abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44982564
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:41 schreef BaraCuda het volgende:
Misschien die Piaa eens proberen, xenon in een crossa is te gay
lichtopbrengst is beter dan welke lampjes dan ook.....
en kwalitatief zijn ze zeker de beste
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_44982656
Tja, die PIAA's kosten ook al gauw iets van ¤100 én hebben geen e-keur.. (dus afkeur bij APK)

Maar ze zullen vast een berg licht geven, daar niet van.
Nee.
pi_44982672
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:40 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

* Opa_vertelt heeft daar sproeiertjes voor
* Paladijn ook, maar die doen geen ruk
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_44982692
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:45 schreef Paladijn het volgende:

[..]

* Paladijn ook, maar die doen geen ruk
Slangetje verstopt?
Nee.
pi_44982704
bij m'n volvo maakte ze alleen mijn schone motorkap ranzig
pi_44982738
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:46 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Slangetje verstopt?
Nee, ze sproeien wel (eens per 4-5x raam schoonmaken meen ik), alleen worden mijn lampen niet schoon
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_44982828
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:46 schreef BaraCuda het volgende:
bij m'n volvo maakte ze alleen mijn schone motorkap ranzig
Bij mij komt er zo'n nevel water uit (echt veel, en onder flink hoge druk), dat ik er 5 liter per week doorheen
jaag. (gebruik het wel vaak hoor) Ik hoorde trouwens ooit eens door het open raam een jongetje tegen zijn
ernaast staande vriendje zeggen dat ik het overtollige NOS uit mijn leidingen spoot
(kon mijn lachen nauwelijks inhouden)
Nee.
pi_44982910
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:50 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Bij mij komt er zo'n nevel water uit (echt veel, en onder flink hoge druk), dat ik er 5 liter per week doorheen
jaag. (gebruik het wel vaak hoor) Ik hoorde trouwens ooit eens door het open raam een jongetje tegen zijn
ernaast staande vriendje zeggen dat ik het overtollige NOS uit mijn leidingen spoot
(kon mijn lachen nauwelijks inhouden)
pi_44982914
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:45 schreef Opa_vertelt het volgende:
Tja, die PIAA's kosten ook al gauw iets van ¤100 én hebben geen e-keur.. (dus afkeur bij APK)

Maar ze zullen vast een berg licht geven, daar niet van.
als je lichtbeeld gewoon goed is zul je er vrijwel geen problemen mee hebben......
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_44982960
ik haat die sporen langs mijn motorkap van die zooi
pi_44982996
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:51 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

als je lichtbeeld gewoon goed is zul je er vrijwel geen problemen mee hebben......
Die dingen zijn zo sterk als lampen van +100w, zou dat niet opvallen bij een keurmeester denk je?
Nee.
pi_44983007
Ik moet toch broeien...........
pi_44983022
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:53 schreef BoJo het volgende:
ik haat die sporen langs mijn motorkap van die zooi
...nóg harder rijden
Nee.
pi_44983104
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:30 schreef BaraCuda het volgende:
Ik zie echt geen fok in het donker die lampen schijnen veul te laag, misschien eens afstellen als dat mogelijk is
at heb ik ook, maar dan in het geel Alleen met groot licht zie ik nog net wat
pi_44983106
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:54 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

...nóg harder rijden
Dan sproeit het naar binnen
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_44983112
gewoon bij apk er andere lampen in knallen
pi_44983173
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:57 schreef BaraCuda het volgende:
gewoon bij apk er andere lampen in knallen
Damn, dat ik daar zelf niet aan denk Is idd het makkelijkste, bij APK gewoon de oude lampjes erin
Nee.
pi_44983187
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:57 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Dan sproeit het naar binnen
Dak dicht doen
V10
pi_44983195
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:57 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Dan sproeit het naar binnen
Nee.
pi_44983204
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:54 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

...nóg harder rijden
bij 200+ ga ik niet mijn ruitensproeien want anders vliegen de wissers eraf
pi_44983270
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:54 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Die dingen zijn zo sterk als lampen van +100w, zou dat niet opvallen bij een keurmeester denk je?
volgens mij letten ze bij de apk nog steeds niet op hoeveelheid licht maar op het lichtbeeld
anders zou je ook geen aftermarket xenon mogen hebben bv
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_44983303
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:59 schreef BoJo het volgende:

[..]

bij 200+ ga ik niet mijn ruitensproeien want anders vliegen de wissers eraf
Bij mij gaan ze dan ineens een stuk langzamer
Nee.
pi_44983315
Ik weet nog steeds niet wat ik nou van die nieuwe jag moet denken



Hij's op zich wel erg geil, maar opvolger van de S-type?
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_44983339
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:59 schreef M5 het volgende:

[..]

Dak dicht doen

Mijn collega zat vanmorgen ook al te zeuren dat ik met deze tempraturen open reed
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_44983344
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:01 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

volgens mij letten ze bij de apk nog steeds niet op hoeveelheid licht maar op het lichtbeeld
anders zou je ook geen aftermarket xenon mogen hebben bv
klopt, volgens mij ook alleen naar lichtbeeld en naar de kleur ( geel of wit ).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')