met pasen of met pinksterenquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:46 schreef Alexxxxx het volgende:
PTA meet in Noorwegen.
Ik was zelfs een pionir van Tito!quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:53 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat oefenden ze dus serieus op basisscholen in het oostblok
Ak-47's in elkaar klikken en de internationale neurieënquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:57 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik was zelfs een pionir van Tito!![]()
[afbeelding]
Wij gebruikten daarvoor de Zastava M80 (en M80a)quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:59 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ak-47's in elkaar klikken en de internationale neurieën![]()
![]()
niet als je 24 uur moet wachten op de volgende (kut file in Dld) en 5 daagjes is te kortquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
ja toen was ik er op vakantie![]()
Dan is 4 weken puik![]()
Van denemarken met de boot naar noorwegen is ook wel leuk![]()
Alsof dat wezenlijk een ander wapen isquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:01 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Wij gebruikten daarvoor de Zastava M80 (en M80a)![]()
[afbeelding]
* Sjoewe voor het verschrikkelijke Oostblok entertainment dat er altijd op die boten isquote:
Jij eerst.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:54 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze d'r leven aan het beteren is.
Sjoewe, na een paar glaasjes "sljiva" wil je geen ander entertainment meer!quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:03 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
* Sjoewe voor het verschrikkelijke Oostblok entertainment dat er altijd op die boten is
Ik heb niks te beteren. Ik heb de hele dag in de bieb zitten werken en lever overmorgen een 35 pagina's tellende bachelor-scriptie in. 14.gifquote:
Is ze gebanned ofzo? (al kan ik me trouwens niet voorstellen dat ze wat raars heeft gedaan)quote:
* Sjoewe denkt nou als dat betekent dat je dan gaat lopen geilen op oerlelijke Bulgaarse snollen die in zwaar weer in de maat proberen te dansen terwijl ze door een harige Sloveen met een paardestaart bereden worden, dan laat ik de sljiva wel staan.quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:05 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Sjoewe, na een paar glaasjes "sljiva" wil je geen ander entertainment meer!![]()
ow, ik dacht dat je van die 'foute' muziek bedoeldequote:Op woensdag 3 januari 2007 22:07 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
* Sjoewe nou als dat betekent dat je dan gaat lopen geilen op oerlelijke Bulgaarse snollen die in zwaar weer in de maat proberen te dansen terwijl ze door een harige Sloveen met een paardestaart bereden worden, dan laat ik de sljiva wel staan.
Was het maar zo'n feestquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:08 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
ow, ik dacht dat je van die 'foute' muziek bedoelde![]()
Ik maar zoeken naar wat op de plattegrond aangegeven stond als 'Casino'. Bleek dat het casino een stoffige achter een plantenbak weggestopte gokkast wasquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:09 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ok, nu boezem je me toch echt angst in..
Ik hoef morgen nog niks in te leverenquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:05 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb niks te beteren. Ik heb de hele dag in de bieb zitten werken en lever overmorgen een 35 pagina's tellende bachelor-scriptie in. 14.gif
Eerste stap, Sjoem ook even laten bannen, en Huug een nieuw wachtwoord gevenquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:11 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik hoef morgen nog niks in te leveren.
Ik haal het wel. Ik haal het wel. Ik haal het wel. Ik haal het wel. Ik haal het wel.
Ik haal het wel. Ik haal het wel. Ik haal het wel. Ik haal het wel. Ik haal het wel.
Ik haal het wel. Ik haal het wel. Ik haal het wel. Ik haal het wel. Ik haal het wel..
Dan heb ik nog een hoop andere klonenquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:12 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Eerste stap, Sjoem ook even laten bannen, en Huug een nieuw wachtwoord geven![]()
Voor ieder post die je tussen 9 en 9 zet betaal je het Verstandelijk gehandicaptenfonds een euro, deal?quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:13 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Dan heb ik nog een hoop andere klonen![]()
.
Morgen de gehele dag van 9 tot 9 heb ik wat te doen![]()
.
Behalve als het net zo'n 3dsmax topic is, mkayquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Voor ieder post die je tussen 9 en 9 zet betaal je het Verstandelijk gehandicaptenfonds een euro, deal?
Voor goed advies over 3dsmax kan je beter op tweakers zijnquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:15 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Behalve als het net zo'n 3dsmax topic is, mkay?
Ik heb de hoop wat betreft 3DSmax al opgegeven. Ik weet nog niet hoe ik dat ga fixenquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:16 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Voor goed advies over 3dsmax kan je beter op tweakers zijn
Wat moet je 3d'en dan?quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:17 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik heb de hoop wat betreft 3DSmax al opgegeven. Ik weet nog niet hoe ik dat ga fixen.
Maar gewoon topics die betrekking hebben op de shit waar ik mee bezig ben dus.
Je moet streng zijn voor jezelf. Niet posten is niet postenquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:17 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik heb de hoop wat betreft 3DSmax al opgegeven. Ik weet nog niet hoe ik dat ga fixen.
Maar gewoon topics die betrekking hebben op de shit waar ik mee bezig ben dus.
Opdracht 1:quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:18 schreef lipje het volgende:
wat de neuk wil je dan in 3dsmax doen?
Ja, maar hulp af en toe is wel handig als ik iets niet weet.quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je moet streng zijn voor jezelf. Niet posten is niet posten![]()
quote:Een verkoopster heeft in de Kroatische stad Zagreb een overvaller verjaagd door hem uit te lachen. De man kwam met een wapen de kledingwinkel binnen en eiste geld.
De winkelbediende was niet onder de indruk van de overvaller. "Hij leek wel een schooljongetje tijdens een middagpauze. Zo zenuwachtig en enorm jong. Ik vond het enorm grappig hoe hij probeerde een stoere overvaller te zijn", vertelt verkoopster Ivana Idzan. Ze kon haar lachen dan ook niet inhouden. De overvaller was bijkbaar zwaar geshockeerd, want hij droop zonder buit af. De jongen is nog voortvluchtig.
1 en 2 zijn niet zo moeilijk, 3 is dan wel weer leukquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:19 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Opdracht 1:
Bedenk eerst een thema (bijv. Star Wars), ontwerp daarna een nieuw schaakstuk (schetsen op papier) en ga vervolgens dit schaakstuk in 3DSmax maken. Je bent vrij om te kiezen welk schaakstuk je daarvoor kiest.
Opdracht 2:
Bedenk een object dat je wilt laten stuiteren. Laat je object uit verschillende materialen bestaan en pas belichting toe.
Opdracht 3:
Maak zelf een karakter/typetje in 3D Studio Max (man, vrouw, dier)
Dat.
Ik vind er geen zak aan. Sowieo aan heel mijn opleidingquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:22 schreef lipje het volgende:
[..]
1 en 2 zijn niet zo moeilijk, 3 is dan wel weer leuk
ohja jij was serf.. ik had er nog "BOJOquote:
Ik zou denk ik zwaar plagiaat plegen ofzoquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:19 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Opdracht 1:
Bedenk eerst een thema (bijv. Star Wars), ontwerp daarna een nieuw schaakstuk (schetsen op papier) en ga vervolgens dit schaakstuk in 3DSmax maken. Je bent vrij om te kiezen welk schaakstuk je daarvoor kiest.
Opdracht 2:
Bedenk een object dat je wilt laten stuiteren. Laat je object uit verschillende materialen bestaan en pas belichting toe.
Opdracht 3:
Maak zelf een karakter/typetje in 3D Studio Max (man, vrouw, dier)
Dat.
Lijkt me dat voor al deze opdrachten tutorials op internet te vinden zijn. Zijn namelijk allemaal basisprincipes. Modeling, texturen en belichten, animeren en character design.quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:19 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Opdracht 1:
Bedenk eerst een thema (bijv. Star Wars), ontwerp daarna een nieuw schaakstuk (schetsen op papier) en ga vervolgens dit schaakstuk in 3DSmax maken. Je bent vrij om te kiezen welk schaakstuk je daarvoor kiest.
Opdracht 2:
Bedenk een object dat je wilt laten stuiteren. Laat je object uit verschillende materialen bestaan en pas belichting toe.
Opdracht 3:
Maak zelf een karakter/typetje in 3D Studio Max (man, vrouw, dier)
Dat.
In 3DSmax zitten zelfs tutorials en ik heb er les in gehad (anderhalf jaar terug).quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Lijkt me dat voor al deze opdrachten tutorials op internet te vinden zijn. Zijn namelijk allemaal basisprincipes. Modeling, texturen en belichten, animeren en character design.
Als je zegt dat je een halfjaar eerder klaar wil zijn, kan je nu maar beter even doorbijtenquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:27 schreef Sjoem het volgende:
[..]
In 3DSmax zitten zelfs tutorials en ik heb er les in gehad (anderhalf jaar terug).
Maar ik snap er echt geen hol van. En ik denk dat ik er gewoon ook het geduld niet meer voor heb, omdat ik er dus écht niks aan vind.
Maar ik ben wel blij dat mijn klasgenoten dezelfde motivatie hebben als ik heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |