lichtopbrengst is beter dan welke lampjes dan ook.....quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:41 schreef BaraCuda het volgende:
Misschien die Piaa eens proberen, xenon in een crossa is te gay![]()
* Paladijn ook, maar die doen geen rukquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:40 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
* Opa_vertelt heeft daar sproeiertjes voor![]()
Slangetje verstopt?quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:45 schreef Paladijn het volgende:
[..]
* Paladijn ook, maar die doen geen ruk
Nee, ze sproeien wel (eens per 4-5x raam schoonmaken meen ik), alleen worden mijn lampen niet schoonquote:
Bij mij komt er zo'n nevel water uit (echt veel, en onder flink hoge druk), dat ik er 5 liter per week doorheenquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:46 schreef BaraCuda het volgende:
bij m'n volvo maakte ze alleen mijn schone motorkap ranzig![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:50 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Bij mij komt er zo'n nevel water uit (echt veel, en onder flink hoge druk), dat ik er 5 liter per week doorheen
jaag. (gebruik het wel vaak hoor) Ik hoorde trouwens ooit eens door het open raam een jongetje tegen zijn
ernaast staande vriendje zeggen dat ik het overtollige NOS uit mijn leidingen spoot![]()
(kon mijn lachen nauwelijks inhouden)
als je lichtbeeld gewoon goed is zul je er vrijwel geen problemen mee hebben......quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:45 schreef Opa_vertelt het volgende:
Tja, die PIAA's kosten ook al gauw iets van ¤100 én hebben geen e-keur.. (dus afkeur bij APK)
Maar ze zullen vast een berg licht geven, daar niet van.
Die dingen zijn zo sterk als lampen van +100w, zou dat niet opvallen bij een keurmeester denk je?quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:51 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
als je lichtbeeld gewoon goed is zul je er vrijwel geen problemen mee hebben......
...nóg harder rijdenquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:53 schreef BoJo het volgende:
ik haat die sporen langs mijn motorkap van die zooi
at heb ik ook, maar dan in het geelquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:30 schreef BaraCuda het volgende:
Ik zie echt geen fok in het donkerdie lampen schijnen veul te laag, misschien eens afstellen als dat mogelijk is
![]()
Dan sproeit het naar binnenquote:
Damn, dat ik daar zelf niet aan denkquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:57 schreef BaraCuda het volgende:
gewoon bij apk er andere lampen in knallen
volgens mij letten ze bij de apk nog steeds niet op hoeveelheid licht maar op het lichtbeeldquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:54 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Die dingen zijn zo sterk als lampen van +100w, zou dat niet opvallen bij een keurmeester denk je?
Bij mij gaan ze dan ineens een stuk langzamerquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
bij 200+ ga ik niet mijn ruitensproeien want anders vliegen de wissers eraf![]()
quote:
klopt, volgens mij ook alleen naar lichtbeeld en naar de kleur ( geel of wit ).quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:01 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
volgens mij letten ze bij de apk nog steeds niet op hoeveelheid licht maar op het lichtbeeld![]()
anders zou je ook geen aftermarket xenon mogen hebben bv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |