abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44983978
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:17 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Nee dat meen ik serieus.

Al is het wel het type van een jaar of 3 terug... weet niet of het onlangs verbeterd is...
[..]
Geen idee ik heb alleen modellen uit 2006 gereden. Ik vind ze redelijk precies sturen. Gevoel kan beter, maar het is dan ook geen sport wagen... de R stuurt wel perfect. Als is het bij een XJ(R) en XK(R) beter.
V10
  woensdag 3 januari 2007 @ 20:19:48 #127
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_44983986
S-type vond ik op zich prima sturen voor een auto van dat formaat en gewicht eigenlijk, maar misschien verschilt dat per serie.

oh, en:
Eigenaars van terreinwagens rijden minder veilig dan gemiddeld. Dit blijkt uit een studie die het Britse weekblad New Scientist zaterdag publiceert.

De eigenaars van zogenoemde SUV's (sport utility vehicles), in de volksmond ook wel 'asobakken' genoemd, reden 55 procent keer vaker dan gewone bestuurders met één hand op het stuur in plaats van twee.
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  woensdag 3 januari 2007 @ 20:19:59 #128
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_44983991
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:19 schreef BoJo het volgende:
volgens mij was een tonijn pizza met een open keuken niet het slimste idee van vandaag
Je hebt een kat in huis?
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_44984021
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:19 schreef M5 het volgende:

[..]

Geen idee ik heb alleen modellen uit 2006 gereden. Ik vind ze redelijk precies sturen. Gevoel kan beter, maar het is dan ook geen sport wagen... de R stuurt wel perfect. Als is het bij een XJ(R)beter.
Neh, de R die ik reed was van 2003 ofzo denk ik.... Ik had echt GEEN gevoel in het stuur... Veel te licht...

XJR heb ik nooit gereden...
pi_44984040
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:19 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Je hebt een kat in huis?
nee, het blijft alleen als de tyfus meuren
pi_44984064
Leuke dingen doen
pi_44984095
Op de één of andere manier vindt ik ze op elkaar lijken.
Nee.
pi_44984107
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:21 schreef hermandeperman het volgende:
Leuke dingen doen
have fun
  woensdag 3 januari 2007 @ 20:23:44 #134
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_44984135
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:21 schreef BoJo het volgende:

[..]

nee, het blijft alleen als de tyfus meuren
Laat een pizza dan ook gewoon bezorgen, scheelt moeite en smaakt doorgaans veel beter

Afzuiging kwartiertje aan werkt trouwens niet?
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_44984142
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:21 schreef hermandeperman het volgende:
Leuke dingen doen
Doe ze
Nee.
  woensdag 3 januari 2007 @ 20:25:28 #136
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_44984190
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:22 schreef Opa_vertelt het volgende:
Op de één of andere manier vindt ik ze op elkaar lijken.
[afbeelding]
Ik heb er ook geen 'jag' gevoel bij, maar het zal vast een eye-turner worden. Ik ben op zich wel benieuwd hoe het uiteindelijke model er uit komt te zien.. nu kunnen er alleen kabouters op de achterbank.
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_44984238
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:25 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Ik heb er ook geen 'jag' gevoel bij, maar het zal vast een eye-turner worden. Ik ben op zich wel benieuwd hoe het uiteindelijke model er uit komt te zien.. nu kunnen er alleen kabouters op de achterbank.
Het is écht een Seat!
Nee.
pi_44984314
tering, met een gangetje van 200km/h door de binnenstad van stokholm racen met een M3 csl, komt de politie achter ze aan.. in een VW busje
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_44984416
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:28 schreef vlad het volgende:
tering, met een gangetje van 200km/h door de binnenstad van stokholm racen met een M3 csl, komt de politie achter ze aan.. in een VW busje
Had ik vorige week ook.
pi_44984420
kut verkeerd account
pi_44984518
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:31 schreef Alexxxxx het volgende:
kut verkeerd account
Nee.
pi_44984565
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:31 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Had ik vorige week ook.
in de S600 amg van de vriend van de dochter van de zwager van een vriend van je neef toch?
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_44984588
richboy
pi_44984625
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:34 schreef vlad het volgende:

[..]

in de S600 amg van de vriend van de dochter van de zwager van een vriend van je neef toch?
Nee, in de visa. Ik reed van een gebouw af
pi_44984692
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:23 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Laat een pizza dan ook gewoon bezorgen, scheelt moeite en smaakt doorgaans veel beter

Afzuiging kwartiertje aan werkt trouwens niet?
nou ik vind die Dr. Oetlul pizza's lekkerder dan die klamme dingen van de Ali

Nee het gaat wel maar tonijn blijft echt meuren
pi_44984765
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:37 schreef BoJo het volgende:

[..]

nou ik vind die Dr. Oetlul pizza's lekkerder dan die klamme dingen van de Ali

Nee het gaat wel maar tonijn blijft echt meuren
Goeie tip, al lust ik geen tonijn maar toch

edit: Volgens mij is m'n toetsenbord rot, typ echt veel dingen fout
pi_44984862
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:09 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik zag trouwens vandaag een bordeaux-rode Opel Astra cabriolet in veenendaal
rijden, dat oude type, maar met van die aftermarket 1-piece koplampen (zwart).

Volgens mij heb ik die auto weleens op Fok! gezien, is het iemand van hier?
Gevonden!

[TK/TR] Opel Astra 1.6 I Cabrio of ruilen tegen een opel of golf tdi
Nee.
  † In Memoriam † woensdag 3 januari 2007 @ 20:41:53 #148
25682 2cv
Niet subtiel
pi_44984879
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:35 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Nee, in de visa. Ik reed van een gebouw af
Is de motor nog heel ? Want dan wil ik die wel uit het wrak peuteren om in m'n Eend te zetten.

Jij nog heel trouwens?
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_44984902
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:05 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Aftermarket Xenon is goedgekeurd (heeft e-keur), en zal een tegenligger niet verblinden.
Met lampjes zonder e-keur kan dat wel het geval zijn. Bij die maat waar ik het eerder over
had, hebben ze lampjes in de shop zonder e-keur en welke een 190w bundel hebben.

Geloof me, daar wil je als tegenligger écht niet inkijken..
Echt, je ziet daarna secondenlang geen fuck meer.
als het goed is afgesteld kun je je tegenliggers niet verblinden.....
ga je voor cheapass lampen welke puur veel licht afgeven loop je inderdaad de kans dat je lichtbeeld niet meer goed is en ook niet is af te stellen.....

piaa lampjes blijven een goed lichtbeeld geven dus zul je geen problemen mee krijgen
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
  woensdag 3 januari 2007 @ 20:44:20 #150
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_44984969
mmm, net ff GIS7 trailer gezien maar niet zo heel veel boeiends eigenlijk... zijn ze ook op de ring aan't racen en doen ze daar een Bojootje Vlad?
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')