abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44981682
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:14 schreef BaraCuda het volgende:
Ik wil ook xenon in m'n crossa

Wat moet ik daar voor kopen?
In de autoshop van een maat van me kosten complete setjes (H1,H3,H4 of H7) maar ¤175.
Is echt héél erg makkelijk zelf in te bouwen (zelfs voor een leek), en zijn 6000k. (1 jaar garantie)

Bi-xenon is wat duurder, dacht dat die setjes ¤349 waren.

Voordeel van achteraf inbouwen is trouwens dat je het ook weer kunt meenemen naar een volgende auto
Nee.
pi_44981822
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:14 schreef BaraCuda het volgende:
Ik wil ook xenon in m'n crossa

Wat moet ik daar voor kopen?
waardeverdubbeling voor je slopel
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_44981835
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:19 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

In de autoshop van een maat van me kosten complete setjes (H1,H3,H4 of H7) maar ¤175.
Is echt héél erg makkelijk zelf in te bouwen (zelfs voor een leek), en zijn 6000k. (1 jaar garantie)

Bi-xenon is wat duurder, dacht dat die setjes ¤349 waren.

Voordeel van achteraf inbouwen is trouwens dat je het ook weer kunt meenemen naar een volgende auto
Oh tegenwoordig hoef je niet meer complete lichtunits te hebben?
pi_44981871
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:23 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

waardeverdubbeling voor je slopel
En iedereen gaat aan de kant als ik met 121 aan kom knallen
pi_44981922
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:23 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Oh tegenwoordig hoef je niet meer complete lichtunits te hebben?
Nee hoor, komt gewoon als vervanging van je 'normale' lampjes in je bestaande lichtunits.
Nee.
pi_44981963
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:26 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Nee hoor, komt gewoon als vervanging van je 'normale' lampjes in je bestaande lichtunits.
Oh gaaf

bij ons op de zaak heeft 1 auto xenon (echte units van heul veul geld) dat is echt super
Maar dit is dus het zelfde effect?
pi_44981986
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:24 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

En iedereen gaat aan de kant als ik met 121 aan kom knallen
Ik zit er zelf over te denken om een setje xenon in mijn grootlicht te zetten

Makkelijk voor die lange verlaten overlichte stukken in duitsland. (en Nederland natuurlijk)
Nee.
pi_44982028
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:28 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Ik zit er zelf over te denken om een setje xenon in mijn grootlicht te zetten

Makkelijk voor die lange verlaten overlichte stukken in duitsland. (en Nederland natuurlijk)
of je draait er gewoon 100Watt lampen in. ben je ook van het probleem af
V10
pi_44982042
175 euro is wel leuk, maar op internet zie ik 380 euro

Voor dat geld rij ik liever wat konijntjes aan eigenlijk
pi_44982051
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:14 schreef BaraCuda het volgende:
Ik wil ook xenon in m'n crossa

Wat moet ik daar voor kopen?
een echte auto.
pi_44982073
Ik zie echt geen fok in het donker die lampen schijnen veul te laag, misschien eens afstellen als dat mogelijk is
pi_44982096
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:30 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

een echte auto.
whehehe scherp
pi_44982144
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:27 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Oh gaaf

bij ons op de zaak heeft 1 auto xenon (echte units van heul veul geld) dat is echt super
Maar dit is dus het zelfde effect?
Yep, exact hetzelfde.

Jouw auto met normale lampjes:


Jouw auto met Xenon 6000k :


3 keer grotere lichtopbrengst!
Verbruikt 35% minder stroom.
Auto’s met Xenon ingebouwd zullen zonder problemen APK en/of RDW worden goedgekeurd.
Nee.
pi_44982197
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:16 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Ik heb eens eerder leer in de auto gehad, maar is echt te warm aan den aarsch in de zomer(zon).

Deze keer dus bewust voor halfleer gekozen. Kon voor het zelfde geld ook één met (buin) leer
meenemen, zag er eerlijk gezegd wel ónt-zet-tend goed uit (had ook zelfde kleur bruin dashboard),
maar heb het toch maar niet gedaan. Wie eens de billen brand..
Leer in mijn Rover (beigekleurig) viel erg mee in de zomer.. je gleed alleen wel alle kanten uit in bochten (ook in de winter overigens ). In de Mazda is't zwarte leer kut als je met korte broek instapt ja

En je snelheid viel mee trouwens, -meterafwijking zit je op niet meer dan 50 te hard: daar wordt die krullebol van wegmisbruikers niet warm of koud van
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_44982207
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:32 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Yep, exact hetzelfde.

Jouw auto met normale lampjes:
[afbeelding]

Jouw auto met Xenon 6000k :
[afbeelding]

3 keer grotere lichtopbrengst!
Verbruikt 35% minder stroom.
Auto’s met Xenon ingebouwd zullen zonder problemen APK en/of RDW worden goedgekeurd.
Als m'n zicht zo was als bij bovenste plaatje dan had ik geen klachten
pi_44982223
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:29 schreef BaraCuda het volgende:
175 euro is wel leuk, maar op internet zie ik 380 euro

Voor dat geld rij ik liever wat konijntjes aan eigenlijk
Vaak rond de ¤300, maar niet in Twello!
Die site...
Nee.
pi_44982256
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:30 schreef BaraCuda het volgende:
Ik zie echt geen fok in het donker die lampen schijnen veul te laag, misschien eens afstellen als dat mogelijk is
probeer deze eens

[ Bericht 5% gewijzigd door Paladijn op 03-01-2007 19:36:11 (klikbaar gemaakt :\'() ]
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_44982272
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:30 schreef BaraCuda het volgende:
Ik zie echt geen fok in het donker die lampen schijnen veul te laag, misschien eens afstellen als dat mogelijk is
piaa extreme white
komt in de buurt van xenon

wat overigens ook wel kan helpen is je units schoonmaken
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_44982311
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:34 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Als m'n zicht zo was als bij bovenste plaatje dan had ik geen klachten
Dan is denk ik deze vergelijking beter voor je. (Animated gif-bestandje)

Eerst jouw licht, dan Xenon
Nee.
pi_44982340
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:35 schreef ThaFreak het volgende:
wat overigens ook wel kan helpen is je units schoonmaken
Nee.
pi_44982357
Xenon is wel erg nice om te hebben overigens, alleen moet je je lampen wel wat vaker schoonmaken anders worden tegenliggers boos
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_44982384
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:36 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Dan is denk ik deze vergelijking beter voor je. (Animated gif-bestandje)

Eerst jouw licht, dan Xenon
[afbeelding]
Dat is um precies zo slecht

Schoon maken is wel een idee ja

Piaa eens ff kijken
pi_44982462
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:38 schreef Paladijn het volgende:
Xenon is wel erg nice om te hebben overigens, alleen moet je je lampen wel wat vaker schoonmaken anders worden tegenliggers boos
* Opa_vertelt heeft daar sproeiertjes voor
Nee.
pi_44982474
Misschien die Piaa eens proberen, xenon in een crossa is te gay
pi_44982514
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:38 schreef Paladijn het volgende:
Xenon is wel erg nice om te hebben overigens, alleen moet je je lampen wel wat vaker schoonmaken anders worden tegenliggers boos
koplampreinigings sproeiertjes er op. werkt prima.
V10
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')