Discipline olé.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:06 schreef vlad het volgende:
[..]
helemaal mee eens. zoiezo jezelf laten bannenje kan toch ook gewoon niet inloggen?
quote:[..]
hij koestert stille hoop![]()
Wat nou aandachtsgeilerij. Het staat niet in MED.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ben die aandachtsgeilerij echt een beetje zat. Je laten bannen en dan doorposten, hoe is het?
En met mij ook anderen trouwens, maar die zeggen het niet
Sneu is het net zo goed.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:07 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Wat nou aandachtsgeilerij. Het staat niet in MED.
Dat heb je niet voor elkaar gekregen? Zijn ze je zelfs achter de schermen zat?quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:07 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Wat nou aandachtsgeilerij. Het staat niet in MED.
Als dat zo was, dan was ik allang geen mod meer.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat heb je niet voor elkaar gekregen? Zijn ze je zelfs achter de schermen zat?
quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ben die aandachtsgeilerij echt een beetje zat. Je laten bannen en dan doorposten, hoe is het?
En met mij ook anderen trouwens, maar die zeggen het niet
quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:13 schreef Richboy het volgende:
[..]
Jezelf laten bannen....is voor arbeiders.
Ergens in maart.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:12 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Als dat zo was, dan was ik allang geen mod meer..
Wanneer ga je weer op vakantie?
Heeft het dan ook maar iets met elkaar te maken?quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:15 schreef Richboy het volgende:
Even checken:
Verschillende mensen mogen Sjoem niet, maar de junk die haar neukt mogen jullie dan weer wel?
Of andersom.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:15 schreef Richboy het volgende:
Even checken:
Verschillende mensen mogen Sjoem niet, maar de junk die haar neukt mogen jullie dan weer wel?
Ja. We zijn een stelletje hypocriete lullen, nietwaar?quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:15 schreef Richboy het volgende:
Even checken:
Dat klopt niet.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:18 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Of andersom.
Verschillende mensen mogen hermandeperman niet, maar die 'junk' die hij een vriend noemt mogen ze dan weer wel.
Niet noodzakelijk, maar opvallend is het wel....quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heeft het dan ook maar iets met elkaar te maken?
Vind ik niet.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:20 schreef Richboy het volgende:
[..]
Niet noodzakelijk, maar opvallend is het wel....
Omdat het niks met de beschreven situatie te maken heeft.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:18 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Of andersom.
Verschillende mensen mogen hermandeperman niet, maar die 'junk' die hij een vriend noemt mogen ze dan weer wel.
Als het nou ook nog echt z'n vriendin wasquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:23 schreef Richboy het volgende:
[..]
Ik wel. De vriendin van een vriend afzeiken is not-done.
Ik heb het druk, alleen vandaag niet. Boehoe. En dat klagen valt dus echt wel mee.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:27 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Omdat het niks met de beschreven situatie te maken heeft.
Richboy vraagt of het klopt dat er hier een groepje mensen is, dat het een beetje zat is dat je het altijd laat over komen alsof je het ontzettend druk hebt en dat je daarom echt ook heel zielig bent.
Vervolgens zaag je de poten onder je eigen verhaal uit door je te laten bannen en dan alsnog te komen posten en als kers op de taart ook nog te durven zeggen dat je je verveeld.
Daar is een woordje voor in onze prachtige taal: hypocriet.
Alsof wij het niet druk hebben de hele dag. Iedere keer als je wat moet kom je klagen. Als je naar je werk moet, als je iets moet doen aan je opleiding, zelfs als je je eigen tosti moet maken.
Je hebt het maar zwaar
En dan geeft je als antwoord op deze vraag dat we een hekel aan Herman zouden hebben. Dat is onjuist. Ergo, je bent af.
ik heb een hekel aan hypocriet gedoe, niet aan hermanquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:29 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik heb het druk, alleen vandaag niet. Boehoe. En dat klagen valt dus echt wel mee.. Je ziet dingen die er niet zijn.
Er zijn echt wel mensen hier die een hekel hebben aan Herman. Dat is dus helemaal niet onjuist.
De vraag of we een hekel aan jou hebben is een andere vraag dan of we een hekel aan herman hebben.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:29 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik heb het druk, alleen vandaag niet. Boehoe.
Er zijn echt wel mensen hier die een hekel hebben aan Herman. Dat is dus helemaal niet onjuist.
Joh, de vraag van Richyboy raakt kant noch wal.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
De vraag of we een hekel aan jou hebben is een andere vraag dan of we een hekel aan herman hebben.
'Vind je bananentaart vies? Ja ik heb een kankerhekel aan wortels"
Is geen antwoord op de vraag.
Dat ben je toch ook blijkbaar?quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:32 schreef Sjoewe het volgende:
Ach wat lief, ga je me nu schizofreen zitten noemen
Ja geef nu de vraag maar de schuldquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:33 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Joh, de vraag van Richyboy raakt kant noch wal.
Lijkt me eigenlijk een verdomd duidelijke vraag.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:15 schreef Richboy het volgende:
Even checken:
Ach van een borderliner kan ik het hebben, geloof ikquote:
pas maar op, bordeliners maken het goed met sexquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:35 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ach van een borderliner kan ik het hebben, geloof ik
quote:
quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:32 zei de baas van Anne het volgende:
Godverdomme zit je nu onder werktijd prive te internetten, ga als de wiedeweerga de post rondbrengen!
Gelukkig ben ik per vrijdag ondergedokenquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:36 schreef vlad het volgende:
[..]
pas maar op, bordeliners maken het goed met sex![]()
ze heeft tot vrijdag de tijd nodig om uberhaubt je huis te vindenquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik per vrijdag ondergedoken
Winterferien?quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik per vrijdag ondergedoken
Had je het tegen ons?quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:39 schreef hermandeperman het volgende:
Goddomme, ben ik even weg, gaat zij ook weg![]()
![]()
Het werd je te heet onder de voeten zeker Anne?
En daarbij blijf ik het jammer vinden dat de term "schizofreen" altijd verkeerd gebruikt wordt.
In de werkelijke betekenis, is Anne een beter schizofreen dan Sjoewe, "geen relativeringsvermogen" is nl. één van de symptomen![]()
.
Ik verdedig helemaal niemand, maar je moet zo zitten zeiken op anne terwijl je volgende week weer zit te klagen dat je het zo druk hebtquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ben aan het multitasken, en daarbij zeik ik niet dat ik me verveel nadat ik me heb laten bannen.
Hou eens op haar te verdedigen, je krijgt geen kusjes van d'r
Herman en zeiken dat 'ie het druk heeft?quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik verdedig helemaal niemand, maar je moet zo zitten zeiken op anne terwijl je volgende week weer zit te klagen dat je het zo druk hebt![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik verdedig helemaal niemand, maar je moet zo zitten zeiken op anne terwijl je volgende week weer zit te klagen dat je het zo druk hebt![]()
Wat hij zegtquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:43 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Herman en zeiken dat 'ie het druk heeft?
wordt je te heet onder de voeten he?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |