Voor goed advies over 3dsmax kan je beter op tweakers zijnquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:15 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Behalve als het net zo'n 3dsmax topic is, mkay?
Ik heb de hoop wat betreft 3DSmax al opgegeven. Ik weet nog niet hoe ik dat ga fixenquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:16 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Voor goed advies over 3dsmax kan je beter op tweakers zijn
Wat moet je 3d'en dan?quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:17 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik heb de hoop wat betreft 3DSmax al opgegeven. Ik weet nog niet hoe ik dat ga fixen.
Maar gewoon topics die betrekking hebben op de shit waar ik mee bezig ben dus.
Je moet streng zijn voor jezelf. Niet posten is niet postenquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:17 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik heb de hoop wat betreft 3DSmax al opgegeven. Ik weet nog niet hoe ik dat ga fixen.
Maar gewoon topics die betrekking hebben op de shit waar ik mee bezig ben dus.
Opdracht 1:quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:18 schreef lipje het volgende:
wat de neuk wil je dan in 3dsmax doen?
Ja, maar hulp af en toe is wel handig als ik iets niet weet.quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je moet streng zijn voor jezelf. Niet posten is niet posten![]()
quote:Een verkoopster heeft in de Kroatische stad Zagreb een overvaller verjaagd door hem uit te lachen. De man kwam met een wapen de kledingwinkel binnen en eiste geld.
De winkelbediende was niet onder de indruk van de overvaller. "Hij leek wel een schooljongetje tijdens een middagpauze. Zo zenuwachtig en enorm jong. Ik vond het enorm grappig hoe hij probeerde een stoere overvaller te zijn", vertelt verkoopster Ivana Idzan. Ze kon haar lachen dan ook niet inhouden. De overvaller was bijkbaar zwaar geshockeerd, want hij droop zonder buit af. De jongen is nog voortvluchtig.
1 en 2 zijn niet zo moeilijk, 3 is dan wel weer leukquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:19 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Opdracht 1:
Bedenk eerst een thema (bijv. Star Wars), ontwerp daarna een nieuw schaakstuk (schetsen op papier) en ga vervolgens dit schaakstuk in 3DSmax maken. Je bent vrij om te kiezen welk schaakstuk je daarvoor kiest.
Opdracht 2:
Bedenk een object dat je wilt laten stuiteren. Laat je object uit verschillende materialen bestaan en pas belichting toe.
Opdracht 3:
Maak zelf een karakter/typetje in 3D Studio Max (man, vrouw, dier)
Dat.
Ik vind er geen zak aan. Sowieo aan heel mijn opleidingquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:22 schreef lipje het volgende:
[..]
1 en 2 zijn niet zo moeilijk, 3 is dan wel weer leuk
ohja jij was serf.. ik had er nog "BOJOquote:
Ik zou denk ik zwaar plagiaat plegen ofzoquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:19 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Opdracht 1:
Bedenk eerst een thema (bijv. Star Wars), ontwerp daarna een nieuw schaakstuk (schetsen op papier) en ga vervolgens dit schaakstuk in 3DSmax maken. Je bent vrij om te kiezen welk schaakstuk je daarvoor kiest.
Opdracht 2:
Bedenk een object dat je wilt laten stuiteren. Laat je object uit verschillende materialen bestaan en pas belichting toe.
Opdracht 3:
Maak zelf een karakter/typetje in 3D Studio Max (man, vrouw, dier)
Dat.
Lijkt me dat voor al deze opdrachten tutorials op internet te vinden zijn. Zijn namelijk allemaal basisprincipes. Modeling, texturen en belichten, animeren en character design.quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:19 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Opdracht 1:
Bedenk eerst een thema (bijv. Star Wars), ontwerp daarna een nieuw schaakstuk (schetsen op papier) en ga vervolgens dit schaakstuk in 3DSmax maken. Je bent vrij om te kiezen welk schaakstuk je daarvoor kiest.
Opdracht 2:
Bedenk een object dat je wilt laten stuiteren. Laat je object uit verschillende materialen bestaan en pas belichting toe.
Opdracht 3:
Maak zelf een karakter/typetje in 3D Studio Max (man, vrouw, dier)
Dat.
In 3DSmax zitten zelfs tutorials en ik heb er les in gehad (anderhalf jaar terug).quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Lijkt me dat voor al deze opdrachten tutorials op internet te vinden zijn. Zijn namelijk allemaal basisprincipes. Modeling, texturen en belichten, animeren en character design.
Als je zegt dat je een halfjaar eerder klaar wil zijn, kan je nu maar beter even doorbijtenquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:27 schreef Sjoem het volgende:
[..]
In 3DSmax zitten zelfs tutorials en ik heb er les in gehad (anderhalf jaar terug).
Maar ik snap er echt geen hol van. En ik denk dat ik er gewoon ook het geduld niet meer voor heb, omdat ik er dus écht niks aan vind.
Maar ik ben wel blij dat mijn klasgenoten dezelfde motivatie hebben als ik heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |