Geen idee ik heb alleen modellen uit 2006 gereden. Ik vind ze redelijk precies sturen. Gevoel kan beter, maar het is dan ook geen sport wagen... de R stuurt wel perfect. Als is het bij een XJ(R) en XK(R) beter.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee dat meen ik serieus.
Al is het wel het type van een jaar of 3 terug... weet niet of het onlangs verbeterd is...
[..]
Je hebt een kat in huis?quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:19 schreef BoJo het volgende:
volgens mij was een tonijn pizza met een open keuken niet het slimste idee van vandaag![]()
Neh, de R die ik reed was van 2003 ofzo denk ik.... Ik had echt GEEN gevoel in het stuur... Veel te licht...quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:19 schreef M5 het volgende:
[..]
Geen idee ik heb alleen modellen uit 2006 gereden. Ik vind ze redelijk precies sturen. Gevoel kan beter, maar het is dan ook geen sport wagen... de R stuurt wel perfect. Als is het bij een XJ(R)beter.
Laat een pizza dan ook gewoon bezorgen, scheelt moeite en smaakt doorgaans veel beterquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee, het blijft alleen als de tyfus meuren
Ik heb er ook geen 'jag' gevoel bij, maar het zal vast een eye-turner worden. Ik ben op zich wel benieuwd hoe het uiteindelijke model er uit komt te zien.. nu kunnen er alleen kabouters op de achterbank.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:22 schreef Opa_vertelt het volgende:
Op de één of andere manier vindt ik ze op elkaar lijken.
[afbeelding]
Het is écht een Seat!quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:25 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen 'jag' gevoel bij, maar het zal vast een eye-turner worden. Ik ben op zich wel benieuwd hoe het uiteindelijke model er uit komt te zien.. nu kunnen er alleen kabouters op de achterbank.
Had ik vorige week ook.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:28 schreef vlad het volgende:
tering, met een gangetje van 200km/h door de binnenstad van stokholm racen met een M3 csl, komt de politie achter ze aan.. in een VW busje![]()
![]()
in de S600 amg van de vriend van de dochter van de zwager van een vriend van je neef toch?quote:
Nee, in de visa. Ik reed van een gebouw afquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:34 schreef vlad het volgende:
[..]
in de S600 amg van de vriend van de dochter van de zwager van een vriend van je neef toch?![]()
nou ik vind die Dr. Oetlul pizza's lekkerder dan die klamme dingen van de Aliquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:23 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Laat een pizza dan ook gewoon bezorgen, scheelt moeite en smaakt doorgaans veel beter
Afzuiging kwartiertje aan werkt trouwens niet?
Goeie tip, al lust ik geen tonijn maar tochquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
nou ik vind die Dr. Oetlul pizza's lekkerder dan die klamme dingen van de Ali
Nee het gaat wel maar tonijn blijft echt meuren![]()
Gevonden!quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:09 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik zag trouwens vandaag een bordeaux-rode Opel Astra cabriolet in veenendaal
rijden, dat oude type, maar met van die aftermarket 1-piece koplampen (zwart).
Volgens mij heb ik die auto weleens op Fok! gezien, is het iemand van hier?
Is de motor nog heel ? Want dan wil ik die wel uit het wrak peuteren om in m'n Eend te zetten.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, in de visa. Ik reed van een gebouw af
als het goed is afgesteld kun je je tegenliggers niet verblinden.....quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:05 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Aftermarket Xenon is goedgekeurd (heeft e-keur), en zal een tegenligger niet verblinden.
Met lampjes zonder e-keur kan dat wel het geval zijn. Bij die maat waar ik het eerder over
had, hebben ze lampjes in de shop zonder e-keur en welke een 190w bundel hebben.
Geloof me, daar wil je als tegenligger écht niet inkijken..
Echt, je ziet daarna secondenlang geen fuck meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |