Dat heb ik wel vaker gelezen jaquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:06 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een donkere Citroën C6 met geblindeerde ramen op de A12.
Mocht hem nieteens op hode snelheid volgen, was van justitie. Wist ik veel,
hij snel rijden, ik er vol achteraan.. (wel makkelijk zo iemand die de baan voor je vrijmaakt)
..komt er ineens een bordje omhoog met "justitie - afstand - houden" (oid).![]()
Schrok me echt helemaal wild! (reed op dat moment +200km/h)
Oh ik dacht dat het er aan lag dat je niet weg konquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:10 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja nu wel maar:
a-effe geen geld vanwege alle kosten voor huis
b-moet nog andere dingen aanschaffen
c-weet niet waar ik heen moet
d-alleen gaan is kut
je familie in Serviëquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:10 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja nu wel maar:
c-weet niet waar ik heen moet
d-alleen gaan is kut
Geen idee, ze hebben er de grootste lol om, maar vind't kinda zonde van de 3000GTquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
wat zijn die sukkels aan het doen men?!
ik heb eindelijk voor beide klanten een vervanger zitten voor me dus ik zou wel weg kunnen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het er aan lag dat je niet weg kon![]()
Maar bij de rest heb je wel gelijk ja![]()
Die reis echt super man! (als je van autorijden houd)quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je familie in Servië
alleen de reis is kut, daar ben je neit meer alleen
ook alleen?quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:17 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Die reis echt super man! (als je van autorijden houd)
die reis is juist vetquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je familie in Servië
alleen de reis is kut, daar ben je neit meer alleen
Je kunt ook nog naar Monte Negro!quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
die reis is juist vet!
maar ik wil ergens anders heen.
Ik mag gelukkig nog een jaar sparenquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb eindelijk voor beide klanten een vervanger zitten voor me dus ik zou wel weg kunnen.
Vergis je niet in de kosten dude als je straks alles moet aanschaffen![]()
We hebben een camping in het dorp? (geen logeerkamer meer btw )quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
die reis is juist vet!
maar ik wil ergens anders heen.
Mij in feite ook niet, maar dan zou ik de reis niet in één ruk trekken.quote:
Telt een slapend iemand naast je ook als alleen rijdenquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Nou ja, ik heb geen ervaring met alleen rijden. Gister twee keer een klein uur
Ook +15 uur?quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:23 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Telt een slapend iemand naast je ook als alleen rijden?
Want dan heb ik toch erg vaak 2 uur alleen moeten rijden enzo.
Crna Gora!!quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:21 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Je kunt ook nog naar Monte Negro!![]()
Of je het trekt ligt ook aan hoe ver de reis is natuurlijkquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:23 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Mij in feite ook niet, maar dan zou ik de reis niet in één ruk trekken.
+1 verkeerde woordenkeus![]()
Hoelang is het voor jou rijden naar Bosna?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |