Als je geen cyrillische letters kan lezen vriend, dan vertaal ik het toch, dat ik dan nogwel een stevive borrel bliefquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:44 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Eh, kako me nadze.. Neznam cirilicu![]()
in mijn opinie kan je stabiel omruilen naar comfortabel... want mijne is ook stabielquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:42 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Als je denkt dat je beter af bent met Bo's vering
Was humor met't toertochtje door de eifel, de 155 stuitert op en neer en de audi80 er stabiel achteraan
Ik ben vóórquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:46 schreef Alexxxxx het volgende:
PTA meet in Noorwegen.
Ben er 1x geweest in de zomer 4 wekenquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:44 schreef Opa_vertelt het volgende:
Noorwegen wil ik ook wel een keer heen, lijkt me best mooi..
Mits op het parkeerterrein van de Mac Donaldsquote:
Babelfish kan geen servischquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:48 schreef BoJo het volgende:
ik kan wel cyrrilisch alleen dat was Russisch, zitten paar verschillen![]()
Pa nek' smo mi zivi i zdravi..quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:46 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als je geen cyrillische letters kan lezen vriend, dan vertaal ik het toch, dat ik dan nogwel een stevive borrel blief
Ziet er goed uitquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:49 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Pa nek' smo mi zivi i zdravi..![]()
[afbeelding]
whehe boutenquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:50 schreef Sjoewe het volgende:
En iedere fatsoenlijke oostblokker moet natuurlijk de moedertaal spreken, en binnen dertig seconden een kalashnikov in elkaar kunnen bouten![]()
Tsk, wat denk je wel niet van onsquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:50 schreef Sjoewe het volgende:
En iedere fatsoenlijke oostblokker moet natuurlijk de moedertaal spreken, en binnen dertig seconden een kalashnikov in elkaar kunnen bouten![]()
Je ziet ijsmeis nu onderdelen van een ak-47 uit d'r aars trekken en in elkaar schuiven?quote:
Vrouwen poepen nietquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je ziet ijsmeis nu onderdelen van een ak-47 uit d'r aars trekken en in elkaar schuiven?
Dat oefenden ze dus serieus op basisscholen in het oostblokquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:51 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Tsk, wat denk je wel niet van ons![]()
23.7sec.
Dat valt onder een bad mental imagequote:Op woensdag 3 januari 2007 21:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je ziet ijsmeis nu onderdelen van een ak-47 uit d'r aars trekken en in elkaar schuiven?
omfg, ik nu welquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan staat je binnenkort het grootste trauma te wachten sinds dat je er achter kwam dat Sinterklaas niet bestond.quote:
Ik hoop dat ze d'r leven aan het beteren is.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:53 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
omfg, ik nu wel![]()
Waar is ze eigenlijk?
quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
gingen wij niet een keer naar het noorden?![]()
ja toen was ik er op vakantiequote:Op woensdag 3 januari 2007 21:54 schreef Paladijn het volgende:
En 4 weken noorwegen vind ik wat te Bara, lang weekend roadtripje otoh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |