abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 januari 2007 @ 21:57:30 #251
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_44987970
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:46 schreef Alexxxxx het volgende:
PTA meet in Noorwegen.
met pasen of met pinksteren
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_44987974
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:53 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Dat oefenden ze dus serieus op basisscholen in het oostblok
Ik was zelfs een pionir van Tito!
Nee.
  woensdag 3 januari 2007 @ 21:59:31 #253
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_44988054
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:57 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Ik was zelfs een pionir van Tito!
[afbeelding]
Ak-47's in elkaar klikken en de internationale neurieën
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_44988113
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:59 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Ak-47's in elkaar klikken en de internationale neurieën
Wij gebruikten daarvoor de Zastava M80 (en M80a)
Nee.
  woensdag 3 januari 2007 @ 22:01:39 #255
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_44988120
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:57 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

ja toen was ik er op vakantie
Dan is 4 weken puik

Van denemarken met de boot naar noorwegen is ook wel leuk
niet als je 24 uur moet wachten op de volgende (kut file in Dld) en 5 daagjes is te kort
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
  woensdag 3 januari 2007 @ 22:02:38 #256
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_44988159
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:01 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Wij gebruikten daarvoor de Zastava M80 (en M80a)
[afbeelding]
Alsof dat wezenlijk een ander wapen is
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_44988161
* Opa_vertelt is bang op boten..
Nee.
  woensdag 3 januari 2007 @ 22:03:44 #258
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_44988208
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:02 schreef Opa_vertelt het volgende:
* Opa_vertelt is bang op boten..
* Sjoewe voor het verschrikkelijke Oostblok entertainment dat er altijd op die boten is
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  woensdag 3 januari 2007 @ 22:03:50 #259
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_44988216
je kan met de brug van denemarken naar zweden en dan omhoog naar de fjorden, is alleen 16 uur extra rijden
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_44988239
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:54 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze d'r leven aan het beteren is.
Jij eerst.
pi_44988274
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:03 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

* Sjoewe voor het verschrikkelijke Oostblok entertainment dat er altijd op die boten is
Sjoewe, na een paar glaasjes "sljiva" wil je geen ander entertainment meer!
Nee.
  woensdag 3 januari 2007 @ 22:05:47 #262
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_44988290
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:04 schreef Sjoem het volgende:

[..]

Jij eerst.
Ik heb niks te beteren. Ik heb de hele dag in de bieb zitten werken en lever overmorgen een 35 pagina's tellende bachelor-scriptie in. 14.gif
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_44988328
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:04 schreef Sjoem het volgende:

[..]

Jij eerst.
Is ze gebanned ofzo? (al kan ik me trouwens niet voorstellen dat ze wat raars heeft gedaan)
Nee.
  woensdag 3 januari 2007 @ 22:07:34 #264
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_44988360
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:05 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Sjoewe, na een paar glaasjes "sljiva" wil je geen ander entertainment meer!
* Sjoewe denkt nou als dat betekent dat je dan gaat lopen geilen op oerlelijke Bulgaarse snollen die in zwaar weer in de maat proberen te dansen terwijl ze door een harige Sloveen met een paardestaart bereden worden, dan laat ik de sljiva wel staan.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_44988399
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:07 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

* Sjoewe nou als dat betekent dat je dan gaat lopen geilen op oerlelijke Bulgaarse snollen die in zwaar weer in de maat proberen te dansen terwijl ze door een harige Sloveen met een paardestaart bereden worden, dan laat ik de sljiva wel staan.
ow, ik dacht dat je van die 'foute' muziek bedoelde
Nee.
  woensdag 3 januari 2007 @ 22:09:01 #266
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_44988419
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:08 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

ow, ik dacht dat je van die 'foute' muziek bedoelde
Was het maar zo'n feest
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_44988444
Ok, nu boezem je me toch echt angst in..
Nee.
  woensdag 3 januari 2007 @ 22:10:54 #268
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_44988488
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:09 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ok, nu boezem je me toch echt angst in..
Ik maar zoeken naar wat op de plattegrond aangegeven stond als 'Casino'. Bleek dat het casino een stoffige achter een plantenbak weggestopte gokkast was
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_44988513
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:05 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Ik heb niks te beteren. Ik heb de hele dag in de bieb zitten werken en lever overmorgen een 35 pagina's tellende bachelor-scriptie in. 14.gif
Ik hoef morgen nog niks in te leveren .

Ik haal het wel. Ik haal het wel. Ik haal het wel. Ik haal het wel. Ik haal het wel.
Ik haal het wel. Ik haal het wel. Ik haal het wel. Ik haal het wel. Ik haal het wel.
Ik haal het wel. Ik haal het wel. Ik haal het wel. Ik haal het wel. Ik haal het wel.

.
  woensdag 3 januari 2007 @ 22:12:17 #270
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_44988545
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:11 schreef Sjoem het volgende:

[..]

Ik hoef morgen nog niks in te leveren .

Ik haal het wel. Ik haal het wel. Ik haal het wel. Ik haal het wel. Ik haal het wel.
Ik haal het wel. Ik haal het wel. Ik haal het wel. Ik haal het wel. Ik haal het wel.
Ik haal het wel. Ik haal het wel. Ik haal het wel. Ik haal het wel. Ik haal het wel.

.
Eerste stap, Sjoem ook even laten bannen, en Huug een nieuw wachtwoord geven
En ik hoef morgen trouwens ook niks in te leveren
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_44988590
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:12 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Eerste stap, Sjoem ook even laten bannen, en Huug een nieuw wachtwoord geven
Dan heb ik nog een hoop andere klonen .

Morgen de gehele dag van 9 tot 9 heb ik wat te doen .
pi_44988608
Sjoem is Ijsmeis?

WTF
Nee.
  woensdag 3 januari 2007 @ 22:15:13 #273
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_44988659
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:13 schreef Sjoem het volgende:

[..]

Dan heb ik nog een hoop andere klonen .

Morgen de gehele dag van 9 tot 9 heb ik wat te doen .
Voor ieder post die je tussen 9 en 9 zet betaal je het Verstandelijk gehandicaptenfonds een euro, deal?
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_44988689
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:15 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Voor ieder post die je tussen 9 en 9 zet betaal je het Verstandelijk gehandicaptenfonds een euro, deal?
Behalve als het net zo'n 3dsmax topic is, mkay ?
pi_44988701
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:14 schreef Opa_vertelt het volgende:
Sjoem is Ijsmeis?

WTF
Hallo Sinner .
pi_44988711
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:14 schreef Opa_vertelt het volgende:
Sjoem is Ijsmeis?

WTF
dit meen je niet
  woensdag 3 januari 2007 @ 22:16:39 #277
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_44988720
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:15 schreef Sjoem het volgende:

[..]

Behalve als het net zo'n 3dsmax topic is, mkay ?
Voor goed advies over 3dsmax kan je beter op tweakers zijn
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_44988745
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:16 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Voor goed advies over 3dsmax kan je beter op tweakers zijn
Ik heb de hoop wat betreft 3DSmax al opgegeven. Ik weet nog niet hoe ik dat ga fixen .

Maar gewoon topics die betrekking hebben op de shit waar ik mee bezig ben dus.
  woensdag 3 januari 2007 @ 22:18:08 #279
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_44988778
wat de neuk wil je dan in 3dsmax doen?
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
  woensdag 3 januari 2007 @ 22:18:37 #280
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_44988803
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:17 schreef Sjoem het volgende:

[..]

Ik heb de hoop wat betreft 3DSmax al opgegeven. Ik weet nog niet hoe ik dat ga fixen .

Maar gewoon topics die betrekking hebben op de shit waar ik mee bezig ben dus.
Wat moet je 3d'en dan?
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  woensdag 3 januari 2007 @ 22:19:18 #281
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_44988828
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:17 schreef Sjoem het volgende:

[..]

Ik heb de hoop wat betreft 3DSmax al opgegeven. Ik weet nog niet hoe ik dat ga fixen .

Maar gewoon topics die betrekking hebben op de shit waar ik mee bezig ben dus.
Je moet streng zijn voor jezelf. Niet posten is niet posten
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_44988853
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:18 schreef lipje het volgende:
wat de neuk wil je dan in 3dsmax doen?
Opdracht 1:
Bedenk eerst een thema (bijv. Star Wars), ontwerp daarna een nieuw schaakstuk (schetsen op papier) en ga vervolgens dit schaakstuk in 3DSmax maken. Je bent vrij om te kiezen welk schaakstuk je daarvoor kiest.

Opdracht 2:
Bedenk een object dat je wilt laten stuiteren. Laat je object uit verschillende materialen bestaan en pas belichting toe.

Opdracht 3:
Maak zelf een karakter/typetje in 3D Studio Max (man, vrouw, dier)

Dat.
pi_44988874
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:16 schreef Sjoem het volgende:

[..]

Hallo Sinner .
OMFG

jij...jij...
Nee.
pi_44988876
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:19 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Je moet streng zijn voor jezelf. Niet posten is niet posten
Ja, maar hulp af en toe is wel handig als ik iets niet weet.
  woensdag 3 januari 2007 @ 22:20:42 #285
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_44988888
quote:
Een verkoopster heeft in de Kroatische stad Zagreb een overvaller verjaagd door hem uit te lachen. De man kwam met een wapen de kledingwinkel binnen en eiste geld.

De winkelbediende was niet onder de indruk van de overvaller. "Hij leek wel een schooljongetje tijdens een middagpauze. Zo zenuwachtig en enorm jong. Ik vond het enorm grappig hoe hij probeerde een stoere overvaller te zijn", vertelt verkoopster Ivana Idzan. Ze kon haar lachen dan ook niet inhouden. De overvaller was bijkbaar zwaar geshockeerd, want hij droop zonder buit af. De jongen is nog voortvluchtig.
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_44988947
stomme Kroaten
pi_44988956


3dmax is mooi spul, zeer mooi spul.
jammer dat ik geen fuck snap van dat soort programma's zelfde met photoshop
  woensdag 3 januari 2007 @ 22:22:33 #288
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_44989020
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:19 schreef Sjoem het volgende:

[..]

Opdracht 1:
Bedenk eerst een thema (bijv. Star Wars), ontwerp daarna een nieuw schaakstuk (schetsen op papier) en ga vervolgens dit schaakstuk in 3DSmax maken. Je bent vrij om te kiezen welk schaakstuk je daarvoor kiest.

Opdracht 2:
Bedenk een object dat je wilt laten stuiteren. Laat je object uit verschillende materialen bestaan en pas belichting toe.

Opdracht 3:
Maak zelf een karakter/typetje in 3D Studio Max (man, vrouw, dier)

Dat.
1 en 2 zijn niet zo moeilijk, 3 is dan wel weer leuk
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_44989062
Hahaha, wat nou traumatische ervaring.

Jij me overvalen met dat minipistooltje en je babyface?

Ik lach je uit!
Nee.
pi_44989073
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:22 schreef lipje het volgende:

[..]

1 en 2 zijn niet zo moeilijk, 3 is dan wel weer leuk
Ik vind er geen zak aan. Sowieo aan heel mijn opleiding . Daarom wil ik wel graag een half jaartje eerder klaar zijn . Alleen die opdrachten zitten me dus tegen, want ik kan er geen zak van. En al die tutorials bestaan uit 9359843985 pagina's (jaja, overdreven) en dat heb ik dus niet in één dagje gefixt.
  woensdag 3 januari 2007 @ 22:23:42 #291
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_44989088
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:21 schreef BoJo het volgende:
stomme Kroaten
ohja jij was serf.. ik had er nog "BOJO ! " onder willen zetten
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_44989101
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:19 schreef Sjoem het volgende:

[..]

Opdracht 1:
Bedenk eerst een thema (bijv. Star Wars), ontwerp daarna een nieuw schaakstuk (schetsen op papier) en ga vervolgens dit schaakstuk in 3DSmax maken. Je bent vrij om te kiezen welk schaakstuk je daarvoor kiest.

Opdracht 2:
Bedenk een object dat je wilt laten stuiteren. Laat je object uit verschillende materialen bestaan en pas belichting toe.

Opdracht 3:
Maak zelf een karakter/typetje in 3D Studio Max (man, vrouw, dier)

Dat.
Ik zou denk ik zwaar plagiaat plegen ofzo
Nee.
  woensdag 3 januari 2007 @ 22:25:04 #293
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_44989152
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:19 schreef Sjoem het volgende:

[..]

Opdracht 1:
Bedenk eerst een thema (bijv. Star Wars), ontwerp daarna een nieuw schaakstuk (schetsen op papier) en ga vervolgens dit schaakstuk in 3DSmax maken. Je bent vrij om te kiezen welk schaakstuk je daarvoor kiest.

Opdracht 2:
Bedenk een object dat je wilt laten stuiteren. Laat je object uit verschillende materialen bestaan en pas belichting toe.

Opdracht 3:
Maak zelf een karakter/typetje in 3D Studio Max (man, vrouw, dier)

Dat.
Lijkt me dat voor al deze opdrachten tutorials op internet te vinden zijn. Zijn namelijk allemaal basisprincipes. Modeling, texturen en belichten, animeren en character design.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  woensdag 3 januari 2007 @ 22:25:25 #294
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_44989164
wij maakten filmpjes met een wandeling door een huis, inclusief trap enzo
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_44989231
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:25 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Lijkt me dat voor al deze opdrachten tutorials op internet te vinden zijn. Zijn namelijk allemaal basisprincipes. Modeling, texturen en belichten, animeren en character design.
In 3DSmax zitten zelfs tutorials en ik heb er les in gehad (anderhalf jaar terug).
Maar ik snap er echt geen hol van . En ik denk dat ik er gewoon ook het geduld niet meer voor heb, omdat ik er dus écht niks aan vind.

Maar ik ben wel blij dat mijn klasgenoten dezelfde motivatie hebben als ik heb .
  woensdag 3 januari 2007 @ 22:27:30 #297
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_44989243
Ik heb werkelijk geen ruimtelijk inzicht dus modelen laat ik aan anderen over, wil nu wel leren hoe je 3d animaties binnen video kan toepassen.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  woensdag 3 januari 2007 @ 22:28:08 #298
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_44989277
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:27 schreef Sjoem het volgende:

[..]

In 3DSmax zitten zelfs tutorials en ik heb er les in gehad (anderhalf jaar terug).
Maar ik snap er echt geen hol van . En ik denk dat ik er gewoon ook het geduld niet meer voor heb, omdat ik er dus écht niks aan vind.

Maar ik ben wel blij dat mijn klasgenoten dezelfde motivatie hebben als ik heb .
Als je zegt dat je een halfjaar eerder klaar wil zijn, kan je nu maar beter even doorbijten
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_44989280
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:26 schreef Alexxxxx het volgende:
1216 staat klaar
pi_44989294
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:28 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')