abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44986005
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:06 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Ik zag vandaag een donkere Citroën C6 met geblindeerde ramen op de A12.
Mocht hem nieteens op hode snelheid volgen, was van justitie. Wist ik veel,
hij snel rijden, ik er vol achteraan.. (wel makkelijk zo iemand die de baan voor je vrijmaakt)

..komt er ineens een bordje omhoog met "justitie - afstand - houden" (oid).

Schrok me echt helemaal wild! (reed op dat moment +200km/h)
Dat heb ik wel vaker gelezen ja

Lijkt me ook wel ff schrikken
pi_44986041
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:10 schreef BoJo het volgende:

[..]

ja nu wel maar:
a-effe geen geld vanwege alle kosten voor huis
b-moet nog andere dingen aanschaffen
c-weet niet waar ik heen moet
d-alleen gaan is kut
Oh ik dacht dat het er aan lag dat je niet weg kon

Maar bij de rest heb je wel gelijk ja
pi_44986192
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:10 schreef BoJo het volgende:

[..]

ja nu wel maar:

c-weet niet waar ik heen moet
d-alleen gaan is kut
je familie in Servië
alleen de reis is kut, daar ben je neit meer alleen
  woensdag 3 januari 2007 @ 21:16:39 #179
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_44986203
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:03 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

wat zijn die sukkels aan het doen men?!
Geen idee, ze hebben er de grootste lol om, maar vind't kinda zonde van de 3000GT Wel humor hoe die ricer compleet uit elkaar valt trouwens
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_44986223
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:12 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Oh ik dacht dat het er aan lag dat je niet weg kon

Maar bij de rest heb je wel gelijk ja
ik heb eindelijk voor beide klanten een vervanger zitten voor me dus ik zou wel weg kunnen.

Vergis je niet in de kosten dude als je straks alles moet aanschaffen
pi_44986226
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:16 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

je familie in Servië
alleen de reis is kut, daar ben je neit meer alleen
Die reis echt super man! (als je van autorijden houd)

Ja.
Nee.
pi_44986290
Ik wil ook op vakantie . Maar in mei of eerder ga ik ook.
pi_44986315
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:17 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Die reis echt super man! (als je van autorijden houd)
ook alleen?
pi_44986361
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:19 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

ook alleen?
Nee.
pi_44986363
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:16 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

je familie in Servië
alleen de reis is kut, daar ben je neit meer alleen
die reis is juist vet !

maar ik wil ergens anders heen.
pi_44986371
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:19 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

ook alleen?
Mij zou dat denk ik niet uitmaken .
pi_44986398
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:21 schreef BoJo het volgende:

[..]

die reis is juist vet !

maar ik wil ergens anders heen.
Je kunt ook nog naar Monte Negro!
Nee.
pi_44986416
Nou ja, ik heb geen ervaring met alleen rijden. Gister twee keer een klein uur
pi_44986423
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:17 schreef BoJo het volgende:

[..]

ik heb eindelijk voor beide klanten een vervanger zitten voor me dus ik zou wel weg kunnen.

Vergis je niet in de kosten dude als je straks alles moet aanschaffen
Ik mag gelukkig nog een jaar sparen
pi_44986449
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:21 schreef BoJo het volgende:

[..]

die reis is juist vet !

maar ik wil ergens anders heen.
We hebben een camping in het dorp? (geen logeerkamer meer btw )
pi_44986457
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:21 schreef Sjoem het volgende:

[..]

Mij zou dat denk ik niet uitmaken .
Mij in feite ook niet, maar dan zou ik de reis niet in één ruk trekken.

+1 verkeerde woordenkeus
Nee.
pi_44986459
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Nou ja, ik heb geen ervaring met alleen rijden. Gister twee keer een klein uur
Telt een slapend iemand naast je ook als alleen rijden ?
Want dan heb ik toch erg vaak 2 uur alleen moeten rijden enzo.
pi_44986477
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:23 schreef Sjoem het volgende:

[..]

Telt een slapend iemand naast je ook als alleen rijden ?
Want dan heb ik toch erg vaak 2 uur alleen moeten rijden enzo.
Ook +15 uur?
Nee.
pi_44986525
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:21 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Je kunt ook nog naar Monte Negro!
Crna Gora!!
Ja zou kunnen, maar 9 graden is niet echt fijn nu aan het strand
pi_44986540
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:23 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Mij in feite ook niet, maar dan zou ik de reis niet in één ruk trekken.

+1 verkeerde woordenkeus
Of je het trekt ligt ook aan hoe ver de reis is natuurlijk .
pi_44986575
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:23 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Ook +15 uur?
Hoelang is het voor jou rijden naar Bosna?
Amsterdam - Novi Sad is ongeveer 18 uur
Die heb ik 2x alleen en 1x met Peu gereden in 1 ruk
pi_44986579
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:23 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Ook +15 uur?
Nee, ik zou dan denk ik ook het vliegtuig pakken .
pi_44986612
en 1x 22 uur over gedaan door regen, files, klote grens
pi_44986615
Groningen naar Rilland heb ik paar keer moeten doen voor werk
Nou echt dan is alleen rijden echt

Met z'n 2e maakt het me geen zak uit hoe ver het is
  woensdag 3 januari 2007 @ 21:27:52 #200
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_44986651
hai
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')