Die cheapass lampjes bedoelde ik dus, heb geen ervaring met de PIAA'squote:Op woensdag 3 januari 2007 20:42 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
als het goed is afgesteld kun je je tegenliggers niet verblinden.....
ga je voor cheapass lampen welke puur veel licht afgeven loop je inderdaad de kans dat je lichtbeeld niet meer goed is en ook niet is af te stellen.....
piaa lampjes blijven een goed lichtbeeld geven dus zul je geen problemen mee krijgen
Die velgenquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:41 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Gevonden!
[TK/TR] Opel Astra 1.6 I Cabrio of ruilen tegen een opel of golf tdi
Ja, maar doe er andere velgen onder en je hebt een best leuk astra'tjequote:Op woensdag 3 januari 2007 20:45 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Die velgen
Ruilen tegen een Opel bara!
quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:45 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Die velgen
Ruilen tegen een Opel bara!
Ik zit nu op 28 min. van GIS7, maar vind het wel grappig. Beetje eentonig, maar ze beginnen in een m3 waarmee ze politie een beetje sarren, vervolgens stappen ze over in een M5 en doen ze hetzelfde. maar 3 kwartier is wel een beetje erg veel van het goede.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:44 schreef Paladijn het volgende:
mmm, net ff GIS7 trailer gezien maar niet zo heel veel boeiends eigenlijk... zijn ze ook op de ring aan't racen en doen ze daar een Bojootje Vlad?
Ik heb GIS6 hier nog ergens op dvd liggen, maar vond er na 5-10 mins eigenlijk geen ruk meer aanquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:49 schreef vlad het volgende:
[..]
Ik zit nu op 28 min. van GIS7, maar vind het wel grappig. Beetje eentonig, maar ze beginnen in een m3 waarmee ze politie een beetje sarren, vervolgens stappen ze over in een M5 en doen ze hetzelfde. maar 3 kwartier is wel een beetje erg veel van het goede.![]()
en om een bojootje moeten ze zich op z'n minst eerst hier registreren![]()
De Visa niet aangeraakt vandaag.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:41 schreef 2cv het volgende:
[..]
Is de motor nog heel ? Want dan wil ik die wel uit het wrak peuteren om in m'n Eend te zetten.
Jij nog heel trouwens?
Een rijbewijs hebben, een auto hebben, en dan er een dag niet in rijden.quote:
Ik was vandaag te druk de computer te reanimerenquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:57 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Een rijbewijs hebben, een auto hebben, en dan er een dag niet in rijden.![]()
Dat is net als een vriendin hebben maar geen secks.![]()
gis6 heb ik juist niet. torrentje loopt niet echtquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:51 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik heb GIS6 hier nog ergens op dvd liggen, maar vond er na 5-10 mins eigenlijk geen ruk meer aan
De autoreviews die erbij zitten zijn wel geinig op zich.
Ik zag vandaag een donkere Citroën C6 met geblindeerde ramen op de A12.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:59 schreef Alexxxxx het volgende:
en het was vandaag de hele dag kutweer, dus geen izn om foto's te maken
ja nu wel maar:quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je kan toch wel gewoon een weekje opnemen ofzo?![]()
Dat heb ik wel vaker gelezen jaquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:06 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een donkere Citroën C6 met geblindeerde ramen op de A12.
Mocht hem nieteens op hode snelheid volgen, was van justitie. Wist ik veel,
hij snel rijden, ik er vol achteraan.. (wel makkelijk zo iemand die de baan voor je vrijmaakt)
..komt er ineens een bordje omhoog met "justitie - afstand - houden" (oid).![]()
Schrok me echt helemaal wild! (reed op dat moment +200km/h)
Oh ik dacht dat het er aan lag dat je niet weg konquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:10 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja nu wel maar:
a-effe geen geld vanwege alle kosten voor huis
b-moet nog andere dingen aanschaffen
c-weet niet waar ik heen moet
d-alleen gaan is kut
je familie in Serviëquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:10 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja nu wel maar:
c-weet niet waar ik heen moet
d-alleen gaan is kut
Geen idee, ze hebben er de grootste lol om, maar vind't kinda zonde van de 3000GTquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
wat zijn die sukkels aan het doen men?!
ik heb eindelijk voor beide klanten een vervanger zitten voor me dus ik zou wel weg kunnen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het er aan lag dat je niet weg kon![]()
Maar bij de rest heb je wel gelijk ja![]()
Die reis echt super man! (als je van autorijden houd)quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je familie in Servië
alleen de reis is kut, daar ben je neit meer alleen
ook alleen?quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:17 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Die reis echt super man! (als je van autorijden houd)
die reis is juist vetquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je familie in Servië
alleen de reis is kut, daar ben je neit meer alleen
Je kunt ook nog naar Monte Negro!quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
die reis is juist vet!
maar ik wil ergens anders heen.
Ik mag gelukkig nog een jaar sparenquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb eindelijk voor beide klanten een vervanger zitten voor me dus ik zou wel weg kunnen.
Vergis je niet in de kosten dude als je straks alles moet aanschaffen![]()
We hebben een camping in het dorp? (geen logeerkamer meer btw )quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
die reis is juist vet!
maar ik wil ergens anders heen.
Mij in feite ook niet, maar dan zou ik de reis niet in één ruk trekken.quote:
Telt een slapend iemand naast je ook als alleen rijdenquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Nou ja, ik heb geen ervaring met alleen rijden. Gister twee keer een klein uur
Ook +15 uur?quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:23 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Telt een slapend iemand naast je ook als alleen rijden?
Want dan heb ik toch erg vaak 2 uur alleen moeten rijden enzo.
Crna Gora!!quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:21 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Je kunt ook nog naar Monte Negro!![]()
Of je het trekt ligt ook aan hoe ver de reis is natuurlijkquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:23 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Mij in feite ook niet, maar dan zou ik de reis niet in één ruk trekken.
+1 verkeerde woordenkeus![]()
Hoelang is het voor jou rijden naar Bosna?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |