abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44975479
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:06 schreef vlad het volgende:

[..]

helemaal mee eens. zoiezo jezelf laten bannen je kan toch ook gewoon niet inloggen?
Discipline olé.
quote:
[..]

hij koestert stille hoop
pi_44975482
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:06 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Ik ben die aandachtsgeilerij echt een beetje zat . Je laten bannen en dan doorposten, hoe is het?

En met mij ook anderen trouwens, maar die zeggen het niet
Wat nou aandachtsgeilerij. Het staat niet in MED.
  woensdag 3 januari 2007 @ 16:09:02 #253
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_44975542
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:07 schreef Sjoem het volgende:

[..]

Wat nou aandachtsgeilerij. Het staat niet in MED.
Sneu is het net zo goed.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_44975567
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:07 schreef Sjoem het volgende:

[..]

Wat nou aandachtsgeilerij. Het staat niet in MED.
Dat heb je niet voor elkaar gekregen? Zijn ze je zelfs achter de schermen zat?
pi_44975664
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:09 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Dat heb je niet voor elkaar gekregen? Zijn ze je zelfs achter de schermen zat?
Als dat zo was, dan was ik allang geen mod meer. .

Wanneer ga je weer op vakantie?
pi_44975681
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:06 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Ik ben die aandachtsgeilerij echt een beetje zat . Je laten bannen en dan doorposten, hoe is het?

En met mij ook anderen trouwens, maar die zeggen het niet

Jezelf laten bannen.....
Werken is voor arbeiders
  woensdag 3 januari 2007 @ 16:14:30 #257
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_44975722
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:13 schreef Richboy het volgende:

[..]


Jezelf laten bannen....is voor arbeiders.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_44975738
Even checken:

Verschillende mensen mogen Sjoem niet, maar de junk die haar neukt mogen jullie dan weer wel?
Werken is voor arbeiders
pi_44975845
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:12 schreef Sjoem het volgende:

[..]

Als dat zo was, dan was ik allang geen mod meer. .

Wanneer ga je weer op vakantie?
Ergens in maart.
pi_44975870
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:15 schreef Richboy het volgende:
Even checken:

Verschillende mensen mogen Sjoem niet, maar de junk die haar neukt mogen jullie dan weer wel?
Heeft het dan ook maar iets met elkaar te maken?
pi_44975873
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:15 schreef Richboy het volgende:
Even checken:

Verschillende mensen mogen Sjoem niet, maar de junk die haar neukt mogen jullie dan weer wel?
Of andersom.

Verschillende mensen mogen hermandeperman niet, maar die 'junk' die hij een vriend noemt mogen ze dan weer wel.
  woensdag 3 januari 2007 @ 16:19:35 #262
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_44975904
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:15 schreef Richboy het volgende:
Even checken:

Verschillende mensen mogen Sjoem niet, maar de junk die haar neukt mogen jullie dan weer wel?
Ja. We zijn een stelletje hypocriete lullen, nietwaar?
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  woensdag 3 januari 2007 @ 16:20:10 #263
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_44975930
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:18 schreef Sjoem het volgende:

[..]

Of andersom.

Verschillende mensen mogen hermandeperman niet, maar die 'junk' die hij een vriend noemt mogen ze dan weer wel.
Dat klopt niet.

jij bent af.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_44975931
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:18 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Heeft het dan ook maar iets met elkaar te maken?
Niet noodzakelijk, maar opvallend is het wel....
Werken is voor arbeiders
pi_44975954
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:20 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Dat klopt niet.

jij bent af.
En wat klopt er dan precies niet?
pi_44975989
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:20 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Dat klopt niet.

jij bent af.
pi_44976000
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:20 schreef Richboy het volgende:

[..]

Niet noodzakelijk, maar opvallend is het wel....
Vind ik niet.
pi_44976032
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:22 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Vind ik niet.
Ik wel. De vriendin van een vriend afzeiken is not-done.
Werken is voor arbeiders
  woensdag 3 januari 2007 @ 16:27:37 #269
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_44976192
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:18 schreef Sjoem het volgende:

[..]

Of andersom.

Verschillende mensen mogen hermandeperman niet, maar die 'junk' die hij een vriend noemt mogen ze dan weer wel.
Omdat het niks met de beschreven situatie te maken heeft.
Richboy vraagt of het klopt dat er hier een groepje mensen is, dat het een beetje zat is dat je het altijd laat over komen alsof je het ontzettend druk hebt en dat je daarom echt ook heel zielig bent.
Vervolgens zaag je de poten onder je eigen verhaal uit door je te laten bannen en dan alsnog te komen posten en als kers op de taart ook nog te durven zeggen dat je je verveeld.
Daar is een woordje voor in onze prachtige taal: hypocriet.
Alsof wij het niet druk hebben de hele dag. Iedere keer als je wat moet kom je klagen. Als je naar je werk moet, als je iets moet doen aan je opleiding, zelfs als je je eigen tosti moet maken.

Je hebt het maar zwaar

En dan geeft je als antwoord op deze vraag dat we een hekel aan Herman zouden hebben. Dat is onjuist. Ergo, je bent af.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  woensdag 3 januari 2007 @ 16:28:19 #270
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_44976213
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:23 schreef Richboy het volgende:

[..]

Ik wel. De vriendin van een vriend afzeiken is not-done.
Als het nou ook nog echt z'n vriendin was
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_44976247
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:27 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Omdat het niks met de beschreven situatie te maken heeft.
Richboy vraagt of het klopt dat er hier een groepje mensen is, dat het een beetje zat is dat je het altijd laat over komen alsof je het ontzettend druk hebt en dat je daarom echt ook heel zielig bent.
Vervolgens zaag je de poten onder je eigen verhaal uit door je te laten bannen en dan alsnog te komen posten en als kers op de taart ook nog te durven zeggen dat je je verveeld.
Daar is een woordje voor in onze prachtige taal: hypocriet.
Alsof wij het niet druk hebben de hele dag. Iedere keer als je wat moet kom je klagen. Als je naar je werk moet, als je iets moet doen aan je opleiding, zelfs als je je eigen tosti moet maken.

Je hebt het maar zwaar

En dan geeft je als antwoord op deze vraag dat we een hekel aan Herman zouden hebben. Dat is onjuist. Ergo, je bent af.
Ik heb het druk, alleen vandaag niet. Boehoe. En dat klagen valt dus echt wel mee. . Je ziet dingen die er niet zijn. En daar hebben we dan ook een heel mooi Nederlands woord voor: Schizofrenie.

Er zijn echt wel mensen hier die een hekel hebben aan Herman . Dat is dus helemaal niet onjuist.
pi_44976305
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:29 schreef Sjoem het volgende:

[..]

Ik heb het druk, alleen vandaag niet. Boehoe. En dat klagen valt dus echt wel mee. . Je ziet dingen die er niet zijn.

Er zijn echt wel mensen hier die een hekel hebben aan Herman . Dat is dus helemaal niet onjuist.
ik heb een hekel aan hypocriet gedoe, niet aan herman
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
  woensdag 3 januari 2007 @ 16:31:39 #273
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_44976314
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:29 schreef Sjoem het volgende:

[..]

Ik heb het druk, alleen vandaag niet. Boehoe.

Er zijn echt wel mensen hier die een hekel hebben aan Herman . Dat is dus helemaal niet onjuist.
De vraag of we een hekel aan jou hebben is een andere vraag dan of we een hekel aan herman hebben.


'Vind je bananentaart vies? Ja ik heb een kankerhekel aan wortels"

Is geen antwoord op de vraag.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  woensdag 3 januari 2007 @ 16:32:12 #274
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_44976334
Ach wat lief, ga je me nu schizofreen zitten noemen
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_44976375
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:31 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

De vraag of we een hekel aan jou hebben is een andere vraag dan of we een hekel aan herman hebben.


'Vind je bananentaart vies? Ja ik heb een kankerhekel aan wortels"

Is geen antwoord op de vraag.
Joh, de vraag van Richyboy raakt kant noch wal.
pi_44976397
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:32 schreef Sjoewe het volgende:
Ach wat lief, ga je me nu schizofreen zitten noemen
Dat ben je toch ook blijkbaar?
pi_44976412
Maar ik heb een opdracht . Au revoir.
  woensdag 3 januari 2007 @ 16:35:04 #278
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_44976433
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:33 schreef Sjoem het volgende:

[..]

Joh, de vraag van Richyboy raakt kant noch wal.
Ja geef nu de vraag maar de schuld
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:15 schreef Richboy het volgende:
Even checken:

Verschillende mensen mogen Sjoem niet, maar de junk die haar neukt mogen jullie dan weer wel?
Lijkt me eigenlijk een verdomd duidelijke vraag.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_44976446
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:34 schreef Sjoem het volgende:
Maar ik heb een opdracht . Au revoir.
tot zo
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
  woensdag 3 januari 2007 @ 16:35:35 #280
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_44976449
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:34 schreef Sjoem het volgende:

[..]

Dat ben je toch ook blijkbaar?
Ach van een borderliner kan ik het hebben, geloof ik
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_44976471
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:35 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Ach van een borderliner kan ik het hebben, geloof ik
pas maar op, bordeliners maken het goed met sex
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
  woensdag 3 januari 2007 @ 16:37:15 #282
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_44976513
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:34 schreef Sjoem het volgende:
Maar ik heb een opdracht . Au revoir.
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:32 zei de baas van Anne het volgende:
Godverdomme zit je nu onder werktijd prive te internetten, ga als de wiedeweerga de post rondbrengen!
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  woensdag 3 januari 2007 @ 16:38:10 #283
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_44976534
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:36 schreef vlad het volgende:

[..]

pas maar op, bordeliners maken het goed met sex
Gelukkig ben ik per vrijdag ondergedoken
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_44976571
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:38 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Gelukkig ben ik per vrijdag ondergedoken
ze heeft tot vrijdag de tijd nodig om uberhaubt je huis te vinden
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_44976581
Goddomme, ben ik even weg, gaat zij ook weg

Het werd je te heet onder de voeten zeker Anne?

En daarbij blijf ik het jammer vinden dat de term "schizofreen" altijd verkeerd gebruikt wordt .

In de werkelijke betekenis, is Anne een beter schizofreen dan Sjoewe, "geen relativeringsvermogen" is nl. één van de symptomen .
pi_44976592
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:38 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Gelukkig ben ik per vrijdag ondergedoken
Winterferien?
  woensdag 3 januari 2007 @ 16:40:16 #287
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_44976609
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:39 schreef hermandeperman het volgende:
Goddomme, ben ik even weg, gaat zij ook weg

Het werd je te heet onder de voeten zeker Anne?

En daarbij blijf ik het jammer vinden dat de term "schizofreen" altijd verkeerd gebruikt wordt .

In de werkelijke betekenis, is Anne een beter schizofreen dan Sjoewe, "geen relativeringsvermogen" is nl. één van de symptomen .
Had je het tegen ons?
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  woensdag 3 januari 2007 @ 16:40:44 #288
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_44976631
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:39 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Winterferien?
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_44976656
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:04 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Ik ben aan het multitasken, en daarbij zeik ik niet dat ik me verveel nadat ik me heb laten bannen.

Hou eens op haar te verdedigen, je krijgt geen kusjes van d'r
Ik verdedig helemaal niemand, maar je moet zo zitten zeiken op anne terwijl je volgende week weer zit te klagen dat je het zo druk hebt
  woensdag 3 januari 2007 @ 16:43:17 #290
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_44976711
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:41 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Ik verdedig helemaal niemand, maar je moet zo zitten zeiken op anne terwijl je volgende week weer zit te klagen dat je het zo druk hebt
Herman en zeiken dat 'ie het druk heeft?
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_44976757
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:40 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Gers, waarheen?
pi_44976766
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:41 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Ik verdedig helemaal niemand, maar je moet zo zitten zeiken op anne terwijl je volgende week weer zit te klagen dat je het zo druk hebt
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:43 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Herman en zeiken dat 'ie het druk heeft?
Wat hij zegt
  woensdag 3 januari 2007 @ 16:45:19 #293
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_44976793
De SC is weer net zo leuk als vroeger
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_44976831
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:45 schreef Sjoewe het volgende:
De SC is weer net zo leuk als vroeger
Idd

Weg
pi_44976855
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:46 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Idd

Weg
wordt je te heet onder de voeten he?
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_44977776
zo. gezellig hier
V10
pi_44977999
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 17:13 schreef M5 het volgende:
zo. gezellig hier
pi_44978220
godverdegodver mijn post wordt zeer regelmatig niet goed bezorgd, waardoor ik best belangrijke rekeningen mis steeds
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_44978286
Even een psycho-analyse. IEmand detecteerd iets, en gata er op letten. En zodra er dan ook maar een klien dingetje is:

"ZIE JE WEL D: "
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')