quote:Op donderdag 18 januari 2007 09:33 schreef Marsepein het volgende:
En geplakt.
Feli nog! Ik heb dat examen ook wel eens gedaan en hopeloos gezaktquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:15 schreef Automatic_Rock het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
M'nis geslaag voor haar inburgeringsexamen!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
excusses voor m'n enthousiasme..
quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:26 schreef Cybersijp het volgende:
Hijs Fijn AR
Das een mooie stap in het hele proces om haar naar NL. te(kunnen) halen gok ik ?
quote:Op donderdag 18 januari 2007 09:36 schreef Gurb het volgende:
Môgge, mag ik een titelchange voorstellen: van winterweer naar (bijna) vorstverlet, das meer in de K&W stijl![]()
Maar er dan maar Najaarsstorm en regen van indd, dat past beter (alhowewel het volgende week zou gaan sneeuwen)quote:Op donderdag 18 januari 2007 09:38 schreef Marsepein het volgende:
Ik vind het en geen winterweer (Najaarsstorm en regen) en geen vorstverlet, het is 10 graden.
das waar, daarom ook dat (bijna) erbij tussen haakjes. Of zullen we het dan maar onwerkbaar weer noemen, een andere bouwtermquote:Op donderdag 18 januari 2007 09:38 schreef Marsepein het volgende:
Ik vind het en geen winterweer (Najaarsstorm en regen) en geen vorstverlet, het is 10 graden.
Dat kan best snel gaan, althans dat is zo voor Poolse mensen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 09:42 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Nu gaat de hele papierwinkel in werking waarmee ze haar MVV krijgt (mvv=machtiging voorlopig verblijf). En dan kan ik naar het reisbureau om een enkeltje Rio-Amsterdam te kopen![]()
Maar nu eerst weer een hoop gewacht tot het zover is
quote:Op donderdag 18 januari 2007 09:46 schreef Automatic_Rock het volgende:
Hmm, kan je in januari eigenlijk wel een najaarsstorm hebben??
Zeg kijk eens naar buitenquote:Op donderdag 18 januari 2007 09:46 schreef Automatic_Rock het volgende:
Hmm, kan je in januari eigenlijk wel een najaarsstorm hebben??
Ons dak is wel vernieuwd al weer 2 x .quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:45 schreef Solingjan het volgende:
Tegenwoordig waaien de pannen niet zo snel meer van het dak.
Vroeger kwam dat vaker voor omdat de huizen nog niet ja ja geisoleerd waren. Onbeschoten daken waar de wind doorheen kon waaien.
En als die wind er dan doorheen waaide kreeg je een soort van onderdruk waarbij de pannen opgetild werden. Bij het neerkomen van die pannen hadden die dus geen hulp van de dakdekker en vielen ze niet meer zoals ze moesten vallen netjes in elkaar. Met het gevolg. D pannen zijn van het dak afgewaaid.
Niet dus. die waren dus gewoon naar beneden gevallen.
Ja als het echt extreem stormt orkaan Bf 12 . Ja dan vliegt het dak eraf. met de pannen
En al verslaafd eraan.quote:[Duderinnetje(Forum Admin) - donderdag 18 januari 2007 @ 03:21
quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:12 schreef klipper het volgende:
[..]
Gameboy? is dat nog steeds in dan?
Tegenwoordig is het toch allemaal de DS of minimaal de Gameboy Advance!!!
De psp weet de markt nog niet echt te veroveren.
Een DS is het inderdaad.
Gameboy Advance heb ik ook
Hoezo? Sinds wanneer? Ik merk totaal niet dat er bij het tikken van de letters om een zin neer te zetten het aantal aanslagen per zin opeens drastisch naar beneden gegaan zou kunnen zijn, mede doordat ik naast mij een schaakklok heb staan waarbij de te gebruiken tijd voor het produceren van een zin bijgehouden word.quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:25 schreef MMach het volgende:
Solingjan, droom ik dat nu of is je schrijfstijl ineens veranderd?Kortere zinnen enzo? Alleszins beter leesbaar
![]()
Bij ons zijn er nog eens 2 ruiten uit de broeikas gewaaid (vorige week ook al één, dus de kas was al "open", en nu doordat de wind overdruk kon opbouwen in de broeikas nog 2 ruiten eruit geklapt)quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:08 schreef sanger het volgende:
En nog schade bij de K&W'ers???
Wij hebben totaal geen last gehad, maar bij ons is het vrij rustig met de wind.
Eigenlijk vrijwel niks, beetje struikjes in de tuin enzo maar verderquote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:08 schreef sanger het volgende:
En nog schade bij de K&W'ers???
Wij hebben totaal geen last gehad, maar bij ons is het vrij rustig met de wind.
Het ging er idd best wel erg aan toe ja, het dak van de rabobank begon al los te laten. En ik kon tuinmeubilair ruimen. Tis wel een wonder dat de schutting bij de buren is blijven staan, want die ging behoorlijk heen en weer.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:38 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Eigenlijk vrijwel niks, beetje struikjes in de tuin enzo maar verder![]()
Ook die 2 +/- 80 jaar oude eiken hebben zich kranig geweerd !; en het ging hier in het oosten er best wel erg onstuimig aan toe![]()
Is een betere titel ja. Dus veranderd!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:47 schreef DuchessX het volgende:
Kan iemand de topictitel veranderen? Normalroom.com: Kijken hoe mensen in andere landen wonen
'leven' moet zijn 'wonen'.
Thanks
Thanksquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:51 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Is een betere titel ja. Dus veranderd!
Het was niet mijn tuinmeubilairquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:48 schreef Marsepein het volgende:
Zeg Taxibabe, no offense, maar als je hoort dat er storm komt, dan haal je tuinmeubilair toch binnen?
Ik snap dat nooit, het meeste tuinmeubilair waait bij kracht 5 al om. Laat staan wat er met windkracht 9 a 10 gebeurd.
Onze picknicktafel van te-veel-kilo's staat er nog wel, niet binnengehaald![]()
Ik schreef ook niet dat het jouw meubilair wasquote:Op zondag 21 januari 2007 01:43 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Het was niet mijn tuinmeubilair, maar van de andere buren die bij mij in de tuin waren gewaaid ... heb ze ff geholpen met opruimen.
![]()
Dat weet je hequote:... en nog een flink aantal dingen geloof ik...
En dat terwijl het woordje je hier toch echt weer op Taxibabe slaat hoor.quote:Marsepein(Moderator / FOK! voor Fok) - zaterdag 20 januari 2007 @ 23:48
Zeg Taxibabe, no offense, maar als je hoort dat er storm komt, dan haal je tuinmeubilair toch binnen?
Ik snap dat nooit, het meeste tuinmeubilair waait bij kracht 5 al om. Laat staan wat er met windkracht 9 a 10 gebeurd.
Onze picknicktafel van te-veel-kilo's staat er nog wel, niet binnengehaald
quote:Op zondag 21 januari 2007 09:24 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ik schreef ook niet dat het jouw meubilair was![]()
Ja, dat je is in zijn algemeenheid.quote:Op zondag 21 januari 2007 12:00 schreef klipper het volgende:
[..]
En dat terwijl het woordje je hier toch echt weer op Taxibabe slaat hoor.
[..]
![]()
Nee sorry niet naar gekekenquote:Op zondag 21 januari 2007 23:07 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ja, dat je is in zijn algemeenheid.![]()
Heb je ook op de Posticon gelet ( [afbeelding] )
Het was een post met een knipoog![]()
Twee breuken; het ene is meer een scheurtje dan een breuk hoor. Maar ik heb mijn scheenbeen een cm of 5 van het einde bijna rondom gebroken.quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:04 schreef sanger het volgende:
Zijn dat twee breuken die ik zie?
Balen Vonkie! Is het gebruikelijk dat de kruipgaten niet dicht zijn, of zijn er kwajongens aan het werk geweest (zoals hier op de bouw)? Veel beterschap! En natuurlijk wel Fok! op je gips zetten he!
Theoretisch gezien had ik mijn nek wel kunnen brekenquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:12 schreef Brighteyes het volgende:
Auw! Daar ben je mooi klaar mee.
En ondanks dit denk ik dat je nog mazzel gehad hebt, je had je nek wel kunnen breken!
Ieder voordeel heb ze nadeelquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:23 schreef sanger het volgende:
En je kunt het ook positief bekijken Vonkie! Je hebt nu veel meer tijd om Fok!kers te helpen met hun electravraagstukken.
Arbeidsinspectie is ingeschakeld door onderaannemer; ikzelf schakel mijn rechtbijstand verzekering inquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:44 schreef klipper het volgende:
Is de arbeidsinspectie erbij geweest?
Zorg ervoor dat alles goed vastgelegd word en stel je werkgever alvast aansprakelijk, of de aannemer.
Nu denk je er nog niet aan, maar je weet nooit of je er nog last van krijgt op wat voor manier dan ook.
En wat dat voor gevolgen heeft in de toekomst.
Het is zelfs mogelijk om nu al een schadevergoeding te krijgen.
Dan is het goed.quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:49 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Arbeidsinspectie is ingeschakeld door onderaannemer; ikzelf schakel mijn rechtbijstand verzekering in![]()
Morgen dan, omdat de verzekering niet direct op mijn naam staat maar op naan van mijn vader; waar wij dan wel weer alledrie (vader, moeder en ik) onder verzekerd zijn![]()
Das balen Vonkenboer, beterschap!quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:44 schreef Vonkenboer het volgende:
Afgelopen maandag heb ik mijn scheenbeen gebroken bij een klusongeval![]()
Het was donker, omstreeks 7:45 uur. Ik liep met een grote doos voor mij vol schakelmateriaal richting een woning op de bouw om daar te beginnen met de afmontage.
Echter was in die woning het kruipgat niet afgesloten en stapte ik bij het betreden van de woning in een 80 cm diep gat waarbij ik met rechterbeen als het ware dubbelsloeg in het gat en met het andere been net over het gat stapte; met als een helse pijn in mjin rechterbeen als gevolg![]()
![]()
Ik kon niet meer opstaan, maar kon nog wel bij mijn telefoon komen waarmee ik mijn directe chef op heb gebeld met de mededeling of hij met spoed bij mij kon komen want ik ben in het kruipgat gevallen en ik kan niet meer opstaan; met twee man hebben ze mij vervolgens uit het gat geholpen en na verder inspectie bleek mijn rechteronderbeen en enkel toch wel erg dik te zijn. Vervolgens na de huisarts geweest --> Verwijzing naar Rontgenafdeling van het Slingeland ziekenhuis in --> waar bleek dat ik mijn scheenbeen +/- 6 cm van het einde gebroken heb.
[afbeelding]
Dus dat wordt minimaal 4 weken met het been hoog![]()
voordat ik uberhaupt loopgips krijg
Steek Vonkenboer een hart-onder-de-riem topic!!!!quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:42 schreef Vonkenboer het volgende:
Is het geen tijd voor een centraal steek vonkie hier een hart onder ze riem topic ?![]()
![]()
Hij is alweer geslotenquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:05 schreef sanger het volgende:
Steek Vonkenboer een hart-onder-de-riem topic!!!!
Vandaar dat etentje eh, ik kon het niet meer aanquote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:23 schreef MMach het volgende:
[..]
Straffe is, dat Leonie dat allemaal verdraagt. Ze heeft hier zelfs al 2 keer gekookt enzo, in die schandalige keuken.
Verven hem maar lekker!quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:20 schreef Leonidas het volgende:
[..]
Vandaar dat etentje eh, ik kon het niet meer aan![]()
Nee hoor, gisteren zelfs dubbel eten gemaakt (pannenkoeken & chili con carne). t Is n hobby als n ander eh, maar blijkt dat Benoît zelfs beter is in ronde pannenkoeken bakken dan ik. Frustratie alom, maar mss ben ik wel beter in elektriciteit leggen... u never know
![]()
I will !quote:
Oh maar dat doet zequote:
quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:20 schreef MMach het volgende:
[..]
Oh maar dat doet zeIk ben met m'n gat in de boter gevallen zoals ze hier zeggen.
31 jan en 2 feb de laatste examens, het werd tijd want ik wil terug klussen, mrgh.![]()
Ja natuurlijk, maar het ene staat het andere niet in de wegquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:51 schreef Leonidas het volgende:
[..]
en ik die dacht dat je met mij naar zee wou
Oh, weer blauw gelukkigquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:36 schreef Svensational het volgende:
BE op zwart!
fok voor fok tagje
Ja, dat heb ik wel nodig ... net 1 touwtje na een uur prutsen helemaal klaar ben ik verkeerd begonnen ...quote:Op zondag 28 januari 2007 10:52 schreef AnneX het volgende:
Ach gossie... sterkte!
quote:Op zondag 28 januari 2007 10:06 schreef Marsepein het volgende:
Oh ja, een tip voor als je ooit bij een willekeurige bouwmarkt horizontale lamellen koopt die in lengte en hoogte inkortbaar zijn.
Nooit de dopjes in de onderste stang er vast uithalen omdat toch de hoogte toch moet worden aangepast.
Bij het optillen hoor ik .... fsssst. En 4 touwjes lagen op de grond.
Nu kan ik fijn 4 touwtjes opnieuw rijgen door 150 lamellen heen. En dat kan eigenlijk alleen maar als die hangt. En hij hangt in het trapgat![]()
Dus ik heb straks wat te doen.![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 15:23 schreef Marsepein het volgende:
Ja lach maar .... Ik weet in ene weer wat schelden en tieren is. Goedkope prutszooi wat je nog op maat moet maken. Iets met een dubbeltje en eerste rang was het toch?
Inmiddels zitten alle touwtjes er weer in, en moet ik alleen de onderkant nog knopen.
Ach beste Marsepein als je dit over een paar dagen leest, dan moet je er hopelijk ook om lachen.quote:Op zondag 28 januari 2007 15:23 schreef Marsepein het volgende:
Ja lach maar .... Ik weet in ene weer wat schelden en tieren is. Goedkope prutszooi wat je nog op maat moet maken. Iets met een dubbeltje en eerste rang was het toch?
Inmiddels zitten alle touwtjes er weer in, en moet ik alleen de onderkant nog knopen.
Ik kan er nu ook wel om lachen hoorquote:Op zondag 28 januari 2007 17:26 schreef klipper het volgende:
[..]
Ach beste Marsepein als je dit over een paar dagen leest, dan moet je er hopelijk ook om lachen.
En nu lach ik weer, maar je moet maar zo bedenken het is geen uitlachen, eerder lachen om het feit dat je ons wat plezier verschaft.![]()
En mij is het gelukkig nooit overkomen, maar ik snap wel wat je bedoelt, bij een vriend is het op ongeveer dezelfde manier gebeurd, en toen moesten we ook lachen behalve hij dan....![]()
Wel een fotootje plaatsen hoor van je horrorschermquote:Op zondag 28 januari 2007 22:23 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ik kan er nu ook wel om lachen hoor
quote:Op zondag 28 januari 2007 15:23 schreef Marsepein het volgende:
examens ehquote:Op maandag 29 januari 2007 17:17 schreef Rewimo het volgende:
Heeft MMach zich alweer gemeld met een nieuw keukentopic? 't Is bijna februari
Dat horrording hangt, en werkt ook nog zoals het hoort. Ik zal er morgen een foto van schieten.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:38 schreef klipper het volgende:
[..]
Wel een fotootje plaatsen hoor van je horrorscherm![]()
Ah mooi, dat schiet al opquote:Op maandag 29 januari 2007 19:35 schreef Leonidas het volgende:
examens eh
(en n lief, daar kruipt ook tijd in)
maar 2 februari is't gedaan (met de exams)
Hier dus: Steek Vonkenboer een hart-onder-de-riem topic!!!!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:30 schreef taxibabe het volgende:
K&W is op ziekenbezoek geweest, foto's hiervan staan in vonkie's beterschapstopic!!
En een reactie door mijzelf is ook gegevenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:30 schreef taxibabe het volgende:
K&W is op ziekenbezoek geweest, foto's hiervan staan in vonkie's beterschapstopic!!
Zie De klusperikelen van Marsepein (Deel 3)quote:Op maandag 29 januari 2007 22:22 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Dat horrording hangt, en werkt ook nog zoals het hoort. Ik zal er morgen een foto van schieten.
Hopelijk sluit je de examens spoedig afquote:Op vrijdag 2 februari 2007 04:13 schreef MMach het volgende:
Zo he, genoeg geleerd voor vandaag, binnen enkele uren examen, het laatste gelukkig.
Vanmiddag heeft Leonidasje ook haar laatste examen.
Khoop dat het lukt, zowel bij haar als bij mij.
Nu even slapen toch![]()
This is your captain speaking : veiligheidsriemen vast !quote:Op zaterdag 3 februari 2007 09:12 schreef Leonidas het volgende:
Nog een uurtje voor k trein neem naar Oostende/Brugge. Dat examen v me is idd goed gelukt. had toch beetje medelijden met Mmach, twas zo n gemakkelijk examen bij mij & hij maar blokken&blokken terwijl ik Harry Potters verslond &sjaals breidde![]()
En gistrenavond heeft hij dan nog pannenkoeken staan bakken voor mijn vriendinnen&ik (en afgewassen ook, jaja). Dat verdient een extra JEEJ![]()
![]()
![]()
Straks uitwaaien aan zee & dan vliegen we erin (Mmach in het klussen & ik in mn scriptie (en ook in het bewonderen van al dat geklus natuurlijk)
En wat is er mis met studieboeken doornemen, Topics over Elektra openen op FOK met duidelijke tekeningen. Je hele datacollectie eindelijk op cd/dvd branden en catagoriseren. Leren strijken en was vouwen. etcquote:Op maandag 5 februari 2007 11:43 schreef Vonkenboer het volgende:
Zo en weer een dag die gevuld moet worden met het lezen van tijdschriften, het bezoeken van internetsites het spelen van spelletjes en het hangen in een stoel of op bed![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 18:34 schreef MMach het volgende:
Tsk, te laat thuis en dan begint het te regenen ook nog, no klussing today, maar twas wel een leuke dag.
Btw, er rijdt in de buurt van gent een K&W bestelwagen rond
[afbeelding]
BoJo's starterswoningquote:Op maandag 5 februari 2007 16:39 schreef paarse_paashaas het volgende:
Kan iemand me ff helpen (zoeken)?
Ik zoek een topic van iemand die in Amsterdam een flat had gekocht en daarvan de inrichting e.d liet zien. Ik weet dat ie iets van een alfa als icoon heeft/had, en als inrichting vrij donker laminaat en ook ergens lime-groen aan de muren.
En ik kon hem niet vindenquote:Op maandag 5 februari 2007 20:37 schreef Marsepein het volgende:
[..]
BoJo's starterswoning
Gevonden met deze zoekopdracht.
Grappigquote:Op maandag 5 februari 2007 18:34 schreef MMach het volgende:
Tsk, te laat thuis en dan begint het te regenen ook nog, no klussing today, maar twas wel een leuke dag.
Btw, er rijdt in de buurt van gent een K&W bestelwagen rond
[afbeelding]
Top.quote:Op maandag 5 februari 2007 20:37 schreef Marsepein het volgende:
[..]
BoJo's starterswoning
Gevonden met deze zoekopdracht.
Ik denk dat de makelaar, of anders vereniging eigen huis (www.veh.nl) je het je precies kunnen vertellen. Maar wat ik denk is dat de keuring inhoudt dat er iemand komt kijken naar:quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:39 schreef remcoharmsen het volgende:
Kan iemand me vertellen wat er wordt bekeken bij een technische keuring van een woning? Duur is anderhalf uur. De mogelijke kopers van ons huis willen graag een technische keuring doen ,maar wat kunnen ze nou in anderhalf uur bekijken? En moet ik de koffie klaar zetten om tijd te rekken?
