staticdata het volgende:
je k/d heeft niets met een aimbot te maken natuurlijk. als je een aimbot hebt kan je nog wel van achteren neergeknald worden en dan ga je toch dood.
Yep.. ALTIJD raak.. en dat kan je dmv de bones dan weer zelf bepalen waar; head/chest/legs.. Maar hij is ALTIJD raak. Het is in eerste instantie een autolock.. en bij een 360 graden bot is het dan zo dat zodra een mannetje achter je staat je poppetje automatisch omdraaidt.. koppel je dat aan auto fire dan schiet hij ook nog automatisch voor je.. koppel je dat weer aan een idioot hoge firerate, dan ben je onoverwinnelijk.....quote:Op maandag 5 februari 2007 12:14 schreef IJsmuts het volgende:
whehe foxie noemt iedereen wel cheater, maar das toch grappigik kan er altijd wel om lachen
![]()
en baus, hoe werkt zon aimbot dan? schiet je dan gewoon en gaat de kogel zelf raak ofzo![]()
Nee, als je met een aimbot speelt ben je zowieso al een ongelofelijke loserquote:Op maandag 5 februari 2007 12:39 schreef FJD het volgende:
[..]
maar als je zelfs met een aimbot geen hoge k/d neer kan zetten dan ben je ook wel een ongelofelijke loser hoor
Ik heb een Jack Bauer aimbotquote:Op maandag 5 februari 2007 13:00 schreef -chiel- het volgende:
Nee, als je met een aimbot speelt ben je zowieso al een ongelofelijke loser![]()
Hier was punkbuster screenshotsquote:Op maandag 5 februari 2007 11:54 schreef Mr_Baus het volgende:
bla,blabla,bla.............
Maar ik heb nog niets gezien wat mij overtuigd dat er echt aimbot zijn voor bf2
Rustig maarquote:Op maandag 5 februari 2007 13:06 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Het getuigd niet van enige sportiviteit om te hacken/cheaten en het feit dat een ander dat wel doet vind ik een heeeeel slecht excuus!
Maar wees er vooral trots op en vertel iedereen er hier over dan weten we allemaal wat voor vlees we in de kuip hebben.
http://binsearch.net/?q=windows+vista&max=250&adv_age=50&server=quote:Op maandag 5 februari 2007 13:30 schreef ursel het volgende:
Rudy, waar had jij vista ook alweer goedkoop gezien??
Het lijkt erop dat je probeert het recht te lullenquote:Op maandag 5 februari 2007 13:33 schreef Mr_Baus het volgende:
bla,bla,bla......
Anders plaats je mijn post even in een verkeerde contextquote:Op maandag 5 februari 2007 13:59 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat je probeert het recht te lullen![]()
Dus als er morgen flink gehackt wordt in bf2 dan doe jij daar ook even aan mee![]()
Dat je nu niet hackt dat hadden wij allemaal allang al door hoor![]()
/b]quote:[b]
Zodra ik erachter kom dat flink hackcheaten lukt in BF2 dan zoek ik een ander spel op.. Maar vooralsnog blijf ik leuk scoren en schieten, dus no problem!
/b]quote:[b]
Dat zeg ik, zodra ik dat meemaak in BF2 ben ik weg..
Dus als je bij BoF hoort dan plaats je alles in de verkeerde context???quote:Op maandag 5 februari 2007 14:01 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Anders plaats je mijn post even in een verkeerde contextBlijkbaar ben je nog niet helemaal Non BoF
![]()
Dat was zoals gezegd, ruim 3 jaar geleden. En omdat de game volledig verziekt was... Iets wat je meegemaakt moet hebben want zover zijn we in BF2 allang niet. godzijdank.. Als je vervolgens het probleem volledig onder ogen ziet en de oplossing aanbied aan de Developers en de lekken in PB aangeeft bij PB zelf, en er wordt helemaal niets aangedaan.. wat doe je dan=quote:Op maandag 5 februari 2007 14:12 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Jij bent de trotse hacker/cheater en zet er zelfs filmpjes van op internet, wat moet ik daarvan denken dan?
Precies.. en zodra er een aimbot public wordt uitgegeven dan kom je er al heel snel achter dat je geen fuck meer kan uithalen, want dan win je gewoon nooit.. kan ik uit eigen ervaring zeggen.. BF2 is, nogmaals godzijdank, nog niet verziekt door hackers.quote:
Klopt, ik own gewoon door mn Uberl33te h4x0r skillsquote:Op maandag 5 februari 2007 14:33 schreef Mr_Baus het volgende:
BF2 is, nogmaals godzijdank, nog niet verziekt door hackers.
IDKFA! das ammoquote:Op maandag 5 februari 2007 14:32 schreef IJsmuts het volgende:
ik gebruikte vroeger bij d00m altijd godmode hackging ik vet monsters ownen
![]()
misschien omdat er voor die msx dingen betaald moet worden en het op serienummer gaat. het is niet makkelijk overdraagbaar naar ander dan standaardhacks.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:33 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Precies.. en zodra er een aimbot public wordt uitgegeven dan kom je er al heel snel achter dat je geen fuck meer kan uithalen, want dan win je gewoon nooit.. kan ik uit eigen ervaring zeggen.. BF2 is, nogmaals godzijdank, nog niet verziekt door hackers.
[mompelende punivoice op TS]quote:Op maandag 5 februari 2007 14:37 schreef staticdata het volgende:
[..]
JIJ BEN GEWOON EEN CHEATER. 1 SCHOT EN IK BEN ALTIJD DOOD.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 14:41 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
[mompelende punivoice op TS]
1 schot ak 101 en dood, jaaaaaaah hooooor, dat kan echt niet!!
[/mompelende punivoice op TS]
[mompelende diamondvoice op TS]
jaaaaaa hoooor, dat kan echt niet idd!
[/mompelende diamondvoice op TS]
![]()
PKM ookquote:Op maandag 5 februari 2007 14:47 schreef RonaldG het volgende:
De L85 heeft nog wel is van die vage 1-hit-kill momenten. Frustrerend!
IJsmuts is hetero!quote:Op maandag 5 februari 2007 14:48 schreef IJsmuts het volgende:
en nu is het weer tijd voor een goede mop ipv cheats/hacks geouwehoer
mijn tekstquote:Op maandag 5 februari 2007 14:41 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
[mompelende punivoice op TS]
1 schot ak 101 en dood, jaaaaaaah hooooor, dat kan echt niet!!
[/mompelende punivoice op TS]
[mompelende diamondvoice op TS]
jaaaaaa hoooor, dat kan echt niet idd!
[/mompelende diamondvoice op TS]
![]()
Baus is lesbie !!@!!@!@!quote:Op maandag 5 februari 2007 14:52 schreef Mr_Baus het volgende:
set Target_Prefix=[BoF] bPerfectAccuracy True![]()
[..]
IJsmuts is hetero!
ik snap niet dat gasten met dit ding schieten, vind het echt een van de meest kutte rifles in BF2quote:Op maandag 5 februari 2007 14:47 schreef RonaldG het volgende:
De L85 heeft nog wel is van die vage 1-hit-kill momenten. Frustrerend!
baus noemt zn rijmpjes lyrics!quote:Op maandag 5 februari 2007 14:52 schreef Mr_Baus het volgende:
set Target_Prefix=[BoF] bPerfectAccuracy True![]()
[..]
IJsmuts is hetero!
neucken?quote:
Sterke grapquote:Op maandag 5 februari 2007 14:52 schreef Mr_Baus het volgende:
IJsmuts is hetero!
ik mag niet met enge mannen naar bedquote:
en voorovergebukt op het aanrecht?quote:Op maandag 5 februari 2007 15:01 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ik mag niet met enge mannen naar bed
quote:Op maandag 5 februari 2007 15:00 schreef IJsmuts het volgende:
bijna vol![]()
nieuwe TT
Het Grote BoF! BF2 Topique - Waar We Allemaal Aim-BoF-en
![]()
owke, maak maar aan!quote:Op maandag 5 februari 2007 15:01 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
![]()
"aanbidders van Thunder-Bird_NL"![]()
daar moet je op kokenquote:Op maandag 5 februari 2007 15:01 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
en voorovergebukt op het aanrecht?
die gene die de laaste post doet hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |