't is maar een concept. en hij's lelijk. dus een echte S-type.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:02 schreef Paladijn het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat ik nou van die nieuwe jag moet denken
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij's op zich wel erg geil, maar opvolger van de S-type?
Aftermarket Xenon is goedgekeurd (heeft e-keur), en zal een tegenligger niet verblinden.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:01 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
volgens mij letten ze bij de apk nog steeds niet op hoeveelheid licht maar op het lichtbeeld![]()
anders zou je ook geen aftermarket xenon mogen hebben bv
De S-type is een van de fraaiste auto's. Naast de R75 natuurlijkquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:03 schreef M5 het volgende:
[..]
't is maar een concept. en hij's lelijk. dus een echte S-type.
Uiterlijk issie IMHO een beetje teveel een uit de kluiten gewassen Seat.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:02 schreef Paladijn het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat ik nou van die nieuwe jag moet denken
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij's op zich wel erg geil, maar opvolger van de S-type?
De S-type zoals die er nu is, is echt gruwelijk... lelijk. Buitenkant én binnenkant. imo. 't rijdt aardig, dat wel.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:05 schreef Paladijn het volgende:
[..]
De S-type is een van de fraaiste auto's. Naast de R75 natuurlijk
Standaard lampen van 155 zijn al zo mooiquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:06 schreef BoJo het volgende:
Aftermarket Xenon is overigens best betaalbaar geworden![]()
Moet je nagaan als daar ook nog HID lampen inzitenquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:08 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Standaard lampen van 155 zijn al zo mooi![]()
2 van die mooie "kleine" rondjes![]()
Ik vind hem juist extreem kut rijden...quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:07 schreef M5 het volgende:
[..]
De S-type zoals die er nu is, is echt gruwelijk... lelijk. Buitenkant én binnenkant. imo. 't rijdt aardig, dat wel.
Nah...quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:12 schreef Paladijn het volgende:
Volgens mij is Fugie de enige opelrijder die hier komt, had ie veel deuken?
Nee, zag er eerlijk gezegd nieteens verkeerd uit. Netjes zelfs.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:12 schreef Paladijn het volgende:
Volgens mij is Fugie de enige opelrijder die hier komt, had ie veel deuken?
M5 z'n moeder rijdt Opel.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:14 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Nee, zag er eerlijk gezegd nieteens verkeerd uit. Netjes zelfs.
Zat een jonge gast in en een oudere blonde vrouw (zijn moeder?).
quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik vind hem juist extreem kut rijden...
Veel te weinig gevoel in de besturing....
Nee dat meen ik serieus.quote:
En dat was een garpje jaquote:
quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:19 schreef BoJo het volgende:
volgens mij was een tonijn pizza met een open keuken niet het slimste idee van vandaag![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:19 schreef BoJo het volgende:
volgens mij was een tonijn pizza met een open keuken niet het slimste idee van vandaag![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |