MACquote:Op zondag 4 februari 2007 22:12 schreef 3lmo het volgende:
Wat was jouw nickname?
Oh damn ik heb zin in een cheeseburger
Ahhh jij bent Godt1... op een gegeven moment joinde je steeds me squad en spawnde je bij me. Ik had echt zoiets van wat mot je van mequote:
mr. henkie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 4 februari 2007 22:05 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Kijk eens aan.. BoF leeft nog
Ik heb voor het eerst in 2 maanden BF2 weer eens aangeslingerd. Was leuk spelen op de BoF-server.Zal proberen nu weer eens wat vaker online te komen
![]()
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:32 schreef 3lmo het volgende:
Nah misschien ga ik zo wel even langs de MAC...
Trouwens, http://video.google.nl/videoplay?docid=6287046557029321772&hl=nl opgenomen tijdens die groepsfoto
Hoe record je dat eigenlijk. Heb het al eens uitgezocht maar het werkte bij niet.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:32 schreef 3lmo het volgende:
Nah misschien ga ik zo wel even langs de MAC...
Trouwens, http://video.google.nl/videoplay?docid=6287046557029321772&hl=nl opgenomen tijdens die groepsfoto
yep dat ben ik, ik speel heel af en toe nog BF2, alleen als ik vakantie heb.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:30 schreef sanni het volgende:
zat net ff die mooie OP te bewonderen en miste die ene goser
die generaalof kolonel
was en de beste uit jullie groep.
Klopt dat of heb ik iets gemist.
Van je lerenquote:Op zondag 4 februari 2007 22:34 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ahhh jij bent Godt1... op een gegeven moment joinde je steeds me squad en spawnde je bij me. Ik had echt zoiets van wat mot je van me![]()
Als jij een baantje krijgt ben je dan ook gelijk directeur?quote:Op zondag 4 februari 2007 23:45 schreef Stefan740 het volgende:
Op een aantal onderdelen was je zeker de beste bij bof escape![]()
Zeg als ik bij bof kom krijg ik dan gelijk adminrechten?
Ik mis af en toe een goeie commander.... commanders die niet alleen rpv geven voor zichzelf.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:35 schreef escape_nl het volgende:
[..]
yep dat ben ik, ik speel heel af en toe nog BF2, alleen als ik vakantie heb.
De beste niet, speelde alleen erg veel
ik ook!quote:Op zondag 4 februari 2007 23:49 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ik mis af en toe een goeie commander.... commanders die niet alleen rpv geven voor zichzelf.
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:26 schreef Mr_Baus het volgende:
Mister Shi!
Verkering?quote:Op zondag 4 februari 2007 22:34 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ahhh jij bent Godt1... op een gegeven moment joinde je steeds me squad en spawnde je bij me. Ik had echt zoiets van wat mot je van me![]()
Misschien moet je even wachten met schilderen en behangenquote:Op zondag 4 februari 2007 19:32 schreef IJsmuts het volgende:
whehe zou echt mooi zijn, een BoF meet in mn huis![]()
ijsmuts gaat heel hard hopen voor zichzelf
Funny how time flies when youre having funquote:Op zondag 4 februari 2007 19:58 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Laat maar is alweer voorbij
Het waren geen weken, maar dagen
Nee maar ik wil wel een onderbouwd antwoordquote:Op zondag 4 februari 2007 23:48 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Als jij een baantje krijgt ben je dan ook gelijk directeur?![]()
whehehe, iemand die door iedereen cheater genoemd wordt ook nog eens admin rechten gevenquote:Op zondag 4 februari 2007 23:45 schreef Stefan740 het volgende:
Zeg als ik bij bof kom krijg ik dan gelijk adminrechten?
ik begin elke dag om 07.00quote:
wat is jouw onderbouwde antwoord om gelijk adminrechten te willen?quote:Op maandag 5 februari 2007 01:45 schreef Stefan740 het volgende:
[..]
Nee maar ik wil wel een onderbouwd antwoord![]()
jij welquote:Op maandag 5 februari 2007 07:32 schreef IJsmuts het volgende:
als ik mn eigen huis heb, mag ik dan ook adminrechten????![]()
![]()
Weet ik toch gekkie, je hebt ons tochquote:
Maar waarom horizontaal? Dat kijkt toch niet lekker, of ga je de film dan op t plafond projecterenquote:en wat handig is aan het verstellen van die stoel is als ik straks een beamer+projectie heb kan je helemaal comfie liggen
1) Mensen kunnen in en uit lopen bij BoF, iets wat dan ook geregeld gebeurt. Geven we al deze mensen admin rechten dan levert dat twee dingen op: a) we moeten goed bij gaan houden wie waar heen gaat en strakker admin rechten toe gaan wijzen en af gaan pakken en b) het wordt kinderlijk eenvoudig voor buitenstaanders om even gezellig te doen bij BoF en vervolgens de server te verzieken. Denk in het meest extreme geval bv. aan het instellen van een knife&pistol server. Wordt dat gezien dan raken we zelfs onze ranked server kwijt.quote:Op maandag 5 februari 2007 01:45 schreef Stefan740 het volgende:
Nee maar ik wil wel een onderbouwd antwoord![]()
nou het is dusdanig horizontaal dat je met je hoofd nog wel goed het scherm kan zien.quote:Op maandag 5 februari 2007 07:48 schreef FJD het volgende:
[..]
Weet ik toch gekkie, je hebt ons toch
[..]
Maar waarom horizontaal? Dat kijkt toch niet lekker, of ga je de film dan op t plafond projecteren
Bijna horizontaal dusquote:Op maandag 5 februari 2007 07:57 schreef staticdata het volgende:
nou het is dusdanig horizontaal dat je met je hoofd nog wel goed het scherm kan zien.
hoezo mag dat niet, die zijn er toch gewoon? ik mn prille BF2 begin heb ik nog wel eens op een C4 only server gespeeldquote:Op maandag 5 februari 2007 07:57 schreef FJD het volgende:
[..]
BoF en vervolgens de server te verzieken. Denk in het meest extreme geval bv. aan het instellen van een knife&pistol server. Wordt dat gezien dan raken we zelfs onze ranked server kwijt.
Mag niet nee. Ze zijn er wel maar wordt je aangeven dan pakt EA gewoon je server afquote:Op maandag 5 februari 2007 08:01 schreef IJsmuts het volgende:
hoezo mag dat niet, die zijn er toch gewoon? ik mn prille BF2 begin heb ik nog wel eens op een C4 only server gespeeld![]()
zijn zeker mooie stoelenquote:Op maandag 5 februari 2007 08:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Komen ze ook in een andere kleur dan rood of vindt jij die wel mooi? Vind de stoelen wel cool maar de kleur is niet mijn ding.
quote:Op maandag 5 februari 2007 08:03 schreef IJsmuts het volgende:
zijn zeker mooie stoelenje moet er ook een embleem in laten borduren
mooi naakt wijf ofzo
![]()
ow wat erg, ik moet gewoon onwijs lachuh om mn eigen opmerking en jou replyquote:Op maandag 5 februari 2007 08:04 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
Dan de volgende dag op werk weer opscheppen over op welk mooi naakt wijf je nu weer hebt gelegen
ik ben super druk arie! zit hier miljoenen te alloceren. beetje hier, beetje daar.quote:Op maandag 5 februari 2007 08:09 schreef FJD het volgende:
Ga eens aan je werk lullo!
325.43.43.65 te name van FJD woonachtig te Rozenburgquote:Op maandag 5 februari 2007 08:13 schreef IJsmuts het volgende:
ik ben super druk arie! zit hier miljoenen te alloceren. beetje hier, beetje daar.![]()
*wacht rustig afquote:Op maandag 5 februari 2007 08:20 schreef IJsmuts het volgende:
ferdi, ik kan de 161mio provision voor SNC-Rubbers wel laten vrijvallen ten gunste van jouw rekening![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |