Koji ce ti kurac plaza kad ima kafana?quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:24 schreef BoJo het volgende:
[..]
Crna Gora!!![]()
Ja zou kunnen, maar 9 graden is niet echt fijn nu aan het strand![]()
gingen wij niet een keer naar het noorden?quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:27 schreef BaraCuda het volgende:
Groningen naar Rilland heb ik paar keer moeten doen voor werk![]()
Nou echt dan is alleen rijden echt![]()
Met z'n 2e maakt het me geen zak uit hoe ver het is![]()
nema picke preko zime na morequote:Op woensdag 3 januari 2007 21:28 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Koji ce ti kurac plaza kad ima kafana?
Wat moet je met een strand als er kroegen zijn?
Vorig jaar Slovenië.. 8 uur(!!!) aan de grens gestaan.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:27 schreef BoJo het volgende:
en 1x 22 uur over gedaan door regen, files, klote grens![]()
ohja, ik ga eerst effe oefenen met een vriend van mequote:Op woensdag 3 januari 2007 21:30 schreef Sjoewe het volgende:
En jij ging me nog een keer pwnen met squash
glupe slovenciquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:30 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Vorig jaar Slovenië.. 8 uur(!!!) aan de grens gestaan.![]()
Zato sto su svi u kafanama i diskotecimaquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
nema picke preko zime na more![]()
geen commentaar op mijn servisch aub![]()
Was jij ook hier geboren dan?quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:32 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Zato sto su svi u kafanama i diskotecima
Mijn Bosnisch is niet veel beter hoor.![]()
opzich is het wel makkelijk schrijven aangezien je het zo schrijft zoals je het uitspreekt.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:34 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Nope, maar hier sinds 1975, én jij hebt nog geen taalfouten gemaakt hoor.
quote:
Ja noorwegenquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
gingen wij niet een keer naar het noorden?![]()
Als je denkt dat je beter af bent met Bo's veringquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja noorwegen![]()
Met de corsaGegarandeerde hernia achteraf
![]()
Eh, kako me nadze.. Neznam cirilicuquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:40 schreef Sjoewe het volgende:
Is dit de balkan slowchat?
Потому что я хотел был бы другое питье водочки
ja znam malo, ali ovo ti je ruskiquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:44 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Eh, kako me nadze.. Neznam cirilicu![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |