abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44981682
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:14 schreef BaraCuda het volgende:
Ik wil ook xenon in m'n crossa

Wat moet ik daar voor kopen?
In de autoshop van een maat van me kosten complete setjes (H1,H3,H4 of H7) maar ¤175.
Is echt héél erg makkelijk zelf in te bouwen (zelfs voor een leek), en zijn 6000k. (1 jaar garantie)

Bi-xenon is wat duurder, dacht dat die setjes ¤349 waren.

Voordeel van achteraf inbouwen is trouwens dat je het ook weer kunt meenemen naar een volgende auto
Nee.
pi_44981822
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:14 schreef BaraCuda het volgende:
Ik wil ook xenon in m'n crossa

Wat moet ik daar voor kopen?
waardeverdubbeling voor je slopel
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_44981835
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:19 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

In de autoshop van een maat van me kosten complete setjes (H1,H3,H4 of H7) maar ¤175.
Is echt héél erg makkelijk zelf in te bouwen (zelfs voor een leek), en zijn 6000k. (1 jaar garantie)

Bi-xenon is wat duurder, dacht dat die setjes ¤349 waren.

Voordeel van achteraf inbouwen is trouwens dat je het ook weer kunt meenemen naar een volgende auto
Oh tegenwoordig hoef je niet meer complete lichtunits te hebben?
pi_44981871
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:23 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

waardeverdubbeling voor je slopel
En iedereen gaat aan de kant als ik met 121 aan kom knallen
pi_44981922
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:23 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Oh tegenwoordig hoef je niet meer complete lichtunits te hebben?
Nee hoor, komt gewoon als vervanging van je 'normale' lampjes in je bestaande lichtunits.
Nee.
pi_44981963
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:26 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Nee hoor, komt gewoon als vervanging van je 'normale' lampjes in je bestaande lichtunits.
Oh gaaf

bij ons op de zaak heeft 1 auto xenon (echte units van heul veul geld) dat is echt super
Maar dit is dus het zelfde effect?
pi_44981986
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:24 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

En iedereen gaat aan de kant als ik met 121 aan kom knallen
Ik zit er zelf over te denken om een setje xenon in mijn grootlicht te zetten

Makkelijk voor die lange verlaten overlichte stukken in duitsland. (en Nederland natuurlijk)
Nee.
pi_44982028
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:28 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Ik zit er zelf over te denken om een setje xenon in mijn grootlicht te zetten

Makkelijk voor die lange verlaten overlichte stukken in duitsland. (en Nederland natuurlijk)
of je draait er gewoon 100Watt lampen in. ben je ook van het probleem af
V10
pi_44982042
175 euro is wel leuk, maar op internet zie ik 380 euro

Voor dat geld rij ik liever wat konijntjes aan eigenlijk
pi_44982051
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:14 schreef BaraCuda het volgende:
Ik wil ook xenon in m'n crossa

Wat moet ik daar voor kopen?
een echte auto.
pi_44982073
Ik zie echt geen fok in het donker die lampen schijnen veul te laag, misschien eens afstellen als dat mogelijk is
pi_44982096
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:30 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

een echte auto.
whehehe scherp
pi_44982144
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:27 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Oh gaaf

bij ons op de zaak heeft 1 auto xenon (echte units van heul veul geld) dat is echt super
Maar dit is dus het zelfde effect?
Yep, exact hetzelfde.

Jouw auto met normale lampjes:


Jouw auto met Xenon 6000k :


3 keer grotere lichtopbrengst!
Verbruikt 35% minder stroom.
Auto’s met Xenon ingebouwd zullen zonder problemen APK en/of RDW worden goedgekeurd.
Nee.
pi_44982197
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:16 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Ik heb eens eerder leer in de auto gehad, maar is echt te warm aan den aarsch in de zomer(zon).

Deze keer dus bewust voor halfleer gekozen. Kon voor het zelfde geld ook één met (buin) leer
meenemen, zag er eerlijk gezegd wel ónt-zet-tend goed uit (had ook zelfde kleur bruin dashboard),
maar heb het toch maar niet gedaan. Wie eens de billen brand..
Leer in mijn Rover (beigekleurig) viel erg mee in de zomer.. je gleed alleen wel alle kanten uit in bochten (ook in de winter overigens ). In de Mazda is't zwarte leer kut als je met korte broek instapt ja

En je snelheid viel mee trouwens, -meterafwijking zit je op niet meer dan 50 te hard: daar wordt die krullebol van wegmisbruikers niet warm of koud van
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_44982207
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:32 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Yep, exact hetzelfde.

Jouw auto met normale lampjes:
[afbeelding]

Jouw auto met Xenon 6000k :
[afbeelding]

3 keer grotere lichtopbrengst!
Verbruikt 35% minder stroom.
Auto’s met Xenon ingebouwd zullen zonder problemen APK en/of RDW worden goedgekeurd.
Als m'n zicht zo was als bij bovenste plaatje dan had ik geen klachten
pi_44982223
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:29 schreef BaraCuda het volgende:
175 euro is wel leuk, maar op internet zie ik 380 euro

Voor dat geld rij ik liever wat konijntjes aan eigenlijk
Vaak rond de ¤300, maar niet in Twello!
Die site...
Nee.
pi_44982256
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:30 schreef BaraCuda het volgende:
Ik zie echt geen fok in het donker die lampen schijnen veul te laag, misschien eens afstellen als dat mogelijk is
probeer deze eens

[ Bericht 5% gewijzigd door Paladijn op 03-01-2007 19:36:11 (klikbaar gemaakt :\'() ]
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_44982272
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:30 schreef BaraCuda het volgende:
Ik zie echt geen fok in het donker die lampen schijnen veul te laag, misschien eens afstellen als dat mogelijk is
piaa extreme white
komt in de buurt van xenon

wat overigens ook wel kan helpen is je units schoonmaken
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_44982311
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:34 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Als m'n zicht zo was als bij bovenste plaatje dan had ik geen klachten
Dan is denk ik deze vergelijking beter voor je. (Animated gif-bestandje)

Eerst jouw licht, dan Xenon
Nee.
pi_44982340
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:35 schreef ThaFreak het volgende:
wat overigens ook wel kan helpen is je units schoonmaken
Nee.
pi_44982357
Xenon is wel erg nice om te hebben overigens, alleen moet je je lampen wel wat vaker schoonmaken anders worden tegenliggers boos
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_44982384
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:36 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Dan is denk ik deze vergelijking beter voor je. (Animated gif-bestandje)

Eerst jouw licht, dan Xenon
[afbeelding]
Dat is um precies zo slecht

Schoon maken is wel een idee ja

Piaa eens ff kijken
pi_44982462
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:38 schreef Paladijn het volgende:
Xenon is wel erg nice om te hebben overigens, alleen moet je je lampen wel wat vaker schoonmaken anders worden tegenliggers boos
* Opa_vertelt heeft daar sproeiertjes voor
Nee.
pi_44982474
Misschien die Piaa eens proberen, xenon in een crossa is te gay
pi_44982514
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:38 schreef Paladijn het volgende:
Xenon is wel erg nice om te hebben overigens, alleen moet je je lampen wel wat vaker schoonmaken anders worden tegenliggers boos
koplampreinigings sproeiertjes er op. werkt prima.
V10
pi_44982564
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:41 schreef BaraCuda het volgende:
Misschien die Piaa eens proberen, xenon in een crossa is te gay
lichtopbrengst is beter dan welke lampjes dan ook.....
en kwalitatief zijn ze zeker de beste
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_44982656
Tja, die PIAA's kosten ook al gauw iets van ¤100 én hebben geen e-keur.. (dus afkeur bij APK)

Maar ze zullen vast een berg licht geven, daar niet van.
Nee.
pi_44982672
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:40 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

* Opa_vertelt heeft daar sproeiertjes voor
* Paladijn ook, maar die doen geen ruk
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_44982692
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:45 schreef Paladijn het volgende:

[..]

* Paladijn ook, maar die doen geen ruk
Slangetje verstopt?
Nee.
pi_44982704
bij m'n volvo maakte ze alleen mijn schone motorkap ranzig
pi_44982738
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:46 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Slangetje verstopt?
Nee, ze sproeien wel (eens per 4-5x raam schoonmaken meen ik), alleen worden mijn lampen niet schoon
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_44982828
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:46 schreef BaraCuda het volgende:
bij m'n volvo maakte ze alleen mijn schone motorkap ranzig
Bij mij komt er zo'n nevel water uit (echt veel, en onder flink hoge druk), dat ik er 5 liter per week doorheen
jaag. (gebruik het wel vaak hoor) Ik hoorde trouwens ooit eens door het open raam een jongetje tegen zijn
ernaast staande vriendje zeggen dat ik het overtollige NOS uit mijn leidingen spoot
(kon mijn lachen nauwelijks inhouden)
Nee.
pi_44982910
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:50 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Bij mij komt er zo'n nevel water uit (echt veel, en onder flink hoge druk), dat ik er 5 liter per week doorheen
jaag. (gebruik het wel vaak hoor) Ik hoorde trouwens ooit eens door het open raam een jongetje tegen zijn
ernaast staande vriendje zeggen dat ik het overtollige NOS uit mijn leidingen spoot
(kon mijn lachen nauwelijks inhouden)
pi_44982914
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:45 schreef Opa_vertelt het volgende:
Tja, die PIAA's kosten ook al gauw iets van ¤100 én hebben geen e-keur.. (dus afkeur bij APK)

Maar ze zullen vast een berg licht geven, daar niet van.
als je lichtbeeld gewoon goed is zul je er vrijwel geen problemen mee hebben......
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_44982960
ik haat die sporen langs mijn motorkap van die zooi
pi_44982996
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:51 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

als je lichtbeeld gewoon goed is zul je er vrijwel geen problemen mee hebben......
Die dingen zijn zo sterk als lampen van +100w, zou dat niet opvallen bij een keurmeester denk je?
Nee.
pi_44983007
Ik moet toch broeien...........
pi_44983022
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:53 schreef BoJo het volgende:
ik haat die sporen langs mijn motorkap van die zooi
...nóg harder rijden
Nee.
pi_44983104
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:30 schreef BaraCuda het volgende:
Ik zie echt geen fok in het donker die lampen schijnen veul te laag, misschien eens afstellen als dat mogelijk is
at heb ik ook, maar dan in het geel Alleen met groot licht zie ik nog net wat
pi_44983106
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:54 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

...nóg harder rijden
Dan sproeit het naar binnen
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_44983112
gewoon bij apk er andere lampen in knallen
pi_44983173
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:57 schreef BaraCuda het volgende:
gewoon bij apk er andere lampen in knallen
Damn, dat ik daar zelf niet aan denk Is idd het makkelijkste, bij APK gewoon de oude lampjes erin
Nee.
pi_44983187
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:57 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Dan sproeit het naar binnen
Dak dicht doen
V10
pi_44983195
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:57 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Dan sproeit het naar binnen
Nee.
pi_44983204
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:54 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

...nóg harder rijden
bij 200+ ga ik niet mijn ruitensproeien want anders vliegen de wissers eraf
pi_44983270
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:54 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Die dingen zijn zo sterk als lampen van +100w, zou dat niet opvallen bij een keurmeester denk je?
volgens mij letten ze bij de apk nog steeds niet op hoeveelheid licht maar op het lichtbeeld
anders zou je ook geen aftermarket xenon mogen hebben bv
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_44983303
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:59 schreef BoJo het volgende:

[..]

bij 200+ ga ik niet mijn ruitensproeien want anders vliegen de wissers eraf
Bij mij gaan ze dan ineens een stuk langzamer
Nee.
pi_44983315
Ik weet nog steeds niet wat ik nou van die nieuwe jag moet denken



Hij's op zich wel erg geil, maar opvolger van de S-type?
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_44983339
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:59 schreef M5 het volgende:

[..]

Dak dicht doen

Mijn collega zat vanmorgen ook al te zeuren dat ik met deze tempraturen open reed
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_44983344
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:01 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

volgens mij letten ze bij de apk nog steeds niet op hoeveelheid licht maar op het lichtbeeld
anders zou je ook geen aftermarket xenon mogen hebben bv
klopt, volgens mij ook alleen naar lichtbeeld en naar de kleur ( geel of wit ).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')