Mag ik het daarmee eens zijnquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Even een psycho-analyse. IEmand detecteerd iets, en gata er op letten. En zodra er dan ook maar een klien dingetje is:
"ZIE JE WEL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
D:
![]()
![]()
"
Vandaag dusquote:Een aantal maanden voordat de A73-Zuid in gebruik zal worden genomen, zal op de snelweg in Limburg een groot autosportevenement plaats gaan vinden. Rotterdam Racing, dat de afgelopen twee jaar diverse formule 1-coureurs naar de Coolsingel haalde, zal het evenement organiseren.
Op 3 januari zullen er door de organisatie, provincie Limburg en gemeente Roermond nadere details bekend worden gemaakt tijdens een persconferentie in Roermond. Het evenement, dat naar alle waarschijnlijkheid in september plaats zal vinden, zal vergelijkbaar zijn met het evenement in de Maasstad waar naast Formule 1 ook andere raceklassen aan bod kwamen.
Sorry dat ik het niet met heilige Herman eens benquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:32 schreef Alexxxxx het volgende:
En nog een psycho-analyse: Bara, bespaar je de moeite, je krijgt haar toch niet in bed. Hugo heeft een grotere lul.
Die D12 hebben ze hard nodig om eindelijk eens uit de rooie cijfertjes te komen. Maar lelijk is ie.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:42 schreef vlad het volgende:
over een poosje is de C12 la turbie to koop met supercharger![]()
![]()
ik vinbd spyker tof, alleen die D12![]()
Nee, je bent een vrouw. Jou analyseren zou tijdsverspilling zijn. Ik ben als man zijnde toch niet in staat om de gevagineerde mens te begrijpen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:59 schreef Sjoem het volgende:
Bara is cute. Krijg ik nu dezelfde analyse maar dan net iets anders?
Xenonquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:19 schreef Opa_vertelt het volgende:
Vandaag een cadeautje voor mezelf gekocht![]()
[afbeelding]
Volgende week ofzo maar eens erinzetten![]()
^^ met hem.quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, je bent een vrouw. Jou analyseren zou tijdsverspilling zijn. Ik ben als man zijnde toch niet in staat om de gevagineerde mens te begrijpen.
Heb nu 4300k (1tje bijna kapot, is al verkleurd), eens zien hoe 8000k eruit gaat zienquote:
Dat is standaard bij moderne auto'squote:Op woensdag 3 januari 2007 18:26 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Heb nu 4300k (1tje bijna kapot, is al verkleurd), eens zien hoe 8000k eruit gaat zien
Wel een takkeklus bij mijn auto, volgens mij moet de hele bumper eraf en zo..![]()
Ja, maar ook al twee weken niks meer van gehoordquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:26 schreef Paladijn het volgende:
[..]
^^ met hem.
En kut dat je niet aangenomen bent lexxx, je was nog bezig met een vaste baan toch?
Renault Laguna GT Dynamique (gechipped), lampje is D2Rquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:28 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat is standaard bij moderne auto'sWat voor een heb je eigenlijk?
die van mij zijn 4300k denk ik. en d'r is nog niets mis mee. 8000K.. tsja. blauw/wit denk ikquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:26 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Heb nu 4300k (1tje bijna kapot, is al verkleurd), eens zien hoe 8000k eruit gaat zien
Wel een takkeklus bij mijn auto, volgens mij moet de hele bumper eraf en zo..![]()
whehe zo'n klein hok kan ik nog net zelf denk ikquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:24 schreef lipje het volgende:
speciaal voor Bojo (en BaraCuda in 2008): Hoeveel betalen jullie de werkster?
1.9 dCi?quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:30 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Renault Laguna GT Dynamique (gechipped), lampje is D2R
Kan ook 4100k zijn (puur wit), hoor. Als je D2S hebt, weet ik ze nog wel héél erg goedkoop liggen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:32 schreef M5 het volgende:
[..]
die van mij zijn 4300k denk ik. en d'r is nog niets mis mee. 8000K.. tsja. blauw/wit denk ik
Ik denk dat ik gewoon 4300k blijf gebruiken, mocht er ooit eentje stuk gaan. Voldoet prima. (misschien 6000k, maar ik hoef er nog niet over na te denken.)
klinkt slap, maar ik weet niet hoe geheim het allemaal nog is/zou moeten zijn.quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:00 schreef M5 het volgende:
[..]
Die D12 hebben ze hard nodig om eindelijk eens uit de rooie cijfertjes te komen. Maar lelijk is ie.
en een supercharger op de C12 La Turbie? waar heb je die info vandaan?
heb idd D2S. alleen heb ik geen nieuwe lampen nodig.. voor het zelfde geldt doen ze het nog als ik 'n andere auto ga halen waar geen D2S lampen in zitten.quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:36 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Kan ook 4100k zijn (puur wit), hoor. Als je D2S hebt, weet ik ze nog wel héél erg goedkoop liggen.
Nieuwe Osram's voor ¤40 per stuk. Osram 4100k D2S.
je kent m'n standpunt over superchargersquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:37 schreef vlad het volgende:
[..]
klinkt slap, maar ik weet niet hoe geheim het allemaal nog is/zou moeten zijn.Dus ik hou het op een (zeer) betrouwbare bron.
![]()
lijkt me wel geil. een geblazen W12![]()
Yep. 6-bak, chipped 160pk/345Nm, Bijna full options, (geen volleer en navi).quote:
iets is beter dan niets. reden is simpel: een turbo kunnen ze niet kwijt in het apparaatquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:39 schreef M5 het volgende:
[..]
je kent m'n standpunt over superchargers![]()
dus niet full optionsquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:41 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Yep. 6-bak, chipped 160pk/345Nm, Full options behalve volleer en navi.
Inmiddels org. zwarte dakrails en stootlijsten zijn in kleur (zwart-metallic) gespoten.
[afbeelding]
Yep, plaatje toegevoegd.quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:48 schreef Paladijn het volgende:
Wel halfleer?![]()
Mooie velgjes trouwens.
Ja maar "full options" klinkt zo stoeeer!!quote:
Hangt van de slet afquote:wel toffe wagen. ruilen tegen een slet?![]()
met draken hoezenquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:53 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ja maar "full options" klinkt zo stoeeer!!![]()
[..]
Hangt van de slet af
Puike stoelen, hoewel ik ze liever in vol leer heb (ben niet zo'n fan van motiefjesquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:51 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Yep, plaatje toegevoegd.
Dank je, vindt ik zelf ook de mooiste velgen voor onder dit model. Heten trouwens "Silverstone"![]()
Struikrovers gespot?quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:57 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik heb vanmiddag trouwens weer te hard gereden..![]()
uiterst puike slet uit '85, met slechts 2 gaten in de bodem en 3traps auotmaat. Ook over-full options met cross-controlquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:53 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ja maar "full options" klinkt zo stoeeer!!![]()
[..]
Hangt van de slet af
ik ben geen alcoholistquote:
Was lekker aan het cruisen, maar kreeg telefoontje dat ik ergens snel werdt verwacht..quote:
Hmmm.. klinkt als een gheyle slet.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:01 schreef vlad het volgende:
[..]
uiterst puike slet uit '85, met slechts 2 gaten in de bodem en 3traps auotmaat. Ook over-full options met cross-controlen met draakjes op de stoelen
![]()
ik heb wel geurdolfijntjequote:Op woensdag 3 januari 2007 19:12 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Hmmm.. klinkt als een gheyle slet.Maar, helaas voor jou, niets waard zonder wunderbaum.
![]()
mja, een supercharger kun je idd wat makkelijker plaatsen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:47 schreef vlad het volgende:
[..]
iets is beter dan niets. reden is simpel: een turbo kunnen ze niet kwijt in het apparaat![]()
Wat ik overigens verrassend vond om te horen is dat ze bij Spyker 2 motorproefstanden hebben, die alleen gebruikt worden voor de ontwikkeling (en testen) van de endurance race blokken.
Ik heb eens eerder leer in de auto gehad, maar is echt te warm aan den aarsch in de zomer(zon).quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:56 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Puike stoelen, hoewel ik ze liever in vol leer heb (ben niet zo'n fan van motiefjes). Helaas is dat als optie nogal prijzig...
En de velgen zijn tenminste apart, niet standaard velgjes, of nog erger wieldoppen ivm de kosten
ombouw setjequote:Op woensdag 3 januari 2007 19:14 schreef BaraCuda het volgende:
Ik wil ook xenon in m'n crossa![]()
Wat moet ik daar voor kopen?![]()
In de autoshop van een maat van me kosten complete setjes (H1,H3,H4 of H7) maar ¤175.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:14 schreef BaraCuda het volgende:
waardeverdubbeling voor je slopelquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:14 schreef BaraCuda het volgende:
Oh tegenwoordig hoef je niet meer complete lichtunits te hebben?quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:19 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
In de autoshop van een maat van me kosten complete setjes (H1,H3,H4 of H7) maar ¤175.
Is echt héél erg makkelijk zelf in te bouwen (zelfs voor een leek), en zijn 6000k. (1 jaar garantie)
Bi-xenon is wat duurder, dacht dat die setjes ¤349 waren.
Voordeel van achteraf inbouwen is trouwens dat je het ook weer kunt meenemen naar een volgende auto
En iedereen gaat aan de kant als ik met 121 aan kom knallenquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:23 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
waardeverdubbeling voor je slopel![]()
Nee hoor, komt gewoon als vervanging van je 'normale' lampjes in je bestaande lichtunits.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Oh tegenwoordig hoef je niet meer complete lichtunits te hebben?![]()
Oh gaafquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:26 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Nee hoor, komt gewoon als vervanging van je 'normale' lampjes in je bestaande lichtunits.![]()
Ik zit er zelf over te denken om een setje xenon in mijn grootlicht te zettenquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:24 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
En iedereen gaat aan de kant als ik met 121 aan kom knallen![]()
of je draait er gewoon 100Watt lampen in. ben je ook van het probleem afquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:28 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik zit er zelf over te denken om een setje xenon in mijn grootlicht te zetten![]()
Makkelijk voor die lange verlaten overlichte stukken in duitsland. (en Nederland natuurlijk)
een echte auto.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:14 schreef BaraCuda het volgende:
Yep, exact hetzelfde.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:27 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Oh gaaf![]()
bij ons op de zaak heeft 1 auto xenon (echte units van heul veul geld) dat is echt super![]()
Maar dit is dus het zelfde effect?
Leer in mijn Rover (beigekleurig) viel erg mee in de zomer.. je gleed alleen wel alle kanten uit in bochten (ook in de winter overigensquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:16 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik heb eens eerder leer in de auto gehad, maar is echt te warm aan den aarsch in de zomer(zon).
Deze keer dus bewust voor halfleer gekozen. Kon voor het zelfde geld ook één met (buin) leer
meenemen, zag er eerlijk gezegd wel ónt-zet-tend goed uit (had ook zelfde kleur bruin dashboard),
maar heb het toch maar niet gedaan. Wie eens de billen brand..
Als m'n zicht zo was als bij bovenste plaatje dan had ik geen klachtenquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:32 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Yep, exact hetzelfde.
Jouw auto met normale lampjes:
[afbeelding]
Jouw auto met Xenon 6000k:
[afbeelding]
3 keer grotere lichtopbrengst!
Verbruikt 35% minder stroom.
Auto’s met Xenon ingebouwd zullen zonder problemen APK en/of RDW worden goedgekeurd.
Vaak rond de ¤300, maar niet in Twello!quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:29 schreef BaraCuda het volgende:
175 euro is wel leuk, maar op internet zie ik 380 euro![]()
Voor dat geld rij ik liever wat konijntjes aan eigenlijk![]()
probeer deze eensquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:30 schreef BaraCuda het volgende:
Ik zie echt geen fok in het donkerdie lampen schijnen veul te laag, misschien eens afstellen als dat mogelijk is
![]()
piaa extreme whitequote:Op woensdag 3 januari 2007 19:30 schreef BaraCuda het volgende:
Ik zie echt geen fok in het donkerdie lampen schijnen veul te laag, misschien eens afstellen als dat mogelijk is
![]()
Dan is denk ik deze vergelijking beter voor je. (Animated gif-bestandje)quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:34 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als m'n zicht zo was als bij bovenste plaatje dan had ik geen klachten![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:35 schreef ThaFreak het volgende:
wat overigens ook wel kan helpen is je units schoonmaken![]()
Dat is umquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:36 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Dan is denk ik deze vergelijking beter voor je. (Animated gif-bestandje)
Eerst jouw licht, dan Xenon
[afbeelding]
* Opa_vertelt heeft daar sproeiertjes voorquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:38 schreef Paladijn het volgende:
Xenon is wel erg nice om te hebben overigens, alleen moet je je lampen wel wat vaker schoonmaken anders worden tegenliggers boos
koplampreinigings sproeiertjes er op. werkt prima.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:38 schreef Paladijn het volgende:
Xenon is wel erg nice om te hebben overigens, alleen moet je je lampen wel wat vaker schoonmaken anders worden tegenliggers boos
lichtopbrengst is beter dan welke lampjes dan ook.....quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:41 schreef BaraCuda het volgende:
Misschien die Piaa eens proberen, xenon in een crossa is te gay![]()
* Paladijn ook, maar die doen geen rukquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:40 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
* Opa_vertelt heeft daar sproeiertjes voor![]()
Slangetje verstopt?quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:45 schreef Paladijn het volgende:
[..]
* Paladijn ook, maar die doen geen ruk
Nee, ze sproeien wel (eens per 4-5x raam schoonmaken meen ik), alleen worden mijn lampen niet schoonquote:
Bij mij komt er zo'n nevel water uit (echt veel, en onder flink hoge druk), dat ik er 5 liter per week doorheenquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:46 schreef BaraCuda het volgende:
bij m'n volvo maakte ze alleen mijn schone motorkap ranzig![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:50 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Bij mij komt er zo'n nevel water uit (echt veel, en onder flink hoge druk), dat ik er 5 liter per week doorheen
jaag. (gebruik het wel vaak hoor) Ik hoorde trouwens ooit eens door het open raam een jongetje tegen zijn
ernaast staande vriendje zeggen dat ik het overtollige NOS uit mijn leidingen spoot![]()
(kon mijn lachen nauwelijks inhouden)
als je lichtbeeld gewoon goed is zul je er vrijwel geen problemen mee hebben......quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:45 schreef Opa_vertelt het volgende:
Tja, die PIAA's kosten ook al gauw iets van ¤100 én hebben geen e-keur.. (dus afkeur bij APK)
Maar ze zullen vast een berg licht geven, daar niet van.
Die dingen zijn zo sterk als lampen van +100w, zou dat niet opvallen bij een keurmeester denk je?quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:51 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
als je lichtbeeld gewoon goed is zul je er vrijwel geen problemen mee hebben......
...nóg harder rijdenquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:53 schreef BoJo het volgende:
ik haat die sporen langs mijn motorkap van die zooi
at heb ik ook, maar dan in het geelquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:30 schreef BaraCuda het volgende:
![]()
Dan sproeit het naar binnenquote:
Damn, dat ik daar zelf niet aan denkquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:57 schreef BaraCuda het volgende:
gewoon bij apk er andere lampen in knallen
volgens mij letten ze bij de apk nog steeds niet op hoeveelheid licht maar op het lichtbeeldquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:54 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Die dingen zijn zo sterk als lampen van +100w, zou dat niet opvallen bij een keurmeester denk je?
Bij mij gaan ze dan ineens een stuk langzamerquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
bij 200+ ga ik niet mijn ruitensproeien want anders vliegen de wissers eraf![]()
quote:
klopt, volgens mij ook alleen naar lichtbeeld en naar de kleur ( geel of wit ).quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:01 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
volgens mij letten ze bij de apk nog steeds niet op hoeveelheid licht maar op het lichtbeeld![]()
anders zou je ook geen aftermarket xenon mogen hebben bv
't is maar een concept. en hij's lelijk. dus een echte S-type.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:02 schreef Paladijn het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat ik nou van die nieuwe jag moet denken
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij's op zich wel erg geil, maar opvolger van de S-type?
Aftermarket Xenon is goedgekeurd (heeft e-keur), en zal een tegenligger niet verblinden.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:01 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
volgens mij letten ze bij de apk nog steeds niet op hoeveelheid licht maar op het lichtbeeld![]()
anders zou je ook geen aftermarket xenon mogen hebben bv
De S-type is een van de fraaiste auto's. Naast de R75 natuurlijkquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:03 schreef M5 het volgende:
[..]
't is maar een concept. en hij's lelijk. dus een echte S-type.
Uiterlijk issie IMHO een beetje teveel een uit de kluiten gewassen Seat.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:02 schreef Paladijn het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat ik nou van die nieuwe jag moet denken
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij's op zich wel erg geil, maar opvolger van de S-type?
De S-type zoals die er nu is, is echt gruwelijk... lelijk. Buitenkant én binnenkant. imo. 't rijdt aardig, dat wel.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:05 schreef Paladijn het volgende:
[..]
De S-type is een van de fraaiste auto's. Naast de R75 natuurlijk
Standaard lampen van 155 zijn al zo mooiquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:06 schreef BoJo het volgende:
Aftermarket Xenon is overigens best betaalbaar geworden![]()
Moet je nagaan als daar ook nog HID lampen inzitenquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:08 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Standaard lampen van 155 zijn al zo mooi![]()
2 van die mooie "kleine" rondjes![]()
Ik vind hem juist extreem kut rijden...quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:07 schreef M5 het volgende:
[..]
De S-type zoals die er nu is, is echt gruwelijk... lelijk. Buitenkant én binnenkant. imo. 't rijdt aardig, dat wel.
Nah...quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:12 schreef Paladijn het volgende:
Volgens mij is Fugie de enige opelrijder die hier komt, had ie veel deuken?
Nee, zag er eerlijk gezegd nieteens verkeerd uit. Netjes zelfs.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:12 schreef Paladijn het volgende:
Volgens mij is Fugie de enige opelrijder die hier komt, had ie veel deuken?
M5 z'n moeder rijdt Opel.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:14 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Nee, zag er eerlijk gezegd nieteens verkeerd uit. Netjes zelfs.
Zat een jonge gast in en een oudere blonde vrouw (zijn moeder?).
quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik vind hem juist extreem kut rijden...
Veel te weinig gevoel in de besturing....
Nee dat meen ik serieus.quote:
En dat was een garpje jaquote:
quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:19 schreef BoJo het volgende:
volgens mij was een tonijn pizza met een open keuken niet het slimste idee van vandaag![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:19 schreef BoJo het volgende:
volgens mij was een tonijn pizza met een open keuken niet het slimste idee van vandaag![]()
Geen idee ik heb alleen modellen uit 2006 gereden. Ik vind ze redelijk precies sturen. Gevoel kan beter, maar het is dan ook geen sport wagen... de R stuurt wel perfect. Als is het bij een XJ(R) en XK(R) beter.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee dat meen ik serieus.
Al is het wel het type van een jaar of 3 terug... weet niet of het onlangs verbeterd is...
[..]
Je hebt een kat in huis?quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:19 schreef BoJo het volgende:
Neh, de R die ik reed was van 2003 ofzo denk ik.... Ik had echt GEEN gevoel in het stuur... Veel te licht...quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:19 schreef M5 het volgende:
[..]
Geen idee ik heb alleen modellen uit 2006 gereden. Ik vind ze redelijk precies sturen. Gevoel kan beter, maar het is dan ook geen sport wagen... de R stuurt wel perfect. Als is het bij een XJ(R)beter.
Laat een pizza dan ook gewoon bezorgen, scheelt moeite en smaakt doorgaans veel beterquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee, het blijft alleen als de tyfus meuren
Ik heb er ook geen 'jag' gevoel bij, maar het zal vast een eye-turner worden. Ik ben op zich wel benieuwd hoe het uiteindelijke model er uit komt te zien.. nu kunnen er alleen kabouters op de achterbank.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:22 schreef Opa_vertelt het volgende:
Op de één of andere manier vindt ik ze op elkaar lijken.
[afbeelding]
Het is écht een Seat!quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:25 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen 'jag' gevoel bij, maar het zal vast een eye-turner worden. Ik ben op zich wel benieuwd hoe het uiteindelijke model er uit komt te zien.. nu kunnen er alleen kabouters op de achterbank.
Had ik vorige week ook.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:28 schreef vlad het volgende:
tering, met een gangetje van 200km/h door de binnenstad van stokholm racen met een M3 csl, komt de politie achter ze aan.. in een VW busje![]()
![]()
in de S600 amg van de vriend van de dochter van de zwager van een vriend van je neef toch?quote:
Nee, in de visa. Ik reed van een gebouw afquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:34 schreef vlad het volgende:
[..]
in de S600 amg van de vriend van de dochter van de zwager van een vriend van je neef toch?![]()
nou ik vind die Dr. Oetlul pizza's lekkerder dan die klamme dingen van de Aliquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:23 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Laat een pizza dan ook gewoon bezorgen, scheelt moeite en smaakt doorgaans veel beter
Afzuiging kwartiertje aan werkt trouwens niet?
Goeie tip, al lust ik geen tonijn maar tochquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
nou ik vind die Dr. Oetlul pizza's lekkerder dan die klamme dingen van de Ali
Nee het gaat wel maar tonijn blijft echt meuren![]()
Gevonden!quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:09 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik zag trouwens vandaag een bordeaux-rode Opel Astra cabriolet in veenendaal
rijden, dat oude type, maar met van die aftermarket 1-piece koplampen (zwart).
Volgens mij heb ik die auto weleens op Fok! gezien, is het iemand van hier?
Is de motor nog heel ? Want dan wil ik die wel uit het wrak peuteren om in m'n Eend te zetten.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, in de visa. Ik reed van een gebouw af
als het goed is afgesteld kun je je tegenliggers niet verblinden.....quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:05 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Aftermarket Xenon is goedgekeurd (heeft e-keur), en zal een tegenligger niet verblinden.
Met lampjes zonder e-keur kan dat wel het geval zijn. Bij die maat waar ik het eerder over
had, hebben ze lampjes in de shop zonder e-keur en welke een 190w bundel hebben.
Geloof me, daar wil je als tegenligger écht niet inkijken..
Echt, je ziet daarna secondenlang geen fuck meer.
Die cheapass lampjes bedoelde ik dus, heb geen ervaring met de PIAA'squote:Op woensdag 3 januari 2007 20:42 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
als het goed is afgesteld kun je je tegenliggers niet verblinden.....
ga je voor cheapass lampen welke puur veel licht afgeven loop je inderdaad de kans dat je lichtbeeld niet meer goed is en ook niet is af te stellen.....
piaa lampjes blijven een goed lichtbeeld geven dus zul je geen problemen mee krijgen
Die velgenquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:41 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Gevonden!
[TK/TR] Opel Astra 1.6 I Cabrio of ruilen tegen een opel of golf tdi
Ja, maar doe er andere velgen onder en je hebt een best leuk astra'tjequote:Op woensdag 3 januari 2007 20:45 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Die velgen
Ruilen tegen een Opel bara!
quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:45 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Die velgen
Ruilen tegen een Opel bara!
Ik zit nu op 28 min. van GIS7, maar vind het wel grappig. Beetje eentonig, maar ze beginnen in een m3 waarmee ze politie een beetje sarren, vervolgens stappen ze over in een M5 en doen ze hetzelfde. maar 3 kwartier is wel een beetje erg veel van het goede.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:44 schreef Paladijn het volgende:
mmm, net ff GIS7 trailer gezien maar niet zo heel veel boeiends eigenlijk... zijn ze ook op de ring aan't racen en doen ze daar een Bojootje Vlad?
Ik heb GIS6 hier nog ergens op dvd liggen, maar vond er na 5-10 mins eigenlijk geen ruk meer aanquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:49 schreef vlad het volgende:
[..]
Ik zit nu op 28 min. van GIS7, maar vind het wel grappig. Beetje eentonig, maar ze beginnen in een m3 waarmee ze politie een beetje sarren, vervolgens stappen ze over in een M5 en doen ze hetzelfde. maar 3 kwartier is wel een beetje erg veel van het goede.![]()
en om een bojootje moeten ze zich op z'n minst eerst hier registreren![]()
De Visa niet aangeraakt vandaag.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:41 schreef 2cv het volgende:
[..]
Is de motor nog heel ? Want dan wil ik die wel uit het wrak peuteren om in m'n Eend te zetten.
Jij nog heel trouwens?
Een rijbewijs hebben, een auto hebben, en dan er een dag niet in rijden.quote:
Ik was vandaag te druk de computer te reanimerenquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:57 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Een rijbewijs hebben, een auto hebben, en dan er een dag niet in rijden.![]()
Dat is net als een vriendin hebben maar geen secks.![]()
gis6 heb ik juist niet. torrentje loopt niet echtquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:51 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik heb GIS6 hier nog ergens op dvd liggen, maar vond er na 5-10 mins eigenlijk geen ruk meer aan
De autoreviews die erbij zitten zijn wel geinig op zich.
Ik zag vandaag een donkere Citroën C6 met geblindeerde ramen op de A12.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:59 schreef Alexxxxx het volgende:
en het was vandaag de hele dag kutweer, dus geen izn om foto's te maken
ja nu wel maar:quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je kan toch wel gewoon een weekje opnemen ofzo?![]()
Dat heb ik wel vaker gelezen jaquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:06 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een donkere Citroën C6 met geblindeerde ramen op de A12.
Mocht hem nieteens op hode snelheid volgen, was van justitie. Wist ik veel,
hij snel rijden, ik er vol achteraan.. (wel makkelijk zo iemand die de baan voor je vrijmaakt)
..komt er ineens een bordje omhoog met "justitie - afstand - houden" (oid).![]()
Schrok me echt helemaal wild! (reed op dat moment +200km/h)
Oh ik dacht dat het er aan lag dat je niet weg konquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:10 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja nu wel maar:
a-effe geen geld vanwege alle kosten voor huis
b-moet nog andere dingen aanschaffen
c-weet niet waar ik heen moet
d-alleen gaan is kut
je familie in Serviëquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:10 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja nu wel maar:
c-weet niet waar ik heen moet
d-alleen gaan is kut
Geen idee, ze hebben er de grootste lol om, maar vind't kinda zonde van de 3000GTquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
wat zijn die sukkels aan het doen men?!
ik heb eindelijk voor beide klanten een vervanger zitten voor me dus ik zou wel weg kunnen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het er aan lag dat je niet weg kon![]()
Maar bij de rest heb je wel gelijk ja![]()
Die reis echt super man! (als je van autorijden houd)quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je familie in Servië
alleen de reis is kut, daar ben je neit meer alleen
ook alleen?quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:17 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Die reis echt super man! (als je van autorijden houd)
die reis is juist vetquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je familie in Servië
alleen de reis is kut, daar ben je neit meer alleen
Je kunt ook nog naar Monte Negro!quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
die reis is juist vet!
maar ik wil ergens anders heen.
Ik mag gelukkig nog een jaar sparenquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb eindelijk voor beide klanten een vervanger zitten voor me dus ik zou wel weg kunnen.
Vergis je niet in de kosten dude als je straks alles moet aanschaffen![]()
We hebben een camping in het dorp? (geen logeerkamer meer btw )quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
die reis is juist vet!
maar ik wil ergens anders heen.
Mij in feite ook niet, maar dan zou ik de reis niet in één ruk trekken.quote:
Telt een slapend iemand naast je ook als alleen rijdenquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Nou ja, ik heb geen ervaring met alleen rijden. Gister twee keer een klein uur
Ook +15 uur?quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:23 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Telt een slapend iemand naast je ook als alleen rijden?
Want dan heb ik toch erg vaak 2 uur alleen moeten rijden enzo.
Crna Gora!!quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:21 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Je kunt ook nog naar Monte Negro!![]()
Of je het trekt ligt ook aan hoe ver de reis is natuurlijkquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:23 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Mij in feite ook niet, maar dan zou ik de reis niet in één ruk trekken.
+1 verkeerde woordenkeus![]()
Hoelang is het voor jou rijden naar Bosna?quote:
Koji ce ti kurac plaza kad ima kafana?quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:24 schreef BoJo het volgende:
[..]
Crna Gora!!![]()
Ja zou kunnen, maar 9 graden is niet echt fijn nu aan het strand![]()
gingen wij niet een keer naar het noorden?quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:27 schreef BaraCuda het volgende:
Groningen naar Rilland heb ik paar keer moeten doen voor werk![]()
Nou echt dan is alleen rijden echt![]()
Met z'n 2e maakt het me geen zak uit hoe ver het is![]()
nema picke preko zime na morequote:Op woensdag 3 januari 2007 21:28 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Koji ce ti kurac plaza kad ima kafana?
Wat moet je met een strand als er kroegen zijn?
Vorig jaar Slovenië.. 8 uur(!!!) aan de grens gestaan.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:27 schreef BoJo het volgende:
en 1x 22 uur over gedaan door regen, files, klote grens![]()
ohja, ik ga eerst effe oefenen met een vriend van mequote:Op woensdag 3 januari 2007 21:30 schreef Sjoewe het volgende:
En jij ging me nog een keer pwnen met squash
glupe slovenciquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:30 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Vorig jaar Slovenië.. 8 uur(!!!) aan de grens gestaan.![]()
Zato sto su svi u kafanama i diskotecimaquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
nema picke preko zime na more![]()
geen commentaar op mijn servisch aub![]()
Was jij ook hier geboren dan?quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:32 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Zato sto su svi u kafanama i diskotecima
Mijn Bosnisch is niet veel beter hoor.![]()
opzich is het wel makkelijk schrijven aangezien je het zo schrijft zoals je het uitspreekt.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:34 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Nope, maar hier sinds 1975, én jij hebt nog geen taalfouten gemaakt hoor.
quote:
Ja noorwegenquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
gingen wij niet een keer naar het noorden?![]()
Als je denkt dat je beter af bent met Bo's veringquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja noorwegen![]()
Met de corsaGegarandeerde hernia achteraf
![]()
Eh, kako me nadze.. Neznam cirilicuquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:40 schreef Sjoewe het volgende:
Is dit de balkan slowchat?
Потому что я хотел был бы другое питье водочки
ja znam malo, ali ovo ti je ruskiquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:44 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Eh, kako me nadze.. Neznam cirilicu![]()
Als je geen cyrillische letters kan lezen vriend, dan vertaal ik het toch, dat ik dan nogwel een stevive borrel bliefquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:44 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Eh, kako me nadze.. Neznam cirilicu![]()
in mijn opinie kan je stabiel omruilen naar comfortabel... want mijne is ook stabielquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:42 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Als je denkt dat je beter af bent met Bo's vering
Was humor met't toertochtje door de eifel, de 155 stuitert op en neer en de audi80 er stabiel achteraan
Ik ben vóórquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:46 schreef Alexxxxx het volgende:
PTA meet in Noorwegen.
Ben er 1x geweest in de zomer 4 wekenquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:44 schreef Opa_vertelt het volgende:
Noorwegen wil ik ook wel een keer heen, lijkt me best mooi..
Mits op het parkeerterrein van de Mac Donaldsquote:
Babelfish kan geen servischquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:48 schreef BoJo het volgende:
ik kan wel cyrrilisch alleen dat was Russisch, zitten paar verschillen![]()
Pa nek' smo mi zivi i zdravi..quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:46 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als je geen cyrillische letters kan lezen vriend, dan vertaal ik het toch, dat ik dan nogwel een stevive borrel blief
Ziet er goed uitquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:49 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Pa nek' smo mi zivi i zdravi..![]()
[afbeelding]
whehe boutenquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:50 schreef Sjoewe het volgende:
En iedere fatsoenlijke oostblokker moet natuurlijk de moedertaal spreken, en binnen dertig seconden een kalashnikov in elkaar kunnen bouten![]()
Tsk, wat denk je wel niet van onsquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:50 schreef Sjoewe het volgende:
En iedere fatsoenlijke oostblokker moet natuurlijk de moedertaal spreken, en binnen dertig seconden een kalashnikov in elkaar kunnen bouten![]()
Je ziet ijsmeis nu onderdelen van een ak-47 uit d'r aars trekken en in elkaar schuiven?quote:
Vrouwen poepen nietquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je ziet ijsmeis nu onderdelen van een ak-47 uit d'r aars trekken en in elkaar schuiven?
Dat oefenden ze dus serieus op basisscholen in het oostblokquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:51 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Tsk, wat denk je wel niet van ons![]()
23.7sec.
Dat valt onder een bad mental imagequote:Op woensdag 3 januari 2007 21:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je ziet ijsmeis nu onderdelen van een ak-47 uit d'r aars trekken en in elkaar schuiven?
omfg, ik nu welquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan staat je binnenkort het grootste trauma te wachten sinds dat je er achter kwam dat Sinterklaas niet bestond.quote:
Ik hoop dat ze d'r leven aan het beteren is.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:53 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
omfg, ik nu wel![]()
Waar is ze eigenlijk?
quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
gingen wij niet een keer naar het noorden?![]()
ja toen was ik er op vakantiequote:Op woensdag 3 januari 2007 21:54 schreef Paladijn het volgende:
En 4 weken noorwegen vind ik wat te Bara, lang weekend roadtripje otoh
met pasen of met pinksterenquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:46 schreef Alexxxxx het volgende:
PTA meet in Noorwegen.
Ik was zelfs een pionir van Tito!quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:53 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat oefenden ze dus serieus op basisscholen in het oostblok
Ak-47's in elkaar klikken en de internationale neurieënquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:57 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik was zelfs een pionir van Tito!![]()
[afbeelding]
Wij gebruikten daarvoor de Zastava M80 (en M80a)quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:59 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ak-47's in elkaar klikken en de internationale neurieën![]()
![]()
niet als je 24 uur moet wachten op de volgende (kut file in Dld) en 5 daagjes is te kortquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
ja toen was ik er op vakantie![]()
Dan is 4 weken puik![]()
Van denemarken met de boot naar noorwegen is ook wel leuk![]()
Alsof dat wezenlijk een ander wapen isquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:01 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Wij gebruikten daarvoor de Zastava M80 (en M80a)![]()
[afbeelding]
* Sjoewe voor het verschrikkelijke Oostblok entertainment dat er altijd op die boten isquote:
Jij eerst.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:54 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze d'r leven aan het beteren is.
Sjoewe, na een paar glaasjes "sljiva" wil je geen ander entertainment meer!quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:03 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
* Sjoewe voor het verschrikkelijke Oostblok entertainment dat er altijd op die boten is
Ik heb niks te beteren. Ik heb de hele dag in de bieb zitten werken en lever overmorgen een 35 pagina's tellende bachelor-scriptie in. 14.gifquote:
Is ze gebanned ofzo? (al kan ik me trouwens niet voorstellen dat ze wat raars heeft gedaan)quote:
* Sjoewe denkt nou als dat betekent dat je dan gaat lopen geilen op oerlelijke Bulgaarse snollen die in zwaar weer in de maat proberen te dansen terwijl ze door een harige Sloveen met een paardestaart bereden worden, dan laat ik de sljiva wel staan.quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:05 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Sjoewe, na een paar glaasjes "sljiva" wil je geen ander entertainment meer!![]()
ow, ik dacht dat je van die 'foute' muziek bedoeldequote:Op woensdag 3 januari 2007 22:07 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
* Sjoewe nou als dat betekent dat je dan gaat lopen geilen op oerlelijke Bulgaarse snollen die in zwaar weer in de maat proberen te dansen terwijl ze door een harige Sloveen met een paardestaart bereden worden, dan laat ik de sljiva wel staan.
Was het maar zo'n feestquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:08 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
ow, ik dacht dat je van die 'foute' muziek bedoelde![]()
Ik maar zoeken naar wat op de plattegrond aangegeven stond als 'Casino'. Bleek dat het casino een stoffige achter een plantenbak weggestopte gokkast wasquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:09 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ok, nu boezem je me toch echt angst in..
Ik hoef morgen nog niks in te leverenquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:05 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb niks te beteren. Ik heb de hele dag in de bieb zitten werken en lever overmorgen een 35 pagina's tellende bachelor-scriptie in. 14.gif
Eerste stap, Sjoem ook even laten bannen, en Huug een nieuw wachtwoord gevenquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:11 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik hoef morgen nog niks in te leveren.
Ik haal het wel. Ik haal het wel. Ik haal het wel. Ik haal het wel. Ik haal het wel.
Ik haal het wel. Ik haal het wel. Ik haal het wel. Ik haal het wel. Ik haal het wel.
Ik haal het wel. Ik haal het wel. Ik haal het wel. Ik haal het wel. Ik haal het wel..
Dan heb ik nog een hoop andere klonenquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:12 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Eerste stap, Sjoem ook even laten bannen, en Huug een nieuw wachtwoord geven![]()
Voor ieder post die je tussen 9 en 9 zet betaal je het Verstandelijk gehandicaptenfonds een euro, deal?quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:13 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Dan heb ik nog een hoop andere klonen![]()
.
Morgen de gehele dag van 9 tot 9 heb ik wat te doen![]()
.
Behalve als het net zo'n 3dsmax topic is, mkayquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Voor ieder post die je tussen 9 en 9 zet betaal je het Verstandelijk gehandicaptenfonds een euro, deal?
Voor goed advies over 3dsmax kan je beter op tweakers zijnquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:15 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Behalve als het net zo'n 3dsmax topic is, mkay?
Ik heb de hoop wat betreft 3DSmax al opgegeven. Ik weet nog niet hoe ik dat ga fixenquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:16 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Voor goed advies over 3dsmax kan je beter op tweakers zijn
Wat moet je 3d'en dan?quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:17 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik heb de hoop wat betreft 3DSmax al opgegeven. Ik weet nog niet hoe ik dat ga fixen.
Maar gewoon topics die betrekking hebben op de shit waar ik mee bezig ben dus.
Je moet streng zijn voor jezelf. Niet posten is niet postenquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:17 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik heb de hoop wat betreft 3DSmax al opgegeven. Ik weet nog niet hoe ik dat ga fixen.
Maar gewoon topics die betrekking hebben op de shit waar ik mee bezig ben dus.
Opdracht 1:quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:18 schreef lipje het volgende:
wat de neuk wil je dan in 3dsmax doen?
Ja, maar hulp af en toe is wel handig als ik iets niet weet.quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je moet streng zijn voor jezelf. Niet posten is niet posten![]()
quote:Een verkoopster heeft in de Kroatische stad Zagreb een overvaller verjaagd door hem uit te lachen. De man kwam met een wapen de kledingwinkel binnen en eiste geld.
De winkelbediende was niet onder de indruk van de overvaller. "Hij leek wel een schooljongetje tijdens een middagpauze. Zo zenuwachtig en enorm jong. Ik vond het enorm grappig hoe hij probeerde een stoere overvaller te zijn", vertelt verkoopster Ivana Idzan. Ze kon haar lachen dan ook niet inhouden. De overvaller was bijkbaar zwaar geshockeerd, want hij droop zonder buit af. De jongen is nog voortvluchtig.
1 en 2 zijn niet zo moeilijk, 3 is dan wel weer leukquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:19 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Opdracht 1:
Bedenk eerst een thema (bijv. Star Wars), ontwerp daarna een nieuw schaakstuk (schetsen op papier) en ga vervolgens dit schaakstuk in 3DSmax maken. Je bent vrij om te kiezen welk schaakstuk je daarvoor kiest.
Opdracht 2:
Bedenk een object dat je wilt laten stuiteren. Laat je object uit verschillende materialen bestaan en pas belichting toe.
Opdracht 3:
Maak zelf een karakter/typetje in 3D Studio Max (man, vrouw, dier)
Dat.
Ik vind er geen zak aan. Sowieo aan heel mijn opleidingquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:22 schreef lipje het volgende:
[..]
1 en 2 zijn niet zo moeilijk, 3 is dan wel weer leuk
ohja jij was serf.. ik had er nog "BOJOquote:
Ik zou denk ik zwaar plagiaat plegen ofzoquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:19 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Opdracht 1:
Bedenk eerst een thema (bijv. Star Wars), ontwerp daarna een nieuw schaakstuk (schetsen op papier) en ga vervolgens dit schaakstuk in 3DSmax maken. Je bent vrij om te kiezen welk schaakstuk je daarvoor kiest.
Opdracht 2:
Bedenk een object dat je wilt laten stuiteren. Laat je object uit verschillende materialen bestaan en pas belichting toe.
Opdracht 3:
Dat.
Lijkt me dat voor al deze opdrachten tutorials op internet te vinden zijn. Zijn namelijk allemaal basisprincipes. Modeling, texturen en belichten, animeren en character design.quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:19 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Opdracht 1:
Opdracht 2:
Opdracht 3:
Dat.
In 3DSmax zitten zelfs tutorials en ik heb er les in gehad (anderhalf jaar terug).quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Lijkt me dat voor al deze opdrachten tutorials op internet te vinden zijn. Zijn namelijk allemaal basisprincipes. Modeling, texturen en belichten, animeren en character design.
Als je zegt dat je een halfjaar eerder klaar wil zijn, kan je nu maar beter even doorbijtenquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:27 schreef Sjoem het volgende:
[..]
In 3DSmax zitten zelfs tutorials en ik heb er les in gehad (anderhalf jaar terug).
Maar ik snap er echt geen hol van. En ik denk dat ik er gewoon ook het geduld niet meer voor heb, omdat ik er dus écht niks aan vind.
Maar ik ben wel blij dat mijn klasgenoten dezelfde motivatie hebben als ik heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |