abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44988711
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:14 schreef Opa_vertelt het volgende:
Sjoem is Ijsmeis?

WTF
dit meen je niet
  woensdag 3 januari 2007 @ 22:16:39 #277
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_44988720
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:15 schreef Sjoem het volgende:

[..]

Behalve als het net zo'n 3dsmax topic is, mkay ?
Voor goed advies over 3dsmax kan je beter op tweakers zijn
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_44988745
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:16 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Voor goed advies over 3dsmax kan je beter op tweakers zijn
Ik heb de hoop wat betreft 3DSmax al opgegeven. Ik weet nog niet hoe ik dat ga fixen .

Maar gewoon topics die betrekking hebben op de shit waar ik mee bezig ben dus.
  woensdag 3 januari 2007 @ 22:18:08 #279
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_44988778
wat de neuk wil je dan in 3dsmax doen?
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
  woensdag 3 januari 2007 @ 22:18:37 #280
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_44988803
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:17 schreef Sjoem het volgende:

[..]

Ik heb de hoop wat betreft 3DSmax al opgegeven. Ik weet nog niet hoe ik dat ga fixen .

Maar gewoon topics die betrekking hebben op de shit waar ik mee bezig ben dus.
Wat moet je 3d'en dan?
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  woensdag 3 januari 2007 @ 22:19:18 #281
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_44988828
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:17 schreef Sjoem het volgende:

[..]

Ik heb de hoop wat betreft 3DSmax al opgegeven. Ik weet nog niet hoe ik dat ga fixen .

Maar gewoon topics die betrekking hebben op de shit waar ik mee bezig ben dus.
Je moet streng zijn voor jezelf. Niet posten is niet posten
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_44988853
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:18 schreef lipje het volgende:
wat de neuk wil je dan in 3dsmax doen?
Opdracht 1:
Bedenk eerst een thema (bijv. Star Wars), ontwerp daarna een nieuw schaakstuk (schetsen op papier) en ga vervolgens dit schaakstuk in 3DSmax maken. Je bent vrij om te kiezen welk schaakstuk je daarvoor kiest.

Opdracht 2:
Bedenk een object dat je wilt laten stuiteren. Laat je object uit verschillende materialen bestaan en pas belichting toe.

Opdracht 3:
Maak zelf een karakter/typetje in 3D Studio Max (man, vrouw, dier)

Dat.
pi_44988874
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:16 schreef Sjoem het volgende:

[..]

Hallo Sinner .
OMFG

jij...jij...
Nee.
pi_44988876
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:19 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Je moet streng zijn voor jezelf. Niet posten is niet posten
Ja, maar hulp af en toe is wel handig als ik iets niet weet.
  woensdag 3 januari 2007 @ 22:20:42 #285
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_44988888
quote:
Een verkoopster heeft in de Kroatische stad Zagreb een overvaller verjaagd door hem uit te lachen. De man kwam met een wapen de kledingwinkel binnen en eiste geld.

De winkelbediende was niet onder de indruk van de overvaller. "Hij leek wel een schooljongetje tijdens een middagpauze. Zo zenuwachtig en enorm jong. Ik vond het enorm grappig hoe hij probeerde een stoere overvaller te zijn", vertelt verkoopster Ivana Idzan. Ze kon haar lachen dan ook niet inhouden. De overvaller was bijkbaar zwaar geshockeerd, want hij droop zonder buit af. De jongen is nog voortvluchtig.
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_44988947
stomme Kroaten
pi_44988956


3dmax is mooi spul, zeer mooi spul.
jammer dat ik geen fuck snap van dat soort programma's zelfde met photoshop
  woensdag 3 januari 2007 @ 22:22:33 #288
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_44989020
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:19 schreef Sjoem het volgende:

[..]

Opdracht 1:
Bedenk eerst een thema (bijv. Star Wars), ontwerp daarna een nieuw schaakstuk (schetsen op papier) en ga vervolgens dit schaakstuk in 3DSmax maken. Je bent vrij om te kiezen welk schaakstuk je daarvoor kiest.

Opdracht 2:
Bedenk een object dat je wilt laten stuiteren. Laat je object uit verschillende materialen bestaan en pas belichting toe.

Opdracht 3:
Maak zelf een karakter/typetje in 3D Studio Max (man, vrouw, dier)

Dat.
1 en 2 zijn niet zo moeilijk, 3 is dan wel weer leuk
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_44989062
Hahaha, wat nou traumatische ervaring.

Jij me overvalen met dat minipistooltje en je babyface?

Ik lach je uit!
Nee.
pi_44989073
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:22 schreef lipje het volgende:

[..]

1 en 2 zijn niet zo moeilijk, 3 is dan wel weer leuk
Ik vind er geen zak aan. Sowieo aan heel mijn opleiding . Daarom wil ik wel graag een half jaartje eerder klaar zijn . Alleen die opdrachten zitten me dus tegen, want ik kan er geen zak van. En al die tutorials bestaan uit 9359843985 pagina's (jaja, overdreven) en dat heb ik dus niet in één dagje gefixt.
  woensdag 3 januari 2007 @ 22:23:42 #291
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_44989088
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:21 schreef BoJo het volgende:
stomme Kroaten
ohja jij was serf.. ik had er nog "BOJO ! " onder willen zetten
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_44989101
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:19 schreef Sjoem het volgende:

[..]

Opdracht 1:
Bedenk eerst een thema (bijv. Star Wars), ontwerp daarna een nieuw schaakstuk (schetsen op papier) en ga vervolgens dit schaakstuk in 3DSmax maken. Je bent vrij om te kiezen welk schaakstuk je daarvoor kiest.

Opdracht 2:
Bedenk een object dat je wilt laten stuiteren. Laat je object uit verschillende materialen bestaan en pas belichting toe.

Opdracht 3:
Maak zelf een karakter/typetje in 3D Studio Max (man, vrouw, dier)

Dat.
Ik zou denk ik zwaar plagiaat plegen ofzo
Nee.
  woensdag 3 januari 2007 @ 22:25:04 #293
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_44989152
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:19 schreef Sjoem het volgende:

[..]

Opdracht 1:
Bedenk eerst een thema (bijv. Star Wars), ontwerp daarna een nieuw schaakstuk (schetsen op papier) en ga vervolgens dit schaakstuk in 3DSmax maken. Je bent vrij om te kiezen welk schaakstuk je daarvoor kiest.

Opdracht 2:
Bedenk een object dat je wilt laten stuiteren. Laat je object uit verschillende materialen bestaan en pas belichting toe.

Opdracht 3:
Maak zelf een karakter/typetje in 3D Studio Max (man, vrouw, dier)

Dat.
Lijkt me dat voor al deze opdrachten tutorials op internet te vinden zijn. Zijn namelijk allemaal basisprincipes. Modeling, texturen en belichten, animeren en character design.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  woensdag 3 januari 2007 @ 22:25:25 #294
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_44989164
wij maakten filmpjes met een wandeling door een huis, inclusief trap enzo
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_44989231
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:25 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Lijkt me dat voor al deze opdrachten tutorials op internet te vinden zijn. Zijn namelijk allemaal basisprincipes. Modeling, texturen en belichten, animeren en character design.
In 3DSmax zitten zelfs tutorials en ik heb er les in gehad (anderhalf jaar terug).
Maar ik snap er echt geen hol van . En ik denk dat ik er gewoon ook het geduld niet meer voor heb, omdat ik er dus écht niks aan vind.

Maar ik ben wel blij dat mijn klasgenoten dezelfde motivatie hebben als ik heb .
  woensdag 3 januari 2007 @ 22:27:30 #297
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_44989243
Ik heb werkelijk geen ruimtelijk inzicht dus modelen laat ik aan anderen over, wil nu wel leren hoe je 3d animaties binnen video kan toepassen.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  woensdag 3 januari 2007 @ 22:28:08 #298
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_44989277
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:27 schreef Sjoem het volgende:

[..]

In 3DSmax zitten zelfs tutorials en ik heb er les in gehad (anderhalf jaar terug).
Maar ik snap er echt geen hol van . En ik denk dat ik er gewoon ook het geduld niet meer voor heb, omdat ik er dus écht niks aan vind.

Maar ik ben wel blij dat mijn klasgenoten dezelfde motivatie hebben als ik heb .
Als je zegt dat je een halfjaar eerder klaar wil zijn, kan je nu maar beter even doorbijten
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_44989280
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:26 schreef Alexxxxx het volgende:
1216 staat klaar
pi_44989294
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:28 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')