abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44973606
Ik vergeet dat ik geen blauw kleurtje heb : Katten: wat horen (en zien) ze nu echt?
pi_44973784
Who gives a fuck?
pi_44973790
I do!
pi_44973830
Well I don't
pi_44974039
Crash en Blow heb ik vanacht gekocht
pi_44974139
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:21 schreef hermandeperman het volgende:
Well I don't
Who gives a fuck?
pi_44974194
Kut een "echte" karthelm is best duur

Nu rij ik met een of andere prut brommer helm waar ik alsnog dood mee ga als ik een ongeluk krijg
pi_44974206
En Anne gaat het design maken he Anne
pi_44974222
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:31 schreef BaraCuda het volgende:
Kut een "echte" karthelm is best duur

Nu rij ik met een of andere prut brommer helm waar ik alsnog dood mee ga als ik een ongeluk krijg
Uh oh, dus het wordt of karten of op jezelf wonen .
pi_44974262
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:32 schreef Sjoem het volgende:

[..]

Uh oh, dus het wordt of karten of op jezelf wonen .
Op mezelf wonen door nog tot 2008 ergens Dus karten is prima te doen, ook daarna nog
pi_44974281
James Brown is Dead wordt nu op de radio (3fm) gedraaid !

edit: afgelopen.
pi_44974361
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:13 schreef Sjoem het volgende:
Ik vergeet dat ik geen blauw kleurtje heb : Katten: wat horen (en zien) ze nu echt?
Sowieso, een topic over katten
Werken is voor arbeiders
pi_44974417
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:36 schreef Richboy het volgende:

[..]

Sowieso, een topic over katten
Raar eh? Vooral ook dat het in Flora & Fauna staat. Vind je niet?
pi_44974452
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:37 schreef Sjoem het volgende:

[..]

Raar eh? Vooral ook dat het in Flora & Fauna staat. Vind je niet?
Alsof iemand met een iq van boven de 70, jonger dan 65 jaar en iets van sociaal besef daar komt
Werken is voor arbeiders
pi_44974485
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:31 schreef BaraCuda het volgende:
En Anne gaat het design maken he Anne
Nee .
pi_44974501
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:38 schreef Richboy het volgende:

[..]

Alsof iemand met een iq van boven de 70, jonger dan 65 jaar en iets van sociaal besef daar komt
Ja. Ik ben er zelfs mod.
pi_44974554
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:39 schreef Sjoem het volgende:

[..]

Nee .
pi_44974557
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:39 schreef Sjoem het volgende:

[..]

Ja. Ik ben er zelfs mod.
Ik snap steeds beter waarom sommige mensen jou niet moeten.
Werken is voor arbeiders
pi_44974576
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:40 schreef Richboy het volgende:

[..]

Ik snap steeds beter waarom sommige mensen jou niet moeten.
Anne is hardstikke lief
pi_44974620
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:40 schreef Richboy het volgende:

[..]

Ik snap steeds beter waarom sommige mensen jou niet moeten.
pi_44974635
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:41 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Anne is hardstikke lief
Jij hoopt hem er echt nog eens in te mogen prakken hè
pi_44974662
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:41 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Anne is hardstikke lief
*kuch* Hartstikke Bara, hartstikke *kuch* !
pi_44974730
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:42 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Jij hoopt hem er echt nog eens in te mogen prakken hè
Als ik het goed begrijp doet die lsd/xtc/junk dat toch?
Werken is voor arbeiders
pi_44974749
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:45 schreef Richboy het volgende:

[..]

Als ik het goed begrijp doet die lsd/xtc/junk dat toch?
Klopt. Maar een junk is het niet .
pi_44974757
Niemand prakt hem erin .
pi_44974805
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:45 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Klopt. Maar een junk is het niet .
En ik trouw morgen met je moeder.
Werken is voor arbeiders
pi_44974855
Trouwen.
pi_44974866
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:47 schreef Richboy het volgende:

[..]

En ik trouw morgen met je moeder.
Je vader aan de coke.
pi_44974898
pi_44974904
En ja, ik verveel me .
pi_44974989
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:49 schreef Sjoem het volgende:
En ja, ik verveel me .
Jezus jij bent echt een borderliner.

Eerst laat je je bannen zodat je niet meer op FOK! kunt en aan je stage (of weet ik het wat) kunt werken, en nu verveel je je? Ga wat doen met je donder of laat ijsmeis weer unbannen zodat je je daar weer lekker mee kunt uitleven.
pi_44975014
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:49 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Je vader aan de coke.
Dus m'n vader prakt 'm in Sjoem/ijsmeis
Werken is voor arbeiders
pi_44975031
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:53 schreef Richboy het volgende:

[..]

Dus m'n vader prakt 'm in Sjoem/ijsmeis
Nee dat doet zelfs jouw vader niet.
pi_44975049
Jij had toch ook 8 tentamens deze maand?

Hop an het werk
pi_44975050
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:52 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Jezus jij bent echt een borderliner.

Eerst laat je je bannen zodat je niet meer op FOK! kunt en aan je stage (of weet ik het wat) kunt werken, en nu verveel je je? Ga wat doen met je donder of laat ijsmeis weer unbannen zodat je je daar weer lekker mee kunt uitleven.
. De camera is gewoon bezet door mijn medestagiair. Morgen mag/kan ik de hele dag.
pi_44975064
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:54 schreef BaraCuda het volgende:
Jij had toch ook 8 tentamens deze maand?

Hop an het werk
Wie ik?
pi_44975103
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:54 schreef Sjoem het volgende:

[..]

Wie ik?
Ne Herban
pi_44975125
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:09 schreef PeuRac het volgende:
wie weet nog een paar goede films?
happy feet
the convenant
the departed
teckademics
getaway in stockholm
devil's wear prada
the wicker man
deja vu
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_44975166
The wicker man .
pi_44975227
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:58 schreef Sjoem het volgende:
The wicker man .
vond het begin niet wat, maar het eind ...
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_44975260
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:59 schreef vlad het volgende:

[..]

vond het begin niet wat, maar het eind ...
Onverwacht einde .
pi_44975367
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:54 schreef Sjoem het volgende:

[..]

. De camera is gewoon bezet door mijn medestagiair. Morgen mag/kan ik de hele dag.
Ga naar huis dan. Of ga kantklossen. Of masturberen. Doe iets.
pi_44975402
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:03 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Ga naar huis dan. Of ga kantklossen. Of masturberen. Doe iets.
Ik ben aan het wachten op opdrachten . Maar het is vandaag blijkbaar niet druk eh. Shit happens.

Ik ben wel productief geweest btw.
pi_44975404
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:03 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Ga naar huis dan. Of ga kantklossen. Of masturberen. Doe iets.
je maakt je er wel druk om he?
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_44975407
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:54 schreef BaraCuda het volgende:
Jij had toch ook 8 tentamens deze maand?

Hop an het werk
Ik ben aan het multitasken, en daarbij zeik ik niet dat ik me verveel nadat ik me heb laten bannen.

Hou eens op haar te verdedigen, je krijgt geen kusjes van d'r
pi_44975432
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:04 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Ik ben aan het multitasken, en daarbij zeik ik niet dat ik me verveel nadat ik me heb laten bannen.

Hou eens op haar te verdedigen, je krijgt geen kusjes van d'r
Ho wacht . Ik ben ook niet alleen aan het FOK!ken. Dat doe ik overigens nooit .
Ik ben ook met Adobe Premiere aan het klooien alvast.
pi_44975447
En wtf heeft vervelen met dat bannen te maken. Ik kan nog steeds posten.
pi_44975453
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:04 schreef vlad het volgende:

[..]

je maakt je er wel druk om he?
Ik ben die aandachtsgeilerij echt een beetje zat . Je laten bannen en dan doorposten, hoe is het?

En met mij ook anderen trouwens, maar die zeggen het niet
pi_44975460
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:04 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Ik ben aan het multitasken, en daarbij zeik ik niet dat ik me verveel nadat ik me heb laten bannen.
helemaal mee eens. zoiezo jezelf laten bannen je kan toch ook gewoon niet inloggen?
quote:
Hou eens op haar te verdedigen, je krijgt geen kusjes van d'r
hij koestert stille hoop
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_44975462
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:05 schreef Sjoem het volgende:

[..]

Ho wacht . Ik ben ook niet alleen aan het FOK!ken. Dat doe ik overigens nooit .
Ik ben ook met Adobe Premiere aan het klooien alvast.
Vervelend hè.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')