abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44983391
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:02 schreef Paladijn het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat ik nou van die nieuwe jag moet denken
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij's op zich wel erg geil, maar opvolger van de S-type?
't is maar een concept. en hij's lelijk. dus een echte S-type.
V10
pi_44983430
Broeiert
pi_44983455
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:01 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

volgens mij letten ze bij de apk nog steeds niet op hoeveelheid licht maar op het lichtbeeld
anders zou je ook geen aftermarket xenon mogen hebben bv
Aftermarket Xenon is goedgekeurd (heeft e-keur), en zal een tegenligger niet verblinden.
Met lampjes zonder e-keur kan dat wel het geval zijn. Bij die maat waar ik het eerder over
had, hebben ze lampjes in de shop zonder e-keur en welke een 190w bundel hebben.

Geloof me, daar wil je als tegenligger écht niet inkijken..
Echt, je ziet daarna secondenlang geen fuck meer.
Nee.
  woensdag 3 januari 2007 @ 20:05:47 #104
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_44983456
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:03 schreef M5 het volgende:

[..]

't is maar een concept. en hij's lelijk. dus een echte S-type.
De S-type is een van de fraaiste auto's. Naast de R75 natuurlijk
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_44983465


pi_44983487
Aftermarket Xenon is overigens best betaalbaar geworden
pi_44983524
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:02 schreef Paladijn het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat ik nou van die nieuwe jag moet denken
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij's op zich wel erg geil, maar opvolger van de S-type?
Uiterlijk issie IMHO een beetje teveel een uit de kluiten gewassen Seat.

Maar dat interieur..
Nee.
  woensdag 3 januari 2007 @ 20:07:25 #108
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_44983527
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_44983537
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:05 schreef Paladijn het volgende:

[..]

De S-type is een van de fraaiste auto's. Naast de R75 natuurlijk
De S-type zoals die er nu is, is echt gruwelijk... lelijk. Buitenkant én binnenkant. imo. 't rijdt aardig, dat wel.
V10
pi_44983556
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:06 schreef BoJo het volgende:
Aftermarket Xenon is overigens best betaalbaar geworden
Standaard lampen van 155 zijn al zo mooi

2 van die mooie "kleine" rondjes
pi_44983616
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:07 schreef Paladijn het volgende:
speciaal voor Bara
whehe dat blok ga ik in m'n oude schijtbak lepelen
pi_44983617
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:08 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Standaard lampen van 155 zijn al zo mooi

2 van die mooie "kleine" rondjes
Moet je nagaan als daar ook nog HID lampen inziten

maar ja, eerst de 155 maar eens terug krijgen
pi_44983630
Ik zag trouwens vandaag een bordeaux-rode Opel Astra cabriolet in veenendaal
rijden, dat oude type, maar met van die aftermarket 1-piece koplampen (zwart).

Volgens mij heb ik die auto weleens op Fok! gezien, is het iemand van hier?
Nee.
  woensdag 3 januari 2007 @ 20:12:16 #114
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_44983701
Volgens mij is Fugie de enige opelrijder die hier komt, had ie veel deuken?
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_44983712
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:07 schreef M5 het volgende:

[..]

De S-type zoals die er nu is, is echt gruwelijk... lelijk. Buitenkant én binnenkant. imo. 't rijdt aardig, dat wel.
Ik vind hem juist extreem kut rijden...

Veel te weinig gevoel in de besturing....
pi_44983731
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:12 schreef Paladijn het volgende:
Volgens mij is Fugie de enige opelrijder die hier komt, had ie veel deuken?
Nah...
pi_44983766
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:12 schreef Paladijn het volgende:
Volgens mij is Fugie de enige opelrijder die hier komt, had ie veel deuken?
Nee, zag er eerlijk gezegd nieteens verkeerd uit. Netjes zelfs.
Zat een jonge gast in en een oudere blonde vrouw (zijn moeder?).
Nee.
pi_44983803
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:14 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Nee, zag er eerlijk gezegd nieteens verkeerd uit. Netjes zelfs.
Zat een jonge gast in en een oudere blonde vrouw (zijn moeder?).
M5 z'n moeder rijdt Opel.
pi_44983850
Mooi spul man opel
vele betere auto's zijn der niet
pi_44983855
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:12 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Ik vind hem juist extreem kut rijden...

Veel te weinig gevoel in de besturing....
V10
pi_44983865
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:15 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

M5 z'n moeder rijdt Opel.
V10
pi_44983883
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:16 schreef M5 het volgende:

[..]

Nee dat meen ik serieus.

Al is het wel het type van een jaar of 3 terug... weet niet of het onlangs verbeterd is...
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:16 schreef M5 het volgende:

[..]

En dat was een garpje ja
pi_44983954
volgens mij was een tonijn pizza met een open keuken niet het slimste idee van vandaag
pi_44983974
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:19 schreef BoJo het volgende:
volgens mij was een tonijn pizza met een open keuken niet het slimste idee van vandaag


Moet je eens een lekkerbekje ofzo bakken
pi_44983976
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:19 schreef BoJo het volgende:
volgens mij was een tonijn pizza met een open keuken niet het slimste idee van vandaag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')