F2000 is op zicht ook wel lekkere wapen als je hem onder de knie hebquote:
ik denk dat je hem beter kunt vasthouden in je handjes als je er kills mee wil makenquote:Op zondag 4 februari 2007 11:50 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
F2000 is op zicht ook wel lekkere wapen als je hem onder de knie heb
ik maak screens van elke BoFer die ik kill, rukt zo lekkerquote:Op zondag 4 februari 2007 11:54 schreef 3lmo het volgende:
Ijsmuts, als jij elke keer dat je mij vermoord een screenshot maakt ok, maar maak dan ook elke keer dat je door mij vermoord wordt een screenshot
LOLZquote:Op zondag 4 februari 2007 13:12 schreef Silver_Shark het volgende:
omdat ik high ping heb :S
dat is de high pinghack van mn neefje, doettie bij claymore hoertjesquote:Op zondag 4 februari 2007 13:12 schreef Silver_Shark het volgende:
quote:Op zondag 4 februari 2007 13:15 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
dat is de high pinghack van mn neefje, doettie bij claymore hoertjes![]()
dankzij hem heb je wel een medalquote:Op zondag 4 februari 2007 13:15 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
dat is de high pinghack van mn neefje, doettie bij claymore hoertjes![]()
ja dank je he, die had ik nog nietquote:Op zondag 4 februari 2007 13:17 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
dankzij hem heb je wel een medalpurple heart
JE STAAT niet op de banlist dus kan je neit unbannenquote:Op zondag 4 februari 2007 13:12 schreef Silver_Shark het volgende:
Als 0,1 procent van de mensen die jij een cheater hebt genoemd een mailtje naar EA hebben gestuurd, dan hebben zij iets van 1000 mailtjes gehad over jou gedrag dat ze misschien om je te pesten even hebben gebannenquote:Op zondag 4 februari 2007 14:04 schreef Silver_Shark het volgende:
wat is de email van ea voor battlefield2 kan hem niet vinden op www.battlefield2.com
neeeeeequote:Op zondag 4 februari 2007 14:18 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Als 0,1 procent van de mensen die jij een cheater hebt genoemd een mailtje naar EA hebben gestuurd, dan hebben zij iets van 1000 mailtjes gehad over jou gedrag dat ze misschien om je te pesten even hebben gebannen![]()
zeggen ze allemaalquote:Op zondag 4 februari 2007 14:22 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
neeeeee![]()
dat zeg ik nooit meer cheater dan
En toen kwam ik om het hoekje en kreeg ik +6, 1 kill en 2 revivesquote:Op zondag 4 februari 2007 13:20 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ja dank je he, die had ik nog niet![]()
kijk hoe mooi die glimt!!
[afbeelding]
betrapt ijsmutsquote:
daarom kraakt je bed altijdquote:Op zondag 4 februari 2007 14:52 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ze heeft misschien niet het lijf van een topmodel, maar ze kan wel onwijs lekker pijpen![]()
quote:Op zondag 4 februari 2007 14:57 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
hoe weet jij dat nou weerof laat ik TS per ongeluk aan staan
![]()
quote:Op zondag 4 februari 2007 15:17 schreef dekkered het volgende:
[..]ijsmuts aan de gays onder de 18 begonnen?
quote:Op zondag 4 februari 2007 15:19 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
![]()
pas maar op dekkered, zou uit voorzorgsmaatregelen maar een claymore in je slip stoppen
![]()
Het hele weekend hoor je hem niet totdat Ajax wintquote:Op zondag 4 februari 2007 14:41 schreef diamondvoodoo het volgende:
kuche kuche kuche feyenoord.... kuche![]()
![]()
AJAX
![]()
topquote:Op zondag 4 februari 2007 15:38 schreef FJD het volgende:
scholar.google.com zoekt in databases van artikelen. Vaak zitten er artikelen tussen waarvoor je moet betalen maar zoals gezegd, geef mij even de link er naar toe en dan haal ik t zo voor je uit de database van de EUR
quote:Op zondag 4 februari 2007 15:27 schreef FJD het volgende:
[..]
Het hele weekend hoor je hem niet totdat Ajax wint
leonardo pakt buijs in de gezichtquote:Op zondag 4 februari 2007 16:22 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
![]()
Maar lees altijd mee
![]()
[afbeelding]
De Pitbull is terug![]()
Me me me..quote:Op zondag 4 februari 2007 16:56 schreef -Raffie- het volgende:
Ajaxhelaas niet weer weekwinnaar geworden deze week
Had ik laatst ook al een keer.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:25 schreef 3lmo het volgende:
FC Twente FTW! Heracles is echt een kudtclub
Maargoed, er zijn vandaag enkele ronden niet geupdate! Waren potjes van 150-250 punten en daar een stuk of 6 van dus dat tikt wel aardig aan. Zijn van vanmorgen 9-11 en eentje van vanmiddag @ BoF server...
quote:
in het weekend is het altijd drukker geweest, dus je zal zien dat morgen je puntjes er gewoon bij staan.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:25 schreef 3lmo het volgende:
FC Twente FTW! Heracles is echt een kudtclub
Maargoed, er zijn vandaag enkele ronden niet geupdate! Waren potjes van 150-250 punten en daar een stuk of 6 van dus dat tikt wel aardig aan. Zijn van vanmorgen 9-11 en eentje van vanmiddag @ BoF server...
http://images.google.nl/images?svnum=10&hl=nl&q=grapjas&btnG=Zoekenquote:Op zondag 4 februari 2007 17:38 schreef ursel het volgende:
[..]
Ga weer een nieuw user-icon krijgen, dit keer van 3lmo
Zoekwoord is grapjas, je tijd gaat nu in..
Ben ik eindelijk van pauper af..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |