In de autoshop van een maat van me kosten complete setjes (H1,H3,H4 of H7) maar ¤175.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:14 schreef BaraCuda het volgende:
Ik wil ook xenon in m'n crossa![]()
Wat moet ik daar voor kopen?![]()
waardeverdubbeling voor je slopelquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:14 schreef BaraCuda het volgende:
Ik wil ook xenon in m'n crossa![]()
Wat moet ik daar voor kopen?![]()
Oh tegenwoordig hoef je niet meer complete lichtunits te hebben?quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:19 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
In de autoshop van een maat van me kosten complete setjes (H1,H3,H4 of H7) maar ¤175.
Is echt héél erg makkelijk zelf in te bouwen (zelfs voor een leek), en zijn 6000k. (1 jaar garantie)
Bi-xenon is wat duurder, dacht dat die setjes ¤349 waren.
Voordeel van achteraf inbouwen is trouwens dat je het ook weer kunt meenemen naar een volgende auto
En iedereen gaat aan de kant als ik met 121 aan kom knallenquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:23 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
waardeverdubbeling voor je slopel![]()
Nee hoor, komt gewoon als vervanging van je 'normale' lampjes in je bestaande lichtunits.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Oh tegenwoordig hoef je niet meer complete lichtunits te hebben?![]()
Oh gaafquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:26 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Nee hoor, komt gewoon als vervanging van je 'normale' lampjes in je bestaande lichtunits.![]()
Ik zit er zelf over te denken om een setje xenon in mijn grootlicht te zettenquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:24 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
En iedereen gaat aan de kant als ik met 121 aan kom knallen![]()
of je draait er gewoon 100Watt lampen in. ben je ook van het probleem afquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:28 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik zit er zelf over te denken om een setje xenon in mijn grootlicht te zetten![]()
Makkelijk voor die lange verlaten overlichte stukken in duitsland. (en Nederland natuurlijk)
een echte auto.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:14 schreef BaraCuda het volgende:
Ik wil ook xenon in m'n crossa![]()
Wat moet ik daar voor kopen?![]()
Yep, exact hetzelfde.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:27 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Oh gaaf![]()
bij ons op de zaak heeft 1 auto xenon (echte units van heul veul geld) dat is echt super![]()
Maar dit is dus het zelfde effect?
Leer in mijn Rover (beigekleurig) viel erg mee in de zomer.. je gleed alleen wel alle kanten uit in bochten (ook in de winter overigensquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:16 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik heb eens eerder leer in de auto gehad, maar is echt te warm aan den aarsch in de zomer(zon).
Deze keer dus bewust voor halfleer gekozen. Kon voor het zelfde geld ook één met (buin) leer
meenemen, zag er eerlijk gezegd wel ónt-zet-tend goed uit (had ook zelfde kleur bruin dashboard),
maar heb het toch maar niet gedaan. Wie eens de billen brand..
Als m'n zicht zo was als bij bovenste plaatje dan had ik geen klachtenquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:32 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Yep, exact hetzelfde.
Jouw auto met normale lampjes:
[afbeelding]
Jouw auto met Xenon 6000k:
[afbeelding]
3 keer grotere lichtopbrengst!
Verbruikt 35% minder stroom.
Auto’s met Xenon ingebouwd zullen zonder problemen APK en/of RDW worden goedgekeurd.
Vaak rond de ¤300, maar niet in Twello!quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:29 schreef BaraCuda het volgende:
175 euro is wel leuk, maar op internet zie ik 380 euro![]()
Voor dat geld rij ik liever wat konijntjes aan eigenlijk![]()
probeer deze eensquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:30 schreef BaraCuda het volgende:
Ik zie echt geen fok in het donkerdie lampen schijnen veul te laag, misschien eens afstellen als dat mogelijk is
![]()
piaa extreme whitequote:Op woensdag 3 januari 2007 19:30 schreef BaraCuda het volgende:
Ik zie echt geen fok in het donkerdie lampen schijnen veul te laag, misschien eens afstellen als dat mogelijk is
![]()
Dan is denk ik deze vergelijking beter voor je. (Animated gif-bestandje)quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:34 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als m'n zicht zo was als bij bovenste plaatje dan had ik geen klachten![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:35 schreef ThaFreak het volgende:
wat overigens ook wel kan helpen is je units schoonmaken![]()
Dat is umquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:36 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Dan is denk ik deze vergelijking beter voor je. (Animated gif-bestandje)
Eerst jouw licht, dan Xenon
[afbeelding]
* Opa_vertelt heeft daar sproeiertjes voorquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:38 schreef Paladijn het volgende:
Xenon is wel erg nice om te hebben overigens, alleen moet je je lampen wel wat vaker schoonmaken anders worden tegenliggers boos
koplampreinigings sproeiertjes er op. werkt prima.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:38 schreef Paladijn het volgende:
Xenon is wel erg nice om te hebben overigens, alleen moet je je lampen wel wat vaker schoonmaken anders worden tegenliggers boos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |