abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44980291
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 18:32 schreef M5 het volgende:

[..]

die van mij zijn 4300k denk ik. en d'r is nog niets mis mee. 8000K.. tsja. blauw/wit denk ik
Ik denk dat ik gewoon 4300k blijf gebruiken, mocht er ooit eentje stuk gaan. Voldoet prima. (misschien 6000k, maar ik hoef er nog niet over na te denken.)
Kan ook 4100k zijn (puur wit), hoor. Als je D2S hebt, weet ik ze nog wel héél erg goedkoop liggen.
Nieuwe Osram's voor ¤40 per stuk. Osram 4100k D2S.
Nee.
pi_44980314
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 18:00 schreef M5 het volgende:

[..]

Die D12 hebben ze hard nodig om eindelijk eens uit de rooie cijfertjes te komen. Maar lelijk is ie.

en een supercharger op de C12 La Turbie? waar heb je die info vandaan?
klinkt slap, maar ik weet niet hoe geheim het allemaal nog is/zou moeten zijn. Dus ik hou het op een (zeer) betrouwbare bron.

lijkt me wel geil. een geblazen W12
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_44980360
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 18:36 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Kan ook 4100k zijn (puur wit), hoor. Als je D2S hebt, weet ik ze nog wel héél erg goedkoop liggen.
Nieuwe Osram's voor ¤40 per stuk. Osram 4100k D2S.
heb idd D2S. alleen heb ik geen nieuwe lampen nodig.. voor het zelfde geldt doen ze het nog als ik 'n andere auto ga halen waar geen D2S lampen in zitten.
V10
pi_44980376
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 18:37 schreef vlad het volgende:

[..]

klinkt slap, maar ik weet niet hoe geheim het allemaal nog is/zou moeten zijn. Dus ik hou het op een (zeer) betrouwbare bron.

lijkt me wel geil. een geblazen W12
je kent m'n standpunt over superchargers
V10
pi_44980388
eten

V10
pi_44980470
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 18:34 schreef M5 het volgende:

[..]

1.9 dCi?
Yep. 6-bak, chipped 160pk/345Nm, Bijna full options, (geen volleer en navi).

Inmiddels org. zwarte dakrails en stootlijsten zijn in kleur (zwart-metallic) gespoten.




[ Bericht 6% gewijzigd door Opa_vertelt op 03-01-2007 18:54:56 ]
Nee.
pi_44980625
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 18:39 schreef M5 het volgende:

[..]

je kent m'n standpunt over superchargers
iets is beter dan niets. reden is simpel: een turbo kunnen ze niet kwijt in het apparaat

Wat ik overigens verrassend vond om te horen is dat ze bij Spyker 2 motorproefstanden hebben, die alleen gebruikt worden voor de ontwikkeling (en testen) van de endurance race blokken.
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_44980649
Wel halfleer?
Mooie velgjes trouwens.
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_44980695
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 18:41 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Yep. 6-bak, chipped 160pk/345Nm, Full options behalve volleer en navi.

Inmiddels org. zwarte dakrails en stootlijsten zijn in kleur (zwart-metallic) gespoten.
[afbeelding]
dus niet full options

wel toffe wagen. ruilen tegen een slet?
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_44980752
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 18:48 schreef Paladijn het volgende:
Wel halfleer?
Mooie velgjes trouwens.
Yep, plaatje toegevoegd.
Dank je, vindt ik zelf ook de mooiste velgen voor onder dit model. Heten trouwens "Silverstone"
Nee.
pi_44980817
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 18:49 schreef vlad het volgende:

[..]

dus niet full options
Ja maar "full options" klinkt zo stoeeer!!
quote:
wel toffe wagen. ruilen tegen een slet?
Hangt van de slet af
Nee.
  woensdag 3 januari 2007 @ 18:53:40 #37
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_44980842
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 18:53 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Ja maar "full options" klinkt zo stoeeer!!
[..]

Hangt van de slet af
met draken hoezen
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_44980901
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 18:53 schreef lipje het volgende:

[..]

met draken hoezen


En een wunderbaum?
Nee.
pi_44980913
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 18:51 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Yep, plaatje toegevoegd.
Dank je, vindt ik zelf ook de mooiste velgen voor onder dit model. Heten trouwens "Silverstone"
Puike stoelen, hoewel ik ze liever in vol leer heb (ben niet zo'n fan van motiefjes ). Helaas is dat als optie nogal prijzig...
En de velgen zijn tenminste apart, niet standaard velgjes, of nog erger wieldoppen ivm de kosten
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_44980940
Ik heb vanmiddag trouwens weer te hard gereden..
Nee.
pi_44980978
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 18:57 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik heb vanmiddag trouwens weer te hard gereden..
Struikrovers gespot?
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_44981055
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 18:53 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Ja maar "full options" klinkt zo stoeeer!!
[..]

Hangt van de slet af
uiterst puike slet uit '85, met slechts 2 gaten in de bodem en 3traps auotmaat. Ook over-full options met cross-control en met draakjes op de stoelen
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_44981100
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 18:53 schreef lipje het volgende:

[..]

met draken hoezen
ik ben geen alcoholist

maar wel geile draakjes he?
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_44981337
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 18:58 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Struikrovers gespot?
Was lekker aan het cruisen, maar kreeg telefoontje dat ik ergens snel werdt verwacht..

Beetje brakke phonepic

ruitenwissersproeiervloeistofspul is trouwens inmiddels bijgevuld
Nee.
pi_44981406
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:01 schreef vlad het volgende:

[..]

uiterst puike slet uit '85, met slechts 2 gaten in de bodem en 3traps auotmaat. Ook over-full options met cross-control en met draakjes op de stoelen
Hmmm.. klinkt als een gheyle slet. Maar, helaas voor jou, niets waard zonder wunderbaum.
Nee.
pi_44981480
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:12 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Hmmm.. klinkt als een gheyle slet. Maar, helaas voor jou, niets waard zonder wunderbaum.
ik heb wel geurdolfijntje
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_44981482
Ik wil ook xenon in m'n crossa

Wat moet ik daar voor kopen?
pi_44981490
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 18:47 schreef vlad het volgende:

[..]

iets is beter dan niets. reden is simpel: een turbo kunnen ze niet kwijt in het apparaat

Wat ik overigens verrassend vond om te horen is dat ze bij Spyker 2 motorproefstanden hebben, die alleen gebruikt worden voor de ontwikkeling (en testen) van de endurance race blokken.
mja, een supercharger kun je idd wat makkelijker plaatsen.
't blijven verder schijt dingen, tenzij je fan bent van het gejank dat die dingen maken

't was me al bekend dat ze hun motoren niet zelf prepareren... jammer, maar te verwachten.
V10
pi_44981553
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 18:56 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Puike stoelen, hoewel ik ze liever in vol leer heb (ben niet zo'n fan van motiefjes ). Helaas is dat als optie nogal prijzig...
En de velgen zijn tenminste apart, niet standaard velgjes, of nog erger wieldoppen ivm de kosten
Ik heb eens eerder leer in de auto gehad, maar is echt te warm aan den aarsch in de zomer(zon).

Deze keer dus bewust voor halfleer gekozen. Kon voor het zelfde geld ook één met (buin) leer
meenemen, zag er eerlijk gezegd wel ónt-zet-tend goed uit (had ook zelfde kleur bruin dashboard),
maar heb het toch maar niet gedaan. Wie eens de billen brand..
Nee.
pi_44981567
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:14 schreef BaraCuda het volgende:
Ik wil ook xenon in m'n crossa

Wat moet ik daar voor kopen?
ombouw setje
V10
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')