Ik heb niets te verbergen en volgens mij is het gewoon een goed huis, al komt ieder huis met z'n gebreken. Een paar kleine dingetjes zijn er altijd en die weten de kopers ook. Ik hoop dus geen verrassingen tegen te komen, die ik zelf ook nog niet wist...
Je moet je eens verplaatsen in de huid van de kopers. Zij willen natuurlijk een zo laag mogelijke prijs voor het huis betalen, en zoeken daarom zoveel mogelijk minpuntjes. Wanneer zij ontzettend enthousiast door de woning lopen en alles alleen maar mooi vinden, zul jij in de prijs-onderhandelingen een stuk minder snel zakken, omdat je toch weet dat ze het mooi vinden.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:06 schreef remcoharmsen het volgende:
Dus als ik heb aangegeven dat het schilderwerk buiten wel moet gebeuren, er 1 schuurdeur rot is, er een gat in de dakgoot zit en dat voor de rest zo'n beetje alles in 2003 is vernieuwd (binnen alles dus) dan is er weinig te vrezen?![]()
ik wil namelijk graaaaaagm'n huis verkopen en ik hoop niet dat hierdoor m'n huis "afgekeurd" wordt, omdat we (geen idee) iets vergeten zijn ofzo... kan het me niet voorstellen, maar je weet het niet...
Deze mensen zijn wel erg serieus en willen wel graag geloof ik, maar afgelopen weekend toen ze zijn wezen kijken, vielen ze zo'n beetje over ieder gaatje in de muur, ieder dingetje wat enigzins niet helemaal meer nieuw was, viel ze op. Op zich natuurlijk goed dat ze het zien, maar het is zo moeilijk in te schatten hoeveel waarde ze daaraan hechten en of ze het daardoor zouden laten zitten...![]()
plz, kan iedereen morgen even met z'n duimen draaien voor ons
Maak je niet dik, dun is de mode...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:06 schreef remcoharmsen het volgende:
Dus als ik heb aangegeven dat het schilderwerk buiten wel moet gebeuren, er 1 schuurdeur rot is, er een gat in de dakgoot zit en dat voor de rest zo'n beetje alles in 2003 is vernieuwd (binnen alles dus) dan is er weinig te vrezen?![]()
ik wil namelijk graaaaaagm'n huis verkopen en ik hoop niet dat hierdoor m'n huis "afgekeurd" wordt, omdat we (geen idee) iets vergeten zijn ofzo... kan het me niet voorstellen, maar je weet het niet...
Deze mensen zijn wel erg serieus en willen wel graag geloof ik, maar afgelopen weekend toen ze zijn wezen kijken, vielen ze zo'n beetje over ieder gaatje in de muur, ieder dingetje wat enigzins niet helemaal meer nieuw was, viel ze op. Op zich natuurlijk goed dat ze het zien, maar het is zo moeilijk in te schatten hoeveel waarde ze daaraan hechten en of ze het daardoor zouden laten zitten...![]()
plz, kan iedereen morgen even met z'n duimen draaien voor ons
Je moet ook goed kijken naar hoe de formulering in zo een rapport is. En welke klussen genoemd zijn. Sommige klussen hebben te maken met persoonlijke voorkeuren ipv achterstallig onderhoud.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:17 schreef remcoharmsen het volgende:
Ik leef nogWe hebben de keuring gehad en ik denk dat het wel goed heeft uitgepakt. ik heb nog even met de potentiele koper ovelegd en ze vond het niet tegenvallen. Er zijn altijd dingetjes die aangepakt moeten worden als je een huis koopt, was onze gezamelijke conclusie. Dus... morgen komt het rapport incl. een begroting. Daar zouden ze naar kijken en op basis daarvan beslissen of ze 't gaan kopen en 'n bod uitbrengen. Dus... nog even geduld, maar als het zover is, dan spring ik een gat in de lucht en laat ik het hier weten
![]()
tot die tijd... thumbs up
En hoe is het verlopenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 08:57 schreef remcoharmsen het volgende:
aaahgrrr ... (ben een beetje ongeduldig)![]()
vandaag krijgen we een bod op ons huis, heb ik van de kopers gehoord... moet nu alleen nog even wachten helaas... de makelaar is nog niet wakker :|
Groot verschil of is het idee dat het wel uit te onderhandelen is?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:25 schreef remcoharmsen het volgende:
bod ontvangen en we zijn in onderhandeling... nog even door onderhandelen![]()
d'r mag nog wel wat bij vinden we![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 14:20 schreef richie29 het volgende:
En ik ga morgen onder de vloer buizen leggen en bevestigen aan ...ehh...het plafond van de kruipruimte
Ik heb hulp van pa-lief, dus misschien is hij ook wel zo gek om een fotootje te maken van de actie onder de vloer
Dan kan je vier keer per dag postenquote:Op zondag 11 februari 2007 14:18 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel lekker dat dit een SC die niet zomaar vol gehouwehoerd wordt met goeiemorgen-welterusten posts.
ik wist eigenlijk niet meer dat ik die poster ook nog hadquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:55 schreef Gerjo het volgende:
Die van Kiss blijft zo mooi he!!!
Maar dit moet wel met stip de meest letterlijke SLOW chat zijn, damn, dit gaat traag hier, of is iedereen aan t klussen
We vragen bij deze iedereen 3 topics te nomineren en de sluitingsdatum voor de nominaties is 25 februari.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:35 schreef klipper het volgende:
AnneX ik neem aan dat je er maar 1 moet kiezen en dat bij de eindtelling vanzelf numer 1, 2 en 3 bekend worden door het aantal stemmen dat iemand krijgt.
quote:Op zondag 11 februari 2007 15:50 schreef AnneX het volgende:
[..]
We vragen bij deze iedereen 3 topics te nomineren en de sluitingsdatum voor de nominaties is 25 februari.
Als de nominaties geteld zijn hopen we tot een lijst van 10 kandidaten te komen waarna we gaan stemmen.
... schreef BE
Ben je ook al aan het piekeren ? omdat je niemand te kort wilt doen.
Daarom heb ik het maar gelijk neergezet.
Ik was idd van het weekend aan het klussen. Zaterdag van 7.30 tot 19.30 aan het tuinruimen geweest. Een vriend van mij krijgt over 6 weken een hond, en zijn tuin was door de vorige eigenaars verwaarloosd, en hij had er sinds hij de sleutel had ook nog niks aan gedaan. Dus 's morgens een stuk schutting en alle struiken gerooid (met minigraver, dat gelukkig wel) En ook 80% van de bestrating weggehaald. Vervolgens grond eruit geschept, en zand erin gebracht, en weer opnieuw gestraat.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:55 schreef Gerjo het volgende:
Maar dit moet wel met stip de meest letterlijke SLOW chat zijn, damn, dit gaat traag hier, of is iedereen aan t klussen
Kom maar met een linkje hoor, zoals ik zei kan het best zijn dat ik eroverheen gekeken heb.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:42 schreef Vonkenboer het volgende:
zal morgen eens uitgebreid naar het verkiezingsnominatie topic kijken.
Valt mijn eigen elektrische opknapbeurt in de schuur daar niet onder ?![]()
Is dat dan wel 2006? Mss meer iets voor de 2007 verkiezing?quote:Op zondag 11 februari 2007 21:48 schreef richie29 het volgende:
Of mijn geklungel?
Al is er nog weinig resultaat te zien he
Die van mij valt daadwerkelijk in 2006quote:Op maandag 12 februari 2007 10:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Kom maar met een linkje hoor, zoals ik zei kan het best zijn dat ik eroverheen gekeken heb.
[..]
Is dat dan wel 2006? Mss meer iets voor de 2007 verkiezing?
Dan is t weekend niet verloren geweest iig.quote:Op maandag 12 februari 2007 10:25 schreef Gurb het volgende:
[..]
Ik was idd van het weekend aan het klussen. Zaterdag van 7.30 tot 19.30 aan het tuinruimen geweest. Een vriend van mij krijgt over 6 weken een hond, en zijn tuin was door de vorige eigenaars verwaarloosd, en hij had er sinds hij de sleutel had ook nog niks aan gedaan. Dus 's morgens een stuk schutting en alle struiken gerooid (met minigraver, dat gelukkig wel) En ook 80% van de bestrating weggehaald. Vervolgens grond eruit geschept, en zand erin gebracht, en weer opnieuw gestraat.
Al met al een fikse opknapbeurt, zonder al te veel kosten. (50 euro voor de minigraver, en 12 euro voor het zand) en toch een mooi resultaat
Hij had voor zaterdag de minigraver geregeld, dus het was niet echt een optie om alles een week uit te stellen. Dus toen maar onszelf nat laten regenen en meteen ff doorgezet tot half acht 's avonds.
Gisteren toen ik wakker werd was ik dus ook wel een soort van stram en stijf (maar dat kan ook komen omdat ik nog ben wezen stappen zaterdagavond)
Net te laat!quote:Op maandag 12 februari 2007 10:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Kom maar met een linkje hoor, zoals ik zei kan het best zijn dat ik eroverheen gekeken heb.
[..]
Is dat dan wel 2006? Mss meer iets voor de 2007 verkiezing?
Je topic startte op 7 januari 2007, is niet echt iets voor de 2006 verkiezing he!![]()
Hehe wie had het er over om NOOOOOOOOOOOOOOOOOOIT meer te verhuizen :pquote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:34 schreef Brighteyes het volgende:
Ik krijg altijd gelijk weer zo'n zin om te gaan verhuizen en te klussen van al die klustopics.![]()
Of althans, om een huis op te knappen, dat verhuizen hoef niet persé.
Leuk huis Gurb ! Voor en achter water, leuke huizen , niet dertien in een dozijn zo wat ik zag. en ach nog ander half jaar en dan je "eigen "plekkie "lekker toch? voor je het weet is het zo ver. Maar kan nog goed het gevoel naar boven halen dat ik voor het eerst in mijn "eigen"woonkamer zat hoor jaartje of 15 terug ( jaah vroeg het huis uit, don't askquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:04 schreef Gurb het volgende:
Ik heb een optie op een huis!![]()
Nou ja, huisje![]()
In Reeuwijk gaan ze starterswoningen bouwen, en daar had ik me dus voor ingeschreven afgelopen kerst. En vorige week de uitslag van de loting gekregen, en ik had nr. 20.
Nu net terug van een gesprek met de makelaar, en er waren nog 2 starterswoningen vrij, dus meteen een optie op genomen.
De komende week moet ik nu financieel alles op een rijtje zien te krijgen, en beslissen of ik het uberhaupt wil.
Meer info over de huizen : link Het gaat dan om het Schooleiland, woningtype A (bnr 77)
Het huis is niet zo duur in aanschaf (145,000), aangezien je de grond niet koopt, maar eigendom van de gemeente blijft, en je jaarlijks een erfpachtsom betaalt aan die gemeente.
Start van de bouw is gepland voor december pas, en dan de oplevering laatste kwartaal 2008.
maar ik weet dus nog niet of ik er wil wonen.
argumenten voor:
- compleet huis voor een gunstige prijs
- in vergelijking met overig aanbod aan woningen in de omgeving erg aantrekkelijk
- ik kan nog 1,5 jaar sparen voor de inboedel / uitzet
argumenten tegen:
- 20 minuten verder rijden naar mijn werk
- 20 minuten rijden naar mijn ouders en vrienden (maar de vraag is een beetje waar zij wonen over 1,5 jaar)
- Ik moet nog 1,5 jaar wachten voordat ik het huis uitkan
Dus; een week hard nadenken
ik ook!!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:34 schreef Brighteyes het volgende:
Ik krijg altijd gelijk weer zo'n zin om te gaan verhuizen en te klussen van al die klustopics.![]()
Of althans, om een huis op te knappen, dat verhuizen hoef niet persé.
Als alles doorgaat zal ik een topic openen, zal wel een langlopend topic zijn dan, want de start van de bouw duurt nog ff, dan nog 10 maanden bouwen, en dan pas zelf aan de slag.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:46 schreef Marsepein het volgende:
Gurb, leuk! En wat BE schrijft, 20 minuten is niks, op zo'n stukje wordt de auto niet eens echt goed warm.
Ik hoop op een topic
Leuke woningquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:04 schreef Gurb het volgende:
Ik heb een optie op een huis!![]()
Nou ja, huisje![]()
In Reeuwijk gaan ze starterswoningen bouwen, en daar had ik me dus voor ingeschreven afgelopen kerst. En vorige week de uitslag van de loting gekregen, en ik had nr. 20.
Nu net terug van een gesprek met de makelaar, en er waren nog 2 starterswoningen vrij, dus meteen een optie op genomen.
De komende week moet ik nu financieel alles op een rijtje zien te krijgen, en beslissen of ik het uberhaupt wil.
Meer info over de huizen : link Het gaat dan om het Schooleiland, woningtype A (bnr 77)
Het huis is niet zo duur in aanschaf (145,000), aangezien je de grond niet koopt, maar eigendom van de gemeente blijft, en je jaarlijks een erfpachtsom betaalt aan die gemeente.
Start van de bouw is gepland voor december pas, en dan de oplevering laatste kwartaal 2008.
maar ik weet dus nog niet of ik er wil wonen.
argumenten voor:
- compleet huis voor een gunstige prijs
- in vergelijking met overig aanbod aan woningen in de omgeving erg aantrekkelijk
- ik kan nog 1,5 jaar sparen voor de inboedel / uitzet
argumenten tegen:
- 20 minuten verder rijden naar mijn werk
- 20 minuten rijden naar mijn ouders en vrienden (maar de vraag is een beetje waar zij wonen over 1,5 jaar)
- Ik moet nog 1,5 jaar wachten voordat ik het huis uitkan
Dus; een week hard nadenken
Inderdaad zo doen ze het meestal en aangezien de meeste leidingen van kunstof zijn zie je de leidingen vanaf je verdelerunit toch niet meer.quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:48 schreef Gurb het volgende:
De CV ketel vind ik idd ook lastig zitten, maar ze zullen de leidingen via de trapkast naar beneden laten lopen, en dan in de trapkast een verdelerunit.
En het toilet zit idd erg raar, maar dat heeft te maken met de stijgleidingen vanuit de badkamer.
Het voorportaal is nodig ivm het bouwbesluit, want er moet een verkeersruimte tussen je toilet en je verblijfsruimte zitten.
Alles is natuurlijk zo eenvoudig en efficiënt mogelijk uitgevoerd, dus minder naar de esthetische kant, en meer naar de kostenbesparende kant gekeken.
Dat komt me bekend voor idd, er zijn al wat projecten hier op kantoor voorbij gekomen waarbij de uitvoerders belden dat de wand een paar cm om moestquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:17 schreef klipper het volgende:
Vaak krijg je een kleine correctie, komen ze erachter dat de muur in je woonkamer 10 cm verplaats moet worden om de leidingen in je trapkast naar beneden te laten lopen i.p.v. erbuiten.
Bedankt allemaalquote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:49 schreef truttebosje het volgende:
jah nog gefeliciteerd vonkie
![]()
je kan nooit teveel diploma`s hebben, dus ga zo door!!!!!![]()
Ik vrees echt dat je blind bent want die staat er toch echt bij tussen; vrij bovenaan zelfsquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:55 schreef taxibabe het volgende:
Gefeliciteerd Vonkie!!!![]()
Ik ben bezig met de nominaties, maar ben ik blind of mis ik de topics van BE ?![]()
Ik zie ze echt niet..quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:08 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Ik vrees echt dat je blind bent want die staat er toch echt bij tussen; vrij bovenaan zelfs![]()
Dat zijn de eerste 10... ik zie hier BE niet tussen staanquote:Op zondag 11 februari 2007 13:11 schreef Brighteyes het volgende:
De lijst van topics die wat ons betreft in aanmerking komen voor een nominatie:
Nogmaals, als jij vindt dat er nog iets mist, geef maar even een gil en dan kan het nog toegevoegd worden.
Automatic_Rock
Cybersijp
Mmach (te nomineren voor zijn totale oeuvre):
Knorretje en Danny
Duderinnetje en ArtyShock
Vonkenboer
gebakken-koekje
Marsepein
Syrena
Conflict
Ah ok... ben ik dus toch niet blindquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:13 schreef Brighteyes het volgende:
De mijne niet toch? Die deed nl. voor de 2005 verkiezing al mee.
www.floorplanner.nlquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:53 schreef Harmen1984 het volgende:
Hoi,
Weet iemand wat die link was naar dat programmatje waar je je huis in bovenaanzicht kan inrichten... Ik kan het even nergens meer vinden...
Ik zit gebonden aan een 500 mhz laptopquote:Op maandag 19 februari 2007 11:49 schreef sanger het volgende:
Tja Vonkie, ik weet niet iets wat ik je zou kunnen aanbevelen om te gaan doen. Misschien wat computerspelletjes? Floorplannen?
Tja, je been "weghalen" is ook wel erg ridicuul denk ik.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:24 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Ik zit gebonden aan een 500 mhz laptopdaar draait op ze minst gezegd vrij weinig op.
Ik heb dan wel weer een desktop met 4 keer meer power dan de laptop maar daar kan ik niet achger zitten omdat dan mijn been in de weg zit![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 12:27 schreef sanger het volgende:
[..]
Tja, je been "weghalen" is ook wel erg ridicuul denk ik.
Geen vrienden die langskomen enzo? Tis toch krokusvakantie?
Ohja, dat heb je ook nog.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:57 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Carnaval wordt ook hier in het oosten van het land gevierd![]()
Dat is dé reden om dan de knoop door te hakken het niet te doen.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:58 schreef Gurb het volgende:
Ff een update over mijn optie op het nieuwbouwhuis
het gaat hem niet worden.
Vorig jaar heb ik met een hypotheekadviseur gesproken, en kon ik ¤150.000,- lenen. Alleen sinds 1 jan 07 zijn de acceptatievoorwaarden aangepast, en kan ik nog maar ¤125.000,- lenen.
Ik denk dat als ik heel erg fanatiek ga zoeken naar andere hypotheekaanbieders en heel erg lief ga kijken en erg veel ga praten, dat ik wel meer zou kunnen lenen. Maar dat doe ik dan liever op mijn gemak, en niet met de tijdsdruk die ik nu had ivm de grote belangstelling voor de woningen.
Daarbij, ik twijfelde toch flink of ik daar wel wilde wonen, dus ik heb de optie laten vervallen.
Natuurlijk best jammer maar gewoon zoals je zegt op je gemak zoeken naar iets waar je geen twijfels over hebt liefst voor een prijs / op een moment dat je het wel kunt betalen. (in wat voor construcie dan ook)quote:Ik ga nu op mijn gemak met verschillende hypotheekverstrekkers babbelen, en eens kijken of mijn ouders garant kunnen / willen staan, zodat ik wat gerichter kan zoeken met een afgepast budget.
U is een wijs man Gurbquote:Op maandag 19 februari 2007 15:58 schreef Gurb het volgende:
Ff een update over mijn optie op het nieuwbouwhuis
het gaat hem niet worden.
Vorig jaar heb ik met een hypotheekadviseur gesproken, en kon ik ¤150.000,- lenen. Alleen sinds 1 jan 07 zijn de acceptatievoorwaarden aangepast, en kan ik nog maar ¤125.000,- lenen.
Ik denk dat als ik heel erg fanatiek ga zoeken naar andere hypotheekaanbieders en heel erg lief ga kijken en erg veel ga praten, dat ik wel meer zou kunnen lenen. Maar dat doe ik dan liever op mijn gemak, en niet met de tijdsdruk die ik nu had ivm de grote belangstelling voor de woningen.
Daarbij, ik twijfelde toch flink of ik daar wel wilde wonen, dus ik heb de optie laten vervallen.
Ik ga nu op mijn gemak met verschillende hypotheekverstrekkers babbelen, en eens kijken of mijn ouders garant kunnen / willen staan, zodat ik wat gerichter kan zoeken met een afgepast budget.
Onderaan de pagina ? Het topic is toch geslotenquote:Op maandag 26 februari 2007 13:01 schreef becky27 het volgende:
Moderators: ik ben mijn topic kwijt! Zit ik net te melden dat ik maar eens een nieuwe moet openen omdat dat overzichtelijker zou zijn, is ie helemaal weg. Iemand enig idee?
groeten
Becky27
Tja, daar heb je wel een punt .... ik heb min of meer hetzelfde probleem. Waarschijnlijk los ik het op door mezelf onderaan te plaatsen. Ik overleg even met BE wat we met zulke gevallen doen?quote:Op maandag 26 februari 2007 22:48 schreef tnimble het volgende:
Tja en dat vind ik dus echt even lastig om een cijfer van 1 tot 8 te geven omdat ik zelf ook in de lijst sta. Pfff.
Ik heb het iets aangepast tnimble. Je geeft jezelf geen punten en verdeeld over de overige deelnemers 2 t/m 8 punten. Zie de OP van FOK!klus 2006 Verkiezing - Stemronde:quote:Op maandag 26 februari 2007 22:48 schreef tnimble het volgende:
Tja en dat vind ik dus echt even lastig om een cijfer van 1 tot 8 te geven omdat ik zelf ook in de lijst sta. Pfff.
Ik denk dat het daarmee natuurlijk wat makkelijker en eerlijker is. Ik had helemaal niet gedacht aan dit probleemquote:Als je genomineerd bent, maar toch wilt stemmen, dan geef je jezelf uiteraard geen punten. Dan verdeel je 2 t/m 8 punten.
Waarom laat je iedereen geen 1,2 en 3 kiezen'?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:15 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ik heb het iets aangepast tnimble. Je geeft jezelf geen punten en verdeeld over de overige deelnemers 2 t/m 8 punten. Zie de OP van FOK!klus 2006 Verkiezing - Stemronde:
[..]
Ik denk dat het daarmee natuurlijk wat makkelijker en eerlijker is. Ik had helemaal niet gedacht aan dit probleem![]()
Dat wel natuurlijkquote:
Is het echt zo moeilijk een laatste plaats te kiezen? Maar aanpassen van de punten toekenning is o.k. hoor als dat makkelijker en beter is. (Hoewel dezelfde 1, 2 en 3 er uit zouden moeten komenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:41 schreef Brighteyes het volgende:
Mss is dat idd ook wel zo simpel.
Krijgt het ook wat minder een 'meedoen is belangrijker dan winnen' karakter.
Marsepein, wat denk jij?
MMach kennende scheurt ie weer over dat dak heen als Superman....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:07 schreef Solingjan het volgende:
Sinds wanneer ben je verplicht om een goot aan je huis te hebben?????
Of wat maakt het uit dat een goot lekt??
Ok dat die lekkage verrotting aan het houtwerk veroorzaakt is een ander verhaal.
Gewoon hout weghalen.
Maar nogmaals KIJK gvd uit daar boven. Want we kennen je onderhand wel.
Dat is een 'plan d'urbanisme' ofwel een bestemmingsplan?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:36 schreef Archont het volgende:
(...) urbanistie plannen (...)
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:35 schreef MMach het volgende:
Maar er is ook leutig nieuws, al is het niet helemaal in verhouding
4 kleine konijntjes erbij![]()
In NL iig al heel lang, je bent verplicht een opvangconstructie te hebben voor een gecontroleerde afvoer van hemelwater.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:07 schreef Solingjan het volgende:
Sinds wanneer ben je verplicht om een goot aan je huis te hebben?????
Daar maak je toch even een rekenfoutje Marsepein !quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:02 schreef Marsepein het volgende:
(Hoewel dezelfde 1, 2 en 3 er uit zouden moeten komen)
Leg me dat eens uit? Iedereen die nu 8 punten geeft, geeft dan 3, iedereen die dan 7 punten geeft geeft er 2 en met 6 punten geef je er dan 1.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:46 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Daar maak je toch even een rekenfoutje Marsepein !
Schattig ok, maar tzijn wel incestkonijntjes, dus dat maakt het toch n tikje minder "ohhh" :-)quote:
Laten we duidelijk zijn, het gaat hier over konijnen onderling natuurlijkquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:46 schreef Leonidas het volgende:
[..]
Schattig ok, maar tzijn wel incestkonijntjes, dus dat maakt het toch n tikje minder "ohhh" :-)
Onder lichte dwang (lees: beetje gezaag/gezeur), heeft mmach vandaag een tweede konijnenkotje gekocht zodat mamakonijn met rust gelaten kan worden.
Waarom laat je het mannetje niet castreren MMach? Heeft het vrouwtje ook weer een leven en is ze bovendien niet constant zwanger. hebben ze het veel gezelliger samenquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:52 schreef MMach het volgende:
[..]
Laten we duidelijk zijn, het gaat hier over konijnen onderling natuurlijk
De Panda is de vader van de kleintjes en de moeder is z'n dochter. Jaja, dat gebeurt in de natuur.
En vandezomer ga ik in de hof es een konijnenranch bouwen![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:22 schreef MMach het volgende:
--knip--
Nu even uitblazen en tegen 17u of zo weer verder doen aan de andere zolder.
Je hebt inderdaad gelijk dat er meer kans op een gelijkspel is. Maar kan de volgorde ook veranderen?quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:00 schreef Igen het volgende:
Stel, je hebt drie personen die stemmen op vijf kandidaten. Stemmen:
**snip**rekenvoorbeeld**snip
Liever jij dan ik op die hoogte; brrrquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:22 schreef MMach het volgende:
Maja, als ze gecastreerd zijn dan zijn er ook geen kleintjes meerDat is dan ook de bedoeling van castreren, maar bij ons loopt de konijnenpopulatie niet uit de hand hoor. We hebben al een jaar of 8 konijnen, en het aantal varieert van 3 tot 7. De panda is er al bij van in het begin.
Daarnet de schouw gaan afbreken. Ik vond het wel vrij beangstigend. Twas nog erger dan de vorige keer.
De vorige keer moesten we een schouw hercementeren aan de andere kant van het dak. En dat was op een ladder die scheef lag op het dak, in de sneeuw... hoor je het dreigende muziekje al op de achtergrond?
[afbeelding]
[afbeelding]
(toen had ik nog superkort haar)
Toen is alles goed gegaan, en nu gelukkig ook.
De schouw aan de voorkant, waar de brief dus over gaat, staat een stuk hoger dan de andere schouw, en het was me daar nu toch aan het waaien, brr. En al dat stof vloog in m'n ogen elke keer er zo'n steen loskwam. De zon stond ook net waar ze in m'n ogen zat te schijnen.
De schouw:
[afbeelding]
[afbeelding]
En na een zenuwslopend halfuurtje:
[afbeelding]
[afbeelding]
Jammer dat de stenen zo niet ver genoeg doorgemetseld zijn. Mais bon, nu hangt er al een mini laagje waterdicht cement aan voor de hechting en morgen of zo komt dan de rest van de cement erop.
Geen stenen naar beneden gevallen, en geen gewonden![]()
Nu even uitblazen en tegen 17u of zo weer verder doen aan de andere zolder.
Nee, dat klopt. Jij stapt liever de diepte inquote:Op zondag 4 maart 2007 22:22 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Liever jij dan ik op die hoogte; brrr![]()
Krijg het er al koud van als ik er na kijk![]()
Welja geef nog een schop na.....quote:Op zondag 4 maart 2007 23:01 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. Jij stapt liever de diepte in![]()
quote:Op zondag 4 maart 2007 23:01 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. Jij stapt liever de diepte in![]()
Zodra die hangen kun je een uitgebreid fotoverslag vinden in K&W. Maar heb geduld het kan best nog een jaartje durenquote:Op maandag 5 maart 2007 10:51 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
![]()
Die had ik aan kunnen zien komen natuurlijk
Hang jij mijn gootjes maar eens op in jou kelder![]()
quote:Op maandag 5 maart 2007 10:56 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Zodra die hangen kun je een uitgebreid fotoverslag vinden in K&W. Maar heb geduld het kan best nog een jaartje duren
Gewoon laser-afstandsmeterquote:Op maandag 5 maart 2007 20:16 schreef Rewimo het volgende:
Vraagje: hoe heet zo'n apparaatje dat met laser afstanden meet? En wat kost zoiets ongeveer?
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:54 schreef sararaats het volgende:
ik wil eventjes zeggen dat ik jullie steun gebruik om mezelf even tot rust te brengen
ik ben al heel vroeg wakker en heb de hele ochtend bij m'n grootmoeder gezeten tot ze zachtjes weggleed
bedankt lieve mensen
ja, m'n grootmoeder is vanmorgen om 9u55 overledenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:23 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
![]()
Mag ik uit bovenstaande post concluderen dat u grootmoeder overleden is ?
Zo ja, gecondoleerd met dit verlies![]()
Dus jij gaat je nu ook verder specialiseren in houtbewerkingquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:15 schreef tnimble het volgende:
Vandaag een geweldige site ontdekt!
The Wood
Whisperer
Deze man maakt allemaal podcasts over zijn vak fijne hout bewerking laat dingen zien en legt het behoorlijk goed uit. Hij heeft dezelfde schrijfhaak en opberg dozen als ik
Staat bovenaan bij mijn Favorieten. Schitterende site.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:15 schreef tnimble het volgende:
Vandaag een geweldige site ontdekt!
The Wood
Whisperer
Deze man maakt allemaal podcasts over zijn vak fijne hout bewerking laat dingen zien en legt het behoorlijk goed uit. Hij heeft dezelfde schrijfhaak en opberg dozen als ik
Phoe ook van die podcasts maken bedoel je? Weet niet eerst maar eens een echte shop ter beschikking hebben ipv de huiskamer.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:11 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Staat bovenaan bij mijn Favorieten. Schitterende site.
Zou iets voor jou zijn![]()
Mss een sponsor??? Als die jouw werk ziet op FOK! gaat hij zo overstag.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:06 schreef tnimble het volgende:
[..]
Phoe ook van die podcasts maken bedoel je? Weet niet eerst maar eens een echte shop ter beschikking hebben ipv de huiskamer.
Merci gaan we is voor kijken. Wil natuurlijk ook voorkomen dat je van die lelijke bobbeltjes krijgt.quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:18 schreef Marsepein het volgende:
Ik zou dat met gewone spuitlijm doen van 3M en dat kan op mdf maar dat blijft ook zeker goed zitten op meubelpanelen (Geplastificeerd spaanplaat).
Er is dacht ik van 3M een spuitbus lijm variant die hetzelfde werkt als de lijm op post-it's. Je kunt het weer verwijderen en weer opplakken, zonder vlekken.
Ga zo eens ff aan het kijken; vandaag of morgenquote:Op donderdag 8 maart 2007 10:55 schreef Marsepein het volgende:
Mogguh Vonk. Zet je schema's even op een andere host en PM mij de url's. Dan pas ik de berichten aan
kVind het mooi dat je grootmoeder niet alleen is moeten sterven & khoop dat je daar kracht uit kan halen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:54 schreef sararaats het volgende:
ik wil eventjes zeggen dat ik jullie steun gebruik om mezelf even tot rust te brengen
ik ben al heel vroeg wakker en heb de hele ochtend bij m'n grootmoeder gezeten tot ze zachtjes weggleed
bedankt lieve mensen
Zal ik er een topic over openen in TTK (quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:14 schreef Marsepein het volgende:
[afbeelding]
Dit is een raar plaatje Vonk. Als je op een bepaalde manier kijkt dan lijkt het net of de aansluitingen uit de plaat komen ipv dat ze er verdiept inliggen
En als je dat ziet, dan steken de schroefjes ook uit. Het is een Escher wcd
Als je ziet wat ik bedoel dan mag je met liefde een topic openenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:05 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Zal ik er een topic over openen in TTK ()
Hmm mjah, kon vanmorgen nog niet iets beters vindenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:14 schreef Marsepein het volgende:
[afbeelding]
Dit is een raar plaatje Vonk. Als je op een bepaalde manier kijkt dan lijkt het net of de aansluitingen uit de plaat komen ipv dat ze er verdiept inliggen
Als er olie vrijkomt bij het vervangen van schokdempers dan doe je iets verkeerdquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:35 schreef MMach het volgende:
Morgen op de oprit van Leonidas m'n voorste schokdempers vervangen, ik hoop dat het lukt want dat heb ik nog nooit moeten doen (en hopelijk geen plassen olie op de oprit).
Dat is zeer normaal dat we dat niet goed kunnen zien. Als je een masker van een gezicht neemt en deze op een tV of monitor lat zijn zonder dat het beeld beweegt kunnen we ook niet zien of we naar de binnen of buitenkant kijken. Pas als het beeld beweegt kunnen we het zien.. Best leuk. hoe wij 2D beelden toch als 3D proberen te zien en hoe verkeerd we het dan kunnen hebben.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:14 schreef Marsepein het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |