abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44985000
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:42 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

als het goed is afgesteld kun je je tegenliggers niet verblinden.....
ga je voor cheapass lampen welke puur veel licht afgeven loop je inderdaad de kans dat je lichtbeeld niet meer goed is en ook niet is af te stellen.....

piaa lampjes blijven een goed lichtbeeld geven dus zul je geen problemen mee krijgen
Die cheapass lampjes bedoelde ik dus, heb geen ervaring met de PIAA's
Nee.
  woensdag 3 januari 2007 @ 20:45:55 #152
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_44985042
quote:
Die velgen
Ruilen tegen een Opel bara!
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_44985046
heet dat nu ook al een Bojootje?
pi_44985130
Wilde net zeggen, het heeft nu meer betekenissen
pi_44985143
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:45 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Die velgen
Ruilen tegen een Opel bara!
Ja, maar doe er andere velgen onder en je hebt een best leuk astra'tje
Nee.
  woensdag 3 januari 2007 @ 20:48:05 #156
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_44985146
Een 360 op 20cm van de vangrail?
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_44985186
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:45 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Die velgen
Ruilen tegen een Opel bara!
Ik mot geen cabrio dude en geen benzine

Die kutcorsa moet het nog uithouden tot 2008...
dan staat er 22000 op de teller denk ik, zal wel lukken
pi_44985216
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:44 schreef Paladijn het volgende:
mmm, net ff GIS7 trailer gezien maar niet zo heel veel boeiends eigenlijk... zijn ze ook op de ring aan't racen en doen ze daar een Bojootje Vlad?
Ik zit nu op 28 min. van GIS7, maar vind het wel grappig. Beetje eentonig, maar ze beginnen in een m3 waarmee ze politie een beetje sarren, vervolgens stappen ze over in een M5 en doen ze hetzelfde. maar 3 kwartier is wel een beetje erg veel van het goede.

en om een bojootje moeten ze zich op z'n minst eerst hier registreren
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
  woensdag 3 januari 2007 @ 20:51:00 #159
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_44985270
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:49 schreef vlad het volgende:

[..]

Ik zit nu op 28 min. van GIS7, maar vind het wel grappig. Beetje eentonig, maar ze beginnen in een m3 waarmee ze politie een beetje sarren, vervolgens stappen ze over in een M5 en doen ze hetzelfde. maar 3 kwartier is wel een beetje erg veel van het goede.

en om een bojootje moeten ze zich op z'n minst eerst hier registreren
Ik heb GIS6 hier nog ergens op dvd liggen, maar vond er na 5-10 mins eigenlijk geen ruk meer aan
De autoreviews die erbij zitten zijn wel geinig op zich.
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_44985301
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:48 schreef BaraCuda het volgende:
en geen benzine
LPG
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_44985394
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:41 schreef 2cv het volgende:

[..]

Is de motor nog heel ? Want dan wil ik die wel uit het wrak peuteren om in m'n Eend te zetten.

Jij nog heel trouwens?
De Visa niet aangeraakt vandaag.
pi_44985441
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:54 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

De Visa niet aangeraakt vandaag.
wtf
Nee.
pi_44985464
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:55 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

wtf
wat ?
pi_44985513
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:56 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

wat ?
Een rijbewijs hebben, een auto hebben, en dan er een dag niet in rijden.
Dat is net als een vriendin hebben maar geen secks.
Nee.
pi_44985572
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:57 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Een rijbewijs hebben, een auto hebben, en dan er een dag niet in rijden.
Dat is net als een vriendin hebben maar geen secks.
Ik was vandaag te druk de computer te reanimeren En DAT is me goed gelukt. Gister de hele dag gereden en geknutseld aan de Visa, dus ik had nog wat credit Morgen weer wat kleine stukjes, en vrijdag naar Den haag, over de afsluitdijk
pi_44985575
ik heb nu 45 vakantie dagen
pi_44985581
en het was vandaag de hele dag kutweer, dus geen izn om foto's te maken
pi_44985607
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:51 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Ik heb GIS6 hier nog ergens op dvd liggen, maar vond er na 5-10 mins eigenlijk geen ruk meer aan
De autoreviews die erbij zitten zijn wel geinig op zich.
gis6 heb ik juist niet. torrentje loopt niet echt
maar kennen ze daar in stockholm geen spijkermatten ofz?
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
  woensdag 3 januari 2007 @ 21:00:18 #169
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_44985608
3000GT > civic
Zonde van de mitsu
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_44985640
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:59 schreef BoJo het volgende:
ik heb nu 45 vakantie dagen
Ik sta op -84 uur
Denk dat ik maar een paar weekenden ga werken en dan tvt schrijf ofzo
Nee.
pi_44985715
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:00 schreef Paladijn het volgende:
3000GT > civic
Zonde van de mitsu
wat zijn die sukkels aan het doen men?!
pi_44985768
ik wil echt met vakantie
pi_44985799
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:04 schreef BoJo het volgende:
ik wil echt met vakantie
Je kan toch wel gewoon een weekje opnemen ofzo?
pi_44985831
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:59 schreef Alexxxxx het volgende:
en het was vandaag de hele dag kutweer, dus geen izn om foto's te maken
Ik zag vandaag een donkere Citroën C6 met geblindeerde ramen op de A12.
Mocht hem nieteens op hode snelheid volgen, was van justitie. Wist ik veel,
hij snel rijden, ik er vol achteraan.. (wel makkelijk zo iemand die de baan voor je vrijmaakt)

..komt er ineens een bordje omhoog met "justitie - afstand - houden" (oid).

Schrok me echt helemaal wild! (reed op dat moment +200km/h)
Nee.
pi_44985992
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:05 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Je kan toch wel gewoon een weekje opnemen ofzo?
ja nu wel maar:
a-effe geen geld vanwege alle kosten voor huis
b-moet nog andere dingen aanschaffen
c-weet niet waar ik heen moet
d-alleen gaan is kut
pi_44986005
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:06 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Ik zag vandaag een donkere Citroën C6 met geblindeerde ramen op de A12.
Mocht hem nieteens op hode snelheid volgen, was van justitie. Wist ik veel,
hij snel rijden, ik er vol achteraan.. (wel makkelijk zo iemand die de baan voor je vrijmaakt)

..komt er ineens een bordje omhoog met "justitie - afstand - houden" (oid).

Schrok me echt helemaal wild! (reed op dat moment +200km/h)
Dat heb ik wel vaker gelezen ja

Lijkt me ook wel ff schrikken
pi_44986041
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:10 schreef BoJo het volgende:

[..]

ja nu wel maar:
a-effe geen geld vanwege alle kosten voor huis
b-moet nog andere dingen aanschaffen
c-weet niet waar ik heen moet
d-alleen gaan is kut
Oh ik dacht dat het er aan lag dat je niet weg kon

Maar bij de rest heb je wel gelijk ja
pi_44986192
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:10 schreef BoJo het volgende:

[..]

ja nu wel maar:

c-weet niet waar ik heen moet
d-alleen gaan is kut
je familie in Servië
alleen de reis is kut, daar ben je neit meer alleen
  woensdag 3 januari 2007 @ 21:16:39 #179
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_44986203
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:03 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

wat zijn die sukkels aan het doen men?!
Geen idee, ze hebben er de grootste lol om, maar vind't kinda zonde van de 3000GT Wel humor hoe die ricer compleet uit elkaar valt trouwens
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_44986223
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:12 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Oh ik dacht dat het er aan lag dat je niet weg kon

Maar bij de rest heb je wel gelijk ja
ik heb eindelijk voor beide klanten een vervanger zitten voor me dus ik zou wel weg kunnen.

Vergis je niet in de kosten dude als je straks alles moet aanschaffen
pi_44986226
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:16 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

je familie in Servië
alleen de reis is kut, daar ben je neit meer alleen
Die reis echt super man! (als je van autorijden houd)

Ja.
Nee.
pi_44986290
Ik wil ook op vakantie . Maar in mei of eerder ga ik ook.
pi_44986315
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:17 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Die reis echt super man! (als je van autorijden houd)
ook alleen?
pi_44986361
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:19 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

ook alleen?
Nee.
pi_44986363
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:16 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

je familie in Servië
alleen de reis is kut, daar ben je neit meer alleen
die reis is juist vet !

maar ik wil ergens anders heen.
pi_44986371
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:19 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

ook alleen?
Mij zou dat denk ik niet uitmaken .
pi_44986398
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:21 schreef BoJo het volgende:

[..]

die reis is juist vet !

maar ik wil ergens anders heen.
Je kunt ook nog naar Monte Negro!
Nee.
pi_44986416
Nou ja, ik heb geen ervaring met alleen rijden. Gister twee keer een klein uur
pi_44986423
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:17 schreef BoJo het volgende:

[..]

ik heb eindelijk voor beide klanten een vervanger zitten voor me dus ik zou wel weg kunnen.

Vergis je niet in de kosten dude als je straks alles moet aanschaffen
Ik mag gelukkig nog een jaar sparen
pi_44986449
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:21 schreef BoJo het volgende:

[..]

die reis is juist vet !

maar ik wil ergens anders heen.
We hebben een camping in het dorp? (geen logeerkamer meer btw )
pi_44986457
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:21 schreef Sjoem het volgende:

[..]

Mij zou dat denk ik niet uitmaken .
Mij in feite ook niet, maar dan zou ik de reis niet in één ruk trekken.

+1 verkeerde woordenkeus
Nee.
pi_44986459
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Nou ja, ik heb geen ervaring met alleen rijden. Gister twee keer een klein uur
Telt een slapend iemand naast je ook als alleen rijden ?
Want dan heb ik toch erg vaak 2 uur alleen moeten rijden enzo.
pi_44986477
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:23 schreef Sjoem het volgende:

[..]

Telt een slapend iemand naast je ook als alleen rijden ?
Want dan heb ik toch erg vaak 2 uur alleen moeten rijden enzo.
Ook +15 uur?
Nee.
pi_44986525
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:21 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Je kunt ook nog naar Monte Negro!
Crna Gora!!
Ja zou kunnen, maar 9 graden is niet echt fijn nu aan het strand
pi_44986540
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:23 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Mij in feite ook niet, maar dan zou ik de reis niet in één ruk trekken.

+1 verkeerde woordenkeus
Of je het trekt ligt ook aan hoe ver de reis is natuurlijk .
pi_44986575
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:23 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Ook +15 uur?
Hoelang is het voor jou rijden naar Bosna?
Amsterdam - Novi Sad is ongeveer 18 uur
Die heb ik 2x alleen en 1x met Peu gereden in 1 ruk
pi_44986579
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:23 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Ook +15 uur?
Nee, ik zou dan denk ik ook het vliegtuig pakken .
pi_44986612
en 1x 22 uur over gedaan door regen, files, klote grens
pi_44986615
Groningen naar Rilland heb ik paar keer moeten doen voor werk
Nou echt dan is alleen rijden echt

Met z'n 2e maakt het me geen zak uit hoe ver het is
  woensdag 3 januari 2007 @ 21:27:52 #200
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_44986651
hai
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')