Who gives a fuck?quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:21 schreef hermandeperman het volgende:
Well I don't
Uh oh, dus het wordt of karten of op jezelf wonenquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:31 schreef BaraCuda het volgende:
Kut een "echte" karthelm is best duur![]()
Nu rij ik met een of andere prut brommer helm waar ik alsnog dood mee ga als ik een ongeluk krijg![]()
Op mezelf wonen door nog tot 2008 ergensquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:32 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Uh oh, dus het wordt of karten of op jezelf wonen.
Sowieso, een topic over kattenquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:13 schreef Sjoem het volgende:
Ik vergeet dat ik geen blauw kleurtje heb: Katten: wat horen (en zien) ze nu echt?
Alsof iemand met een iq van boven de 70, jonger dan 65 jaar en iets van sociaal besef daar komtquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:37 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Raar eh? Vooral ook dat het in Flora & Fauna staat. Vind je niet?
Neequote:Op woensdag 3 januari 2007 15:31 schreef BaraCuda het volgende:
En Anne gaat het design maken he Anne![]()
Ja. Ik ben er zelfs mod.quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:38 schreef Richboy het volgende:
[..]
Alsof iemand met een iq van boven de 70, jonger dan 65 jaar en iets van sociaal besef daar komt
Anne is hardstikke liefquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:40 schreef Richboy het volgende:
[..]
Ik snap steeds beter waarom sommige mensen jou niet moeten.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:40 schreef Richboy het volgende:
[..]
Ik snap steeds beter waarom sommige mensen jou niet moeten.
Als ik het goed begrijp doet die lsd/xtc/junk dat toch?quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij hoopt hem er echt nog eens in te mogen prakken hè
Klopt. Maar een junk is het nietquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:45 schreef Richboy het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp doet die lsd/xtc/junk dat toch?
En ik trouw morgen met je moeder.quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Klopt. Maar een junk is het niet.
Je vader aan de coke.quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:47 schreef Richboy het volgende:
[..]
En ik trouw morgen met je moeder.
Jezus jij bent echt een borderliner.quote:
Nee dat doet zelfs jouw vader niet.quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:53 schreef Richboy het volgende:
[..]
Dus m'n vader prakt 'm in Sjoem/ijsmeis
quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jezus jij bent echt een borderliner.
Eerst laat je je bannen zodat je niet meer op FOK! kunt en aan je stage (of weet ik het wat) kunt werken, en nu verveel je je? Ga wat doen met je donder of laat ijsmeis weer unbannen zodat je je daar weer lekker mee kunt uitleven.
Wie ik?quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:54 schreef BaraCuda het volgende:
Jij had toch ook 8 tentamens deze maand?
Hop an het werk![]()
happy feetquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:09 schreef PeuRac het volgende:
wie weet nog een paar goede films?
vond het begin niet wat, maar het eind ...quote:
Onverwacht eindequote:Op woensdag 3 januari 2007 15:59 schreef vlad het volgende:
[..]
vond het begin niet wat, maar het eind ...![]()
Ga naar huis dan. Of ga kantklossen. Of masturberen. Doe iets.quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:54 schreef Sjoem het volgende:
[..]
. De camera is gewoon bezet door mijn medestagiair. Morgen mag/kan ik de hele dag.
Ik ben aan het wachten op opdrachtenquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ga naar huis dan. Of ga kantklossen. Of masturberen. Doe iets.
je maakt je er wel druk om he?quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ga naar huis dan. Of ga kantklossen. Of masturberen. Doe iets.
Ik ben aan het multitasken, en daarbij zeik ik niet dat ik me verveel nadat ik me heb laten bannen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:54 schreef BaraCuda het volgende:
Jij had toch ook 8 tentamens deze maand?
Hop an het werk![]()
Ho wachtquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ben aan het multitasken, en daarbij zeik ik niet dat ik me verveel nadat ik me heb laten bannen.
Hou eens op haar te verdedigen, je krijgt geen kusjes van d'r
Ik ben die aandachtsgeilerij echt een beetje zatquote:
helemaal mee eens. zoiezo jezelf laten bannenquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ben aan het multitasken, en daarbij zeik ik niet dat ik me verveel nadat ik me heb laten bannen.
hij koestert stille hoopquote:Hou eens op haar te verdedigen, je krijgt geen kusjes van d'r
Vervelend hè.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:05 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ho wacht. Ik ben ook niet alleen aan het FOK!ken. Dat doe ik overigens nooit
.
Ik ben ook met Adobe Premiere aan het klooien alvast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |