abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44986673
Die Spa reclame doet me zoooo aan richboy denken
pi_44986683
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:24 schreef BoJo het volgende:

[..]

Crna Gora!!
Ja zou kunnen, maar 9 graden is niet echt fijn nu aan het strand
Koji ce ti kurac plaza kad ima kafana?

Wat moet je met een strand als er kroegen zijn?
Nee.
pi_44986686
Toen ik van de Arena (Sensation Black) af kwam ben ik halverwege gestopt omdat ik niet meer kon rijden, ik viel nét niet in slaap .
pi_44986722
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:27 schreef BaraCuda het volgende:
Groningen naar Rilland heb ik paar keer moeten doen voor werk
Nou echt dan is alleen rijden echt

Met z'n 2e maakt het me geen zak uit hoe ver het is
gingen wij niet een keer naar het noorden?
  woensdag 3 januari 2007 @ 21:30:19 #205
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_44986767
En jij ging me nog een keer pwnen met squash
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_44986776
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:28 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Koji ce ti kurac plaza kad ima kafana?

Wat moet je met een strand als er kroegen zijn?
nema picke preko zime na more

geen commentaar op mijn servisch aub
pi_44986785
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:27 schreef BoJo het volgende:
en 1x 22 uur over gedaan door regen, files, klote grens
Vorig jaar Slovenië.. 8 uur(!!!) aan de grens gestaan.
Nee.
pi_44986803
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:30 schreef Sjoewe het volgende:
En jij ging me nog een keer pwnen met squash
ohja, ik ga eerst effe oefenen met een vriend van me
pi_44986821
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:30 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Vorig jaar Slovenië.. 8 uur(!!!) aan de grens gestaan.
glupe slovenci
pi_44986889
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:30 schreef BoJo het volgende:

[..]

nema picke preko zime na more

geen commentaar op mijn servisch aub
Zato sto su svi u kafanama i diskotecima

Mijn Bosnisch is niet veel beter hoor.
Nee.
pi_44986916
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:32 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Zato sto su svi u kafanama i diskotecima

Mijn Bosnisch is niet veel beter hoor.
Was jij ook hier geboren dan?
pi_44986932
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:31 schreef BoJo het volgende:

[..]

glupe slovenci
Slovenen zijn idd een vreemd volk, lijken een beetje op Friezen.










Nee.
pi_44986960
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:33 schreef BoJo het volgende:

[..]

Was jij ook hier geboren dan?
Nope, maar hier sinds 1975, én jij hebt nog geen taalfouten gemaakt hoor.
Nee.
pi_44986970
ik ben een halve Fries
pi_44987002
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:34 schreef BoJo het volgende:
ik ben een halve Fries
hence the smiley
Nee.
pi_44987067
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:34 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Nope, maar hier sinds 1975, én jij hebt nog geen taalfouten gemaakt hoor.
opzich is het wel makkelijk schrijven aangezien je het zo schrijft zoals je het uitspreekt.
  woensdag 3 januari 2007 @ 21:38:53 #217
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_44987167
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:14 schreef vlad het volgende:

[..]

ik heb wel geurdolfijntje
ik ook
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
  woensdag 3 januari 2007 @ 21:40:05 #218
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_44987227
Is dit de balkan slowchat?

Потому что я хотел был бы другое питье водочки
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_44987238
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:29 schreef BoJo het volgende:

[..]

gingen wij niet een keer naar het noorden?
Ja noorwegen

Met de corsa Gegarandeerde hernia achteraf
  woensdag 3 januari 2007 @ 21:42:27 #220
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_44987336
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:40 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Ja noorwegen

Met de corsa Gegarandeerde hernia achteraf
Als je denkt dat je beter af bent met Bo's vering

Was humor met't toertochtje door de eifel, de 155 stuitert op en neer en de audi80 er stabiel achteraan
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  woensdag 3 januari 2007 @ 21:43:05 #221
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_44987362
Noorwegen is wel een land waar ik ook nog eens heen wil trouwens, maar dan wel in de zomer
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_44987399
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:40 schreef Sjoewe het volgende:
Is dit de balkan slowchat?

Потому что я хотел был бы другое питье водочки
Eh, kako me nadze.. Neznam cirilicu
Nee.
pi_44987428
Noorwegen wil ik ook wel een keer heen, lijkt me best mooi..
Nee.
pi_44987492
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:44 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Eh, kako me nadze.. Neznam cirilicu
ja znam malo, ali ovo ti je ruski
pi_44987497
PTA meet in Noorwegen.
pi_44987520
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:46 schreef BoJo het volgende:

[..]

ja znam malo, ali ovo ti je ruski
joj, ruski
Nee.
  woensdag 3 januari 2007 @ 21:46:56 #227
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_44987527
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:44 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Eh, kako me nadze.. Neznam cirilicu
Als je geen cyrillische letters kan lezen vriend, dan vertaal ik het toch, dat ik dan nogwel een stevive borrel blief
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_44987530
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:42 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Als je denkt dat je beter af bent met Bo's vering

Was humor met't toertochtje door de eifel, de 155 stuitert op en neer en de audi80 er stabiel achteraan
in mijn opinie kan je stabiel omruilen naar comfortabel... want mijne is ook stabiel
pi_44987534
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:46 schreef Alexxxxx het volgende:
PTA meet in Noorwegen.
Ik ben vóór
Nee.
pi_44987579
ik kan wel cyrrilisch alleen dat was Russisch, zitten paar verschillen
pi_44987583
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:44 schreef Opa_vertelt het volgende:
Noorwegen wil ik ook wel een keer heen, lijkt me best mooi..
Ben er 1x geweest in de zomer 4 weken
Echt ik zou er zo gaan wonen zo mooi

Die fjorden zijn echt geniaal
Jammer dat het weer ook in de zomer wel tegen kan vallen
Dan moet je naar het binnenland waar minder mooie fjorden zijn.
  woensdag 3 januari 2007 @ 21:48:33 #232
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_44987599
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:47 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Ik ben vóór
Mits op het parkeerterrein van de Mac Donalds
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_44987600
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:47 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Ik ben vóór
ik ook
  woensdag 3 januari 2007 @ 21:48:55 #234
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_44987614
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:48 schreef BoJo het volgende:
ik kan wel cyrrilisch alleen dat was Russisch, zitten paar verschillen
Babelfish kan geen servisch
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_44987626
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:46 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Als je geen cyrillische letters kan lezen vriend, dan vertaal ik het toch, dat ik dan nogwel een stevive borrel blief
Pa nek' smo mi zivi i zdravi..
Nee.
  woensdag 3 januari 2007 @ 21:50:27 #236
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_44987671
En iedere fatsoenlijke oostblokker moet natuurlijk de moedertaal spreken, en binnen dertig seconden een kalashnikov in elkaar kunnen bouten
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  woensdag 3 januari 2007 @ 21:50:39 #237
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_44987678
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:49 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Pa nek' smo mi zivi i zdravi..
[afbeelding]
Ziet er goed uit
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_44987689
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:50 schreef Sjoewe het volgende:
En iedere fatsoenlijke oostblokker moet natuurlijk de moedertaal spreken, en binnen dertig seconden een kalashnikov in elkaar kunnen bouten
whehe bouten

Mental image
pi_44987732
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:50 schreef Sjoewe het volgende:
En iedere fatsoenlijke oostblokker moet natuurlijk de moedertaal spreken, en binnen dertig seconden een kalashnikov in elkaar kunnen bouten
Tsk, wat denk je wel niet van ons















23.7sec.
Nee.
  woensdag 3 januari 2007 @ 21:52:10 #240
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_44987740
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:50 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

whehe bouten

Mental image
Je ziet ijsmeis nu onderdelen van een ak-47 uit d'r aars trekken en in elkaar schuiven?
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_44987751
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:50 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Ziet er goed uit
Smaakt nog beter
Nee.
pi_44987755
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:52 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Je ziet ijsmeis nu onderdelen van een ak-47 uit d'r aars trekken en in elkaar schuiven?
Vrouwen poepen niet
  woensdag 3 januari 2007 @ 21:53:07 #243
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_44987778
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:51 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Tsk, wat denk je wel niet van ons
23.7sec.
Dat oefenden ze dus serieus op basisscholen in het oostblok
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  woensdag 3 januari 2007 @ 21:53:07 #244
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_44987779
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:52 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Je ziet ijsmeis nu onderdelen van een ak-47 uit d'r aars trekken en in elkaar schuiven?
Dat valt onder een bad mental image
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_44987784
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:52 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Je ziet ijsmeis nu onderdelen van een ak-47 uit d'r aars trekken en in elkaar schuiven?
omfg, ik nu wel

Waar is ze eigenlijk?
Nee.
  woensdag 3 januari 2007 @ 21:54:02 #246
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_44987817
En 4 weken noorwegen vind ik wat te Bara, lang weekend roadtripje otoh
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  woensdag 3 januari 2007 @ 21:54:03 #247
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_44987818
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:52 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Vrouwen poepen niet
Dan staat je binnenkort het grootste trauma te wachten sinds dat je er achter kwam dat Sinterklaas niet bestond.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  woensdag 3 januari 2007 @ 21:54:34 #248
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_44987838
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:53 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

omfg, ik nu wel

Waar is ze eigenlijk?
Ik hoop dat ze d'r leven aan het beteren is.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  woensdag 3 januari 2007 @ 21:55:20 #249
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_44987879
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:29 schreef BoJo het volgende:

[..]

gingen wij niet een keer naar het noorden?
doen
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_44987961
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:54 schreef Paladijn het volgende:
En 4 weken noorwegen vind ik wat te Bara, lang weekend roadtripje otoh
ja toen was ik er op vakantie
Dan is 4 weken puik

Van denemarken met de boot naar noorwegen is ook wel leuk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')